פורסם 2007 ביוני 619 שנים אם לא אכפת לך לוותר על איכות הקול המקורית אז אל תשתמש באופציה STREAM COPY כי גם אצלי עשתה בעיות. פשוט תבחר MP3 עם 192 ביט וזה אמור לעבוד.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.