תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
משהו מכיר תוכנה שמראה את המהירות של האינטרנט בצורת גרף ולמטה רשומה המהירות של העלאה וההורדה
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם! מישהו יודע איך אני מגדיר דוא"ל של ואללה ו hotmail co il באאוטלוק אקספרס?? תודה לעוזרים! ושבת שלום!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן, יש לי תהליך במחשב שרץ דרך system ואני רוצה להעיף אותו, העפתי מה-startup (msconfig) אבל בכל זאת אני רוצה להרוג אותו עכשיו. ניסיתי taskkill /pid=123 /f, לא הולך (Access is denied) הצעות?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש EXPLORER 6 עכשיו שאני רושם הוא רושם לי בעברית ואז אני צריך להעביר אותו לאנגלית מישהו יודע איך אפשר שהוא יכתוב לי באנגלית בלי להעביר אותו?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי חברה Mozilla Firefox 3.0 may be new but it might not be secure. Just five hours after Mozilla's release of the updated Web browser Tuesday, researchers at TippingPoint detected a critical security vulnerability in Firefox 3.0, allowing remote attackers to take control of a user's PC. למאמר השלם : http://www.crn.com/security/208700510
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני לא מצליח לחבר את זה זה מבקש דריבר ותוכנה מה שו כזה היה לי מקודם וזה עבד בגלל שהיה ליאת הדיסק והיה צריך להתקין דריבר ותוכנה עכשיו עבדתי את הדיסק מה אני עושה אולי אפשר להוריד את זה מאינטרנט? את ה DRIVERS ויש לי VISTA עם זה קשור!!
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ניסיתי להכנס עכשיו לGMAIL וזה הראה לי דף שאומר לי שאני צריך לאשר את קבלת COOKIE וגם למחוק אותם. עשיתי בדיוק מה שכתוב וגם הכנסתי את גוגל וג'ימייל כאתרים שתמיד לקבל מהם דברים כמו שאמרו לעשות במקרה שהגדרת הCOOKIE לא עוזר. זה עדיין לא עובד. אני חושב שזה לא מחק את הCOOKIE כי מתי שנכנסתי לHW זה היה מחובר ולא ביקש שאני אכניס שם משתמש וסיסמא, זה מראה שהCOOKIE לא נמחקו לא? מה לעשות?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בכל פעם שאני מחבר את ההארדיסק החיצוני[של היטא'צי] ועוד אחד של WD זה עושה לי את את הבעיה הזאת,עכשיו שאני מסדר הכל ושוב פעם מנתק ואז מחבר זה שוב חוזר זה עושה לי קיצור דרך לתקיות אך אי אפשר ישר להיכנס לתקייה לפי דעתי זה קשור משהו לשפות מפני שזה קורה רק לתיקיות באנגלית
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
איך אני עושה שיהיה לי סרגל כלים של אופיס אני מתכוון שיהיה בשולחן העבודה (יש לי אופיס 97 לא נראה לי שזה גם משנה....) ???
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כאשר אני מדליק את התוכנה זה אומר לי את השגיאה ההבאה: בבקשה תעזרו לי..!
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אחרי מעמאץ ניכבד של בניית אתר, העלעת תמונות, הורדת תמונות למכשיר( סמסונג 944) אי יכולת צפיה בתמונות, כיווך תמונות, העלה והורדה של התמונות מחדש, סוף סוף הצלחתי להעביר תמונה מהמחשב למכשיר :yelclap: בכל מקרה - בגלל התעריף המוגזם של אורנג אין לי שום כוונה להוריד משם אנימציות - או מכל חברה אחרת - רוב האנמציות הם חרא בכל מקרה. והשאלה, האם מישהו יודע איך בניות האנימציות - שומרי מסך במכשירים, הם בסך הכל כמה תמונות שרצות ברצף, והאם ישנה תוכנה לבניית האנימציות האלה - שכמובן יעבדו במכשיר?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
תראו איך רואים... הכתב גדול, האותיות לא ברורות ועוד הרבה דברים מעצבנים ת מה עושים? ובבקשה בלי "תעבור לשועל" [attachment deleted by admin]
-
- 18 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני התקנתי את התוכנה איזה 100 פעם ועדייין אני לא מצלח להתחבר לשרתים, כל שניה הוא מנסה להתחבר ולא מצליח ומנסה להתחבר לשרת הבא וכך האלה, מה הבעיה?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום קניתי לפני כמה ימים מחשב חדש שאמור לסחוב כל עבודה עם Autocad intel i7 3700k gtx 560 ti 448 gb16 ram 1600mhz ומשום מה הוא עדיין מקרטע בעבודה עם אוטוקאד יש למישהו רעיון ללמה זה קורה ואיך אני יכול לסדר את הבעיה? בתודה דור שרייר
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי סרטון בפורמט MOV ורואים בו הפוך. איך אני עורכת את זה כדי ליישר? תודה ככה אני רואה:
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו מכיר איזהשהי תוכנה שיכולה לפצל קובץ תמונה, לדוגמא - iso ??
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מנסה לאתר בעיה של קבצים שיוצאים פגומים בהורדה ישירה. האם זה ההרדיסק, הזכרונות או אולי הראוטר או גרסת הקושחה שלו? יש לי ראוטר של D-Link 6740U VDSL ולפני כמה ימים שדרגתי לו את הקושחה לגרסה 2.53 שפורסמה בפורום של D-Link לאחר מכן נאמר לי בפורום שהקושחה הזו היא גרסת בטא. מה כדאי לעשות או איפה כדאי להתחיל? אודה לעזרתכם בנושא.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ככה סתם לבדיקה שיגרתית של המערכת שהכול תקין..
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני משתמש במחשב A8R32-MVP Deluxe + כרטיס מסך 7800 מערכת הפעלה MCE 2005 אני קראתי את הנאמר על VISTA לא הצלחתי לראות משהו שמשפר לי את הביצועים במשהו לעומת מ"ע MCE שיש לי . השימושים שלי לראות סרטים +DVD +XVID על מסך גדול LCD האם מישהו מצליח לראות משהו במערכת VISTA שיהיה לי כדאי לקנותה ?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם. האם ניתן וכיצד להוסיף את כל ה cliparts הנמצאים בדיסק ההתקנה של ה office97 מבלי להכניס כל פעם מחדש את ה CD ? נ.ב. (בהוספה והסרה של תוכניות > office97 > תחת הסר/ שנה ומשם > כלי אופיס, שם כבר מסומנות כל האופציות הרלוונטיות של ה clipart.) תודה מראש יאיר
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איך פותחים את הקובץ הזה? (בשביל לראות מה הוא מכיל ליצירת סקין לICQ) ואיך בדיוק יוצרים סקין לICQ? יש איזה תוכנה בשביל זה?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני משתמש בדפדפן אינטרנט של גוגל Google Chrome ומשום מה למשל באתר שלכם ובצד הפורום הדפדפן שלי מזוהה בתור Safari. מדוע זה כך?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי התקנתי WIN 7 שלי בנייד , אבל עכשיו אין אפשרות עם F11 לעשות שיחזור של היצרן שנמצא בכונן D, ידוע לכם איך משחזרים? באחריות של HP מבקשים על זה 400 ש"ח , קצת מוגזם שעוד המחשב באחריות, כרגע אני עובד עם הWIN שהתקנתי וזה עובד תקין.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שהסרט תומך סראונד לא? או שזה בכלל משהו אחר? ויענו סתם גירסא של DVDRIP אם אני שם את הסרט הזה ויש לי רמקולים 5.1 זה לא יעבוד בסראונד?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-


