תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי, לפני כמה ימים עיצבתי משהוא בפוטושופ ורק היום גילית שכנראה שמרתי אותו בצורה לא טובה. כרגע הקובץ לא נפתח, הסיומת שלו היא .12 (קובץ 12) שאין לי מושג מה זה ואני לא מצליחה לפתוח אותו בשום צורה. מישהו יכול לעזור לי? זה קובץ ממש חשוב, עבדתי עליו שבוע!. תודה :-)
-
- 4 תגובות
- 974 צפיות
-
-
עדכנתי את גוגל כרום הורדתי את adobe flash plyer וזה ממשיך לפחות פעם אחת ביום מופיעה לי הודעה shock wave קרס למה זה ???
-
- 0 תגובות
- 974 צפיות
-
-
שלום מחפש דריבר broadcom bcm4310 usb controller למחשב נייד של דל 1014 מערכת הפעלה XP SP3 אני משתגע כבר יומיים שלמים חיפשתי בכל מקום בכל האתרים שרשומים בלנקיה באתר של broadcom באתר של דל ואני לא מוצא קיבלתי את המחשב עם מערכת הפעלה אובנטו 8.10(סוג של לינוקס או משהו כזה) ואיתה הכל עבד ואז פירמטת את המחשב התקנתי את ה XP ועם ה XPלא עובד האינטרנט האלחוטי במנהל ההתקנים מסומן סימן שאלה על 2 התקנים בקר רשת ו USB DEVICE ואני לא מוצא את הדריבר (ניסיתי גם הרבה דריברים אחרים) אז התקנתי שוב את האובנטו מבלי להתקין את הדריבר ושוב הכל עובד מה לעשות איפה אני מוצא את הדריבר אני רוצה להשתמש בXP תודה תודה תודה תודה
-
- 0 תגובות
- 974 צפיות
-
-
יש לי קובץ התקנה MDF איך אני אמור להתקין אותה?
-
- 10 תגובות
- 974 צפיות
-
-
שהתקנתי את הלוח אם שלי Lan party UTnf4 ultra-d הדרייברים היו כוללים את הפירוול הזה, ואני משתמש כרגע בפירוול אחר, כדאי לי למחוק אותו? אם כן איך? כי לא מצאתי את האפשרות למחוק את זה. תוןדה
-
- 10 תגובות
- 974 צפיות
-
-
לאחר זמן מה שלא נגעתי בפיירפוקס, נשבר לי מהאקספלורר והחלטתי לחזור לפיירפוקס, אז הורדתי אותו והתצוגה הייתה קטנה, הטקסט היה קטן והדף תפס רק איזה חצי מהרוחב של העמוד,שיניתי את ההגדרות לאיך שנוח לי, אבל זה שמר לי אותם רק בדף שבו הייתי וכשאני עובר לדפים אחריםזה חוזר לתצוגה הקודמת, מה אני צריך לעשות כדי שהתצוגה תהיה בכל הדפים? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 974 צפיות
-
-
תראו בתמונה מה חסר,אפשר את הדרייברים של זה? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 974 צפיות
-
-
יש לי כמה סרטי DVD שקניתי לבנותיי בלא מעט כסף ומרוב צפייה בהם הסרטים לעיתיים קופצים ואו נתקעים ותמיד צריך לקפוץ ל fram הבאה עלמנת שיהיה ניתן להמשיך לצפות בהם. הייתי מעוניין לצרוב אותם לגיבוי וישנם כמה שאלות שרציתי לשאול....הסרטים שוב שלי קנויים אז באמת אודה לעזרה. 1.רציתי לדעת באיזה תוכנה מומלץ לשכפל סרט של DVD ואם יש הגנה לסרט כיצד ניתן להתגבר גם על בעיה זאת ? 2. לדיסקים מוגנים האם ישנה תוכנה שיודעת לפצח את ההגנות ? יש לי את התוכנה anydvd ורציתי לדעת האם היא מומלצת או שישנם תוכנות טובות יותר ? 3. בתוכנה AnyDVD האם צריך לשנות משהו בהגדרות שלה או שמספיק רק להפעיל אותה ברקע ? 4. באיזה region צריך לבחור ב AnyDVD ? 5. במידה וצרבתי דיסק ורואים אותו טוב מאוד במחשב אך לא רואים כ…
-
- 4 תגובות
- 974 צפיות
-
-
אין לי מושג איך זה קורה או מה גורם לזה, אבל 90% מהמשחקים שאני נכנס אליהם, פשוט נתקעים לי בשלב מסויים, ואין אפשרות לחזור ל-windows, המחשב פשוט מפסיק להגיב והדבר היחיד ששנאר לעשות זה לכבות.
-
- 10 תגובות
- 974 צפיות
-
-
מישהו מכיר איזה תוכנה או אתר שבו אני אוכל לשמוע רדיו מכל מיני תחנות בעולם?
-
- 7 תגובות
- 974 צפיות
-
-
ישלי שלושה דפדפנים במחשב פייפוקס chorme ו הרגיל ואני לא רואה אתרים בפייפוקס ובCHORME רק ברגיל למה?? כאילו בהם אין לי אינטרנט וברגיל יש וכל השאר עובד רגיל במחשב מה עושיים?
-
- 1 תגובה
- 974 צפיות
-
-
-
שלום חג שמח ושנה טובה, יש לי שאלה יש לי Norton Internet Security 2003 והחסימה לחלונות מוקפצים מופעלת אך הבעיה שבאתר פה החלונות המוקפצים עם הפירסומות לא נחסמים כיצד ניתן לחסום אותם??? זה פשוט מעצבן הפרסומות האלו, לא מספיק יש את הבאנרים בתוך האתר אז צריך גם חלונות קופצים מעצבנים כאלו??? איך אני נפתר מהחלונות האלו כאן באתר?
-
- 13 תגובות
- 974 צפיות
-
-
אני צריך את הגירסה הישנה של FIREFOX בבקשה. כי אהה FIREFOX החדש לא עובד לי תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 974 צפיות
-
-
יש לי בעיה מוזרה שאני מפעיל תוכנות לפעמים .. חשוב לומר שזה לא עם כל התוכנות, רק כמה ספציפיות אני מקבל את הארור הבא Uploaded with ImageShack.us עכשיו אם אני לוחץ CONTINUE התוכנה כאילו עולה, אבל היא לא עובדת חיפשתי פתרונות בגוגל, לא הצלחתי למצוא משהו שאשכרה עובד .. בוצע פרמוט לאחרונה למחשב .. יכול להיות שיש קשר ?
-
- 4 תגובות
- 974 צפיות
-
-
יש לי כרטיס DTV אבל אין לי את הקוד של התוכנה שלו יש איזה תוכנה אחרת שאיתה אפשר להפעיל את כרטיס?
-
- 3 תגובות
- 974 צפיות
-
-
אהלן. אני מחפש תוכנה שתאפשר לי להשתלט על המחשב הנוכחי (נייח) שלי כאן בישראל שהיא כבויה. אני רוצה להשתלט או לקבל נתונים ממנה כאשר אני בחו"ל שהמחשב עצמו כבוי, שההשתלטות בעצם תעשה על ידי המחשב הנייד שלי שאני אקח לחו"ל. יש חיה כזאת?
-
- 6 תגובות
- 974 צפיות
-
-
אשמח לעזרה הבבילון איטית מדיי למרות שהיא מעולה נותנת תרגומים מהמון סוגים של מילונים
-
- 5 תגובות
- 974 צפיות
-
-
אז ככה יש לי בעיה עם העכבר שלי שהוא מיקרוסופט ווירלס אופטיקל העניין הוא שאני נמצא באינטרנט ומשתמש בלחיצה על הגלילה בכדי לנווט בתוך הדף עם החיצים הכל עובד טוב ויפה עד שאני עוזב את הגלילה והדף קופץ לי לתחתית העמוד בלי שום אזהרהבטוח יש איזה טריק לתקן את זה שישאר איפה שעזבתי את הכפתור! יש לי כמוהן מותקן אינטלי פוינט 5.1
-
- 2 תגובות
- 974 צפיות
-
-
ההגיון הפשוט שלי אומר שלא, אז למה בערך כל תוכנה שאני מתקין על המחשב מתקינה גרסה חדשה של הדבר הזה? לא מספיק שיהיה רק את הגרסה העדכנית ביותר?
-
- 3 תגובות
- 973 צפיות
-
-
הדפסה בעברית של גופנים מגודל 12 ומטה יוצאת הפוכה למשל: במקום שלום יוצא םולש בגופנים 14 16 יצא בסדר. ההדפסה מתבצעת למשל מ-word 2003 מותקן ב-windows 7 על מדפסת lexmark 2600 יש לי הרגשה שקודם הכל היה בסדר האם יתכן שמשהו קרה לגופנים ? אין ניתן לתקן זאת. תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 973 צפיות
-
-
טוב אני רכשתי מחשב והתקנתי עליו Windows Vista 32-Bit שהוזמן מהסתדרות המורים והוא מציג לי בנתיים את השגיאה הזאת בכל משחק שניסיתי להפעיל עליו לאחר דקה בערך. הנה השגיאה: התמונה הנ"ל היא מהמשחק Gears of war אך הודעת השגיאה מופיעה בעוד מספר משחקים ביניהם מקוריים ולא מקוריים. אשמח עם תעזרו לי.
-
- 10 תגובות
- 973 צפיות
-
-
היום קיבלתי לפטופ של לונבו ואחרי ההתקנה של הWIN שמגיע ביחד רציתי לבדוק איזה תוכנות מיותרות לונבו דחפו במטרה להעיף מה שלא צריך אחת מהתוכנות היו תוכנת המצלמה שלהם במיקרה הקטנים של אחותי היו בבית -ואני חיב להגיד הם מאוד נהנו -בעיקר האחד בן השנתים וחצי התוכנה די דבילית מוסיפה כל מיני שטויות לצילום (עם בוחרים) ומצמידה כובעים לראשים המצולמים מהניסיון הקטן שלי הקטנים מאוד מתלהבים מזה -אבל לא יודע לכמה זמן אבל אני ממליץ לכם לנסות להשיג אותה עם יש לכם קטנים וזה מתאים למצלמה שלכם
-
- 0 תגובות
- 973 צפיות
-
-
זה עובד בבטא 9 , לא יודע מה עם גירסאות קודמות... יש אפשרות שניתן להפעיל ואז הדפדפן יתחיל לטעון את האתר בזמן ההקלדה של הכתובת. נגיד כותבים בכתובת hwzone.co.il וההשלמה האוטומתית מזהה את הכתובת לפני שכתבתם עד הסוף, ואז גם האתר מתחיל לעלות אוטומתית. אותו דבר לגבי חיפוש בגוגל משורת הכתובת. זה נחמד כי זה ממש עוזר והופך את הגלישה ליותר מהירה פשוט צריך להיכנס לעמוד about:flags ולהפעיל את "Verbatim instant" מקווה שעזר. אפשר להפעיל גם את Web Page Prerendering.
-
- 0 תגובות
- 973 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שסורקת דף טקסט כלשהו עם אותה מכונה משולבת(לצורך העניין נניח מכונה של HP) ונותנת לערוך לאחר הסריקה את הטקסט. אות אות, גודל, העתקה, הדגשה, וכו' לא שכמו כתמונה או קובץ PDF יש חייה כזאת ?
-
- 3 תגובות
- 973 צפיות
-


