עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by hamtsani,

    אני לא יודע אם זה הפורום הנכון - אם לא אשמח אם תעזרו לי מהו הפורום הנכון. אני מעוניין לרכוש תוכנה לעריכת וידאו - מעונין בהמלצה על תוכנה שכזו, שמעתי על תוכנה של pinacle מישהו מכיר? תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by Alexkmr,

    איך אני יכול להבהיר חלק מסויים ולא את כל התמונה? לדוגמה צילמתי בעזרת בפלש במקום ממש חשוך, ויצאה שדמות X יצאה בסדר ודמות Y שקצת יותר רחוק יצאה יותר חשוך. איך אני יכול להבהיר רק אותה?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  3. Started by menis,

    נושא זה הועבר לפורום [link=http://www.hwzone.co.il/cgi-bin/YaBB/YaBB.pl?board=os&action=display&num=1004285133&start=0]מערכות הפעלה[/link] על ידי KoM

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by Stingray,

    יש לי מסמך PDF שמאפשר העתקה, אני רוצה להעתיק טקסט בעברית לקובץ DOC, רק מה, אני מקבל גי'בריש... המסמך הוא: http://www.2shared.com/document/FbBOVxP7/059c_KS2_Vayeshev1__1_.html הטקסט שאני רוצה להעתיק הוא כל הטקסט הקטן, בלי הכותרות ושאר הדברים. אני בטוח שזה קשור לפונט שחסר לי,רק לא יודע איזה...אשמח לעזרה. תודה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. זה קורה לי כמעט כל כמה ימים, כשאני מנסה לעשות עדכון. זה התחיל אחרי שעשיתי פורמט למחשב. חיפשתי בגוגל רבות למצוא את הפתרון, כולם אומרים לנקות את התיקיית TEMP או לוודא שיש לי את התיקייה TEMP וTMP במחשב. בדקתי ושתיהן נמצאו. עשיתי איחוי, וריסטרטים רבים אבל זה לא עזר. אני באמת לא יודע כבר מה הבעיה, כי בגירסה 4 זה לא קרה לי. וכשאני מנסה למחוק את האנטיוירוס דרך YOUR UNINSTALLER, הוא מציג לי שגיאה כלשהי שלא ניתן למצוא מספר קבצים שדרושים להתקנה/מחיקה. אני כבר לא יודע מה לעשות. HELP!!!

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. אני רוצה להחליף מחשב כיוון ששלי מראה סימני סוף חיים. כיצד ניתן לצרוב (על מנת לשמור )בבת אחת את כל הדואר שהצטבר לי בתיקיות באווטלוק אקספרס. ניסיתי למצוא דרך ואני מצליח לשמור רק כל דבר דואר בנפרד ויש לי מאות אם לא אלפי דברי דואר ששוכבים בתקיות ואיני רוצה שיאבדו לעד. שמירה כל פריט ופריט תיקח לי המון זמן ואין לי סבלנות. יש רעיונות? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by yakirsh4,

    כל פעם שאני מכנסי קטע וידאו\אודיו זה יוצר קובץ sfk חדש של הסוני וגאס וזה ממש מעצבן יש דרך שהוא לא יצור את הקובץ הזה או שהוא יצור אותה בתיקיה אחת שאני יוכל למחוק הכל ביחד וזה לא יהיה באותה תיקיה עם הקטע וידאו\אודיו?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by FlyBoy,

    אוקי,יש לי מכשיר DVD שלא קורא Divx . ויש לי רט SVCD בלי תרגום,אבל יש לי את התרגום שלו בקובץ sub ,לאן אני צריך להעתיק אותו בדיסק של ה SVCD כדי שהדי וי די יטען את התרגום לבד.???? (אם זה אפשרי בכלל)

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. צריך תוכנה בשביל האי סי קיו כדי לראות אנשים בבלתי נראה בבקשה !!!!!!!!!!!!! תודה תוסיפו קישורים עריכת המודר: אתה לא שם עד כמה סימני הקריאה האלו מכערים את הפורום? השתמש רק באחד בכותרת בעתיד.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by oded6188,

    שלום... ישלי מדפסת OKI Microline.... (מדפסת סיכות של פעם.... אלה שעובדות עם דף רץ) אנימחפש שם של תוכנה להדפסת כרטיסים שיודעת לעבוד עם מדפסת כזו... יש רעיונות?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by roshman32,

    שלום . אני מעוניין לדעת מאיפה מורידים אייקונים לתקיות , ואיך אני מכניס אותם למחשב?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by KobiHo,

    יש לי את Intel burn test v1.8 ואיך שאני מפעיל אותה אני מקבל הודעת נחשל מישהו יודע למה ומה צריך לעשות.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by roei_b,

    שלום, הנה רקע (פשוט מאוד להכנה) שהכנתי בפוטושופ, מקווה שתאהבו [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by kobibo,

    מחפש תוכנה שתחליף את תוכנת ה ACDSEE ,תוכנה פשוטה שתדע לבצע דבריים בסיסיים. כדאי להחליף ?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by yoni4000,

    יש תוכנה מסויימת שיכולה להגביר את העוצמה של שירים? תודה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by -impreza-,

    שלום לכולם אני מחפש תוכנה שממירה קבצי וידיאו אני צריך להמיר קבצי wmv לקבצי avi אם למישהו יש שם של תוכנה או קישור זה יהיה מצויין בישבילי או מדריך או משהו תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. מערכת ההפעלה מותקנת במחיצה C ושם גם ה-Cash. אני מעוניין להעביר הכל ל-D, אפשרי? אם כן הכיצד?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by udi,

    לפי NORTON יש לי וירוס בתיקיה C: system volume information האנטי וירוס לא יכול לתקן את הוירוס ואני צריך באופן ידני למחוק את הקובץ למרות שאני מגדיר להראות את כל הקבצים כולל הבלתי נראים אני עדיין לא מוצא את התיקיה הזאת איך אני מוצא אותה כדי שאוכל למחוק את הוירוס?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. למה, מה, מי, איך? לא מבין למה זה קורה פתאום. אנא עיזרו לי . תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by J0HNiE,

    שלום לכולם, זאת הפעם השלישית שלי כבר אחרי בערך חודשיים שאני מפרמט.... וזה די מוזר כי פעמיים קודמות יכולתי לשמור על המחשב כמה שנים ביחד.... בכל מקרה אני צריך המלצות לתוכנות לאחר הפירמוט, OS : Microsoft Windows XP SP1 or SP2 (אני לא יודע מה להתקין) browser : Firefox w/extantions Email : outlook exprees (if i would use it...) Malware\spyware etc.. : a-squared, spywareblaster(for real-time), MS anti-spyware firewall: Sygate or Outpost. Antivirus: NOD32 Chatting : MSN Messenger or Windows Live Messenger, Mirc Virtual drive : DAEMON Tools Burrnig : Nero 7 (if you have any other suggestions) Music : iTunes Cleaners and optimiziers : CCleaner, Tuneup …

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by Green,

    שלום בשביל לראות את כל סרטי הDIVX\XVID האפשרים מספיק רק הDIVX הרגיל (www.divx.com) או שצריך להוריד עוד משהו?

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. יש ברשותי מחשב נייד ואני מעוניין שהמחשב יבצע סינכרון לקבצים/תיקיות מסוימות שאני עובד איתם מול השרת ב Windows XP - קיימת האפשרות הזאת אבל מאחר ולמחשב הזה כמות הזיכרון בינתיים נמוכה (64MB) התקנתי עליו Windows 98SE. יש למישהו איזושהיא תוכנה/רעיון?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by Cynicoren,

    שלום, משהו קרה לי בפיירפוקס, ואני לא יודע איך לתקן - יש לי כ 40 טאבים פתוחים, ובעבר כשהייתי סוגר אותו ופותח שוב, הוא היה נפתח מיד עם כל הטאבים. בשבוע האחרון הוא נפתח רק על עמוד הבית, ולא פותח את הסשן שהיה סגור אוטומטית. מה ניתן לעשות ? תודה.

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by Vidati,

    המקור: http://www.bestqualitywallpapers.com/Nature/Azalea.jpg ומה שיצא: http://vidati.deviantart.com/art/MG-Forest-68928507

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by SixKiller,

    שלום.... התקנתי נורטון 2005 שוב כמו פעם... חשבתי שהוציאו פיקסים או משהו מאז שהוא יצא.. אבל לא.. עדיין יש את הארורים האלה.. הארור הזה בא לי בד"כ בהתקנות של תוכנות.. או שאני מתחיל התקנה.. יש איזה דרך לבטל את זה?.. או שיותר טוב לעבור לאנטי וירוס חינמי.. AVG or AVAST... תודה.. צ'יקו [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים