תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי בעיה בכרום במהלך פתיחת טאבים חדשים נניח אני עכשיו בטאב A ופותח בו לינק בטאב חדש B, אנ עובר לטאב B אחרי שזה סיים להיטען ומה שאני רואה בו זה את הדף של טאב A. על מנת לפתור את זה אני חוזר לטאב A וכאשר אני חוזר שוב לטאב B הוא מציג תקין את מה שפתחתי. הסרתי את כרום והתקנתי מחדש, עידכנתי את הדרייבר של כרטיס המסך אך אין שינוי. חיפשתי פתרון בגוגל אך ראיתי אנשים עם בעיה דומה אך לא מצאתי פתרון לבעיה אני משתמש בויסטה 64 ביט, צריך לציין שבאקפלורר ובפיירפוקס אין בעיה אשמח לעזרה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי מישהו מכיר תוכנה/שיטה *שעובדת* על מנת להעביר את סמיילים ב-MSN Messenger ממחשב למחשב, תחת אותו חשבון ? אני יודע לעשות חיפוש בגוגל, כל התוכנות שמצאתי (ושלא היו spyware) לא ממש עבדו.. להעתיק את התיקייה של ההתקנה (ב-Program files) ושל הפרופיל (ב-Documents and settings) - לא עובד.. זה מעביר את ההיסטוריה, אבל לא את הסמיילים (למרות שקיימת סיפריה בשם CustomEmoticons, והיא מלאה בסמיילים). אני מניח שאולי קיים משהו ברג'יסטרי? מישהו פעם הצליח לעשות את זה ? MSN Messenger גירסה 7.5 תודה!
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הצלחתי לעשות מצגת עם תמונות וידיאו הכל טוב אבל איך אני מוסיף עוד שיר ( אני מסמן 2 שירים אך הוא מפעיל לי רק שיר אחד, וברגע שהשיר הראשון נגמר השיר השני לא מתחיל )
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
PopUp - "חלון קופץ", כלי המשמש בעיקר לפרסום באינטרנט. חסימה ב chrome דרך א' נכנסים לנתיב הבא chrome://settings/content ומשנים ב popup ל Do not allow any site to show pop-ups. דרך ב' מתקינים פלאגין הנקרא Better Pop Up Blocker לינק לפלאגין https://chrome.google.com/webstore/detail/nmpeeekfhbmikbdhlpjbfmnpgcbeggic חסימה ב firefox דרך א' לוחצים על Options-Content ומוודאים שמסומן V על block poups. דרך ב' מתקינים את הפלאגין Adblock Plus לינק לפלאגין https://addons.mozilla.org/he/firefox/addon/adblock-plus/?src=collection&collection_id=6fb27a4b-4932-a737-147e-fdfa68420b87 חסימה ב opera דרך א' לוחצים על tools-settings-preferences למטה יש אפשרות לבחור איך לחסום חלונות קופצים "…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה בגדרת POP וכל זה? איך מוסיפים שאני יוכל לפתוח מייל ולראות עם יש דואר במסנג'ר?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הרכבתי מחשב שני לבית מבוסס על לוח אם של אינטל כרשום לעיל התקנתי ויסטה אולטימט והוא עובד נפלא פרט לסאונד. באתר אינטל אין דרייברים לויסטה. האם ניתן למצא במקום אחר? האם יש כרטיס קול חיצוני הנתמך ע"י ויסטה? פשוט אין לי חשק לחזור לXP
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
עשיתי הרבה בירורים בנושא ולא מצאתי מישהו שמבין בזה.. יש מחשב יחסית חדש, ובו התקנתי Windows 7 ומאז נתקלתי בבעיות תאימות שונות: * התקנה של חברתphotoshop ,Acrobat Reader) Adobe) בכללי לא מצליחות להסתיים ומציגות הודעות שגיאה מוזרות "Error 1935. An error occured during the installation of assembly component" (שגיאה בהתקנה reader) * התקנה גם של תוכנת מדפסת HP * התקנה של Visual Studio 2010 גם כן מסיימת בשגיאה בחלק של התקנה ה-VC Runtime למי שמכיר בשגיאה: "VC 9.0 Runtime (x86): [2] Error: Installation failed for component VC 9.0 Runtime (x86). MSI returned error code 1603" עד עכשיו הדבר האחרון שניסיתי הוא להתקין Framework של .NET 3.5 וזה לא עזר, נראה שמשהו לא עובד במסגרת תוכנית …
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מכל תוכנות האנטיוירוס שיש מה לפי דעתכם הטובה ביותר שמכסה את כל הוירוסים הקיימים היום???
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מקבל חלון windows security כמו שהייתי מקבל בXP אבל אחרי שאני רושם את השם משתמש והסיסמא ולוחץ OK החלון מתאפס ולא נכנס לאתר.
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, עשיתי QR קוד על גבי כרטיסים שהודפסו ונשלחו (קיימים פיזית, כבר לא ניתן לשנות) - הלינק שמתקבל משם הוא להורדת קובץ ישירות מהדרופ בוקס. העניין הוא שהייתי רוצה שהלינק יוביל קודם להרשמה. האם יש אפשרות עם תוכנה כלשהי או בדרך כלשהי ליצור מצב שהקישור שמוביל לדרופ בוקס בQR הקיים יוביל למקום אחר שאבחר? תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם. איזה תוכנה מומלצת להכנת קריוקי לסרטים\סדרות ? תודה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היות וPerfectDisk לא עובד ב7, אשמח להמלצה לתוכנה טובה.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נכון יש לכם מחשב. ונאבדו לכם הדיסקים של הדרייברים שלו?? ואז אתם צריכים להפוך את כל הרשת בשביל למצוא דרייברים?? אז יש לי תוכנה בשבילכם שפשוט מראה לכם את כל החומרה של המחשב שלכם ואתם דרכה מורידים את כל הדרייברים של המחשב שלכם (כרטיס מסך,כרטיס רשת,כרטיס קול,לוח אם,וכו'...........)פשוט אתם לוחצים על חומרה כלשהי בתוכנה שצריך דרייבר נגיד ואז על הורדה והתוכנה כבר נותנת לינק ישיר של הורדה של הדרייבר וואללה אני צרבתי דיסק עם כל הדרייברים שלי אני מפרט את המחשב בכייף בהצלחה. זה השם של התוכנה... Driver Genius Professional Edition
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
משום מה כל DOK שאני מכניס למחשב שלי מזוהה כUSB1 (לא בטוח לגבי זה, אבל הוא עובד בצורה איטית, בצורה מוגזמת יחסית לUSB2...) אני רוצה להתקין דרייבר שיתקן את זה, אני לא יודע איזה... יש לי WIN XP SP2...
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אחרי חודש של מסכים כחולים ואין ספור פתרונות שלא פתרו כלום, בדקתי את ה-bootlog בעזרת התוכנה והיא הצביע על ntoskrnl.exe כאשם בקריסות. לצערי לא מצאתי את הקובץ הזה לא בחיפוש בגוגל להורדה ולא בדיסק של winxp שלי. לכן אני אשמח מאוד אם משהו (עדיף עם winxp sp2) יעלה את הקובץ הזה לאתר (הוא נמצא בתקיית system32). תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני תמיד משתמש בbsplayer וmv2player אבל יש משהו שאני יכול לפתוח רק במדיה פלייר.. אז איך אפשר לשים כתוביות במדייה פלייר?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, בFF יש לי איזה תוסף שמראה לי כפתור כזה ליד הLIKE וכשאני לוחץ עליו אני יכול לבחור באיזה איכות להוריד את הסרטון הנ"ל בכרום חיפשתי בEXTENSION ולא מצאתי שום דבר דומה... אודה לעזרתכם בנושא!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי אני צריך להוציא מסרט מסוים קטע של כמה דקות, לצורך מצגת. לפני כמה ימים השגתי מחבר שלי את הסרט ב-VCD, בשני דיסקים. הכנסתי דיסק אחד למחשב, ואני רואה את התיקיות האלה: בתוך התיקיה F:\MPEGAV יש קובץ בשם AVSEQ01.DAT, שאני מניח שהוא הסרט (הוא שוקל 460 מגה...). עכשיו, העברתי את הקובץ למחשב, וכששיניתי את סיומת הקובץ ל-mpg הוא התנגן חלק במדיה פלייר, וגם עלה ב-virtual dub, ככה שיכולתי לחתוך ממנו את הקטע שהייתי צריך. הבעיה התחילה עם החלק השני של הסרט: אותן תיקיות, אותו קובץ... העברתי למחשב, שיניתי סיומת, והסרט עובד. אבל מה? בבאר התחתי של המדיה פלייר כתוב שאורך הסרט הוא 0:40:20 - רק שבעצם הסרט יותר... וכשמגיעים לסוף, הטראקר במדיה פלייר מגיע לקצה ונעצר, אבל הסרט ממשיך להתנגן…
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איך אני מדביק על מאות תמונות שיש לי את כתובת האינטרנט שלי בדרך הכי קלה?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
פירמטתי לאחותי את המחשב ואני לא יודע מאיפה להוריד דרייבר ניסתי מאברסט גוגל הכל ואין מישהו יכול לעזור לי?? זה הכרטיס:Realtek ALC200(P)/ALC201(A) @ SiS 7012 Audio Device ניסיתי כבר הכל להוריד גם את הצ'יפסט של הלוח אם שהוא sis 645 ניסתי ממש הכל ואני לא מצילח אם זה
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
היי האם ישנה אפשרות לנצל את יכולות החומרה הפיזית עם מכונה וירטואלית? לדוגמא,שימוש ב8600GT פיזי בתוכנת 3DMAX מכונה וירטואלית מבוססת לינוקס.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני רוצה להתקין סטים בשביל שאני יוכל לשחק במשחקים שקניתי אבל כל פעם שאני מתקין את התוכנה זה עושה לי Updating steam platform המון זמן ונתקע. יש לי רישיון סטים חוקי וגם כן וינדוס XP. :'( ??? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום שמי דורון ויש לי בעיה קטנה במחשב שאני לא מצליח! לפתור! 1. כשאני פותח את המחשב אני רואה את מה שיש בתמונה .. http://www.fastup.co.il/images/9109162.jpg 2. ואז אחרי זה מופיע זה .. http://www.fastup.co.il/images/36162354.jpg 3. שלב הבא... http://www.fastup.co.il/images/92269301.jpg 4. וזה האחרון... http://www.fastup.co.il/images/35213981.png אני פשוט לא יודע מה לעשות תודה למי שיוכל לעזור...
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בטסק מנג'ר יש אתSVCHOST אצלי הוא לא מנצל שום דבר מהמעבד ואצל חבר שלי הוא מנצל יותר מ80 אחוז עכשיו שאני רוצה לסגור את זה אז זה מוציע לי הודעת 60 שניות כמו שעם הוירוס שהיה (יש לציין שכשאני סוגר את זה אני לא נמצא באינטרנט)מה אפשר לעשות עם זה?? ולי יש את זה COOLSRV שהוא מנצל 70 אחז מהמעבד אבל עם אני סוגר אותו אז הכול מסתדר אבל אני רוצה לסגור אחד ולתמיד שלא יופיע לי כול פעם שאני מדליק תמחשב תעזרו לי בבקשה! ???
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-


