עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by bamba10,

    שטח המסך שלי(רזולוציה) הוא 600*800.בכל האתרים הגודל מתאים לאתר עצמו. הבעייה שלי היא עם האתר הזה,כלומר בפורום,הגודל המתאים הוא 1024*768.אני בדר"כ עובד עם מספר מסכים , האם יש אפשרות לשנות את הרזולוציה לפי אתרים?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by menahem2009,

    עשיתי גוסט למחשב ומאז שום משחק שאני מתקין לא עובד לי הוא רושם לי הודעת שגיאה שווינדוס הפסיק לפעול לפני הגוסט כל המשחקים עבדו רגיל

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  3. הבאתי עוד הרדיסק סתם להשואה מול ההרדיסק הנוכחי שלי איזה תוכנה תראה לי מי מהם יותר מהיר ?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by TscR,

    שלום לכולם יש לי את הכרטיס טלוויזיה WinTV-PVR-150 ואני רוצה להקליט ממנו. רק עם המדיה סנטר של הויסטה הצלחתי להקליט כמו שצריך. אבל מכיוון שאין לי יותר ויסטה אין לי איך להקליט. ניסיתי את התוכנות הבאות: windvr 3 intervideo home theater segatv ואפילו עם התוכנה של הכרטיס זה עושה לי שגיאה כזאת. אפשר עזרה? תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  5. ברצוני להפוך את המחשב שלי לשני תחנות עבודה זאת אומר שלמחשב יהיו מחוברים שני מסכים שני מקלדות שני עכברים ושכל מחשב יפעל על user אחר האם יש תוכנה כל שהיא שעושה את זה? או שאפשר לעשות את זה ללא תוכנה?

  6. שלום - נגיד שאני פותח סרט באורך שעתיים, הוא מזוהה כ-13 שעות, ואז יש לי בעיה בלעבור בין הסצינות בסרט. תודה רבה, יותם

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by noam751,

    שלום לכולם.אני אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בבעיה שניתקלתי בה לאחרונה.ברגע שאני מנסה להדפיס מסמך בוורד(אופיס אקס פי)ולא משנה כמה שורות,המדפסת מדפיסה לי שורה לכל דף.כלומר,אם למשל רשמתי 4 שורות,היא תדפיס לי 4 דפים שבכל דף יהיה שורה ולא את כל השורות בדף אחד.כל מה שניסיתי לעשות ולשנות לא פתר מאומה.כולל התקנה מחדש של הוורד.אני אודה מאוד אם למישהו יש פיתרון לבעיה המציקה הזאת.תודה.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by shmuel,

    תיראו אני בבעיה...... אין לי מושג איך להשתמש בפלאש 5 !!!!!!!!!! אם מישהו יודע אתרים ...... מדריכים....... משהו שיעזור לי????????!!!!!!!!!! תודה בכל מקרה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by gaf,

    שלום לכולם! אחרי שעשיתי איחוי דיסק ע"י PARTITIONMAGIC נעלמה לי מחיצה שלמה - היה לי כונן אחד שמחולק ל- 3 מחיצות, איחדתי שניים מהם (ה-3 הוא של מערכת הפעלה) והם פתאום נעלמו לי אחרי האיחוי, כאשר אני עושה בדיקה ב - PARTITIONMAGIC הוא מציג לי הודעה - "EROR #1520 EXTERNAL ATTRIBUTE HEADER MISMATCH " מה זה אומר? מחכה מאוד לתשובה, כל התמונות, שירים, מידע, סרטים, משחקים, הכל שם....

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  10. היי יש לי קובץ MP3 של שיר מסויים, והשיר הוא בגירסא אינסטרומנטלית, כלומר קראוקי. עכשיו, ניסיתי להשמיע פשוט את השיר בווינאמפ ולהקליט את עצמי שר בעזרת המיקרופון אך התוצאות היו מחפירות. אנא עזרו לי תכנה שלקובץ MP3 יהיה ניתן להוסיף עליו בזמן אמיתי שירה, או לחילופין ליצור קובץ חדש שהוא חיבור של הקלטת השירה וקובץ ה-MP3! אם אפשר, אנא להוסיף לינק ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? בתודה מראש, OrGAzmUs :smoke:

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  11. יש לי הגה של מייקרוסופט side winder racing wheel ומערכת הפעלה XP SP2 עכשיו המחשב לא מזהה לי אותו הוא רוצה דרייבים ומה שמוזר שבמחשב הקודם שהיה לי שגם בו היה XP SP2 ההגה עבד ללא כל בעיה בלי להתקין כלום פשוט PLUG & PLAY יכול להיות שבגלל שהמערכת פה יותר מתקדמת אז ההגה "ישן" מידיי בשבילו? ואם יש למישהו דרייברים, אני אשמח לקבל.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by Haflo,

    יש למישהו המלצה לגביי תוכנה לבדיקת הדיסק הקשיח? (ואל תמליצו לי על Scandisk!)

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  13. הרישיון המקורי שהיה לי של ACDSEE פג תוקף, וכעת אני מחפש תוכנה חדשה שתעזור לי בדברים די פושטיים - CROP ו RESIZE. לא יותר מזה. חשוב, שתעלה מהר. יש לכם המלצות? בבקשה לא IFRANVIEW.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by guyk,

    המחשב שלי (מפרט בצד) בזמן האחרון נתקע, זה יכול להיות אפילו בגילגול דף אינטרנט או אפילו בכתיבה בתיבת טקסט. פירמוט היה לפני כמה חודשים, איחוי לפני חודשיים בערך... הטאסק מנג'ר נראה סביר... (אפילו בהעלעת התמונות המחשב נתקע!...) תמונות: מה לעשות?? :s05:

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  15. Started by edoson,

    נא לציין יתרונות\חסרונות של כל תוכנה

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by nehmia,

    או בקיצור סבבה DC++

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  17. מחפש תוכנה כלשהי חוץ מ-CPU COOL אין לי שום דבר נגדה, אחלה תוכנה אבל אני רוצה להשוות נתונים. אז תודה מראש!!!!

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  18. אהלן, אני מחפש סרגל ל IE שיש בו אפשרות להאזין לתחנות הרדיו בישראל ושלא יהיה בו Spyware/Malware etc.. ניסיתי את iradio והיו לי לא מעט בעיות איתו.. תודה מראש.

  19. בקיצור מדובר בתוכנה כמו NetMeeting ,פשוט התוכנה לא עובדת לי יותר (בגלל השימוש בPPP במודם ALCATEL . ואין לי תוכנה כדי אחרת , ניסיתי את C U C ME ו PalTalk ,אבל אני מעוניין בתוכנה משהו כמו NetMeeting , כלומר בלי כל האפשרויות של הGroups והחראטה הזה , ואיכות שם לא טובה . אני מחפש תוכנה שבעקרון כמו NetMeeting ושיהיה איכות יותר טובה . תודה לעוזרים . עדיף תוכנה בלי פרסומות ובלי Banners ושזה לא יהיה בממשק Web ...

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by ot,

    כאלו ברמה של אולפן הקלטות מקצועי. אם אפשר כמובן שמות וקישורים (אם יש), ואיזו מהן מועדפת. תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  21. אהלן, מזה כשבוע וחצי בערך אני חווה בעייה מציקה ביותר.. המחשב נכבה לי כל כמה זמן בלי התראה מוקדמת, בהתחלה לא הבנתי למה או מתי זה קורה אבל בסופו של דבר הבחנתי שזה קורה תמיד או כשאני רואה וידאו ביוטיוב או כשאני משחק משחקי FLASH בפייסבוק.. אם אני לא משחק במשחקים האלה או לא צופה ביוטיוב זה לא קורה והמחשב נישאר דולק ולפעמים גם כשאני משחק או צופה בוידאו הוא לא נכבה לכן קצת קשה להגיד כל כמה זמן זה קורה אבל מה שבטוח שזה קורה הרבה. מיד לאחר שהוא נכבה הוא לא מסכים להידלק ואם אני מנסה להדליק אותו הוא נופל בעליית הווינדוס, אבל לאחר 5 דקות בערך הוא מסכים לעלות שוב, וככה אני בעצם סובל כבר במשך כמה זמן. כשהמחשב עולה אין שום ארור.. יכול להיות שזה קשור לטמפרטורה? עכשיו בדקתי בSPEEDFAN ובאמ…

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  22. למשל יש לי הארד דיסק של 60 גיגה אז 4 ג'יגה מתוכו "שמורים" (space reserved) ובהארד דיסק השני שלי יש 40 גיגה ש3 מתוכו שמורים איך אפשר להוסיף להארד דיסק את המקום השמור? והאם זה יכול להוריד ביצועים או משהו דומה? תודה

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by yonib5,

    מישהו יכול להסביר לי מה זה הסיומת המוזרה הזאת? gi. מישהו שמע על זה בכלל???? איך פותחים כזה קובץ, עם מה? אפילו הD-tool לא יודע איך לאכול את זה... מצ"ב תמונה [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by rbeny10,

    המחשב שלי מכיל מודם, אשר נרכש לפני כשנה, ואינני יודע את היצרן/הדגם. המודם משמש אותי כרגע אך לפקסים (תחליף למכונת פקס) ולסקייפ. ברצוני להשתמש במחשב גם להקלטת שיחות טלפון , כלומר : בלחיצה על "כפתור" בתכנה המתאימה ,תתחיל הקלטה לקובץ, ובלחיצה נוספת תפסק. שאלותי : 1. האם מבחינת חומרה מספיק המודם ? (כאמור ,נטול "אבא"). 2. איזו תכנה נדרשת? האם/מהיכן ניתן להוריד?. 3. האם הצד השני מרגיש רעש כלשהו בהקלטה?.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by User_Name,

    איך אני עושה ב Nero שלא יסגור דיסקים? ואיך אני עושה שקודם כל הוא יעתיק את הדיסק לHard Disk ואחר כך לדיסק? תודה

דיונים חדשים בפורומים