תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
האם ישנה אפשרות בWINAMP שהוא יזכור את השיר האחרון שנוגן גם במצב SHUFFLE, כלומר נגיד יש לי רשימה של 10 שירים ושירים 1,5,9 הושמעו ואז סגרתי את הWINAMP אז פעם הבאה השיר הראשון שהוא ישמיע יהיה שיר מס' 9???
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מעוניין לקנות תוכנת תלת מימד maxon cinema 4d לא חשוב לי איזו גרסה - חדשה או ישנה מאד אם מישהו קנה פעם את התוכנה ולא משתמש בה, תודה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום... יש לי אימיול 5.3 ואני לא מצליח להוסיף קבצים ממש גדולים להורדות איך אפשר לסדר את זה? תודה מראש
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מקווה שהכל אצלי בסדר! אבל אתם תגידדו לי ... Logfile of HijackThis v1.99.0 Scan saved at 10:24:35, on 24/01/2005 Platform: Windows 2000 SP4 (WinNT 5.00.2195) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Running processes: C:\WINNT\System32\smss.exe C:\WINNT\system32\winlogon.exe C:\WINNT\system32\services.exe C:\WINNT\system32\lsass.exe C:\WINNT\system32\svchost.exe C:\WINNT\System32\svchost.exe C:\WINNT\system32\spoolsv.exe C:\WINNT\system32\ZoneLabs\isafe.exe C:\WINNT\system32\nvsvc32.exe C:\WINNT\system32\regsvc.exe C:\WINNT\system32\MSTask.exe C:\WINNT\system32\stisvc.exe C:\WINNT\system32\ZoneLabs\vsmon.exe C:\WINNT\System32\WBEM\WinMgmt.exe C:\WINNT\system3…
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה קשור לכאן כל כך או למקום אחר אבל מאמין שקשור לכאן... אני בא להכנס לדפדפן הוא פשוט טוען את הדף איזה דקה ואז רושם לא זמין זה מה שהוא רושם אבל הכל טוב בדוק למה זה קורה אבל באקספלורר אני מצליח לגלוש ! ???
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב נו.. אני אפילו לא חובב גרפיקה... לא הכנתי שום דבר ששווה להציג לאף אחד.. עד עכשיו לפחות סתם ככה השתעשתי ב15 (כן [shadow=red,left]15[/shadow]!!) דקות פנויות שהיו לי והכנתי את הסירטון הזה הסרטון הורכב מ 160 תמונות והמוזיקה לקוחה מהמשחק [glow=red,2,300]The Neverhood[/glow] [move] נ.ב. [/move] [tt]מה אתם חושבים? עצות וכו'... [/tt]
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שני יכול להתחבר למחשב שלי מרחוב ולשלוט על הכל שם מרחוב נגיד ממחשב של בן דוד שלי... יש משהו כזה? הוידווס שאני מריץ זה xp pro ולו גם יש xp pro ואני יודע שיש גם משם דבר לעשות את זה מישהו יכול להסביר לי איך?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הוא מחליט לבד להשאיר כמה שניות, בד"כ 5 ואני מנסה לחתוך אותם והוא לא נותן. האפשרות היחידיה היא לחתוך יותר מדי ממה שרציתי וגם זה לא מה שאני רוצה. הגרסה שלי כבר בת כמה חודשים ואני זוכר שהיא היתה בטא אבל עד עכשיו חתכתי קבצים ארוכים ולכן 5 שניות לא הפריעו לי. מכירים משהו טוב שחותך בדיוק איפה שרוצים?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לעשות תמונה בגודל 100x110 ואני לא מצליח (ניסיתי עם ACDSEE) אז אפשר לקבל תוכנה אחרת ופשוטה? תודה מראש!
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, השאלה בכותרת, רצוי תוכנה פשוטה יותר אבל לא מחייב. תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש לפני יומיים והתקנתי וינדווס 7 32 ביט ויש לי 2 כרטיסי מסך של 6870 hd וניסיתי להתקין את הדרייבר שהורדתי מהאתר של ati ההתקנה בוצעה כמו שצריך ובתום ההתקנה זה מצריך ריסט עשיתי ריסט ואז הוינדווס פשוט הראה לי מסך שחור לא מעלה לי התקנתי גירסת דרייבר 10.10 32 ביט ati תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שממש תסרוק את המסמך ואז אני יוכל לפתוח אותו בוורד וממש לערוך אותו כמו מסמך ממש קיים או שאני מדמיין? איתן
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נכון יש את הפרחים האלה שמראים את מצב המשתמש? אדום אומר לא מחובר וירוק כן מחובר, אבל מה אומר הפרח הכחול שנראה קצת נבול?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איך קוראים לזה בכלל ??? כפתור?? למה ICQ הכניסו את זה בכלל ? למה זה טוב?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אני בא אני נכנס לראות סרטון אני הכול עולה יופי חוץ מהסרטון נותן כזה מסך שחור(איפה שהסרטון אמור לעלות) ולא מפעיל אותו... יש לי גם פיירפוקס גם אקספלורר וגם גוגל צרום שום דבר מה אתם אומרים הבעיה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היי חברים, מקווה שזה המקום הנכון לפוסט. יש לי משתמשת שמקבלת אימיילים מלקוחות מסוימים שמגיעים לדואר זבל. כמובן שבדקתי את הגדרות דואר הזבל והכל מוגדר נכון. הוגדר "לעולם לא לחסום" "שולחים בטוחים" וכו'. עדיין המיילים מגיעים לדואר זבל. אשמח לרעיון חדש, תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
-
שלום, קוראים לי עפר ואני בן 17-לא שזה אמור לעניין מישהו ובניתי אתר בפלאש לצימרים שלנו,זה האתר הראשון שאני בונה בפלאש. אז תנו ביקורת האתר: צימר בראש פינה , בקתות יפות תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום ??? לי ולחבר שלי יש NORTON INTERNET SECURITY 2003 כשרק לו היה את התוכנה דיברנו במסנג'ר במיקרופון בלי בעיות. מאז שגם אני התקנתי אותה אנחנו לא יכולים לדבר במיקרופון במסנג'ר, אלה רק להתכתב. אם מישהו יודע על דבר כזה ויכול לעזור, אז שיגיד. נ.ב זה פעם שנייה שאני כותב את ההודעה הזאת, אז בבקשה לעזור לי, זה חשוב!!! :-X
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש המלצות לתוכנות? אני בגדול עם iTunes בגלל שיש לי אייפוד. אבל רוצה לדעת אם יש אלטרנטיבות טובות אחרות
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם ! כל הפרקים במחשב שלי של חברים נדפקו ( אנחנו מדברים על עונה שמינית פלוס תשיעית פלוס עשירית ) . . . רואים את הוידאו כרגיל אבל השמע איטי בצורה מחרידה ... מה עושים ? נ.ב.1 : התקנתי לפני כמה שעות כמה תוכנות לקידוד סרטים ( וירטואל דאב /ג'י ספוט/ווב סאב/tmpgenc/sub2ss ) , אבל הסרתי אותן ובכול זאת הקבצים פגומים . נ.ב.2 : שאר הסרטים במחשב שלי עובדים כרגיל . תודה לכולם !!
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לאחרונה הורדתי את גירסת הטרילר של התוכנה כדי לנסות לראות אם התוכנה מנגנת את התרגום בתלת מימד בגירסת הOVER UNDER כי לא מצאתי עד היום תוכנה מתאימה. לשמחתי היא עושה את העבודה רק שהיא מציגה את האותיות העבריות בג'יבריש או משהו כזה. כך שאני צריך לשנות את סגנון האותיות או משהו כזה לעברית, אך לא מצאתי איפה בתוכנה זה אפשרי.. אשמח אם מישהו יודע איפה זה וישתף איתי. או אשמח אם למישהו יש תוכנה אחרת שיודעת לנגן כתוביות בתלת מימד (OVER UNDER) של עברית בצורה תקינה כן אני מכיר את האפשרות ב FFDSHOW אך למיטב ידעתי היא עובדת רק בתלת מימד SIDE BY SIDE. ואני מכיר את הנגן GOMPLAYER שעושה עבודה מצויינת* בזה אך את השפה העברית (אולי גם אחרות) הוא מציג הפוך, שלחתי מכתב לנציג שלהם שאמר שהם מכירים את…
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך את הדרייבר של המובנה של G620. אשמח לתשובות.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-


