תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
לאחרונה אני שם לב שפיירפוקס מאט מאוד את המחשב שלי (מפרט בצד). בTask Manager התוכנה לוקחת לפעמים כוח עיבוד של כמעט 50 אחוזים, ושימוש בזכרון של חצי ג'יגה. יש לציין שזה קורה גם כשיש טאב אחד פתוח וגם עשרה (עם טאב פתוח אחד התוכנה לוקחת פחות זכרון, אבל ניכר שהמחשב איטי).
-
- 6 תגובות
- 867 צפיות
-
-
יש לי outlook express (וזה זה לא מה שמשנה) וכאשר אני לוחץ על send/recieve אז זה עושה לי את הודעת השגיאה הבאה: The connection to the server has failed. Account: 'Aquanet', Server: 'localhost', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Socket Error: 10061, Error Number: 0x800CCC0E עשיתי חיפוש על ה error number במאגר של מיקרוסופט וגיליתי שזה אומר שהפורט של שליחת האימייל הוא או חסום או סגור. וממש לא הבנתי משם מה לעשות. http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q191687 תנסו לעזור לי, זה ממש מעצבן, למזלי יש את האימייל הזה גם בממשק web ואני עוד יכול לגשת אליו אבל זה ממש לא נוח.
-
- 2 תגובות
- 867 צפיות
-
-
שלום, יש לי רק שרת אחד באימיול! www,usenext.to איך אני מעדכן את רשימת השרתים???
-
- 5 תגובות
- 867 צפיות
-
-
Sensor Properties Sensor TypeWinbond W83627HF Sensor AccessISA 290h Temperatures Motherboard32 °C (90 °F) CPU32 °C (90 °F) Aux44 °C (111 °F) Cooling Fans CPU3309 RPM Chassis6000 RPM אני לא מבין איזה חלק זה שלא מקורר היטב
-
- 0 תגובות
- 867 צפיות
-
-
אני מצטער אם הנושא שלי לא קשור לפה, פשוט לא ידעתי איפה לשים אותו... מישהו יכול להסביר לי איך להעביר את הסרט מDVD למחשב?
-
- 9 תגובות
- 867 צפיות
-
-
לאחרונה התחלתי ללמוד בשיעורי עריכה ואני מחפש תוכנה טובה לא סתם זבל לעריכת וידאו אגב : מה אתם אומרין על התוכנות הבאות: Magix video Deluxe Adobe Primer
-
- 1 תגובה
- 867 צפיות
-
-
שלו לכולם אני מחפש תוכנה או תוענית שתפעיל לי תוכניות במחשב למשל אם אני רוצה לפתוח את התוכנית CMD כל 5 דקות תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 867 צפיות
-
-
שלום, היום ניסיתי לצפות בסרט בעזרת ה-Tv out שלי(מה- GeForce4), את הסרט נגנתי - Windows Media Player(הישן והטוב) אבל על הטלוייזיה ראו את החלון של הסרט שחור ובמחשב ראו, אני זוכר שכאשר ניסיתי עם Windvd ראיתי כמו שצריך ועם PowerDVD ראיתי שחור אצלי במחשב וטוב בטלוייזיה. מישהו יודע אם אפשר לתקן את זה כדי שאני אראה את הסרט גם בטלוייזיה? תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 867 צפיות
-
-
כמו מציג התמונות והפקסים של XP. תוכנה קלה שמציגה תמונות אוטומטית. יש דבר כזה?
-
- 5 תגובות
- 867 צפיות
-
-
האם ניתן להתקין אקספלורר 8 על win 7?
-
- 1 תגובה
- 867 צפיות
-
-
שלום לכולם... אני רוצה לפתוח חדר חדש במירק אבל אני לא יודע איך ?? איך לעשות שהוא תמיד יישאר?? איך לעשות שכל פעם שאני נכנס אני אקבל אופ?? איך מפעילים את ה-CHANSERV.?? ועוד כל מיני שרותים בבקשה עזרתכם דרושה בדחיפות.. תודה מראש לכל העוזרים
-
- 7 תגובות
- 867 צפיות
-
-
שלום, יש לי צורב DVD, נרו וסרט בפורמט VOB מה עליי לעשות בכדי שאוכל לראות את הסרט בנגן ה-DVD בתודה ניר
-
- 1 תגובה
- 867 צפיות
-
-
שלום לכל חבריי הפורום ! יש לי במחשב כמה תוכנות ריגול שיוצרות לי בעיות מאוד מעצבנות ואני מחפש לינק לתוכנה שתסיר אותם כי הם ממש מעצבנים ! למי שיש לינק לתוכנה טובה שתסיר לי את תוכנות הריגול מהמחשב שיתן לי אותה בבקשה! תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 867 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה מוזרה ביותר ב- Internet Explorer שהחלה שלשום. כשאני מנסה להכנס לאתר אחד ספציפי, הוא רושם למטה done אבל לא נכנס לאתר. עד שלשום הייתי נכנס לאתר לעיתים תכופות ללא בעיה. כשמנסים להכנס ממחשב אחר בבית לאותו אתר אין בעיה. ניסיתי למחוק את כל הקבצים הזמניים של הדפדפן ואת ה- cookies, אבל זה לא עזר. למישהו יש רעיון? תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 867 צפיות
-
-
-
יש לי windows 7 ואני רוצה לפרמט את הכונן שלי שהוא NTFS איך עושים זאת?
-
- 4 תגובות
- 867 צפיות
-
-
שלום לאחרונה עברתי למערכת הפעלה חלונות שרת 2003.מבחינת חומרה המחשב שלי מוגדר דיי צפוף (יש הרבה כרטיסים..) יש לי כרטיס אלחוטי שהוא קריטי כי אין לי מקום במחשב מבחינת חריצי הרחבה אבל בהתקנה האחרונה הוא עושה לי בעיות - הוא יושב על PCX -E 1 ןעכשיו הוא מתקין את עצמו אבל עם סימן קריאה.בשביל בדיקה התקנתי כרטיס אלחוטי אחר והוא עובד. האביט דורש פיסקה IRQ 17 והכי מעניין במצב בטוח הוא עובד ומזוהה ללא הסימן קריאה. על מנת לבודד את התקלה ניטרלתי את כל הרכיבים של הלוח אם והוצאתי את כל הכרטיסים (3 במיספר ) החוצה ועדיין התופעה ממשיכה. אשמח אם למישהו יהיה פיתרון כי אני כבר ממש לא יודע מה לעשות.
-
- 4 תגובות
- 867 צפיות
-
-
ידידה שלי ממש רוצה דבר כזה אז אם מישו מכיר משו לא יותר מידי מסובך תודה מראש עידו
-
בין היתר הרזולוציה שבה אני השתמשתי. 1280x800.. שזה ביחס שמציג המסך שלי, מסך רחב 24 אינץ'. היה לי ג'יפורס 3 טיטניום-200 ועברתי למערכת חדשה Q6600, 8800GT... עם המעבר, עברתי גם לDVI-D במקום ה-VGA. מה ניתן לעשות? התקנתי דרייברים של המסך וגם הכרטיס מסך ולא עזר. אני כרגע על רזולוציה ממש גבוהה וזה עושה לי כאב ראש שהכל קטן. תודה ויום טוב. עריכה: קצה חוט חדש... מחקתי את הדרייברים לגמריי, בלי שום דרייברים של כרטיס מסך.. והרזולוציה חזרה לרשימה!! התקנתי דרייברים מעט יותר ישנים שהיו באתר של palit והבעיה שוב חזרה. אין 1280x800.
-
- 9 תגובות
- 866 צפיות
-
-
בעיה חדשה מאתמול לגבי ניגון קבצי WMV בBS.Player הנגן אומר לי אוגר לזיכרון זמני וזה תוקע את הסרט לזמן מה ואחר כך ממשיך. כל דילוג בסרט גורם לתקיעתו למשך חצי דקה. ניסיתי הכל התקנת מקודדים הסרת הנגן ועוד. יש למישהו רעיון?
-
- 2 תגובות
- 866 צפיות
-
-
טוב אני כבר לא יודע מה לעשות, ניסיתי כל דבר אפשרי ואני לא מצליח! נתחיל עם רקע קטן: יש לי רמקולים 5.1 , כרטיס קול 5.1 של קריאייטיב הכל טוב ויפה, הכל גם מחובר כמובן ב 5.1 ואני שומע את המחשב ב 5.1 (סידרתי את זה בהגדרות..) בקיצור יש לי לא מעט סרטים שמקודדים בב ac3 = אני אמור לשמוע את הסרטים בסראונד! אז אכן התקנתי את המקודד ac3 בגרסה החדשה ביותר (0.70 כמדומני..) ואני לא שומע את הסרטים בסראונד! אני חושב ששינתי את ההגדרות כמה פעמים ב ac3 אבל אני לא שומע ניסיתי גם להשתמש בכמה תוכנות כדי לראות אולי באחת מהן ה ac3 יעבוד (ניסיתי ב WMP, micro dvd ועוד כמה..) אבל בכולם אני לא מצליח! מישהו יודע מה עלי לעשות כדי באמת לשמוע סרטים בפורמט הנ"ל? כאמור הכל מחובר ב 5.1 ואפילו המקודד …
-
- 4 תגובות
- 866 צפיות
-
-
היי מישהו מכיר את האתר הבא: http://www.allsoft-disks.com ? השאלה היא אם זה בכלל חוקי למכור את התוכנות במחירים כאלה, והאם ניתן לסמוך עליהם?
-
- 7 תגובות
- 866 צפיות
-
-
אני לוחץ על האייקון של האקספלורר וזה לא נכנס לי לאינטרנט, זה יש עושה לי את הקטע הזה עם הדו"ח שגיאות האינטרנט עצמו כן עובד אני יכול להיכנס ממקום אחר. אם צריך להתקין אקספלורר חדש אז תגידו לי איך כי אין לי מושג
-
- 7 תגובות
- 866 צפיות
-
-
בזמן האחרון שאני גולש באקספלורר כל כמה דקות נפתחים לי חלונות חדשים עם כל מיני פרסומות. מישהו יודע איך נפתרים מזה? תודה
-
- 6 תגובות
- 866 צפיות
-


