מספר שאלות בנוגע לוידאו ותמונות ב-WebCam - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מספר שאלות בנוגע לוידאו ותמונות ב-WebCam


oren

Recommended Posts

שלום.

בנוגע לצילום תמונות:

עד היום צילמתי תמונות דרך ה-WebCam שלי באמצעות התוכנה ACDSee 5.0 והתמונות יצאו ברזולוציה של 640x480, אך הבעיה היא שלא ניתן לצלם תמונות אחת אחרי השניה ברצף, אלא חייבים כל פעם להיכנס לחלון של הצילום ולצלם ולחכות שהתמונה תישמר וחוזר חלילה. וכך, אם אני רוצה לצלם מספר תמונות ברצף, אני לא יכול.

אתמול התקנתי תוכנה בשם InterVideo WinDVR 2.0, תוכנה זו מיועדת במקום לצילום תוכניות טלוויזיה במחשב ודברים כאלה... אך ראיתי שיש בה אופציה נחמדה של צילום תמונות ברצף שפועלת על ה-WebCam שלי. אך, הבעיה היא שהתוכנה מצלמת ברזולוציה של 320x240, למרות שבחרתי ב-Screen Size באפוציה של 640x480.

השאלות שלי הן:

א. כיצד אפשר לצלם בתוכנה הזו ברזולוציה של 640x480?

ב. האם ישנה תוכנה אחרת המאפשרת לצלם תמונות ברצף?

ובנוגע לצילום וידאו:

א. רציתי לדעת האם ישנה תוכנה המאפשרת לצלם מה-WebCam ומקדדת אותו ישירות ל-DivX? או שזה כבד מדי ועדיין אין מעבדים היכולים לשאת כזה עומס?

שמתי לב שרוב התוכנות המאפשרות לצלם תומכות בצילום ישיר ל-Mpeg-2, אז אם אין תוכנה המאפשרת לצלם ישירות ל-DivX, האם ישנה תוכנה אחרת המאפשרת לצלם לסוג קובץ יותר דחוס מ-Mpeg-2?

ב. כרגע אני מקליט מה-WebCam בעזרת התוכנה InterVideo WinDVR 2.0 אשר מקליטה לפורמט Mpeg-2, בינתיים זה בסדר, אך הבעיה היא שהתוכנה שמה סימן מים בצד ימין למעלה וזה מפריע. חיפשתי בהגדרות ולא מצאתי שום מקום שבו אפשר להסיר את סימן המים, התוכנה בגרסה מלאה ולכן מפליאה אותי העובדה בנוגע לסימן מים. האם באמת אין שום דרך שניתן להסיר את סימן המים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...