עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by eladbu,

    שלום לכולם רציתי לדעת אם מישהו מכיר פורום טוב אולי אפילו בעיברית לצק פוינט NGX R65 יש לי שתי שאלות להוספת פריטים או אם מישהו בפורום מכיר את המוצר טוב 1.כיצד אני מוסיף אתרים מסוימים שחסומים? 2.האם ניתן להוסיך ספציפית פר יוזר או רק דרך קבוצות השאלה הראשונה יותר קריטית לכן אם מישהו יודע איך להגיע אל החלון הנכון אשמח לקבל תשובה...

    • 0 תגובות
    • 564 צפיות
  2. Started by mendic,

    צהרים טובים משהו יודע אם יש חיה כזו?? Norton PartitionMagic for server 2003 או תוכנה אחרת שתאחד כוננים בWINDWOS SERVER 2003 תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 474 צפיות
  3. Started by bullet,

    שלום יש לי עכבר Microsoft Wheel Mouse Optical 1.1a USB והוא כל פעם מתכבה ונדלק ועשיתי בדיקת דרייברים וראיתי שאין לו דרייבר אם אפשר בבקשה לינק להורדת הדרייבר אני ישמח מאוד כי לא הצלחתי למצוא עריכה : אפשר גם PS/2 תודה רבה לכל העוזרים Bullet

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by dddd01,

    שלום רב, אשמח אם תוכלו להמליץ לי על תוכנה שתטפל בויסטה? (ניקוי,טיפול ברג'יסטרי,המהרת במערכת וכד'....) טיפול כללי כזה. (64bit sp1) תודה רבה.

    • 6 תגובות
    • 681 צפיות
  5. Started by אביתר,

    תראו יש לי מחשב חדש כמו בחתימה...עכשיו יש בעיה קטנה....אני רוצה לבדוק תוצאה בתוכנה הנ"ל והיא פשוט לא עולה.....זה מגיע למצב הזה ופשוט נתקע...לא המחשב...רק התוכנה.......ואני צריך לבטל דרך מנהל המשימות....איך אני מעלה את הפאקינג תוכנה המסריחה הזאת????

    • 3 תגובות
    • 600 צפיות
  6. יש לי בעיה באינטרנט אקפלורר, אני משתמש בפיירפוקס וכל פעם שאני מכניס כתובת באינטרנט אקספלורר הוא מחליף לי דפדפן לפיירפוקס... ניסיתי להתקין ולהסיר את האינטרנט אקספלורר וזה לא עבד... הגירסא של הווינדוס היא XP 64X והפיירפוקס זה פיירפוקס שלוש האינטרנט אקספלורר זה נראה לי 6 או 7... אחד לפני שהם עשו תמיכה של הטאבים... זה לא בשבילי אלא בשביל אח שלי והוא לא מוכן להשתמש בפיירפוקס... בבקשה תעזרו לי :-\...

    • 7 תגובות
    • 623 צפיות
  7. הבנתי שב exclusions אפשר להגדיר אזורים שה NOD מתעלמת בחרתי את מיקום התקייה ובכל זאת הNOD מחוק לי את הקבצים שבה אולי לא הגדרתי טוב ? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 546 צפיות
  8. אז ככה, אני משנה הגדרות כמו SKIN וכו סוגר וזה לא נשמר עזרה בבקשה

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by eagleye,

    מישהו שתל לי את כתובת הדואר האלקטרוני שלו באודות של האייסיקיו שלי (שזה בעצם pm) כך שהוא יכול לשחזר את הססמא שלי אל הדוא"ל שלו מתי שהוא רק רוצה. איך אני מסיר את הכתובת דוא"ל שלו מהאודות שלי?? היא הרי בלתי ניראית לעין - אני לא יכול לראות אותה באודות שלי אבל היא נמצאת שם. שאלתי את זה בהרבה פורומים ואף אחד לא ידע לענות לי או שענו בעקיפין, אני מקווה שכאן ידעו איך לפתור את הבעיה הזאת.

    • 2 תגובות
    • 623 צפיות
  10. מישהו יודע מה אני צריך לעשות כדי לצרוב IAMGE בנרו 8 ? יענו איך עושים את זה ? ב7 ידעתי והכל הלך סבבה ב-8 אני לא מוצא תאופציה.. למה אני מתכוון IAMGE.. כדי לעשות דיסק של וינדוס שיעלה דרך הבוט צריך לעשות שהוא יעבוד אוטומטית ברגע שאני מבקש מהביוס לקרוא אותו ! אשמח לתשובה !

    • 3 תגובות
    • 572 צפיות
  11. Started by dudi2002,

    הורדתי כמה סרטים עם התרגום שלהם. הבנתי שבמדיה פלאייר אי אפשר לראות את הסרט ואיתו את התרגום ורק עם תוכנת mv2 player ניתן לעשות זאת. אני נכנס לתוכנה מפעיל את הסרט, לוחץ לחיצה כפולה על התרגום ומשום מה התרגום לא נכנס לסרט. מה הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 718 צפיות
  12. Started by Chymes,

    השאלה בכותרת.

    • 5 תגובות
    • 889 צפיות
  13. Started by Os.Master,

    האם יש דרך שכל המיילים שמגיעים לי לWINDOWS MAIL יועברו ל GMAIL שלי?

    • 2 תגובות
    • 675 צפיות
  14. שלום, אני מחפש תוכנה שתכין לי Logs או בכלל רשימה, שתכלול איזה קבצים נפתחו במחשב, או נגשו אליהם על מתי הדליקו את המחשב ונכנסו לווינדוס ואם יש עוד אופציות, מה טוב אני דיי בטוח שקיימת תוכנה שכזאת, אז אם מישהו נתקל, או למישהו יש הצעה, בבקשה ממכם

    • 6 תגובות
    • 738 צפיות
  15. Started by dbx22,

    שלום כשאני פותח דברים קטנים כמו שבכתבה מסויימת יש תמונה ואני לוחץ עליה ויוצאת תמונה גדולה, או במכרזים שאני מסתכל על תמונה גדולה של מוצר, אז כשאני סוגר את החלונות האלה כל החלונות של אינטרנט אקספלורר נסגרים. מה אפשר לעשות כדי לתקן?

    • 2 תגובות
    • 682 צפיות
  16. שאלה בכותרת.... האם זה אפשרי ואם כן עם איזה תוכנה זה אפשרי?

    • 4 תגובות
    • 670 צפיות
  17. Started by ag43,

    אני מחפש תוכנה פשוטה שתגבה פעם ביום קובץ מסויים לכתובת אימייל ספיציפית. הכל אוטומטית ללא צורך בהתערבות מצד המשתמש (לאחר ההגדרה הראשונית). אשמח להמלצות.

    • 2 תגובות
    • 603 צפיות
  18. Started by gif,

    קיבלתי מתנה כרטיס מסך 8600GT . הוצאתי את הישן וחיברתי את החדש וביצעתי אתחול למערכת , לאחר האתחול , זוהתה חומרה חדשה , הכנסתי את דיסק הדרייבר של הכרטיס והתקנתי את הדרייבר , שוב איתחול למערכת . לאחר שהמערכת עולה ההגדרות תצוגה השתנו לי ל- 4 ביט ולרזולוציה נמוכה ביותר , ניסיתי לשנות אך לא ניתן . מה הפתרון ?

    • 4 תגובות
    • 654 צפיות
  19. Started by Kalisto,

    התקנתי IE 8 BETA אבל אחר כך מחקתי אותו. ועכשיו כשאני פותח את הIE7 הוא תמיד נכנס לדף הזה: http://runonce.msn.com/runonce2.aspx - שזה customize your settings. ונגיד אני בוחר הגדרות,אז הוא נקתע כלומר,יש בצד שמאל את האיקון בסרגל למטה,שמראה שיש שגיאה בדף.. למישהו יש רעיון איך אני נפטר מזה?

    • 12 תגובות
    • 995 צפיות
  20. Started by yaniv_z,

    שלום. העברתי קבצים בעברתי מהמחשב האישי לנייד וחלקם הועברו בג'יבריש וחלקם נשארו בפונטים בעברית. כאשר ניסיתי להעביר חזרה את הקובץ הוא נשאר בג'יבריש במחשב המקורי.... כיצד אני יכול להמיר חזרה את הקבצים לעברית?? בתודה מראש. יניב.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by HackNever,

    יש לי בעיה יש כמה אתרים שאני לא מצליח להיכנס אליהם זה מראה לי שגיאה.. מה הבעיה ואיך אני פותר אותה? תודהה

    • 9 תגובות
    • 831 צפיות
  22. שלום לכולם לאחר שהתקנתי את המשחק קיבלתי הודעה כזו: מה זה אומר? תודה מראש נ.ב הייתי בת'רד של המשחקים אך לא הייתה תשובה,מקווה שכאן אקבל מענה [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 586 צפיות
  23. Started by Renegade2008,

    שלום! יש לי גרסת נסיון של התוכנה ואני מחפש CD KEY או KEYGEN לPOWER DVD 8

    • 2 תגובות
    • 727 צפיות
  24. Started by yaloner,

    למישהו יש רעיון איך אני יכול להוריד את הוידאו שבאתר הזה: http://www.warrenvideos.blogspot.com/ תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 4.9k צפיות
  25. אני זוכר שבגרסאות קודמות של FF, ראשית היה נטען המלל והמסגרות באתר ורק לאחר מכן התמונות, אהבתי את התכונה הזאת. למה ביטלו אותה?

    • 0 תגובות
    • 609 צפיות

דיונים חדשים בפורומים