תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
בכל פעם שאני נכנסת לאינטרנט בזמן האחרון ,קופץ לי החלון המצ"ב ולאחר שאני לוחצת המשך כל האקספלוררים נסגרים עזרה בבקשה [attachment deleted by admin]
-
- 13 תגובות
- 848 צפיות
-
-
ערב טוב. היתכן כי שומעים טוב יותר בתוכנה א' מאשר בתוכנה ב'? האם יתכן כי שומעים טוב יותר מהמדיה פלייר מאשר בוינאמפ? במחשב הנייד של חברי הוא טוען כי הוא שומע טוב יותר מהמדיה פלייר מאשר בוינאמפ. חשוב לומר כי מדובר על אותו קובץ.
-
- 4 תגובות
- 848 צפיות
-
-
היי, הורדתי איזה שהוא קובץ שהוא GIF, אני מעוניין לעשות אותו בסיומת JPEG או כל דבר אחר שאפשר למשל להעלות כ SPRAY במשחקים או סתם שטויות כאלו... למשל ב CS:S אני רוצה לשים ספריי שירוץ כששמים אותו ולא יתקע על תמונה מקובעת כבדרך כלל... ראיתי כמה שעשו את זה ואין לי מושג איך אפשר עזרה בנושא?
-
- 5 תגובות
- 848 צפיות
-
-
בחיפוש ספקים נוספים אני רואה רק את google באנגלית כיצד אני מכניס את google.co.il כספק חיפוש בדפדפן?
-
- 3 תגובות
- 848 צפיות
-
-
אני מקווה שזה הפורום המתאים, ראיתי פה שאלות על עריכה אז אני מתאר לעצמי שכן.. אני מתכוון לקנות בקרוב את התוכנה PINNACLE STUDIO 12 ULTIMATE שלפי מה שראיתי ממש מצוינת ומתאימה לי. (עולה 600 ש"ח אגב) אני מחפש כרטיס עריכה חיצוני עדיף של חברה מוכרת, שמעביר מ (DV (firewire ל USB ראיתי כרטיסים של PINNACLE, הבעיה היא שהם מגיעים ביחד עם PINNACLE STUDIO 12 ואני הרי קונה את הגרסה המורחבת בנפרד אז חבל לשלם על החבילה הזאת 600-1000 ש"ח. יש המלצות או רעיונות?
-
- 0 תגובות
- 848 צפיות
-
-
שלום לכולם אני עושה סרט לאבא שלי וכל קטעי הסרטונים הם בפורמט vob . אני רוצה לערוך את הסרט ב windows movie maker וב video spin כרגע לא ניתן לעשות זאת כי התוכנות האלה לא תומכות ב vob . אני צריך תוכנה להמרת קבצים בחינם ל avi , mpg השתמשתי ב total video conveter ולא ניתן היה להמיר בה . שאלה נוספת , האם יש תוכנה שיכולה לערוך סרטים , לקצר ותומכת בפורמט vob ?
-
- 1 תגובה
- 848 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתאפשר לי: 1. להוסיף לוגו שקוף (GIF) 2. להוסיף כתוביות בעברית משהו קל ולא מסובך... ניסיתי את Video Edit Magic 4.4 אבל הוא לא מאפשר לי להוסיף לוגו
-
- 0 תגובות
- 848 צפיות
-
-
שלום לכם מישהו יודע איך אני יכול לפרק קובץ התקנה כזה? אני פשוט רוצה למצוא דרך לעקוב אחר השינויים שההתקנה עושה לי במחשב. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 848 צפיות
-
-
אני מנסה לבצע Upload באמצעות התוכנה uTorrent לטורנטים שהורדתי ופשוט לא מצליח. אין לי שום פיירול על המחשב. פתחתי פורטים בראוטר. אני משתמש בפורט 17968. שיחקתי בהגדרות שעות. שיחקתי עם ה-DHT/upnp/nat-pam, שום דבר לא עזר. ההורדה עובדת בצורה מצוינת, אני מצליח להוריד על מקסימום מהירות בטורנטים טובים. ניסיתי טורנטים עם המון Peers, שוב ללא הועיל. נראה שהתוכנה מתחברת מתחילה להעלות במהירות נמוכה מ-1KB ומתנתקת מהמשתמש. עזרו לי בבקשה.
-
- 0 תגובות
- 848 צפיות
-
-
שלום רב, אני מעוניין להוריד קטע מודאיו מאתר יו-טיוב. איך ניתן להוריד חומר באיכות הכי טובה שאפשר. המליצו לי על תוכנת vdownloader אך לצערי לה הצלחתי להוריד איתה הוא אמר לי, שיש בעיה עם הוודאיו. זה נוראה דחוף. תודה רבה? עמיר
-
- 4 תגובות
- 848 צפיות
-
-
שלום לכולם. כפי שאתם רואים אני משתמש חדש וזוהי הודעתי הראשונה. ואשמח אם תעזרו לי. אז ככה, אני משתמש די חדש בfirefox והבעיה שלי היא כזאת: אני עשיתי שתהיה השלמה אוטומטית של כתובות בשורות הכתובות, וזה די מציק האמת. מי שלא מכיר אז עשיתי את זה דרך ה-about:config ואת הערך הזה: browser.urlbar.autoFill היה צריך לשנות לtrue ניסיתי לבטל את זה ע"י החזרת הערך לfalse, אך זה לא השתנה ועדיין קיימת ההשלמה האוטומטית.
-
- 2 תגובות
- 848 צפיות
-
-
חברה הבעיה שלי היא כזו התקנתי מדיסק של חבר (מקורי!) את אופיס 2007 אחרי קצת ניסיון הגעתי למסקנה שהוא לא מתאים לי ואני רוצה לגירא הישנה והטובה שלי של 2003 להסיר - לא מצליח בשום צורה שהיא! אני עם ויסטה ניסיתי דרך ה-add or remove programs וזה נותן לי הודעה שגיעה כזו: setup could not find any available products to install. please contact yhour system administrator. ניסיתי להתקין מחדש את הויסטה זה נתן גם הודעה שגיעה ש"חסר קובץ" ולהתקין מחדש מהדיסק (בדיוק מה שעשיתי) או דרך האתר ממנו הורדתי את התוכנה (ככה זה היה רשום... רשמתי הכל..). לא מצליח להסיר את זה בשום צורה שהיא.. לבוא ולמחוק ידני אני ממש לא רוצה אני רוצה להעיף את התוכנה מהטומטמת הזו מהמחשב שלי לגמרי.... חשוב לציין לגבי הש…
-
- 2 תגובות
- 848 צפיות
-
-
שלום, התקנתי את חבילת המקודדים של K-Lite ובזמן האחרון יש לי בעיה עם קבצי WMV ברשת. זה מראה לי פסים ירוקים צהובים שמרצדים לאורך. ניסיתי להחליף מקודדים, וניסיתי גם להתקיןם את המקודדים של מיקרוסופט של WM וזה לא עוזר. מצ"ב תמונה. יש למישהו פתרון? תודה. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 848 צפיות
-
-
מישהו התנסה עם המוד הזה ? "FLUX" ? ובכלל איזה מוד הכי מומלץ מה הכי מהיר ? לא יודע מה קרה לאי מיול בחודש חודשיים האחרונים ...לא זז !!
-
- 2 תגובות
- 848 צפיות
-
-
שלום ??? לי ולחבר שלי יש NORTON INTERNET SECURITY 2003 כשרק לו היה את התוכנה דיברנו במסנג'ר במיקרופון בלי בעיות. מאז שגם אני התקנתי אותה אנחנו לא יכולים לדבר במיקרופון במסנג'ר, אלה רק להתכתב. אם מישהו יודע על דבר כזה ויכול לעזור, אז שיגיד. :-X
-
- 4 תגובות
- 848 צפיות
-
-
-
- 14 תגובות
- 848 צפיות
-
-
חיברתי את הטלוויזיה שלי למחשב, עכשיו אני רוצה שדוג' סדרות שאני מריץ במסך שם הסאונד יפעל רק על הרמקולים שלהם (חיברתי את החיבור סאונד של הטלוויזיה גם למחשב לחיבור פנוי שיש לי ) עכשיו אני רוצה שיהיה ניתוב כזה, ז"א אם אני רואה סרט במסך שם הסאונד של הסרט שם לא יפעל על הרמקולים הרגילים ולהפך ככה דוג' אני אוכל לראות במסך אחד סרט ובמסך השני לשחק. אפשרי ? תוכנה לניתוב או פיצול סאונד?
-
- 2 תגובות
- 848 צפיות
-
-
שלום לכם הורדתי התוכנה המלאה Hiren's BootCD 9.2 + keyboard.patch.rar לצערי אני לא מצליח להבין איך להשתמש בה היא כבר באה עם קובץ iso מוכן כמו בתמונה http://www.swf.co.il/show.php?img=13791_.JPG.html ובתוך הקובץ יש את זה http://www.swf.co.il/show.php?img=13792_1.JPG.html בבקשה תעזרו לי איך לצרוב את זה ואיך להפעיל את זה וגם את הקובץ keyboard.patch מה עושים איתו תודה מראש לעוזרים ושתיהיו לי בריאים
-
- 2 תגובות
- 848 צפיות
-
-
חברים...לאחר שהתקנתי היום את ה-CATALYST החדש 10.7 אני לא מקבל תמונה בMPC רק סאונד כאשר הDIRECTSHOW VIDEO נמצא במצב של EVR CUSTOM PRES . עוד מישהו נתקל בזה ?
-
- 2 תגובות
- 848 צפיות
-
-
האם יש תוכנה שיוצרת סרגל כלים בדפדפן ושאפשר לתפעל אותה משם? כי דבר בסגנון הזה יכול להיות מאוד נוח
-
- 8 תגובות
- 848 צפיות
-
-
שלום, בדיוק פירמטתי את המחשב ושאני מפעיל כעת סרטים רואים אותם מוזר עם צבעים מוזרים. התקנתי את כל הקודקים האפשריים והורדתי דרייבר מעודכן של הכרטיס מסך. יש לי מספיק זיכרון פנוי וכרטיס מסך חדש.. התקנתי ממש את כל הקודקים האפשריים ועדיין לא עוזר. בנוסף.. כשאני עושה נגיד לחצן ימני על הקובץ > פתח באמצעות > MV2PLAYER לדוגמא. בזמן הזה.. זה אומר לי שהאקספלורר לא מגיב ההודעה עם השלח אל תשלח.. מישהו יודע מה אני צריך לעשות ?
-
- 3 תגובות
- 848 צפיות
-
-
שלום רב.. ערב טוב... לפני כמה זמן עשיתי עדכון של הפאק 1... ואחרי זה זה עשה לי בעיות בנורטון... שניסיתי לפתוח אותו... הוא פשוט נפתח לשניה... ונסגר... בעיקרון ה-Auto Protect עובד תמיד...(נראה לי.. כי זה לא נסגר..) אבל התוכנה עצמה.. אין לי שליטה בהגדרות ואפילו Live Update לא יכול לעשות ידנית... אני בטוח ב106% שמישהו פה מכיר ת'בעיה.. השאלה אם תוכלו לעזור?... תודה.. צ'יקו
-
- 6 תגובות
- 848 צפיות
-
-
כבר שבוע שלם שכל חלון שמגיע דרך קישור למשל מזאפ לא נפתח לי! זה קורה גם באתרים שאני מנסה רגיל להכנס אליהם לא יודע מה זה
-
- 0 תגובות
- 848 צפיות
-
-
שלום, מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה טובה לסינכרון קבצים בין שני מחשבים? אני רוצה שברגע שאני משנה קובץ או מוסיף/מוחק קובץ מתיקיה מסויימת היא תסנכרן בין שני המחשבים. ניסיתי עם MICROSOFT GROOVE 2007 של OFFICE2007 אבל היא לא הכי נוחה לי. אני מכיר את SYNCTOY, של MICROSOFT אבל היא לא מבצעת את זה אוטומטי אם אני זוכר נכון. מישהו יכול להמליץ לי על אחרת אחרת?
-
- 0 תגובות
- 848 צפיות
-
-


