תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום מקווה שתעזרו לי במציאת פתרון, לפני כשנתיים וחצי מכרתי אייפון 4, והורדתי את כל התמונות והסרטים טיולים משפחתיים וכד' והיו המון לדיסק קשיח משני במחשב ששימש לגיבוי ואיחסון ושם גם שמרתי וגיביתי את התמונות מהמצלמה הרגילה שלי, ותמיד יכולתי לראות אותם ולפתוח את הקבצים, לפני כחודש המחשב שבק חיים הוצאתי את הדיסק הקשיח שמתי אותו המחשב השני (עם וינדוס שמונה) הכל תקין מצליח לפתוח את כל הקבצים חוץ מהתקייה של התמונות שהורדתי מהאייפון, אני יכול להיכנס לתקיות אבל רושם לי שצריך לקבל אישור בעלים או הרשאת מנהל לא מצליח לפתוח שום קובץ או להעביר, ויש לי שם תמונות של הילדים ממתי שנולדו, תעזרו לי בבקשה, אם זה עוזר שם התקייה וכל הקבצים בתוכה רשומים בירוק, אין לי מושג למה תודה מר…
-
- 0 תגובות
- 988 צפיות
-
-
אני רוצה להעביר 100 תמונות ל BMP בבת אחת בפוטושופ, האם יש אפשרות כזאת?
-
- 8 תגובות
- 988 צפיות
-
-
במקום לעבור תמונה תמונה ולעשות שמירה בשם להכינס לתיקיה לשמור .. אחרי שוב אותה פעולה האם יש תוכנה שמורידה הכל מהדף .... של התמונות בואט אחת ...
-
- 9 תגובות
- 988 צפיות
-
-
כשפרמטתי את המחשב הגדרתי את כונן C ככונן מערכת בעל 50GB ואת כונן D ככונן לכל שאר השטויות,הורדות,סרטים,התקנות למיניהן וכו' מה שקורה עכשיו זה שבכונן C נשארו לי 2GB בקושי ואפילו פחות. אני רוצה להעביר קצת נפח מD לC כדי שהמחשב ירוץ יותר בקלות כי הוא קצת מקרטע.. משום מה זכורה לי בראש תוכנה בשם PARTITION MAGIC שאיתה אפשר להעביר נפח מכונן אחד לשני. יש תוכנות יותר פשוטות ומומלצות? אולי משהו עם מדריך (כי זה פעם ראשונה שאני עושה את זה) יש דרישות מסויימות שצריכות להיות? (אולי מקום פנוי בכונן שממנו אני לוקח?) תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 988 צפיות
-
-
שלום! כאשר אני מקליק עך properties של documents and settings אני מקבל 23GIGA תפוסים אך כאשר אני נכנס לתוך התיקייה כל הקבצים מראים כל תפוסה של בערך 4.5 ג'יגה. מי יפתור לי את החידה ויסהיר לי היכן נמצאים עוד בערך כ- 18 ג'יגה? נסתרים? ניסיתי לבדוק גם קבצים נסתרים אך לא השתנה דבר. תודה מראש
-
- 11 תגובות
- 988 צפיות
-
-
יש לי WIN 7 והתקנתי בו winrar עכשיו שאני בא לחלץ את הקבצים מwinrar אני עושה extract files הוא טוען יענו עונה לי סימן שהוא טוען אבל כלום לא קורה... מישהו יודע למה ואיך אפשר לפתור את זה?
-
- 2 תגובות
- 988 צפיות
-
-
אני הייתי רוצה לשמוע תגובות של אנשים לגבי השימוש בתוכנה והשוואה לSKYPE. האם ניתן לערוך שיחות ועידה (עד כמה אנשים) האם זה עולה כסף (צחשב למחשב) כמה התוכנה מעמיסה על רוחב הפס יחסית ל SKYPE תודה לעונים. (אם ישנה אלטרנטיבה שלא עולה כסף וטובה יותר מ SKYPE לשיחות ועידה בזמן משחקי רשת - סוג של חדר פרטי אודה אם תציינו) תודה לעונים
-
- 1 תגובה
- 988 צפיות
-
-
-
פתאום קפץ לי חלום עם הודעה שמישהו אחר משתמש לי במספר.... ומאז התוכנה לא נותנת לי להכנס לUIN שלי :'( מה עושים? ולשחזר הוא לא נותן לי.
-
- 7 תגובות
- 988 צפיות
-
-
היי עשיתי כמה חתימות חדשות ורציתי לדעת מה דעתכם על החתימות ואיזה חתימה היא הכי יפה: http://img334.imageshack.us/img334/7090/eminem1225jf.jpg http://img334.imageshack.us/img334/7717/muonline2db.jpg http://img334.imageshack.us/img334/4636/photos4ru.jpg
-
- 4 תגובות
- 988 צפיות
-
-
אני מנסה ליתוח תמונה משהו אז הוא כותב לי משהו דיסק משהו כזה לא יודע והוא חוזר על עצמו ככה ואני לא ידוע מה לעשות תעזרו לי http://img136.imageshack.us/my.php?image=untitledddddddddddjt5.jpg תודה לעוזרים הינה הלינק עכשיו תוקן
-
- 9 תגובות
- 988 צפיות
-
-
-
שלום, יש לי שתי בעיות מוזרות ב-FF: 1. משום מה ה-TMP גורם לשורת הכתובות לא לעבוד, כלוחצים אנטר פשוט לא קורה כלום. ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש את ה-TMP וזה לא עוזר, ולא מצאתי שום דבר בהגדרות שהשתנה ממה שהיה קודם ועלול לגרום לכזה דבר. 2. בעיה שהתחילה לפני יומיים - כל פעם שאני נכנס לסרטון ביוטיוב הדפדפן נתקע. יש לציין שזה קורה גם כשאני פותח את ה-FF בסייפמוד. עד לפני יומיים היוטיוב עבד כרגיל, ולא זכור לי ששיניתי משהו (זה קרה לפני שעידכנתי ל-9.0.1 וזה עדיין קורה אחרי העדכון). רעיונות? תודה
-
- 2 תגובות
- 988 צפיות
-
-
היי לכולם אני מנסה לעזור לחבר ולהתקין לו מחדש את המחשב לאחר פירוט. נתקלתי בבעיה עם אחד הדרייברים ללוח האם. במחשב מותקן לוח האם: ntel avalon d915gav הציפ: intel pentium 4 530j 300MHZ והתקנתי לו XP HOME (ברישיון, בבעלותו ושהיה מותקן קודם על אותה מערכת) כאשר התחלתי להתקין את הדרייברים שהורדתי מעמוד ההורדות של אינטל, ניתקלתי בבעיה עם אחד הדרייברים (דרייבר ה- LAN). זהו עמוד ההורדות של סדרת הלוחות (לא מצאתי עמוד ללוח הספציפי) http://downloadcenter.intel.com/SearchResult.aspx?lang=eng&ProductFamily=Desktop+Boards&ProductLine=Intel%C2%AE+915+Express+Chipset+Family+Boards&ProductProduct=Intel%C2%AE+Desktop+Board+D915GAV הדרייבר שאני מנסה להתקין http://downloadcenter.…
-
- 2 תגובות
- 988 צפיות
-
-
שלום אני מחפש "בנרות"!!! תוכנה להדפסה על מדבקות (דפים יעודיים) אני לא מעוניין להשתמש ב- WORD או כל אמצעי אופיס או מאקרומדייה אני בטוח שיש תוכנות קטנות (רצוי חופשיות) ייעודייות לכך. אשמח לקבל תגובה Avish.
-
- 0 תגובות
- 987 צפיות
-
-
יש XP עם SP1 ושאני מפעיל את התוכנה הוא רושם לי את ההודעה הבאה:
-
- 1 תגובה
- 987 צפיות
-
-
שלום אז ככה, אני לא יודע האם זה דבר סביר או לא, אבל אני צריך לחבר בפוטושופ 282 תמונות(כל אחת 2816*2112 פיקסלים) לפנורמה עם הPhotomerge, האם דברים כאלו בכלל עושים במחשבים כמו זה שבחתימה שלי או שזה פרוייקט לתחנת עבודה?
-
- 0 תגובות
- 987 צפיות
-
-
שלום לכולם מדובר ב- DOK בנפח 1 ג"ב - SanDisk Cruzer Micro U3. לאחר שהוצא והוכנס לחריץ ה-USB מספר פעמים על ידי תינוק, ההתקן לא מראה יותר את המידע, שהיה בו, אלא רק נפח פנוי של 1 ג"ב. אודה מאד, לכל מי שיוכל להציע רעיון/שיטה/תוכנה להצלת הנתונים מן ה-DOK. תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 987 צפיות
-
-
אז ככה יש לי הארד דיסק שהוא מפוצל לשתי כוננים הכונן הראשי © יש עליו 2 גיגה ורק עליו אפשר להתקין וינדוס ככה שאין מספיק מקום אחר כך ונשאר לי מאוד מאט מקום ווינדוס קופץ כל פעם ואומר שאין מספיק מקום בכונן השני יש לי 11 גיגה אז השאלה שלי בעצם היא איך "תורמים" מקום לכונן השני?. זה באמת חשוב תודהמראש לעזורים
-
- 7 תגובות
- 987 צפיות
-
-
-
מישהו הצליח להתקין את הדרייברים החדשים, אני מתקין את הדרייבר לפי ההוראות באתר (הם אומרים להתקין את התוכנה באשר הסורק מנותק)ואחרי שאני מחבר אותו אני לא מצליח לסרוק... (הזרוע שסורקת לא זזה ממקומה בכלל)
-
- 2 תגובות
- 987 צפיות
-
-
תגידיו אחים אתה מכירים סימולטור או תוכנה שכאילו מדמה נהיגה? יעני עם כל הדברים שיש בכביש ודברים כאלה? תודה
-
- 1 תגובה
- 987 צפיות
-
-
כשאני עושה ראם פריוויו לעריכה זה עושה רק לשניה הראשונה ומפסיק. למה?
-
- 1 תגובה
- 987 צפיות
-
-
שלום לכולם אני צריך להפעיל תוכנה מבוססת DOS שנקראת מכפל שיווק בWIN XP PROFESSIONAL מה שקורה זה שאני מפעיל את התוכנה היא עולה אבל רואים הכל בג'יבריש אבל אם אני מפעיל אותה במחשב אחר ב WIN ME רואים סבבה מה אפשר לעשות? נ.ב. הווינדוס הוא באנגלית עם תמיכה בעברית
-
- 2 תגובות
- 987 צפיות
-
-
אני מחפש אתר טוב לקניית תוכנות. יש הצעות? (לא ZAP, אני כבר מכיר אותו)
-
- 2 תגובות
- 987 צפיות
-


