תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
כבר שבוע מוריד לי על מעל 170 אני לא יודע למה כי לפני הוא היה מוריד לי גג עד 50-60 בלחץ...למישהו יש הסבר? [attachment deleted by admin]
-
- 11 תגובות
- 927 צפיות
-
-
אם אני מתקין virtual machine, האם מערכת הפעלה וירטואלית תקבל IP משלה?
-
- 7 תגובות
- 927 צפיות
-
-
כמו שרשום בכותרת בעייה בעולם הפלש כיום חייל אשר עובד ב FLASH (יותר תיכנות מאשר עיצוב ) ורציתי קצת לעבוד מהבית אך הבעייה יותר גדולה ממה שחשבתי אין לי ידע בעיצוב ובגרפיקה (הנדסאי תוכנה) והדבר הכי מציק שרוציםזה תיק עבודות וכל העבודות שלי מסווגות ואי אפשר להוציא אותם מחוץ לצבא וזהוא "המעגל" כמו כן חיפשתי חברות / אנשים רציניים /עסקים אשר מעוניינים בעבודות בתחום הפלאש ללא הצלחה (כן כן אפילו בחינם או סכום סמלי ) וללא הצלחה האם שוק הפלאש באמת כל כך סגור כלפי מתכנתים ללא ידע בעיצוב או שכיום אותו תחום הולך ונעלם ?
-
- 5 תגובות
- 927 צפיות
-
-
היי, אני מחפש לקנות את המקלדת לעורכי וידיאו באוויד (avid) ששמה bella 3.0 אך לצערי אני לא מוצא אותה בשום מקום בארץ לקנייה יש למישהו מושג היכן ניתן להשיג אותה? (בארץ) תודה לכל מי שיעזור.
-
- 2 תגובות
- 927 צפיות
-
-
ברשותי WINDOWS 7 ובעייתי היא כדלקמן:בהדלקת המחשב לאחר כמה שעות מנוחה אין תקשורת אינטרנט.יש לציין כי אני עובד עם ראוטר סימנס והתמיכה של בזק טוענת שהראוטר תקין.כדי ליצור קשר ,אני מבצע את הפעולות הבאות:פותח את מרכז הרשת והשיתוף (באייקון הרשת בתחתית המסך) ,מקיש על LOCAL AREA CONNECTION ,מקיש על "הפוך ללא זמין",התחבר לרשת,פתור בעיות,נסה לבצע תיקונים כמנהל מערכת.לאחר כל אלה נוצר קשר ואני עובד כרגיל עד הפעם הבאה כאשר אני סוגר את המחשב וכו'.האם ניתן לעשות משהו? תודה חיים
-
- 8 תגובות
- 927 צפיות
-
-
שלום. יש לי בעיה, כשאני מבצע שיחה עם מישהו בסקייפ, הוא משום מה שומע את כל מה שהולך אצלי במחשב. לדוגמה: שיחקתי עם חבר ג'נרלס וניהלנו שיחה בסקייפ במקביל והוא שמע את כל מה שהלך עם הצבא שלי. או עוד אחת אני מדבר עם מישהו ושומע מוסיקה במקביל והוא שומע את זה. במיקסר של הכרטיס קול, באיזור שידור (RECORD) הכל על מיוט חוץ מהמקרופון. (אגב אין אפשרות אצלי ששניים יהיו פועלים, נגיד מקרופון וליין האוט) משהו מוזר ומציק
-
- 4 תגובות
- 927 צפיות
-
-
יש לי נוד32 אבל גירסא יחסית ישנה שלו, השאלה שלי אם כדאי לי לעדכן אותו לגירסא חדשה או שזה לא משנה בגלל שמילא הוא מתעדכן מהאינטרנט על כל הוירוסים החדשים?
-
- 12 תגובות
- 927 צפיות
-
-
אתמול קניתי מערכת רמקולים למחשב(קריאטיב אינספייר 2.1) ואני צריך טוכנה טובה לשליטה בסאונד בגלל שהתוכנה של ווינדוס (הרמקול הקטן בשורת המשימות) לא מספקת
-
- 1 תגובה
- 927 צפיות
-
-
חבר'ה רציתי לדעת אם שייך לגבות את כל רשימת האתרים שגלשתי ומופיעים בהיסטוריה ואם כן כיצד ניתן לעשות זאת?? אני משתמש באינטרנט אקספלורר 7 תודה רבה מראש לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 926 צפיות
-
-
לפני שפירמטתי תמחשב כל הסרטים עם הכתוביות פעלו גם ב MEDIA PLAYRT וגם ב WINAMP פשוט היה צריך לשנות את השם של הכתוביות לשם של הסרט רק בסיומת שונה וזה פעל לבד..לאחר הפירמוט שום סרט לא פועל עם כתוביות בצורה זאת בשני התוכנות WM 11 ו WINAMP הכי חדש.... מה עושים?
-
- 6 תגובות
- 926 צפיות
-
-
לא יודע אם זה הכי קשור לפה.. אבל נדמה לי שזה המקום לת'ארד.. בכלמקרה.. זה עלול להיות טיפה קשור למירק, אבל לא בטוח. היה לי פה כמה בעיות לא מזמן, סרקתי לוירוסים, ונמצאו 8 וירוסים שונים, בניהם משהו שנקרא IRC BOUNCH או משהו בסגנון, הוא לא יכל למחוק אז האנטיוירוס שם אותם בהסגר. במירק יש את האיידנט נכון? אז נגיד וכתבתי באיידנט ERAN אז שאני מתחבר לשרת כלשהו (לא משנה איזה) כתוב בכלל zK0rK0rv, מה שמעלה קצת חשד.. ושאני נכנס לאיזה ערוץ מסוים במירק (לא אנקוט בשמות) אז נפתח לאחר דקה כמעט חלון דוס מהמיקום: C:\winnt\system32\ddeshare.exe וכתוב בתוכו: syn v1.2 [03 Jun 2002] By Kalibre (metinsdr@hotmail.com) ואז ישר הכרטיס רשת כאילו עשו לו DISABLE\ENABE, מתכבה ונדלק מח…
-
- 4 תגובות
- 926 צפיות
-
-
שלום לכולם, גרסת Hiren's שניסיתי: (ניסיתי גם את 15.1 וגם את 9.5) הבעיה: אף תוכנה בHiren's BootCD לא פועלת (חוץ מmemtest) בDos mode תחת השגיאה הבאה: !! Problem with Drivers.7z !! זהו מחשב חדש, עוד לא הותקנה עליו אפילו מערכת הפעלה. פרטים שעשויים לעזור: Core i7 3770k לוח: MSI Z77A-g43 ממה שמצאתי בגוגל ייתכן שמקור הבעיה נמצאת באחת ההגדרות בביוס, למשל לבחור כאן: http://reboot.pro/16216/ ישנה בעיה דומה עם core i5 ולבסוף הפתרון לבעיה אצלו היה: I find what the problem is i have the z68 Pro3 asrock MBO and i5 2500k. And the 2500K have HD3000 and use a memory. First options what was i disable is C1E and IGD. And than has been Work. After that it was very easy to find the problem אצ…
-
- 0 תגובות
- 926 צפיות
-
-
היי, אני מנסה לשמור במחשב סרט מתוך הוידאו שלי (עם כאבל שמתחבר מהוידאו לUSB), בעזרת התוכנה הזאת Ulead VideoStudio SE DVD. קיצר, זה שומר והכל. הבעיה שקטע וידאו של 20 דקות שוקל משהו כמו 15 ג'יגה. זה נשמר בפורמט AVI. יש לי שם אפשרות לשנות את הפורמאט ל: DV, MPEG , VCD , WMV, DVD , SVCD. במה לבחור כדי שזה ישקול כמו סרט נורמאלי? חוץ מזה יש שם אפשרות גם לשנות את הFRAME RATE. כרגע זה על 25.000. הCOMPRESSION שם על YUY2 , והרזולוציה 640X480. חח לא מבין מזה אומר כל ההגדרות האלה, אבל מה אני אמור לשנות? תודה!! :xyxthumbs:
-
- 4 תגובות
- 926 צפיות
-
-
מאז ששידרגתי לגירסה 3.5, סרגל הצד של המועדפים (Ctrl+B) לא עובד. אני לוחץ על הסימניות ושום דבר לא קורה. מישהו מכיר את הבעיה? נ.ב. הסרגל העליון עובד כרגיל. ותודה לכל המומחים :yelclap:
-
- 1 תגובה
- 926 צפיות
-
-
אני נוהג להגביר ולהנמיך את הווליום דרך הבורר המקלדת שלי (X6) עכשיו יש איזה קטע מסויים שאני נגיד רואה סירטון ביוטיוב (אבל לא במסך מלא) אז אני לא יכול להגביר ולהנמיך את הווליום של המחשב אני צריך או למזער את החלון של הדפדפן (פיירפוקס) או ללחוץ אם העכבר על הצד של האתר (כי אם אני מבין נכון שאתה רואה סירטון ככה אז הכפתורי מולטימדיה מנסים לשנות בממשק של הפלאש את הווליום אבל זה לא עושה כלום (כניראה זה לא תומך) איך אני יכול לסדר את זה ? אני בעיקרון רק צריך שהמקלדת תישלוט על הווליום העיקרי של המחשב ולא משהו אחר הפיירפוקס מעודכן וגם הפלאש יש למישהו רעיון? זה ממש מעצבן תודה.
-
- 2 תגובות
- 926 צפיות
-
-
אז ככה יש לי בעיה עם הקספרסקי ליפני כמה ימים עברתי אליו והיתה לי בעיה שלא הצלחתי להיתחבר לאינטרנט אז הסרתי את הוי מהתמונה והכל עבד אבל יש לי אזהרה מה אני עושה ? תמונות למטה. בתמונה השניה היתכוונתי כשהיה הוי זה לא היה נותן לי להיתחבר לאינטרנט!!! [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 926 צפיות
-
-
שלום לכולם.. אני מצטער שהבקשה שלי ברמה מאוד נמוכה יחסית לשאר פה שזה פוטושופ וכאלה אבל אני לא מבין בזה למרות שהייתי רוצה להתחיל להבין קצת פוטושופ. אני מעוניין לחתוך תמונה ממש לשני חלקים בצורה אסתטית (קו ישר כאילו..) ואם אפשרי לעשות את זה בצייר זה יהיה הכי טוב בשבילי תודה רבה על כל תגובה..
-
- 4 תגובות
- 926 צפיות
-
-
לפני שאני מתקין את האנטי וירוס kasperski האם עליי להסיר את התוכנה secutiry essenyial של win7? האם הם יכולות לפעול במקביל?
-
- 1 תגובה
- 926 צפיות
-
-
היי חברים, את הגרסא החדשה אתם ודאי מכירים, הבעייה היא ששורת התפריט מוצגת כמו בווינדוס 98 ולא בצורה גראפית כמו שאמור להיות (למשל מועדפים שאמור להיות מוצג כלינק כוכב צהוב פשוט רשום, מועדפים) ואיני יכול לפתוח טאבים אלא רק חלון חדש, שורת טעינת דף בתחתית העמוד גם אינה מוצגת וכשדף מסויים נטען איני יודע אם יש בעיה בעמוד או שהדף נטען במשך זמן רב. האם הבעייה מוכרת למישהו ואם כן כיצד ניתן לתקנה ?
-
- 11 תגובות
- 926 צפיות
-
-
שלום לכולם , הורדתי את הדיירבר החדש ביותר ל Windows 7 64Bit יש לי את הכרטיס מסך - 4890Vapor-X.... תודה לעוזרים בסוף ההתקנה הוא מראה לי בLOG את השגיאות הבאות - Error messages [table][tr] [td]Application Install: install package failure![/td][/tr] [tr] [td]Application Install: install package failure![/td][/tr][/table] AMD Drag and Drop Transcoding [table][tr] [td]Final Status:[/td] [td]Fail[/td][/tr] [tr] [td]Version of Item:[/td] [td]2.00.0000[/td][/tr] [tr] [td]Size:[/td] [td]1 Mbytes[/td][/tr][/table]AMD Media Foundation Decoders [table][tr] [td]Final Status:[/td] [td]Fail[/td][/tr] [tr] [td]Version of Item:[/td] [td]1.0.60914.1136[/td][/tr] [tr] [td]Size:[/t…
-
- 3 תגובות
- 926 צפיות
-
-
שלום. אני אוהב את הItunes, אבל הוא לא תומך בMKV או בDTS והוא טוחן לי זיכרון. אני מחפש תוכנה טובה שמציגה את השירים בפשטות, עם עיצוב נקי, אפשרות להקטנה כמו שעושים באייטונס (CTRL M) ושימצא תמונות של אלבומים גם כמו האייטונס. אבל שיתמוך גם בפורמטים שביקשתי. ניסיתי את Winamp ולא אהבתי. הבנתי שיש את media monkey ואת footbar2000
-
- 5 תגובות
- 926 צפיות
-
-
הבעיה שלי היא: יש לי סרט שמחולק לשני קבצים וקובץ אחד של כתוביות שאותו אני רוצה לחלק לשניים כדי שיהיה לכל חלק כתובית משלו וכדי שכל הסרט יהיה עם כתוביות.....
-
- 1 תגובה
- 926 צפיות
-
-
בתוכנה CDRWIN ובגירסאות האחרונות של התוכנה NERO ניתן לצרוב דיסקים של מוזיקה ע"י הקובץ CUE. הקובץ הזה מצביע על קובץ MP3 או WAVE ובתוך הקובץ יש את הפרטים של הדיסק כמו חלוקת השירים שמות השירים וכו'. אני מחפש תוכנה שיכולה ליצור את הקובץ CUE הזה. יש תוכנה שנקראת "CDRCue Cuesheet Editor" ובעזרתה ניתן ליצור קובץ כזה באופן ידני או לשנות קבצים כשאלה שכבר קיימים. אבל אני מחפש תוכנה שפשוט תיקח דיסק ותעשה לו ריפ לקובץ CUE. מישהו מכיר ?
-
- 2 תגובות
- 926 צפיות
-
-


