עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. מישהו מכיר תוכנה לשינוי המאפיינים (אלבום שנה וכו...) בקבצי MP3 להרבה קבצים בבת אחת ?

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  2. למעשה זאת קפיצה קטנה מאוד בתחילת הוידאו. אני לא יודע לאיפה אני יכול להעלות סרטון להדגים חוץ מאתרים שדורשים הרשמה אז צירפתי ב-RAR הבעיה היא בשנייה הראשונה של הסרטון כפי שאפשר לראות לא הצלחתי להירשם לפורמים שלהם לשאול אז זה בא לכאן... ממש אשמח לפיתרון תודה gar.rar

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  3. מדוע לא נשמרים לי שמות משתמשים וסיסמאות באינטרנט אקספלורר???? למשל אני שם שם משתמש בפייסבוק וסיסמא ואז חוזר זה עדיין עם זה אבל אם אני שם נגיד שם משתמש אחר אז כיאילו הקודם נמחק . זה צריך להיות כזה שלוחצים על השורה של הכתיבה וזה נותן את כל מה שהוקלד שם .. איך עושים את זה???

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by dodihob,

    שלום, לאחרונה רכשתי סמסונג אולטרה בוק סדרה 5. לא התקנתי שום קודק במחשב, רק windows media player home cinema. בניגון סרטים (ואפילו 480p) יש לפעמים Lag, יכול להיות בתדירות של פעם בשעה, שנמשך 5 שניות בערך, ומלווה ברעש מוזר מהרמקולים. כמו רעש מפוקסל כזה, אין דרך אחרת שאני יכול לתאר את זה. ה-Lag בליווי הרעש נצפה גם פעם אחת בניגון מה-youtube. אשמח לדעת מה יכולה להיות הבעיה. תודה רבה מראש ערן מפרט המחשב: http://ksp.co.il/?uin=17299

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by DVORA,

    שלום רב, בימים האחרונים שאני מנסה להכינס לOUTLOOK 2007 אני מקבלת הודעת שגיאה: "אין אפשרות להפעיל את הmicrosoft office outlook. אין אפשרות לפתוח קבוצת תיקיות. זהו שגיאה בקובץ. צא מ... (רשום לאן להגיע) ומכל היישומים המותאמים לשימוש בדואר ולאחר מכן השתמש כדי לאבחן scanpst.exe בכלי התיקון של תיבת הדואר הנכנס ולתן שגיאות בקובץ. לקבלת מידע נוסף אודות כלי התיקןם של תיבת הדואר הנכנס עיין בעזרה" מה זה אומר????? אודה לתשובה.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by lordgod,

    שאני משתמש במע' ההפעלה שהרצתי על VIRTUALBOX אני לא יכול לחזור לווינדווס איזה מקשים צריך כדי לחזור חזרה לווינדווס ?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  7. אני צריך להעתיק איזה 10 דיסקים ואין לי כרגע דיסקים ריקים, האם אני יכול להעתיק את הדיסקים למחשב ולצרוב מאוחר יותר ?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by dariapod,

    שלום לכולם, קניתי מחשב חדש ואני משתמשת במערכת הפעלה של וינדווס ויסטה ואינטרנט אקספלורר. כאשר אני נכנסת לגוגל ומחפשת משהו עולות שתי בעיות שלא הצלחתי לתקן: 1. כאשר אני מחפשת משהו בעברית הדף מראה עברית אך משמאל לימין ולא מימין לשמאל. 2. אני לא מצליחה ללחוץ על הלינק של אף תוצאת חיפוש, הכיתוב כחול אך העכבר לא מאפשר כניסה אלא עושה סימון של סמן טקסט. לגבי הבעיה הראשונה, ניסיתי לעשות encoding ולבחור ב- right to left אבל זה לא פתר את הבעיה. מצ"ב תמונה להמחשה. תודה על העזרה!!! [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by E-me,

    עד היום השתמaתי בתוכנה המאוד מוצלכת של tgtsoftwear הנקראת style xp היא פגה לפני כמה ימים ורציתי לדעת עם מישהו מכיר תוכנה הדומה לה. (מישהו יודע למה זה אומר לי שהתוכנה לא יכולה לרוץ בwin32?)

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by andd,

    ואני רואה שיש להם הרבה תוכנות להורדה באתר שווה להוריד משהו בכלל? יש לי XP מקורי

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by iyehuda,

    החלטתי להפוך סרט מ DVD לVCD כי הDVD (לא במחשב ) יודע לקרוא VCD השתמשתי בתוכנות הבאות : DVD DRCRYPTER DVD2AVI?176 TMPGenc אוקי אז סיימתי את כל השלביים קיבלתי קובץ בגודל 1.5G אותו חילקתי לשלושה דיסקים הקובץ הוא ללא סיומת (TYPE) לכן אני חייב קודם כל לפתוח את הWINDOWS MEDIA PLAYER ורק לאחר מכן לבחור את הקובץ או פשוט לשייך את הקובץ מראש השאלה שלי מדוע אני לא מצליח לראות את הקובץ ב DVD ( לא במחשב ) ברגע שאני מכניס את התקליטור ל DVD (לא במחשב ) הוא מחפש שירי MP3 אנא עיזרו לי

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by The Dom,

    לא משנה באיזה אתר- אפילו כאן בHWZONE אני עדיין רואה את הפרסמות- רק רשום מעליהם ADBLOCK PLUS אבל זה לא עושה כלום.... יש לי את הגירסה האחרונה.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by Born2Kill,

    אני לא. עדיין אני נשאר עם האקספלורר, חבל שאי אפשר להפוך את ה-Bookmark לאייקונים קטנים כמו באקספלורר, ככה יותר נוח לבחור איזה אתר אתה רוצה, במיוחד כשמדובר על הרבה אתרים. מעבר לזאת, עדיין יש אתרים שאקספלורר מציג אותם יותר יפה וסימטרי. בחלק של השיפור, יש הרגשה לדפדפן יותר מהיר אך זה עדיין לא מפצה על המגרעות האחרות. למי שלא ניסה את הדפדפן, יש קישור בכתבה: http://hwzone.co.il/news/133419

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  14. שלום, אני רוצה לחסום תיקיה מסוימת ע"י סיסמא או לחלופין ע"י זיהוי טביעת אצבע (יש לי לפטופ HP DV6000 שיש בו את האפשרות להיכנס לווינדוס ומילוי סיסמא ע"י זיהוי טבעית אצבע). איך בדיוק עושים זאת? התוכנה של זיהוי טביעת האצבע היא DIGITALPERSONA תודה! *אני מקווה שזה הפורום הנכון* עריכה: לאחר חיפוש בפורום מצאתי את התשובה לשאלה אז אני ארחיב את השאלה האם אפשר לעשות זאת ע"י התוכנה שציינתי למעלה? והאם אפשר לעשות את זה בווינדוס ויסטה שבאותו יוזר תדרש הרשאה לתיקיה (כי לפי מה שהבנתי מהפורשר אי אפשר היה לעשות זאת בXP)? שוב תודה

  15. הסורק הוא של umax astra 3450 אין לי דיסק הפעלה בשבילו ומערכת הויסטא שלי מזהה אותו אך אינה יכולה להתקין לו את הדרייבר הנכון מה עושים ?

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  16. היי מקווה כי הגעתי לפורום הנכון כשאני פותח דף אינטרנט ומנסה לראות מפה מאתר אני רואה איקסים במקום את התמונה איך פותרים את הבעיה תודה

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  17. שלום, מחקתי מחיצה שיצרתי וכעת כל השטח שלה לא בשימוש ומוגדר כשטח '' לא מוקצה'' כיצד אני יכול להוסיף את השטח לכונן שאני רוצה מבלי ליצור מחיצה חדשה [אין צורך בעוד מחיצה...] תודה

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  18. שלום רב, התופעה מתרחשת כאשר אני מפעיל ספריה ספציפית(ספריה מאוד פופולרית ומרכזית אצלי בכונן) ואז אני מקבל את הError הבא: AppName: explorer.exe AppVer: 6.0.2900.5512 ModName: qedit.dll ModVer: 6.5.2600.5512 Offset: 0006674c עשיתי חיפוש קצר בגוגל וראיתי ש qedit.dll מקושר לIE. האם מישהו יודע כיצד ניתן לפתור את התקלה? תודה.

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by וינצי,

    שלום קרה לי דבר מוזר והייתי רוצה ייעוץ מה הסיבה.הורדתי תוכנת ניקוי ccleaner ,שהמינוס שלה הוא שמשתמשים לא מקצוענים לא יכולים לדעת לגמרי אם הניתוח שלה לא מוחק דברים חיונים גם.לפני שהורדתי אותה הייתי שומע דוגמיות של mp3 באתר זר ומוריד .פתאום במועדפים שלי כתובת האתר קבלה את הסמל של ccleaner וגם לא ניתן לשמוע שום מוסיקה שם. האתר טוען שצריך plugin של adobe אבל יש לי אותו וזה לא עוזר.האם מישהו יודע בוודאות האם יש קשר לccleaner ?מה ניתן לעשות חוץ להוריד את התוכנה[מה שכבר נעשה,אך עדיין במועדפים אתר הmp3 מקבל את סמל התוכנה]

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by TapUdi,

    שלום, רציתי לדעת אם מישהו מכיר פלאג אינים שמאפשרים אחת מהאפשרויות האלה 1) לראות את ההודעה שכותבים לך עוד לפני ששולחים, כאילו לראות אותה בזמן שמישהו כותב ואם הוא מוחק לראות הכל. 2) לראות מי מסתכל לך בפרטים(כמו עם האואי רק על הפרטים) ואולי אם יש עוד כל מני דברים מעניינים בסגנון השטויות האלה אני באמת אשמח לדעת תודה מראש!

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by Doron Rosenzweig,

    אודה לכל מי שיוכל לומר לי היכן יש (אם יש), אמולטור של C-SHELL (אחד הממשקים של UNIX) הכוונה היא כמובן לאמולטור שירוץ על WINDOWS. לא משהו מתוחכם, רק לצורך הכרת הממשק והפקודות השונות. בתודה מראש, דורון

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  22. כמו כן הסרתי את הדרייבר לא שהוא גם התקין משהו אבל עשיתי הסרה, ביצעתי restart העלתי את הWIN 7 ב"מצב בטוח" משם הפעלתי את התוכנה driver sweeper הסרתי כל משקשור לATI, הפעלתי מחדש נסיתי להתקין את הדרייבר שהיה לי אך הוא לא מתקין לי, שיחזור מערכת גם לא עזר פה..מחקתי כמה קבצים ברג'סטרי ועדיין כלוווום!! ביצעתי סריקת וירוסים..כלום! אבווד עיצות מבקש שמישהו יעזור לי בקשה.. מי שמתפתח את הוירוסים האלה מות יומת!! מה משעמם לאותם ילדי כאפות האלה חנונים מחורבנים..אשכרה מבזבזים את זמנם בשביל לפתח תוכנה שתהרוס לאחרים, חולי נפש אומללים!

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by GRiM,

    מאז שיש לי את המחשב החדש, נתקלתי בבעיה מוזרה מאוד מאוד בסרטים - הם שחורים מדי, אבל לא תמיד. אם אני לוחץ על Stop ו-Play כמה פעמים, לפעמים זה מסתדר.

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by מורן.מ,

    מהפעם האחרונה שחיברתי את המכשיר שלי למחשב אחר אני לא מצליחה להפעיל אותו. כשאני מחברת אותו למחשב שלי, אני רואה את כל השירים ב ITUNES אבל אני לא מצליחה לשמוע אותם (בלתי לחיץ). בנוסף, גם במכשיר עצמו אני לא מצליחה לשמוע את השירים. אשמח לקבל עזרה. תודה.

  25. Started by shaithebest,

    שלום רב יש לי וידאו שצילמתי את התינוקת שלי צוחקת וידאו נדיר ואני רוצה להוציא ממנו רק שיהיה סאונד ואת הסאונד הזה להפוך לרינגטון לאייפון. מישהו מכיר תוכנה שתעשה לי את השירות הזה?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים