עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום, אני מחפש תוכנה לשליטה מרחוק טובה וחינמית (ללא הגבלת זמן) תודה רבה !

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by ben060,

    צריך ללחוץ על התחל->הפעלה ושם לכתוב משהו רק אני לא יודע מה זה? אני מתכוון ל hkey_classes וככאלה

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. שלום, יש לי כמה בעיות במחשב שממש הייתי שמח להפטר מהם. בעיה ראשונה: נגיד אני רוצה להתקין משחק אני שם דיסק 1 של המשחק אחרי שזה מבקש תדיסק השני של המשחק אני מוציא תראשון ושם תשני ברגע שהסידירום נכנס זה עושה לי שגיאה מעצבנת כזאת של "אין אמצעי דיסק בכונן F אנא הכנס את הדיסק STARCRAFT CD1" ולמטה יש 3 אפשרויות התעלם בטל ונסה שנית. מישהו יודע איך מעיפים את זה? בעיה שנייה: יש לי 40GB שטח אחסון במחשב. זה מחולק לשני כוננים C ו D בכל אחד 20. כשאני בודק כמה מקום בשימוש וכמה פנוי זה מראה לי בכונן C: בשימוש: 17GB פנוי: 3GB בכונן D : בשימוש: 13GB פנוי:7GB כשאני מנסה לבדוק איפה מאוחסנים דברים גדולים כל כך אני לא מצליח למצוא. זה יענו כל כך הרבה מקום סתם תפוס אני לא יודע איזה תיקיות או …

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. שלום, יש ברשותי 3 מחשבים שמחוברים ברשת קווית ו- 2 מחשבים ניידים שמחוברים ברשת אלחוטית. במחשב האלחוטי ישנו חומר מאוד חשוב חומר של עבודה שמתעדכן מדיי יום כשעובדים על המחשב בעבודה. חשבתי לקחת מחשב אחד רגיל שהוא בעצם לא יהיה בשימוש מלבד זה שהוא יהיה מחובר ברשת שלו ואני אשתמש בכונן שלו בתור גיבוי ברשת לכל שאר המחשבים. וכל מספר ימים אעשה גיבוי משאר המחשבים למחשב הזה שמחובר לרשת. עכשיו יש לי מספר שאלות: 1. האם ישנה תוכנה שיודעת לעשות גיבוי אוטומטי ולשנות את כל התיקיות הקיימות? כלומר נניח ושניתי ספריה במחשב הנייד ומחקתי קבצים ושהיא תדע לעשות את הגיבוי הזה ולהוריד את הספריות והקבצים שמחקתי גם מהמחשב שעליו אני מגבה את הדברים? 2. האם התוכנה יודעת לעשות גיבוי אוטומטי כל כמה ימים או מ…

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by ashkenazone,

    מחפש ריפר/קונברטור חינמי לMP3, רצוי מכל שאר הפורמטים אבל הכי חשוב מWMA.

  6. אז השבוע אמור להגיע המחשב החדש שלי ואני ממש מבסוט. המחשב הוא מחשב שמיועד בעיקר לעבודה ביתית ולמשחקים. בקצרה: מעבד I5 כרטיס מסך gtx660 כונן ssd וכ'ו אני ממש מתלבט לגבי מערכת ההפעלה שאני אתקין על המחשב והייתי שמח לעזרה בנושא שמעתי שיש הרבה מערכות הפעלה טובות מאוד שהן לא ווינדוס אבל לחלקן יש בעיה עם משחקים אשמח להמלצות... תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by lidorkalfa,

    עידכנתי לאחרונה אנטי ווירוס מEset Smart Security 4 ל-5, חשוב גם לציין שהאינטרנט נורא איתי בתקופה הזאת. קופצות לי מלא הודעות על מתקפת סריקת פינגים על האייפי הפנימי שלי (192.168.1.100), זה קופץ לי לפחות פעמיים בשעה והאינטרנט איטי ברמות מטורפות.. ניסיתי למחוק ת'אנטי ווירוס, חשבתי אולי בגלל זה האינטרנט איטי, אבל זה לא עזר, הוא היה איטי גם בלי האנטי ווירוס, ניסיתי לנתק ת'ראוטר ולחבר רק ת'מודם, הזמנתי טכנאי של הספק והתשתית, החלפתי ראוטר, כלום פשוט לא עוזר.. יכול להיות שהבעיה היא העניין עם הפינגים? ואם כן, איך אני אמור לעצור את זה? עשיתי ניקוי וסריקה עם Ccleaner, הוא ניקה איזה 18 ג'יגה אבל זה לא נראלי שינה משהו :\ תודה לעוזרים, לידור.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. שלום רב, לצורך התקנת מחשב בתערוכה במוזיאון, שתעמוד במשך כמה חודשים, אני מחפש שתי תוכנות מומלצות: 1. Automator - בדומה לתוכנה שמגיעה עם מחשבי מקינטוש - אני מחפש תוכנה באמצעותה אוכל להקליט פעולות, שיתבצעו באופן אוטומטי בכל פעם שהמחשב מופעל מחדש - הפעולות שאני מבקש להקליט הם: זיהוי יציאות HDMI למקרנים והתחברות אליהם, הפעלת תוכנה מסוימת (resolume), וביצוע מספר פעולות פשוטות בתוך אותה תוכנה. 2. תוכנת שליטה מרחוק - תוכנה שתאפשר לי לחבר בין המחשב בביתי לבין המחשב שישב בתערוכה ולבצע פעולות בזמן אמת. דגשים: מערכת הפעלה windows 10, המחשב מחובר לאינטרנט בכבל רשת, ועדיף תוכנות חינמיות. בתודה, דור

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  9. Started by url,

    אני משתמש בflaskMpeg וב virtual dub בשביל כיווץ סרטים ויש לי שאלה בנושא: אני רוצה להשאיר לסרט את הac3 stream שלו. בflaskMpeg יש אופציה שמפרידה את הסרט לשני קבצים הסרט עצמו (video בלבד) בקובץ עם סיומת avi והאודין בקובץ נפרד עם סיומת ac3 השאלה שלי זה איך לאחד בינהם, בvuirtual dub מצאתי רק אפשרות לאחד עם קובץ אודיו רק אם הוא מסוג wav

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by chenc,

    שאלה: אם אני רוצה שמחשב יהיה מוגן מפני האיום הידוע "בלאסטר", לדוגמא, האם הגנה מפני תולעות כאלה מצויות בVD? או האם מצויות בRT? ולפי מה שהבנתי הגנה מפני תולעות כללו לא מצויות באפאחד מבין השניים - כך שאין "הגנה מראש" לתולעות כאלה, האם הבנתי נכון?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by Vahav Raz,

    שלום לכולם. יש ברשותי תוכה עם מאגר ספרותי, שניתן להדפיס ממנו עמודים במדפסת פיזית בלבד. כאשר אני בוחר באפשרות ההדפסה מדפסת וירטואלית (PDF) התוכנה עולה על זה ולא מאפשרת. אשמח לדעת אם ישנה דרך לעקוף את הבעיה / תוכנה המדמה פעילות של מדפסת פיזית. תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. לגירסא 2.035

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by ray123,

    שלום, מישהו שיחק לי במחשב, היה לו סרט עם סיומת exe על האון קי שלו, והיות והסרט לא עבד, הוא התחיל לשחק עם פתיחה באמצעות. שינה את פתיחת כל קבצי הexe לפתיחה באמצעות mpg, ואז כל הexe פונים לmpg כדי לפעול. איך אני מתקן את זה, במה אני בוחר כדי להפעיל קבצי exe? תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by shloMI2oo5,

    מי שיכול לעזור אודה לו

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  15. Started by I7210I,

    שלום יש לי קובץ ISO של WIN 7 שיצרתי בשביל להתקין דרך DOK. כשאני שם אותו בדDOK ובוחר להתקין ממנו בתור BOOT הכל עובד טוב.איך אני צורב את הקובץ הזה לדיסק DVD רגיל שיעבוד מBOOT?(יש לי ASHAMPO) תודה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. איפה יש להוריד כזו (ורצוי שיהיה משהו טוב... )

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. איך שאני פותח את נרו ישר ופץ לי הודעה על אימג.. אחר כך אני בא לצרוב בסוף זה לא צורב אלה מעתיק את הקובץ לתיקייה מסוימת... מזה???? איך אני צורב לדיסק? (אני משתמש בנרו כל החיים שלי ולא היה לי את זה) תודה

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by The Burglar,

    אני לא מצליח להפעיל קבצי וידיאו עם סיומת mpg ניסיתי ב-divx וב-windows media player וזה לא עבד עם איזה תוכנה הייתם ממליצים לפתוח את הקבצים ? :s05:

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by jj516,

    מצאתי את NIMO אבל יש הרבה שמועות גרועות אליהן. למישהוא יש המלצה כוללת הכל?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. בשתי התוכנות לא הצלחתי.... אני לא יודע גם איך לשנות את ההגדרות באף אחת מהתוכנות הנ"ל כך שיצרוב על דיסק של 800 מגה..... עשיתי חיפוש אבל לא הצלחתי למצוא משהו שיעזור לי.. תודה רבה לעוזרים ! aaaaaa32

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by GuillotineX,

    ?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. קודם שלום!!! עשיתי היום פרמוט למחשב ואחרי שהתקנתי את הכול אני מגלה שאת המועדפים שלי ואת המסמכים שלי לא שמרתי ויש לי שם המון המון המן דברי שאני חייב אני אשמח אם מישהו יוכל להביא לי דרך לשחזר אותם כי באמת יש לי שם עבודת גמר של התואר ועוד מאות מסמכים חשובים ואני חייב את זה צי שיוכל לעזור לי אני אודה לו מאוד מאוד

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. שלום עשיתי אתמול גיבוי להמון תמונות של חברה שביקשה שאעשה לה פירמוט, אלא שבטעות עשיתי גזור לתיקיה שבה היו כל התמונות (על הארד דיסק חיצוני של סמסונג) וכשהעתקתי את זה ללפטופ שלה התברר כי באמצע הוא פשוט נכבה משום מה, והתמונות שהיו על ההארד דיסק נעלמו כלא היו (כנראה כיוון שעשיתי גזור ובדיוק נכבה הלפטופ) בבקשה עזרה מכם באופן בהול, כולי בלחץ אטומי... מה אפשר לעשות?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. סליחה פרד. פתחתי את התוכנה וזה מה שראיתי... ואני שואל את עצמי, WTF!! באמת נמחק לי כל הקרדיט? לא מזמן התחלתי להתמש מחדש בתוכנה (לאחר מעבר ל MIRC הפסקתי) וההורדות שלי הגיעו כבר ל 20KBPS איך אני יודע אם הקרדיט נשמר לי או לא? בנתיים ההורדות לא זזות (1.1KBPS)

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. אני עכשיו הולך להתקין לידידה שלי XP PRO. היא רק גולשת באינטרנט, משתמשת ב-ICQ, MSN, ומשחקת קצת במשחקים. איזה תוכנות אני צריך להתקין לה. את אלה אני כבר יודע: WINRAR ICQ MSN DRIVERS FOR v.CARD/SOUND CARD etc.... JAVA NERO BURNING ROOM SP2 FOR xp pro KASPERSKY & SYGATE ANTI-VIRUS & FIREWALL DIALER FOR NETVISION CABLE INTERNET מה עוד אני צריך להתקין לה במחשב? תוכנות ממש בסיסיות, כדי שהיא תוכל להריץ את המחשב הצורה נורמלית ובלי בעיות.

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים