תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
כמו בכותרת, אני מחפש תוכנה לשליחת קבצים ממחשב אחד לשני. וכמובן שתיהיה מהירה וגם נוחה אבל מהירות קודמת לכול. תודה מראש לעוזרים!!
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי MSN MESSENGER 5 והיום החלטתי להתקין את הגירס החדשה של MSG PLUS!. בסוף ההתקנה הוא שאל אם אני מסכים לרישיון של התקנת תוכנה נוספת שהיא בעצם SPYWARE. אני ביטלתי משם את הוי, ובסוף מחקתי תתוכנה, עכשיו אני לא יודע אם לסמוך על התוכנה שהיא לא התקינה לי SPY ורשום בפורומים שאפילו סריקה בספיי בוט וב ADAWARE לא תעזור כי הוא לא ימצא אותם. האם למישהו יש מושג איך אני יכול להסיר אותם אם בכלל הם הותקנו לי על המחשב? דרך אגב אני ביטלתי את הוי אז יש סיכוי שהוא בכל זאת התקין? דרך אגב אמרו לי שהSPY שהוא התקין קשורים לLOP.COM.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם. לפני כמה ימים התחילה לי בעיה משונה ביותר. מידי פעם (כל 3, 4 כניסות לאתר) במקום להעביר אותי לאתר אשר רשמתי בURL BAR הוא מעביר אותי לאתר אחר, ככל הנראה פרסומת. http://media.mynewswheel.com/dsnredu.html דבר זה קורה כאשר אני מנסה להיכנס לFACEBOOK או לYOUTUBE. גם כן, יש לי איבודי קול בYOUTUBE, ככה שאני יכול להחזיר את הקול רק כאשר אני פותח את אותו החלון מחדש. כל זה קרה לאחר שהאתר המיסתורי התחיל להופיע. ניסיתי להפעיל POP UP BLOCKER, שמתי את האתר בRESTRICTED SITES אבל שום דבר לא עוזר. עשיתי 2 סריקות של המחשב עם אנטי וירוס ESET NOD32 ומצאתי מספר סוסים טרויאניים ווירוסים אבל לא בדיסק של מערכת ההפעלה (WIN 7). כל הוירוסים והסוסים נימחקו מהמחשב. איך אני יכול לתקן את זה???
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות NOD32 2.7 המחיר הכי זול שמצאתי הוא 75 שקל.. זה לא זול מידי? קצת מחשיד! הדיסק מביעה בעטיפת קרטון כזה הם הוראות מאחור (הלוגו של NOD סיריאל והכול). יש כמה שאלות: האם יש הגבלת זמן בעידונים? (מקווה שלא) האם כשתצא גירסה 3 אני יוכל להוריד עידכון גירסה בלי תוספת תשלום?. חייב עזרה בדחיפות!
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי אתם יכולים להגיד לי איך יוצרים קובץ Cue כדי שאני יוכל לצרוב בנרו משהו תודה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה התוכנה החדשה SpyWare עושה ? ובכן : מצלמת בסתר עם וידאו + מקליטה בסתר אפילו בחושך מלא !!! (שימוש באינפרא אדום). יש לה חיישן אופטי לזיהוי תזוזה ואז היא מופעלת . מתקשרת באופן אוטומטי לסלולרי או שולחת הודעת טקסט כתובה ומודיעה שמישהו נכנס לתחום האיזור שבו היא מצלמת . זהו אחד הפטנטים והחידושים בתוכנה : היא ממירה בעזרת אלגוריתם מתמטי מיוחד את סיגנל מצלמת הוידאו הרגילה (WebCam) לאותות Output בתדר אינפרא אדום . כולל פקודת לחיישן המזהה תזוזה או אי תזוזה באיזור שמצולם . נמצאת בשימוש של חוקרים פרטיים ושירותי ביטחון בעולם !!! הבעייה שהיא נורא מתוחכמת ....מי יכול לעזור לי להפעיל אותה ?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך קובץ בשם sucatreg.exe שנמצא בתיקיית windows\system שלכם. תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך תוכנה לגילוי מ"ס IP, של דומיינים כמו co.il למשל, שנכנסים בגוגל למטמון אפשר לראות את מ"ס האי פי שלהם... אני צריך תוכנה שתגלה גל ip של דומיין.. תודה מראש.
-
לוחצים על הסרט והנגן עולה ולא מפעיל דבר... פשוט כלום. גם הפעלת התוכנה, וקובץ -> פתיחה -> סרט, לא עושה דבר... הסרתי את הBSPLAYER והתקנתי שוב... מחקתי הכל מהREGISTRY... כלום. זה לא שלא רואים ורק שומעים, פשוט לא קורה דבר. עם נגן אחר הכל עובד. עזרה בבקשה. תודה מראש לעונים.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
מה נראה לכם עדיף? אני כרגע עם NIS 2007, עדיף לעבור לAVG? אולי קספרסקי? עם מקאפי אפעם לא הסתדרתי.
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי בעייה מעצבנת: כאשר אני יוצר מסמך חדש באמצעות Envalop Wizard אני מקבל בנוסף עוד עמוד ריק שאי אפשר להסיר אותו. גם כאשר אני יוצר מסמך חדש רגיל ואז נכנס לכלים>מעטפות ותוויות העמוד הריק נשאר. אם אי אפשר ליצור מעטפה בלי עמוד נוסף, איך אפשר לשנות עמוד מסוים לגודל של מעטפה?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש דרייבר לסורק av avision 261c
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות מצלמת IP אבטחה שתחובר למחשב או דרך RJ45 או דרך WIFI בכדי לחסוך את העיניין של הכרטיס היעודי. האם יש תוכנה בה אוכל להקליט את השידור ? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום ניגש בקצרה לעניין יש לי הרדיסק של 60 ג'יגה שעליו מותקן כמובן ה Windows והפורמט של הכונן הוא NTFS עכשיו אני רוצה לשנות אותו מבלי לפגוע בתכולת הכונן ל FAT32 כמובן.. אפשר הדרכה?
-
משום מה EAC כל הזמן מוציאה קבצים עם ווליום נמוך מדי, למישהו יש מושג על תוכנה יותר טובה?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי בעיה בהסרת ה-ICQ LITE הוא רושם לי שחסר לי איזה שהוא קובץ LOG כיצד אני פותר את בהעיה ומצליך להסיר את התוכנה באופן מלאה?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
רק אתמול התחלתי לשחק קצת עם התוכנה... והיום החלטתי שבא לי לעשות משו... אז עשיתי אז וואלה אם יש לכם הצעות לשיפור והערות, תכתבו אל תתביישו אני יודע שהחתימה ממש פשוטה, אבל אני לא אוהב חתימות מבולגנות עם מלא אפקטים שלא קשורים לכלום...
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תיראו התקנתי את התוכנה ניסיתי לעשות גיבוי יש לי שני ארדיסקים אחד פאט32 ואחד אנטיאפאס. אוקיי על האנטיאפאס מותקן הווינדוס אני רציתי לגבות אותו על הכונן של הפאט 32 טוב הוא מתחיל לעשות לי את התהליך עושה לי ריסטארט למחשב והכל טוב ויפה הוא מעלה את התוכנה בדוס ואז מראה שעון חול ונתקעעעעעעעעעעעעע!!!!!!! מכאן הכל מתחיל להשתגע!!! טוב אמרתי בטח חד פעמי, ננסה שוב עשיתי רסטארט והוראתי לו לחזור על התהליך שהוא ניסה מקודם שוב אותה סיטואציה!!! טוב אני מנסה לחזור לווינדוס, לא חוזררררר לייי וזה מחשב חדש שבניתי והתקנתי ימבא דרייברים לקח לי שעה!!! נחשו מה, כל מה שניסיתי לא הלך נאלצתי לפרמט שוב!!!! 2 פירמוטים ביום אתם לא יודעים איזה סבל!! בקיצור מה שאני רוצה להגיד שאני מאז ומתמיד השתמש…
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שמעתי שהיה בדריברים האלה בעיה עם הגישה לזיכרון(אני יודע מה הבעיה לא להרחיב), אבל בעיה זו רק עם ציפסטים של via, לא? חוץ מזה אילו בעיות אחרות יש בהם?(אני לא הרגשתי בשום בעיה). בזמן האחרון האקספלורר כל הזמן נסגר לי, יש סיכוי שזה בגללם?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום יש לי חלונות 7 במחשב נייד. אני משתמש אקרוניס (Acronis) יצור גיבויי מכווץ מחיצה כונן אחר. עכשיו לי מחשב נייד חילקתי 2 מחיצות כונן C והכונן השני D . היתקנתי חלונות 7 הום פרימיום עברית. ובסוף אני עושה במחשב נייד אקרוניס.בסיום אקרוניס מפעיל מחדש מחשב נייד. ופתאום לא עולה חלונות 7.אז אני עושה תיקון שיחזור קבצי מערכת הפעלה חלונות 7. תיקון שיחזור זה עבד בסדר.ותקין. למה אקרוניס לא יודע לכווץ חלונות 7 בכונן מחיצה אות D והפעלה לא עולה? אבל האם יש תוכנה אחרת טובה מאוד ,שדומה לאקרוניס כיווץ מחיצה לרק חלונות 7 אני מכיר Manager של הוינדואוס.זה לא עוזר.אני מדבר על מחשב נייד. שיש בעיה אחרי גיבויי בתוכנה אקרוניס לא עולה. אני צריך משהו אחר דומה לאקרוניס זה מיוחד הופך מחיצה קטנה גיבוי…
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אנשים, אני רוצה לדעת אם יש אפשרות כלשהי לשלוח פקס דרך המחשב (יש לי סורק). שמעתי מחבר שיש תוכנה כלשהי שעושה את העבודה. אשמח לעזרה.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אנשים... לא מזמן הוספתי זיכרון למחשב שלי ואני רוצה לבדוק את תקינות הזכרונות. הבעיה היא שאין לי מושג איך עובדים עם ה-Memtest... אני זוכר שפעם היה פה סטיקי לגבי השימוש ב-Memtest אבל משום מה אני לא מוצא את זה... אם מישהו יוכל לתת לי קישור למקום שמסביר איך משתמשים בתוכנה, או לחילופין, יוכל להסביר לי איך משתמשים בה... אני אודה לו מאוד! אגב... במה כדאי להשתמש? ב-86 או ב-86+? תודה אנשים!
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז, את המחשב שלי תקף וירוס נורא נחמד ומגניב שסוגר כל חלון שכתוב בו איזכור למילה virus, antivirus ו spyware ככה שאני לא יכול לפתוח את האנטיוירוס שלי (קספרסקי), לא להתקין שום אנטיוירוס אחר, ובטח שלא להריץ סריקה אונליין כדי להעיף את הממזר לכל הרוחות והשדים. הלפ! עזרה, לעזור, מישהו!
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתעשה לי design ב 3D ואם אפשר גם ב 2D, אני מתכוון לתוכנה שתעשה design ועיצובים לבתים ולחדרי בית. ושהתהיה נוחה וקלה להפעלה ככול שיותר יש המלצות?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום פתחתי ממזמן במקרה את תוכנת Microsofte office picture manager שעוזרת לסדר תמונות וכו'. מאז כל התמונות במחשב נפתחות עם התוכנה הזו וגם תמונות חדשות שאני שמה על המחשב. איך מסירים אותה כדי שהיא לא תפתח אוטומטית עם כל התמונות במחשב?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-


