עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. עד עכשיו הוא לא היה עושה לי בעיות ועכשיו הוא חוסם לי את האתר ואין לי מושג איך אם בכלל אפשר לבטל את זה בהגדרות. אגב יש לי את הגירסה החדשה (3).

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by PJ,

    אהלן , רק הרכבתי את המחשב החדש , וכל מה שרציתי זה מחשב נטול תוכנות\מרגלים שדופקים לי את המערכת , וכבר עכשיו , כל פעם שאני מכבה את המחשב , CCAPP.EXE לא נסגרת ואני צריך לחכות או לסגור אותה ידנית בשביל שהמחשב יוכל להכבות. מה זה בדיוק CCAPP ? האם אני צריך את הישום הזה רץ לי ברקע? אם לא , איך נפטרים ממנו? ויש לי עוד שאלה , התקנתי נורטון אינטרנט סקיורוטי. וכל פעם שאני מוריד תוכנה מהאינטרנט הוא שואל אותי האם לאפשר לתוכנה לפעול כי יש סבירות בינונית שהיא נגועה בוירוסים. מה עלי לעשות? הרי ברור שאני לא אמנע מכל תוכנה לרוץ לי על המחשב , אבל איך אני אמור לדעת אם התוכנה נקייה או לא? הרי הנורטון כותב לי על כל תוכנה שיש סיכון. ומה אני אמור לעשות כשאר אני מוריד דברים מBit torrent? משם אני…

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by Rule The Pc,

    לאדע איך לקרוא לסוג התוכנות האלה אבל תוכנה שאני יכול לדבר עם מישהו באינטרנט אבל שיהיה אפשר להתחבר בלי שאני אצטרך להוריד את הגרסת סרבר של התוכנה ושהוא יוריד את של הCLIENT תוכנה פשוטה שתתן לנו לדבר באינטרנט ולא תעלה את הפינג מה מומלץ?

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by 123ya,

    לפני כחודש עשיתי גיבוי באמצעות תוכנה שהייתה על המחשב שלי שנגנב (של dell). הספקתי לקנות מחשב חדש, אבל אין לי מושג איך מחלצים ממנו את המידע. בגיבוי הזה יש כ34GB תחת קובץ בשם backup.wim. למישהו יש מושג מה אפשר לעשות?? תודה רבה!

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. הפיירפוקס שלי התחיל לרצד פתאום אחרי שהתקנתי את הסטייל אקס פי ! מה עושים ? , האקספלורר לא מרצד ולא כלום. עזרה בקשה

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by zivarzi,

    אני מחפש תוכנה בשם : MBM5

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  7. Started by Dark Respect,

    שלום החיפוש באימיול שלי דפוק: בחיפוש בעברית הוא מוצא 0 תוצאות לא משנה מה החיפוש בחיפוש באנגלית הוא מוצא ממש ממש ממש קצת תוצאות עד לפני כמה ימים זה פעל טוב ולפתע נדפק... ניסיתי להחליף שרתים, לעשות ריסטרט למחשב, לנתחבר מחדש ל אינטרנט.... כלום! מה לעשות? מה הבעיה? תודה לעוזרים האצילים.

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by dj_poo,

    אממ חברה יש לי מחשב שהרכבתי Mother Board INTEL DRAGON TAIL P35DPM Graphic Cards ATI SAPPHIRE HD 2600XT Processors INTEL E7200 2.53GGHZ CORE 2 DUO 1066MHZ 3M BOX עכשיו יש לי מין בעיה מוזרה קודם כל במנהל התקנים יש לי צהוב ליד ה intel Management Engine Interface ורשום לי שהוא לא עובד כראוי המחשב הוא חדש לגמרי רק שתידעו בכל מקרה חיברתי עכבר USB חוטי למחשב והוא מזהה את העכבר העכבר זז איך שהוא מסיים להתקין את העכבר זהו מפסיק לזוז העכבר זה תקלה מאוד מוזרה ובמחשב אחר העכבר עובד רגיל ובסדר גמור אני כמעט 100 אחוז בטוח שזה בגלל ה intel Management Engine Interface למישהו יש מושג למה איך וכמה ? תודה מראש עידן

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by yair_gobani,

    איזה ץוכנה תוה אתם מכירים שבודקת את מחום של המעבד ושל הלוח אם

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. אני צריך המלצה לתוכנה שמקליטה מהרדיו ב toolbar ?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by Pika007,

    מישהו יודע איפה אני יכול למצוא? היו לי פעם כמה טובות וחינמיות, שכחתי את השם :\ תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  12. Started by RAZIEL98,

    שלום בזמן האחרון שאני גולש בכרום אני מקבל התראה מהאנטי וירוס ואין לי מושג למה ,מה יכולה להיות הבעיה ? תודה לעוזרים Sent from my iPhone using Tapatalk

  13. שלום, במחשבי מותקן מעבד i-5 2300 וכן מערכת הפעלה Windows7. למחשב יש 2 דיסקים קשיחים: הראשי מחולק ל - 3 מחיצות: C עליה מותקנת מערכת ההפעלה, D עליה אני מתקין את כל התוכנות שלי ו - E עליה אני רושם את כל המידע שאני מייצר (דוחות, מכתבים וכו'). לדיסק המשני G אני מעתיק את כל הגיבויים. לאחרונה התקנתי ב - D תוכנת גיבוי אקרוניס 2010 גרסה 13, יצרתי ב - G שני אימגים אחד ל - C והשני ל - D. כשניסיתי לשחזרם באמצעות דיסק ה - boot של אקרוניס מיד הופיעה לי ההודעה הבאה: Error. Acronis True Image Home has not found any hard drive disk גםהניסיון ליצור את שני הגיבויים של סי ו - די בדיסק הראשון במחיצה אי הביאו לי את אותה הודעה. למה קוראת התופעה הזו ומה עלי לעשות כדי שאקרוניס יזהה את קבצי הגיבוי…

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. הקספרסקי שלי לא הצליח להעיף אותו אז הנחתי שהרבה גם לא הצליחו להסיר אם נתקלו בו , אז הנה פיתרון שעובד : http://fkn1337.com/remove-ravmonexe-virus-without-any-anti-virus/

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. מישהו יודע איך אפשר לגבות את כל הדואר בOutlook 2003 בלי להיכנס למערכת ההפעלה? ה-XP לא עולה, גם לא בsafe mode.

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by overload,

    שלשום התחליתי ללמוד להשתמש במאיה. היום הכנתי את זה: עדיין רחוק מלהיות גמור או להיות משהו, אבל זה גם משהו.. זאת צורה פוליגונלית (נראה לי שהמצאתי מילה) עם "החלקה". וכן זה הדמו אל תצחקו.. אני השתמשתי במדריך הזה http://localhost:4451/Maya7.0PLE/en_US/index.html ובמדריך ווידאו שנקרא ALIAS LEARNING MAYA 7 POLYGON MODELING מממולץ מאוד (^), מסביר את הבסיס ושימוש בכמה כלים לעריכת פולגנים

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by Odedb52,

    היי! הנה עבודה חדשה שלי בפוטושופ על הונדה סיויק ישנה.. ;D מקור: http://img175.imageshack.us/my.php?image=36169ahonsa9.jpg עבודה שלי..: http://img244.imageshack.us/my.php?image=civicfix2ti8.jpg עודד ב.

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by Spawn123,

    הלן יש לי שאלה... האם יש אפשרות לחלק קובץ של סרט ל-2 חלקים בלי כיווץ? ואם כן אז איך? ועוד דבר אמרו לי שיש תוכנה שיכולה לגזור את הסוף(כל מי שעה את הסרט וכו....) איך עושים את זה?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by the garbgeman,

    היום הורדתי את התוכנה serials 2000 ואני לא ממש איך להשתמש בה אז בבקשה עיזרו לי

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  20. לפני מספר חודשים רכשתי OUTLOOK 2016. RETAIL. מהו מספר ההתקנות האפשריות על פי הרישיון ? האם התקנה חוזרת על אותו המחשב נספרת כהתקנה ?

  21. Started by edoson,

    אני לא מצליח לעשות BOOT דיסק. ניסיתי להעתיק את הקבצים החיוניים ולצרוב, אבל זה לא עבד ניסיתי גם לבחור באופציה BOOT DISC במרו, אבל הוא מוכן לקבל קבצים רק מדיסקט קטן... בקיצור, מה עושים?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. אני לא מצליח לראות קליפים באתר של ערוץ הספורט ושל קשת,ובflix למשל אני רואה.למה? התקנים מקודדים התקנתי java עשיתי את כל העידכונים לxp הורדתי את החומת אש מחקתי קוקיס וקבצים זמניים באינטרנט עשיתי סריקה של אנטי וירוס ושל Ad-Aware וכלום לא עוזר מה עוד יכולה להיות הבעיה?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by KF,

    היי אנשים רציתי לדעת אם יש חלופה טובה ל google drive ? הדרישות שלי : * העלאה ועיבוד מהיר של סרטים באיכות 1080P (גוגל דרייב ממש איטיים בתהליך זה, לוקח עד 48 שעות לעיבוד מלא 1080) * שיתוף פרטי כולל מתן הרשאות לצפייה בלבד (ללא יכולת הורדה). לא חייב שיהיה חינמי , פשוט משהו שדומה מאד לגוגל דרייב אבל יותר מהיר מבחינת עיבוד הקבצים. ***אני מכיר את DROPBOX אבל פחות אהבתי את הממשק שלהם. תודה רבה.

  24. Started by BedB0y,

    יש לי sandisk 16gb אני רוצה להלביש עליו מסנג'ר..אופיס וכו'..זה אפשרי? או שאלה דברים כבדים מדי? בכל מקרה התחלתי עם משהו פשוט, נסיתי להתקין עליו firefox. עשיתי את זה עם התוכנה Package Factory שיוצרת קובץ מיוחד למערכת U3. אחרי שהתקנתי הדפדפן לא פועל מהDOK, קופצות הודעות שגיאה למיניהן. נראה לי שהתוכנה הזאת Package Factory לא משהו.. יש תוכנות אחרות שעושות את זה? או הוראות מפורטות איך לעשות את זה? תודה

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by amits1995,

    אם זה לא לפורום הזה אז בבקשה תגידו לי לאיזה פורום לפנות, תודה! הורדתי *צונזר* עם תרגום מובנה מפה *צונזר* זה חשוב שתראו שמישהו הדביק לו תרגום!!!! אוקיי, אז בואו נתחיל מלפני כמה חודשים, שרציתי להדביק לסרט HD תרגום, השתמשתי בתוכנה בשם mkvmerge GUI, סבבה, פעלתי לפי המדריך והדבקתי כמו שצריך ואז כשפתחתי את הקובץ עם התרגום המובנה פתאום הזיכרון ראם שלי התחיל להשתגע, לעלות ל99%, המחשב נתקע ואם עושים ריסטרט אז אחרי איזה חצי דקה זה מתחיל שוב, מזה נפתרתי כבר, אבל היום כשהורדתי התחלה בHD זה עוד הפעם קרה לי! זה ממש מפחיד הזיכרון ראם כתוב שיש שימוש ב99% והמחשב מזה עובד לאט פתאום, מה הבעיה?!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים