תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
בהיתיחסות ל: יעילות פשטות הפעלה לכל דיכפין המשקל על מערכת הפעלה זמינות עידכונים תמיכה הכול ?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
בשעה שגיביתי בעזרת גוסט את מחיצת D לקובץ במחיצת I , הפעולה נתקעה. כשהפעלתי את המחשב קיבלתי את זה: הכלים שבחלונות, כולל זה בשסטארט-אפ, לא מסוגלים לתקן את המחיצה. מישהו מכיר תוכנה שיכולה אולי להציל מה שנשאר מהמחיצה המאוד חשובה הזו?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום ראיתי שיש Office 2007 ורציתי לדעת אם מיקרוסופט מקננים להוציא Office 2008 או חדש יותר מ-2007? אם כן מתי בערך הוא צריך לצאת? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
צריך תוכנה של דריבר של סורק MUSTEK 1200 UB בבקשה דחוף !!!
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום,יש לי את הגירסה החדישה ביותר של וינאפ והיא נתקעת כל הזמן,גם אצלכם זה ככה? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני בזמן האחרון,לא יכול לראות Streaming באינטרנט,ברגע שאני מפעיל משהו זה פשוט פותח את החלון של ה Media playe מראה כמה כפתורים וקופא. איך אני מסדר את זה???? בעיקרון ניסיתי להתקין שוב לא הלך.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כמו שרשום למעלה.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אני כל הזמן מנסה לצפות בסרטים עם סיומות כאלו וזה לא מנגן לי אותם, למה? איזה קידוד אני צריך?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://peer2mail.com כמה הסברים: אתה פותח חשבון אימייל באחת ספקיות האיימיל הגדולות(GB+) מעלה תקבצים לחשבון ומצפין את הסיסמא של החשבון בעזרת התוכנה, כדי שאנשים שאתה לא מכיר יוכלו להיכנס ולא לדעת את הסיסמא האמיתית(למנוע שינוי סיסמא). כדי להיכנס לחשבון שחברך פתח אתה חייב להשתמש בתוכנה, ולגלוש דרכה לאתר שמארח את חשבון האימייל. אני חושב שזה העידן הבא של שיתוף קצבים אני בעצמי התנסתי בשיטה הזאת, וזה נהדר. מה שכן כל אחד יכול לעשות את זה מומלץ לקרוא את ה HELP שיש באתר תהנו.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום.. אני מנסה להתקין DirectX 9.0c אבל ישר אחרי שאני מפעיל את ההתקנה (אחרי שאני לוחץ על ה Next) הוא אומר לי שההתקנה הסתיימה בהצלחה, אבל זה לא הגיוני כי אפילו לא עבר שניה, וגם כבדקתי את הגירסה כתוב 9.0b (מה שיש לי עכשיו..) .. אין לי מושג מה הבעיה.. מישהו יכול לעזור? דרך אגב זה קשור לפורום הזה כי בגלל שאין לי את הגירסה הזו המשחק לא עובד.. תודה מראש.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה פשוטה וטובה שמקליטה את ההקלדה ומאפשרת "לנגן" את הסדר פעלות שוב ושוב.. מישהוא מכיר תוכנה כזאת??? (לא חייבת להיות תוכנה חינמית)
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי בעיה בנורטון אינטרנט סקיוריטי 2005 וכל פעם שאני מתקין אותו זה לא מתקין אותו טוב אז אני צריך את האתר הזה של החברה כדי למחוק את כל השאריות של הנורטון מהמחשב!! אנישים תעזרו לי דחוף!! אני בלי אנטיוירוס עכשיו!
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה פשוטה לניקוי הקלטות שנעשו דרך נגן MP3. תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
יכול להיות שהפיירוול של הווינדווס הוא זה שמפריע לעידכון הנורטון ??? לבינתיים אני מעדכן דרך האתר של SYMANTEC ומוריד משם עידכונים בצורת קובץ ומתקין אותם. זה בסדר או שיש עדיפות דרך LIVE UPDATE??? תודה רבה יום טוב!!!
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי סאונד בכל השאר, הורדתי גאווה מחדש עידכנתי את ה ווינדווס מדיה פלייר אני שומע מוזיקה רואה סרטים וכל המצבים בקונטרול פאנל הם על הכי גבוה... ואני רואה מצוין את הסרטון אבל קול אין לי... חיפשתי קצת בגוגל ואני לא יודע אם זה קשור אחד לשני אבל יש לי עוד בעיה, מופיע לי על הדסקטופ הקובץ הבא dxva_sig כשאני פותח אותו רשומה לי האות B הבנתי שזה CODEC של מדייה פלייר שחסר אבל לא כל כך הבנתי את ההסברים שם לאיך לתקו את זה...
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך ליצור לפרוייקט שש-בש לוח משחק ולא יודע ממש איך, מישהו מוכן לעזור לי עם פוטושופ בקשר לזה? חיפשתי באינטרנט מין לוח כזה מוכן, TEMPLATE כזה, אבל לא ממש עזר לי. תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה להעביר מוזיקה מהמיני דיסק שלי למחשב ואני לא יודע איך לעשות את זה אם למישהוא יש מושג ודגם איזו תוכנה טובה אז בקשה עזרו לי
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אז עיצבתי אתר חדש לחברת איכסון.. אלה התוצאות הערות לשפר וכו..?
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם עד עכשיו הייתי מעביר בעזרת כבל רגיל (RGB) וידאו מהמחשב (כ.מ מסך GTS 8800) לטלוויזיה 32 אינץ' LCD. תמיד הכל עבר כמו שצריך פתאום ביומיים האחרונים יש תקיעות כל עשר שניות קפיצה גם בוידאו וגם בסאונד. יש לציין שכאשר אני רואה על מסך מלא במחשב הכל עובד תקין. רק כאשר אני מעביר לטלוויזיה. מה עושים?! זה ממש מציק ואי אפשר לראות ככה כלום. תודה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-
האם חוקי? שיוריד כל פעם אחרי שהוא מסיים קובץ אחר (ויחכה את הזמן הדרוש)? יש כזה? ואם חוקי אז מה שמו?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
http://vi9ati.deviantart.com/art/Death-of-a-Star-83938089
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-


