תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
משום מה פתאום אני שם לב שאין תוכן בתוך חלון ההורדות.... כלומר פעם היה שם תיעוד של כל ההורדות ויכולתי להוריד שוב. עכשיו אין שם כלום חלון ריק משהו מבין אולי איך לסדר את זה נכנסתי ל About:config וניסיתי למצא את הבעיה אבל ללא הועיל אשמח אם משהו יעזור לי בבעיה [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 853 צפיות
-
-
היי לכולם. יש לי win7 home התקנתי יחסית לא מזמן. עד שהורדתי את picasa כשהייתי מכניס מדיה ה-win היה מעביר אוטומטית את התמונות לספריות. אחרי שהתקנתי את Picasa וציפיתי שהיא גם באופן אוטומטי תשאב לתוכה כל תמונה שעולה , זה חא עובד ואני צריך לייבא כל פעם מחדש. בעיה נוספת היא שאת סרטוני הוידאו היא לא מייבאת. אני מניח שזה מצריך שינוי הגדרות. אודה לסיועכם.
-
- 2 תגובות
- 853 צפיות
-
-
שלום רב.. אז ככה.. יש לי לוח אם של ASUS P5Q מעבד כפול 8500 עם OC ל-3.6GHZ זיכרון של ג'י סקייל של 4GB 800MHZ וכרטיס מסך של רדיאון 4870HD..שיש לו OC גם כן שהטכנאי מחשבים עשה לי שמעלה לו את המהירות של GPU ל780 ושל הזיכרון ל-1100 אבל הוא מכובה לבנתיים..אבל הקטע שהכרטיס מסך מכוון בהגדרות בתור מותאם לOC בלי שאני יעשה OC עכשיו התקנתי תווינדוס.. ומופיע לי סמל בשורת המשימות ליד השעון סמל של מטוס כשאני לוחץ עליו רשום לי שמשהו שקוראים לו סיקס אינג'ן שהוא מאיץ של הלוח אם רשום שהוא לא יכול לפעול תחת OC.. מה אני יכול לעשות בשביל לגרום לו לפעול? או לפחות להעלים תסמל הזה... אני מצרף תמונה.. תודה לכל העונים אני ואגב אני לא סגור על זה האם מדובר פה בOC של כרטיס מסך או של המעבד
-
- 5 תגובות
- 853 צפיות
-
-
יש לי קובץ bin שהוא סרט svd וכשאני פותח אותו עם winiso וצורב אותו עם נרו הוא רשום לי שיש בעיות הסאונד וזה לא mpeg2 כשאני פותח עם isobuster זה לא עושה בעיות אבל הקבצים גדולים מדי ולא נכנסים בדיסק . מישהו יודע למה , מה הבעיה ואיזה אפשרויות אחרות יש לי ??? . בנוסף אני לא משתמש ב cdrwin מכיון שזה עושה לי בעיות עם הצורב וכשאני מסיר אותו יש לו מנהג קבוע להוריד לי את ה cd-rom והצורב :asthanos:
-
- 3 תגובות
- 853 צפיות
-
-
אתמול התקנתי את ACDSee 4.0. יחד עם התונה הותקנה אצלי תוכנה בשם PICAVIEW. אני ממש לא רוצה את התוכנה הזאת ולכן רציתי להסיר אותה - אבל התוכנה לא נוספה לתפריט של הוספת/הסרת של WIN ולא מופיע שום קובץ של UNINSTALL. בקובץ העזרה של התוכנה רשום שבשביל להסיר אותה יש לעשות זאת דרך התפריט של WIN. אמרתי לעצמי שאני כבר אסיר את כל התוכנה של ACDSee - אבל הדבר היה נכון גם לגביה. אני פשוט לא יודע איך להסיר את התוכנה. אני עובד עם WIN XP PRO SP1. יש למישהו רעיון מה אפשר לעשות.
-
- 8 תגובות
- 853 צפיות
-
-
מן הסתם זה כבר בוקש בעבר, אבל חיפוש לא העלה הרבה בחכתו בכל אופן אני מחפש תוכנה שאפשר להזין לה כתובת והיא כבר תוריד את כל האתר למחשב, כולל התמונות והכל.
-
- 2 תגובות
- 852 צפיות
-
-
שלום, בעקבות בעיית SPYWARE אני צריך להתקין FIREWALL, הFIRE WALL של WINDOWS לא עוזר. יש איזה תוכנת FIREWALL טובה אמינה, שהיא גם בחינם ? ן
-
- 13 תגובות
- 852 צפיות
-
-
איך אני יכול לשמור את המידע שאני משנה בתוכנה?
-
- 0 תגובות
- 852 צפיות
-
-
היי אני מתכנן לקנות מחשב חדש , וזה קצת סיפור להעביר את "אוסף" הסמיילים/תמונות שלי לשם. יש דרך לעשות export ואז ליבא את הסמיילים למסנג'ר החדש ? תודה
-
- 3 תגובות
- 852 צפיות
-
-
אהלן , ברשותי מחשב נייח בו מותקן windows10 גירסה 2004 . מחשב משמש אותי להקלטות מוזיקאליות , עריכת וידאו ,עניינים משרדיים ,ענייני הפרטיים .רוצה לקנות nod32 מebay ואינני יודעת איזה יתאים כי יש כול כך הרבה אפשרויות. מישהו פה מבין בזה ויכול בבקשה ליעץ לי? חשוב לציין שזה צריך להיות nod שניתן להפעיל בארץ. בנוסף יש כאלו שאומרים שהאנטיוירוס של מיקרוסופט (זה שכבר מותקן במחשב) מספיק לצרכים אלו ואשמח לשמוע מה אתם אומרים בבקשה?
-
- 1 תגובה
- 852 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם על המחשב שלי ישkaspersky האם יש סיכוי שהמחשבהשני שלי שמתחבר לאינטרנט דרך המחשב הראשי שלי. האם גם הואמוגןעלידי האנטי וירוסמפני פריצות וכו' או שחייב גםבואנטי וירוס
-
- 6 תגובות
- 852 צפיות
-
-
בס"ד שלום עליכם חבר'ה אני מנסה לצפות בסרטונים מיוטיוב, אך הפיירפוקס חוסם את החיבור בהתחלה חשבתי שזה הfirewall, ניתקתי אותו וזה עדיין לא עובד נסיתי דרך האקספלורר 8 וזה עובד מצויין הוספתי את יוטיוב ל"רשימת החריגים" של הפיירפוקס אך עדיין הבעיה נשארה תודה על כל נסיון עזרה עבורי! תבורכו
-
- 5 תגובות
- 852 צפיות
-
-
שלום לכולם שמתי לב שבשורת המשימות שלי פתאום מופיע תהליך בשם GUI.EXE שתופס שלושים אחוז בניצולת מעבד (עולה ויורד בין שלושים לאפס) שמתי לב אליו לאחר התקנת GTA החדש במחשב האם הוא איום כלשהו? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 852 צפיות
-
-
היי חבר'ה (לא יודע אם זה הפורום המתאים אבל בכל זאת, אני מחפש תוכנה אז נראה לי שזה פסדר לפרסם פה ) אני מנגן בגיטרה(חשמלית) ומחפש תוכנה אשר תוכל להשמיע מקצבי תופים\באס\גיטרת רקע(rhythm) כלומר, תוכנה שאני אבחר בה מקצב/רקע/ליווי לנגינה שלי. מקווה שתוכלו לעזור,תודה :]
-
- 2 תגובות
- 852 צפיות
-
-
ערב טוב, אני זקוק להמלצה על תוכנת אנטי-וירוס חינמית, ועד כמה שאפשר, בקטגוריה זו, ידידותי וחזק. * אגב, האם AVAST שווה משהו? תודה רבה מראש.
-
- 1 תגובה
- 852 צפיות
-
-
שלום לכולם! משום מה, הEDGE שלי מוחק את כל ההסטוריה שלי אחרי יציאה ממנו על אף שבהגדרות לא עשיתי כשאני סוגר זה ימחק מה יכולה להיות הבעיה? נ.ב אתמול הוספתי SSD למחשב (לנתונים, לא לWINDOWS), אבל לא סביר לומר שזאת הבעיה...
-
- 5 תגובות
- 852 צפיות
-
-
אני רוצה לפתוח אתר שיכלול מדריכי וידאו בתוכנות Adobe After Effects, FL Studio ועוד... אני צריך רעיונות למדרכים בתחומי המוזיקה והוידאו. הקיאו הכל.
-
- 3 תגובות
- 852 צפיות
-
-
אולי חלק מהולשים כבר מכירים אבל בכל זאת; נתקלתי בכתבה הזאת כשגלשתי באינטרנט ונראה לי שרבים ישמחו לדעת על האפשרות הזאת לפחות כמו שאני נהניתי ממנה. זאת כתבה שמסבירה איך לגבות את כל הנתונים כולל תוספים וקוקיז מהפיירפוקס או מה Thunderbird. http://tinyurl.com/ch6ql
-
- 3 תגובות
- 852 צפיות
-
-
אני מחפש קומפיילר טוב ללאטך, רצוי אחד עדכני, עם קהילת מפתחים יציבה. כמו כן, אם ישנו גם קומפיילר שהוא מולטיפלטפורם, זה עוד יותר טוב. תודה רבה ושבוע טוב!
-
- 2 תגובות
- 852 צפיות
-
-
האם יש דרך באותו חלון דפדפן לצפות ב2 עמ' בו זמנית, וככה לנצל את המסך הרחב ? כמו לדוגמא בוורד שאפשר לעבוד עם שני העמודים אחד ליד השני ? אפשר לעשות את זה עם שתי חלונות ולשנות את הגודל אבל אני מחפש דרך באחד. לא משנה באיזה דפדפן אגב, אבל רצוי בFF, אם לא אז הבחירה השניה שלי היא IE, אבל חוץ מהן אפשר בכל דפדפן. תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 852 צפיות
-
-
שלום! האם מישהו מכיר תוכנת OCR באנגלית , שאפשר להפעיל אותה מה COMMAND LINE? תודה, עינת
-
- 2 תגובות
- 852 צפיות
-
-
שלום!!! יש לי אנטי וירוס kaspersky internet security והוא גילה לי וירוס לפני יומיים אבל הוא לא מצליח למחוק את הוירוס... זה השם של הוירוס: : virus Email-Worm.Win32.Warezov.gc זה המיקום: C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\20M2RREA\pics[1].pif/PE_Patch.UPX/UPX עם איזו תוכנה אפשר למחוק אותו??? תודה מראש...
-
- 6 תגובות
- 852 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לשחק בVICE CITY ברשת ואני הורדתי את התוכנה MTA 0.5 והתקנתי. אבל שאני רוצה לפתוח אותה היא לא נפתחת וניהיה לי חלון שגיאה בבקשה תגידו לי איך לפתור את הבעיה או שתביאו לי MTA 0.4 תודה
-
- 0 תגובות
- 852 צפיות
-
-
שאני מנסה לפתוח ישום office (כמו word outlook וכו...) אני מקבל הודעת שגיאה צירפתי קובץ תמונה ה- word עובד כרגיל (אחרי הודעת השגיאה) אבל ה- outlook מציג את ההודעה שאני מנסה לפתוח אימייל ואחר כך מפסיק להגיב או לא מציג את תוכן ההודעה ניסיתי את אפשרויות התיקון העצמי של office (גם אבחון בעיות וגם אפשרות תיקון) אך זה לא עזר למישהו יש מושג איך פותרים את הבעיה????? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 852 צפיות
-
-
מוריד את קובץ ההתקנה דרך האתר שלהם. מנסה לפתוח אותו ולא קורה כלום. תוכנות אחרות לא עושות את זה. מה זה יכול להיות? אנא עיזרו לי הילד משתגע. תודה רבה!!!
-
- 0 תגובות
- 852 צפיות
-


