תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
טוב, חזרתי לפני כמה ימים מארה"ב ואיתי מחשב חדש: desktop hp pavilion m8100n אני לא זוכר אם קיבלתי דיסק של הלוח אם, או אם איבדתי אותו אבל העובדה הגמורה היא שפשוט אין לי אותו. את המחשב קיבלתי עם מערכת הפעלה ויסטה, והחלטתי לפרמט אותו ולעבור ל XP הישן והטוב. מה שלא צפיתי זה שה XP לא ימצא ולא יתקין את הדרייברים לכרטיס רשת שלי (ethernet 10/100) , כלומר, אני לא יכול להתחבר לאינטרנט! חיפשתי דרייברים לכרטיס רשת ולא מצאתי, אז אם מישהו יכול לעזור לי אני אודה לו מאד מאד מאד מאד! הנה קישור למפרט של המחשב: http://computers.pricegrabber.com/desktop/m/39569266/details/ דרך אגב, אין לי מושג איזה לוח אם יש שם, אם זה קשור בכלל... תודה, עידו.
-
- 9 תגובות
- 852 צפיות
-
-
אוקי הורדתי קובץ RAR מהאינטרנט וכאשר ניסיתי לפתוח אותו הופיעו לי מלא שגיאות מהWINRAR שאומר שהקובץ הוא CORRUPT אבל הקטע הוא שזה ממשיך לפתוח את הקובץ מה השגיאה הזו אומרת והאם היא יכולה לפגוע לי בקובץ תודה על העזרה עידן
-
- 2 תגובות
- 852 צפיות
-
-
שלום, יש לי שני מחשבים בבית, לשניהם יש WORD 2002. באחד מהמחשבים יצרתי אוסף פקודות מאקרו שאני משתמש בהן באופן קבוע במהלך עבודתי. השאלה שלי היא, איך ניתן להעביר את פקודות המאקרו ממחשב אחד לשני בלי להתחיל לעשות את כל הפקודות מחדש? האם קיים קובץ בתוך התיקיות של ה-WORD שאפשר פשוט לעשות לו העתק-הדבק? אולי איזו דרך אחרת שלא חשבתי עליה? תודה מראש לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 852 צפיות
-
-
אז ככה: אני רוצה לפתוח רדיו שיפתח בשעות מסויימות וינגן שירים שאני יקבע שהם mp3 עכשיו אני רוצה אפשרות להוספת הדיבור שלי וכל זה באיכות סבירה ל 3 משתמשים יש איזושהיא תוכנה?
-
- 1 תגובה
- 852 צפיות
-
-
יש לי צורך של לייט-און שממש מאז שנקנה המחשב הוא צרב אולי 15 דיסקים בקושי.... יש לי את המחשב 2 בערך... משום שיש לו בעיה הוא דופק כל מה שאני מנסה חצרוב החלטתי לנסות לסדר את העניין הזה ולא להזניח, יש מצב שעידכון קושחה יפתור את הבעיה? אשמח גם לקבל הנחיות כיצד לבצע את הנ"ל ! תודה רבה !
-
- 1 תגובה
- 852 צפיות
-
-
-
טוב שמעו אני יודע שהמחשב שלי חלש מאוד (פעם הוא היה תותח ) אבל בשבוע האחרון שאני פותח את המחשב ב10 דקות הראשונות שהWINDOWS עלה המחשב קופא נגיד אני מסמן את הכפתור התחל אז זה לא מגיב אני מנסה להכינס לאינטרנט זה לא ניכנס אחריי 10 דקות בערך זה עושה את כל הפעולות בבת אחת... בד"כ המחשב תמיד פתוח אז לפעמים בבוקר שאני בא למחשב הוא גם קופא או לפעמים סתם ככה פתאום הוא לא מגיב לכלום עזרה?
-
- 4 תגובות
- 852 צפיות
-
-
_מקווה שזה המקום לפרסום ההודעה) קיבלתי בשעה טובה מחשב חדש, הורדתי קאזה לייט ואני פותח את התוכנה, אבל היא לא מתחברת לי, סגרתי את הפיירוול, והקאזה לא מתחברת גם אחרי חצי שעה. אני חייב עזרה באופן דחוף. תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 852 צפיות
-
-
נניח שיש לי קובץ RAR בכונן C ואני רוצה שהוא יפתח לכונן D, פעולת ה- extract (ב winrar) תפתח אותו לכונן C (באיזה ספרית temp) ואז תעתיק את הקובץ ל D. האם יש דרך לדלג על השלב של הפתיחה ל C כך שיפתח ישירות ל D ?
-
- 5 תגובות
- 852 צפיות
-
-
היי, יש לי ספק כוח 500W והוא מספק לי וולטים שלא אמורים להיות לדעתי... לדוגמה: מה לעשות!? ד"א יש לי ספק כוח כזה JTC 500W ATX DR-B500E P4/AMD 1Y זה הדגם שלו DR-B500E.
-
- 10 תגובות
- 852 צפיות
-
-
שלום לכולם , אני מקווה שאני בפורום הנכון... קניתי נגן ביתי DVD קורא DIVX . אני לא יודע באיזה אופן לצרוב את הסרטים שיש לי במחשב (עם צורב DVD כמובן) . בעקרון אני רוצה לצרוב כמה סרטים בפורמט DIVX למדיה של DVD (עם נרו) יש לי את הסרטים +הכתוביות התואמות כל אחד בתיקייה ובאותו שם במחשב . האם מספיק לצרוב ככה את הסרטים , כלומר לגרור לצריבה בנרו בתבנית DVD DATA ואח"כ זה יראה לי אותם כתיקיות בנגן DVD ?? אנא עזרתכם .
-
- 7 תגובות
- 852 צפיות
-
-
או כל תוכנה אחרת לפתוח קובץ מקווץ שמכיל מס' קבצי טקסט למספר סיפריות שונות(לפי שם קובץ הטקסט) כלומר: נגיד יש לי קובץ ZIP שמכיל בתוכו 3 קבצים 1.TXT 2.TXT 3.TXT לאחר פתיחת הקובץ אני מעוניין לקבל עץ סיפריות כזה c:\ | ||1 סיפרייה ||-1.TXT ||2 סיפרייה ||-2.TXT ||3 סיפרייה ||-3.TXT כמובן שאין צורך במילה סיפרייה....
-
- 5 תגובות
- 851 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לשמוע את הצעתכם בנוגע לתוכנת צריבת מוזיקה שתכלול גם מוזיקה בעברית, לא אכפת לי שתהיה חינמית או לא. בתודה מראש
-
- 2 תגובות
- 851 צפיות
-
-
אהלן, אני משתמש בנרו,והבנתי שיש אפשרות לצרוב עד 730-750 מגה על דיסקים רגילים ולמרות שקראתי איזה מדריך לא הצלחתי לעשות זאת... אם מישהו מכיר,תעזרו בקשה. בתודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 851 צפיות
-
-
היי חבר'ה, אני מבקש אם מישהו מכם מכיר תוכנה שאפשר בעזרתה לשלוח קבצים בין משתמשים (לא תוכנת שיתוף) אלא תוכנה כמו שבאיי סי קיו יש שליחת קבצים רק שזה לא תמיד עובד שם, אז אני מבקש תוכנה שנגיד לי יש כמה פרטים (שמלאתי) ואני מוצא משתמש אחר ואז אנחשנו יכולים לשלוח קבצים אחד לשני. מקווה להבנה תודה.
-
- 0 תגובות
- 851 צפיות
-
-
אני רוצה להכין דיסק פלופי לפני התקנה הווינדוס בשביל לעדכן ביוס הלוח אם הוא ABIT IP35-E , ורק הביוס שלו שוקל 1 M יצרתי דיסק דוס דרך הווינדוס , ורק הדוס שוקל 800 K ככה שזה לא נכנס בדיסק 1.44 איך אני יוצר דוס שישקול 300 K ? [br]פורסם בתאריך: 1.10.2008 בשעה 18:31:02 אה הבנתי ...אני אכין דיסק אחד דוס ודיסק שני יהיה לביוס
-
- 1 תגובה
- 851 צפיות
-
-
יש לי דיסק קשיח של 60 גיגה וכונן אחד שקוראים לו :c ואני מחפש תוכנה פשוטה ויעילה לעשות מחיצות בכונן הזה ככה שיהיה לי גם כונן מישהו מכיר??
-
- 5 תגובות
- 851 צפיות
-
-
מישהו מכיר איזה add-on או תוכנה שאפשר להאיץ את הורדת הקבצים ב mirc תןדה
-
- 1 תגובה
- 851 צפיות
-
-
-
-
אהלן אני רוצה לעשות רשימה ולסדר אותה לפי ה א-ב האנגלי, איך אני עושה את זה בווארד 2007, תודה
-
- 1 תגובה
- 851 צפיות
-
-
האם שווה להוריד את זה? האם יהיה אפשר להוריד לזה דרייברים לכרטיס קול ומסך. ולשחק משחקים והכל כמו XP רגיל. תודה רבה, מירוז.
-
- 4 תגובות
- 851 צפיות
-
-
אני משתמש בSYSTEM CARE ויש שם אפליקצייה לייעול הזכרון יש ניקוי יסודי וחכם ...מה היא באמת עושה ? זה בטוח למחשב ? אם ווינדוס 7 מראה לי ש38 אחוז בשימוש אחריי התוכנה יש 29אחוזים....זה לא הורס ביצועים ?
-
- 2 תגובות
- 851 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה רק כדי לפתוח קבצי AUTOCAD ? יש אחת כזאת? או שאני יהיה חייב להתקין את התוכנה המלאה בשביל זה ?
-
- 3 תגובות
- 851 צפיות
-
-
רכשתי מחשב חדש, וןהתקנתי בו את האוטלוק אספרס 6 . את כל מאות הודעות הדאר שהיו לי במחשב הישן (אוטלוק 5 ) , גיביתי על CD. ניסיתי ליבא את הודעות הדאר מה- CD לאוטלוק אקספרס החדש, אך כל מאמצי עלו בתוהו. התהליך אותו ניסיתי היה כדלקמן: אני פותח את האוטלוק אקספרס 6 FILE/ IMPORT ומבקש ליבא הודעות. נפתח חלון ובו אפשרויות ליבא הודעות ממספר תוכנות בינהן אוטלוק אקספרס 4 ואוטלוק אקספרס 6. משום מה אין אפרות ליבא הודעות מאוטלוק אקספרס 5. ניסיתי לכתוב ליבא מאוטלוק אקספרס 6 ונתתי לו את ציון המקום בו נמצאות הספריות עם הודעות הדאר שלי הישנות ב- CD , שם גיביתי אותן. ואז אני מקבל את ההודעה הבאה: -NO MESSAGES CAN BE FOUND ON THIS FOLDER OR ANOTHER APPLICATION RUNNING THAT HAS THE …
-
- 0 תגובות
- 851 צפיות
-


