עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. איזה מהם יותר מהיר יותר איכותי עם יותר פ'צרים?

    • 1 תגובה
    • 952 צפיות
  2. Started by mordehay8886,

    שלום, כמה שווה למכור microsoft office home & student 2007?

    • 1 תגובה
    • 952 צפיות
  3. Started by malikl,

    שלום לכולם ניסיתי לשות חיפוש ברשת ולא מצאתי משהו ספציפי. יש לי סרט DVD בסיומת VOB. אני רוצה לערוך את הרול - AUDIO שבסרט. המליצו לי על התוכנה VirtualDubMOd אבל לא ממש התסדרתי איתה. אם משהוא יכול לעזור לי למצוא מדריך את לכתוב בקצרה איך אני יכול לעשות את זה אני ממש ישמח

    • 5 תגובות
    • 952 צפיות
  4. יש לי אתר, כולל הרבה טקסט, בקובץ PSD - הוא כולו sliced מוכן לייצוא באמצעות Save for web. השאלה שלי היא כזו: האם יש דרך להכניס את הטקסט ל-HTML בצורה אוטומטית? כלומר, אם יש כפתור וכתוב עליו משהו, אני רוצה שזה יולבש על התמונה בתור טקסט ב-HTML (כדי שיהיה אפשר לערוך אח"כ. כרגע היחס של הייצוא לטקסט הוא כמו כל תמונה, פשוט משטח את הכל ביחד. ראיתי שאפשר להוסיף טקסט לסלייס, אבל זה רק אם אני בוחר סלייס בלי תמונה - וגם אז זה ידני. אני אשמח לעזרה, זה יחסוך לי שנתיים עבודה פחות או יותר של להכניס הכל ידני בכל דף....

    • 1 תגובה
    • 952 צפיות
  5. Started by Haflo,

    יש לי את המשחק Red Alert 2 - שני דיסקים, זה בין המשחקים היחידים שאני קניתי, ואני משחק (עדיין!) אני מעוניין לעשות לו גיבוי - המשחק מוגן ב Safe Disc 2, יש למישהו מושג איך אני צורב אותו?

    • 1 תגובה
    • 952 צפיות
  6. מקווה שזה הפורום הנכון- ברשותי טושיבה portege-r7001E9 אשר משמש אותי רק לעבודה. כפי שניתן לראות הארדיסק C פנוי אבל הארדיסק D מראה שהוא מלא לגמרה והמחשב נותן מדי פעם התראה על low disc space. במחשב אין שום סרטים (סרט גלישה 1 של חצי שעה) ומעט תמונות לא כבדות. ניסיתי להיכנס לראות מה תופס את כל נפח הארד דיסק ומצאתי שכ-117GB נתפסים על ידי הגיבוי העצמי של המחשב(מצ"ב צילום מסך) איך ניתן לפתור את זה או לפחות לפנות כמה GB כדי לא לקבל התראות מעצבנות? האם ניתן\כדאי למחוק את הגיבויים האלו? תודה

    • 3 תגובות
    • 952 צפיות
  7. http://mp3music.co.il/software/105.html תוכנות עריכה והקלטה: http://mp3music.co.il/software/Software_section.aspx?id=%F2%F8%E9%EB%E4%20%E5%E4%F7%EC%E8%E4 תוכנות אחרות כמו חיפוש ושיתוף, וצריבה ניתן למצוא באתר אני לא רוצה לפרסם פה....

    • 5 תגובות
    • 952 צפיות
  8. Started by INFERNO,

    נעשה במאיה 8.5 ( אני יודע תוכנה קשה בלה בלה אני אוהב לעבוד איתה .. ) רונדר עם מנטל ריי 6 וחצי דקות לרנדר הערות , הארות , מכתבי נאצה ושאר ירקות יתקבלו בברכה [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 952 צפיות
  9. שלום רב אני מחפש תוכנה להמרה של הפורמט WAV לפורמט MP3 . יש המון תוכנות שעושות את זה, העניין הוא שאני מחפש תוכנה שתוכל להמיר קבצים רבים בפקודה אחת - פשוט יש לי הרבה קבצים קטנים להמרה. בתודה רבה

  10. Started by HwareNewb,

    שלום, יש לי את המשחק BF2 כבר שנתיים, ועד כה הוא עבד ללא בעיות. לאחרונה רכשתי מסך חדש (Flatron L1760TR) ולאחר שחיברתי אותו ניסיתי להיכנס למשחק. לאחר שלחצתי על האייקון של המשחק המסך נעשה שחור לכמה שניות, ולאחר מכן המחשב החזיר אותי לדסקטופ. ניסיתי להתקין את המשחק מחדש, אך ללא הועיל. עד כמה שזה לא נשמע הגיוני שמסך גורם לבעיית תכנה, אין לי הסבר אחר לבעייה. כל שאר המשחקים במחשב שלי פועלים בסדר גמור, וכאמור זו הפעם הראשונה שבה יש לי בעיות עם BF2. אשמח לקבל את עזרתכם, תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 952 צפיות
  11. שאני לוחץ על בחירת הסמיילים המסנג'ר ניתקה לכמה דקות, ואז מופיע לי רשימת הסמיילים. זה באג ידוע?מה עושים נגד זה?

    • 1 תגובה
    • 952 צפיות
  12. Started by avive,

    אהלן יש לי ווינדוס 7 64 ביט, ובלוח בקרה מופיע לי 3 גרסאות של ג'אווה: JAVA 6 UPDATE 32 JAVA 7 UPDATE 4 JAVAFX 2.1.0 מה ההבדל ביניהם והאם אני צריך את שלושתם מותקנות אצלי במחשב? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 952 צפיות
  13. Started by White Shepherd,

    שלום, הורדתי קרייסיס וורהד מכווץ ומפוצל ל-6 חלקים בקבצים בפורמט mdf.001, mdf.002 וכו'. כשאני פותח בווינראר את הקובץ הראשון ומחלץ אותו לתוך תיקייה, חלק מהקבצים המחולצים (הגדולים שביניהם) מופיעים בגודל 0kb. איך אני פותר את הבעיה הזאת?

    • 4 תגובות
    • 952 צפיות
  14. כאמור, הבקשה בכותרת ההודעה. התודה- מראש! :-)

    • 1 תגובה
    • 952 צפיות
  15. התופעה הזאת החלה עם גרסה 11, ועודנה קיימת עם גרסה 12 החדשה (בגרסה 10, עוד ניתן היה לאחות במצב לא מקוון, FAT32). למה זה קורה? בכלל, למה PerfectDisk מתייחסת לאיחוי תיקיות במערכות FAT32 כאיחוי בזמן אתחול (איחוי קבצי מערכת, איחוי לא מקוון)(PerfectDisk מאחה תיקיות וקבצים יחדיו במצב מקוון רק ב-NTFS) ומאחה רק את הקבצים באיחוי מקוון? עד חלונות 98 כולל, תיקיות היו מאוחות יחד עם הקבצים במערכת FAT32 ע"י מאחה הדיסק. האם מדובר בחסרונה של התוכנה, וכי קיימות תוכנות איחוי אחרות אשר כן מאחות תיקיות וקבצים יחדיו באופן מקוון גם ב-FAT32?

    • 9 תגובות
    • 952 צפיות
  16. Started by eli01,

    אני לא הבנתי משהו בקשר לתוכנה הזו שעושים גיבוי לדיסק איך אפשר לעשות גיבוי אם אין מקום בשאר המחיצות בבקשה\ עזרה למבינים

    • 7 תגובות
    • 952 צפיות
  17. Started by LinkTree,

    שלום שלום התקנתי PHOTOSHOP CS אבל בטעות התקנתי באטלקית (זו גרסה בינלאומית) עכשיו אני לא מצליח לשנות שפה - הסרתי והתקנתי שוב כשאני בוחר אנגלית והוא שוב התקין באיטלקית. הסרתי שוב ואפילו מחקתי את כל ה ADOBE שמצאתי ב REGISTRY ושוב אותו סיפור ... התקנתי במחשב אחר ושם זה התקין באנגלית - ניסיתי לחפש שם איך לשנות שפה - אבל לא מצאתי שום אופציה כזו... עכשיו נשאר לי רק לפרמט ... PLEASE עזרה

    • 2 תגובות
    • 952 צפיות
  18. Started by אריאל58,

    מופיע במנהל המשימות 7 פעמים מה הסיבה ? הרצתי סריקות וירוסים ולא נמצא כלום כשאני מנסה להריץ את הפקודה TASKLIST\SVC בכדי לדעת מה עומד מאחורי כל SVCHOST אני מקבל הודעה שלא מכיר את הפקודה WIN\XP SP2 המחשב אודה על עזרה תודה מראש

  19. Started by eity,

    איזה תוכנה תהיה התוכנה הכי טובה בשביל לראות טלוויזיה עם הכרטיס טלוויזיה שלי? תודה

    • 1 תגובה
    • 952 צפיות
  20. Started by Born2Kill,

    היי, הורדתי את מפה: http://www.futuremark.com/benchmarks/3dmarkvantage/download/ את הוונטג' וכשלחצתי על אייקון ההתקנ זה הראה לי את ההודעה שמופיעה למטה. מה יכולה להיות הבעיה? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 952 צפיות
  21. עזרה בבקשה: מחפש תוכנה להורדת אתרים שלמים למחשב

    • 2 תגובות
    • 952 צפיות
  22. Started by A-L-o-n,

    שלום, עשיתי פירמוט ואני רואה שיש לי כמה תוכניות שרצות שלא יודע בכלל מאיפה הם הגיעו... צריך איזו דרך להוריד אותם! וגם בווינדוס הקודם שהיה לי היה אותם... השמות שלהם זה = כל מיני שטויות fwportal ואין תוכניות רצות ברקע...

    • 10 תגובות
    • 952 צפיות
  23. Started by nadav1379,

    מחפש תוכנה שתוכל לחבר לי 2 קבצים של תרגום נגיד יש לי CD1 וCD2 אז שתחבר לי אותם לקובץ אחד כי הסרט לא מחולק השמח לתגובות אם בכלל יש כזאת תוכנה

    • 4 תגובות
    • 952 צפיות
  24. Started by A.Iniesta,

    אני צריך תוכנה שתהפוך כתוביות בפורמט שבאות בצורה של קובץ sub וקובץ idx לפורמט srt. כל התוכנות שמצאתי לא עובדות בכלל, או מבקשות שאני יקליד כל מילה שעוברת. מקווה שתעזרו לי, תודה רבה לכם.

    • 3 תגובות
    • 952 צפיות

דיונים חדשים בפורומים