תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
לפני דיי הרבה זמן היה אשכול על תוכנת נגן וידאו שעשתה דברים ממש מעולים והציגה וידאו באיכות עליונה... באותו הרגע ניסיתי את הBETA וממש התרשמתי. כרגע אני מחפש את שמה של התוכנה הזאת מישהו זוכר?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שאלה בכותרת מה עושים ? האם יש למישהו תחליף טוב לאיסי ? טרילאין אולי ? משהו יותר טוב ו
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום התקנתי את התוכנות האלו עפ התוכנה ventoy ביצעתי מולטי בוט שאלתי היא כיצד אני בודק את המולטי בוט עובד על אחת המכונות ה-virtualbox או hyper-v צריך תוסף ממה שאני זוכר virtualbox כן צריך זוכר את שם התוסף תודה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הורדתי את גרסת הדמו של התוכנה התקנתי והוא כותב לי שתקופת הנסיון פגה, הסרתי וגם מחקתי את כל הקבצים שנותרו ואת כל הרישומים ברגיסטרי והפעלתי את המחשב מחדש וגם בדקתי את התאריך שיהיה מכוון ואז התקנתי מחדש והבעיה עדיין נמשכת... למישהו יש אולי פתרון בשבילי
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי בעיה במחשב כם התוכנה של-lg bridge שאני רוצה לעדכן תוכנה והמחשב כותב לי שהוא לא יכול לבדוק את גרסת התוכנה. המכשיר שלי הוא v10
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
I just installed the windows after a format and i dont have hebrew, Please give me some patch or something to fix it, thanks!
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לא מצליח להעביר ממחיצת C לD כמה גיגות... הוא פשוט לא נותן לי אין שגיאה או משהו הוא מפעיל הכל מחדש ואומר שהוא עשה COMPLETED ובסוף אני רואה שהוא לא העביר כלום ... מה עושים?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
חברה יש לי את הגרסה החדשה של אימיול מליונטוורק וזה מוריד לי במהיריות נמוכות יש דרך לשפר את העניין?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי קובץ עם 1000 מיילים ,האם יש תוכנה שמפיצה את כולם?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
הdisk defragmenter של וינדוס לא עובד לי, רוב הסיכויים שזה בגלל שיש לי כונן אחד ששמתי עליו לינוקס. תמליצו לי על תוכנה שעושה את מה שעושה הdefragmenter....
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מדי כמה שעות של גלישה הפיירפוקס מחליט לקרוס לו וכל החלונות נסגרים. התקנתי מחדש את הגירסה האנגלית החדשה ביותר והבעיה ממשיכה. לא שמתי לב לקריסה באתר ספציפי. אני מעונין להמשיך ולהשתמש בתוכנה ולא להחליפה, מה אפשר לעשות?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, יש לי סרבר והוא קורס כמה פעמים ביום. ניסינו הרבה דברים ושום דבר לא עזר. יש איזה תוכנה או כלי שכל פעם שקובץ exe קורס במקרה שלי server.exe אז הם יוצרות לוג של הקוד שהיה קשור לקריסה? אם כן מה השם? בevent viewer זה מביא לנו מידע שלא עוזר. תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. רציתי לעצב לעצמי תמונה ואני רוצה עיצוב של תמונה "קופצת" - אני לא יודע איך להגדיר את זה כל כך, אבל אני מקווה שתוכלו להבין. תודה למי שיוכל לעזור לי. עריכה: אני מתכוון בדיוק כמו לתמונה הראשית בשוקס הזה... http://www.shox.co.il/uf/415/200/0523818564.html
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש איך אני בודק איזה כרטיס מסך יש לי? אמרו לי שיש AIDA32 אבל בכול האתרים ההורדה אזות לא פועלת אז מאיפה אני מוריד תוכנה כמו AIDA32? קישור ישיר :'(
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב, יש לי 2 מצלמות webcam שאני רוצה לתלות אותם בחדר: 1בתוך החדר והשני מחוץ לחדר שהם יהיו נסתרות משהו מדליק-יש לי רעיון וזה... בקיצר אני מחפש תוכנה שמקליטה במקביל את מה שקורה ב2 המצלמות. אני רוצה להפוך אותם למצלמות אבטחה כזה. יש סיכוי ללינק הורדה או המלצה על תוכנות? תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הי כולם! רציתי להתקין את המסנג'ר פלוס הזה (איך שהוא לא נקרא) אבל חבר שלי אמר לי שאז אני יתקע עם שני מסנג'רים זה נכון זה כבר קרה לי פעם שעידכנתי ל MESSENGER V5 אז אני לא רוצה להתקע עם שלושה מסנג'רים אז תעזרו לי איך ניתן להסיר את הקודמים? ה5 זה לא בעיה הוא נמצא בADD REMOVE אבל הראשון לא! תודה מראש!
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מערכת הפעלה Vista64 Ulitimate. מדובר בקבצים שמקודדים ב- XVID/X264, קורה גם ב- BSPLAYER וגם ב- media player classic. משתמש ב- CCCP גרסא אחרונה, ניסיתי למחוק ולהתקין מחדש גם אותה וגם את נגני הוידיאו, אך עדיין מדי פעם באופן אקראי מופיעות נקודות ירוקות על המסך. אם אני מנגן את הסצינה שוב, לעיתים הנקודות לא מופיעות שוב ולעיתים במיקום שונה. מישהו יודע אם יש פתרון לבעיה? תודה.
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי סורק canoscan lide 25 ונאבד לי הדיסק התקנה ופירמתתי את המחשב אם למישהו יש קישור להורדת ההתקנה של הסורק אז תתנו לי בבקשה תודה מראש ויום טוב.!
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן חבר'ה. התקנתי הרגע כרום במקביל ל-FF וכשאני לוחץ על IMPORT מועדפים מ-FF ואז מאשר, לא קורה כלום תכלס. אשמח לדעת איך אני בכל זאת יכול לעשות את זה והאם מדובר בתקלה נקודתית אצלי או משהו כזה - התקנה חדשה, הכרום החדש ביותר באנגלית עם מערכת הפעלה W7 32BIT. בנוסף, מצ"ב תמונה של "סרגל המועדפים" אם אפשר לקרוא לו כך - יש לי מן תקיה כזו של Other Bookmarks** שממש תקועה ואני לא יודע איך להעיף אותה, אני סה"כ רוצה סידור מועדפים דומה/זהה לזה של ה-FF הנוח. *מסומן באדום [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
דבר שיאפשר צריבה של הקובץ וידאו בתור טראק
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום כולם. יש לי בעיה מאוד מרגיזה. אני לא מצליח להוריד קבצים עם שום תכנת שיתוף (וניסית כבר יותר מ-4). העניין הוא שבכל אחת מהתתוכנות אני מבצע בדיקת פורטים ומקבל תשובה שהפורטים שלי חסומים. אני משתמש ב-SP2. פתחתי את הפורטים שכל התוכנות משתמשות בהן בהגדרות של ה-WINDOWS FIREWALL וזה לא עזר, עדין בבדיקת פורטים התוכנות "טענו" שהפורטים חסומים. לאחר מכן אפילו כיביתי את ה-WINDOWS FIREWALL, וגם זה לא עזר. יכול להיות שיש "משהו" אחר שחוסם לי את הפורטים? אשמח לעזרה. תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
התקנתי את תוכנת האנטי ווירוס Kaspersky Personal גרסה מספר 5.0.383. אחרי סיום ההתקנה והפעלת המחשב מחדש, האינטרנט סירב להתחבר. אבל אחרי הסרת התוכנה והפעלת המחשב מחדש האינטרנט התחבר כרגיל. שמעתי לפני קצת זמן כי עידכון חדש הוא שגרם לתוכנה לחסום את התחברות האינטרנט, אבל איך אני מטפל בנושא? כרגע התוכנה לא מותקנת, כי אז אני לא אוכל להתחבר. אבל אני רוצה להשתמש באנטי ווירוס הזה, אז מה אני יכול לעשות?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כלומר תוכנה שמקליטה כל דבר שיוצא מהכרטיס קול שלי....למשל עם אני שומע שני שירים ביחד שתקליט אותם מעורבלים..או אם אני מדבר שיחת קול עם מישהו אז שהיא תוכל להקליט אותה...הבהרתי את הנקודה...אז מכירים?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום ויום טוב, אני מעוניין לדעת איך התוכנה והאם היא טובה. תודה רבה, אשמח לקבל תגובות.
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-


