תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מישהו שמע על תחליף חינמי לתוכנת בבילון ? (כמובן שמדובר על תחליף בסיסי ולא משהו שיתן את כל התכונות של בבילון) מבירור קצר ברשת ראיתי רק תוכנה בשם "תירגומית" ולא נראה שהיא מתוחזקת באופן שוטף ורציני והיא ללינוקס... לא מצאתי נגזרת שלה לחלונות, ומה לעשות, בעבודה יש חלונות. בקיצור אשמח לשמוע על תוכנה כזו. ולא, אני לא מדבר על התוספים שיש לפיירפוקס, כי הם עובדים רק ב.. פיירפוקס [וגם לא משהו])
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הורדתי כמה עטיפות לדיסקים מהאתר CdCovers אבל אין לי מושג איך להדפיס אותם בגודל המקורי כדי שאני אוכל לשלב את ההדפסה בתוך קופסת הדיסק. כשאני מנסה להדפיס בדרך רגילה זה לא יוצא מתאים, או גדול מדיי או קטן מדיי.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם יש תוכנה לחלוקת מחיצות מחדש של הכונן שהוא מלא? כדי לחסוך את הFORMAT וFDISK
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי קסטה שאני רוצה להקליט ולצרוב לדיסק אבל אני לא מכיר שום תוכנה שנותנת להקליט הרבה זמן ולבחור איכות ופורמט מישהו מכיר? תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
נרתע עדיין מלעבור. עובד לי כרגע סבהה עם 10. אפשר רשמים מאנשים שעברו?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
אני מנסה לקחת קבוצה גדולה של קבצי וידאו, לערוך אותם עם תוכנה, ולעשות מהם סרטון אחד. הקבצים הם קבצי QuickTime Movie (עם סיומת MOV). לאחר בדיקה עם מספר תוכנות פשוטות לעריכת וידאו (כמו אלה של ה- Windows) התברר, שהפורמט הזה אינו נתמך באף תוכנה. ניסיתי להשתמש בתוכנת המרה (Format Factory) על מנת לנסות להמיר את הקבצים לפורמט שונה, אך ללא הצלחה. יש למישהו רעיון או פתרון?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איזה זמן לא מבוטל הייתי משתמש של כרום שהיה באמת מצוין .ועונה לכל הצרכים שלי . היום רציתי לנסות את EDGE , תוך כמה דקות המעבר היה חלק , להעביר את המועדפים וכו' מכרום ונראה כמעט אותו דבר . יש גם סינכרון לחשבון מיקרוסופט בשביל לשמור על כל השינויים אם יעשו . איך הניסיון שלכם איתו ?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי עבודה בהיסטוריה ששמרתי אבל משום מה זה לא נשמר והדרך היחידה שאני יכולה לראות אותה זה דרך מסמכים אחרונים בוורד. אבל גם לזה אני מנסה להיכנס וזה לא נותן לי (בתמונה המצורפת זה מהמסך הראשון ) . אני צריכה בבקשה עזרה להיכנס לקובץ . מצרפת תמונות עם ההודעה שזה נותן לי. (זה וורד 2007)
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, לאחרונה ניסיתי להכנס לצ'אט של תפוז אך הבעיה חוזרת בעוד צ'אטים אני מקבל את ההודעות הבאות: exception ocuured! couldnt create directory "c:\program files\i2i internet solutions\i2i chat- platinum edition'tapuz" even though it does not exist (error 5) לוחץ אישור ומקבל את ההודעה הבאה: couldnt copy "c:\users\admin\appdata\local\temp\low\chat.dll to (הספריה שרשומה מעלה) from the following reason: 3 לוחץ אישור ומקבל את ההודעה הבאה: gettempfilename failed with error 267 parameters (מה שרשום בהודעה הראשונה) אשמח מאד לעזרה. תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכם. אני משתמש קיום בתוכנת outlook express, לפני כמה ימים קרס לי המערכת הפעלה שלי. ויש לי בתוכנת outlook את הפנקס אנשי קשר שלי. (בערך איזה 70 אנשי קשר מאוד חשובים). מה שעשיתי זה הוצאתי את הארד-דיסק מהמחשב, ושמתי אותו במחשב אחר שיש ברשותיי בבית. עכשיו הבעייה שלי היא כזאת: אני לא יודע איך אני שומר את כל אנשי הקשר שלי, כי אין לי אפשרות בכלל להכנס ל- outlook שלי. שאני נכנס ל- outlook במחשב השני שחיברתי אליו את הארד-דיסק, הוא פותח לי את ה- outlook ריק בלי כלום. הוא בכלל לא פותח לי את ה- outlook מהארד-דיסק שלי. זה הגיוני גם בגלל שאני מעלה את ה- win xp של המחשב הנוכחי, אין לי אפשרות לעלות את ה- win שלי, כי הוא קרס. מה אני עושה חברים תנסו למצוא לי פתרון.??? בתודה מראש בר לוי…
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. אבקש את עזרתכם בהגדרת ערוץ פרטי (גלובלי, לא LAN) בתוכנת mumble. הצלחתי ליצור ערוץ ברשת LAN אך אני מעוניין בגלובלי. קראתי מספר מדריכים אך עדיין לא הצלחתי. הבנתי שיש צורך ב IP סטטי (כיום אני גולש דרך בזק בינלאומי על תשתית HOT - האם זה פוגע?) תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני מנסה להפעיל את המדפסת וזה רושם לי שזה סחר.. יש מקום להוריד את הדרייבר הזה ללא עלות?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בפורומים השכנים עלה דיון בנושא בחירת הכרטיס בעל התזמונים המתאימים. יש מי שטוען שדי ב-5-5-5-18 שהוא כמובן יותר זול, ויש כאלו שטוענים ש"ככל שהתזמונים נמוכים יותר ככה מהירות הגישה לזיכרון קטנה והביצועים עולים. כאשר אנו עובדים בגרפיקה ומבצעים רינדורים מומלץ זכרונות בעלי תזמונים נמוכים ככל האפשר. " כלומר לבחור משהו כגון OCZ DDR2 4096MB (2048MBx2) 800Mhz CL 4-4-4-15 Reaper מה דעתכם?! המפרט המלא, אם זה עוזר: \ מעבד Intel Core 2 Quad Q9550 Box ¤1299 כמות:1 http://www.skypc.co.il/product.asp?pid=IQ9550 לוח אם GIGABYTE GA-EP43-DS3L ¤435 כמות:1 http://www.skypc.co.il/product.asp?pid=39470 כונן קשיח Samsung HD502IJ 3.5" 500GB SATA2 16MB ¤289 כמות:1 http://www.skypc.co.il/product.a…
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תהנו ותגיבו [attachment deleted by admin]
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, איך ניתן לראות סרט DVD ב media Player? כשאני מפעיל את הסרט הוא מבקש DVD Decoder. האם ניתן להוריד בחינם היכן שהוא? תודה שלומי
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, אני לא בטוח לאיזה פורום זה שייך אבל תעבירו בבקשה לאן שזה שייך. תודה. יש לי בעיה ביצירת גרף, ולפי מה שהבנתי הוא על צירים X Y Z אז יש שתי עמודות. אני לא מצליח ליצור אותו באקסל -> הנה איך שהוא אמור להיראות (סליחה על חוסר הכשרון בציור): http://img185.imageshack.us/img185/8783/2948vh1.jpg הנה הנתונים: תאריכים: 25.10.2007 22.2.2008 7.3.2008 22.4.2008 6.6.2008 זה אמור להיות כמו בציור הנה הנתונים האחרים לפי הסדר של התאריכים שרשמתי למעלה: 25.10.2007 PH -9 ריכוז חמצן - 11.5 22.2.2008 PH -9 ריכוז חמצן - 28.5 7.3.2008 PH -8.5 ריכוז חמצן - 22 22.4.2008 PH - 8.5 ריכוז חמצן - 15 6.6.2008 PH- 8 ריכוז חמצן - 14 תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זקוק לתוכנה שממירה הקלטה ישירה ממקרופון של המחשב ל MP3 תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, גיגלתי - disable firefox mouse gestures וכל מה שקיבלתי זה פתרונות כללים בקינפוג שלא עזרו הבעיה היא שכל פעם נפתחת לי אחת מהלשוניות (שכבר פתוחות) בחלון חדש ניסתי לחיות עם זה כמה חודשים אבל זה ממש מתחיל להוציא אותי מהכלים אשמח לעזרה תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אז ככה, שכן שלי הוא קבלן נוף, הוא בונה גינות בצורה שתהיה אסטתית ויפה. הוא ביקש ממני למצוא לו איזושהיא תוכנה (גם לא חינמית) שתעזור לו לתכנן את הגינה ואולי גם לראות איך כל העניין יראה עוד לפני ביצוע העבודה . מישהו מכיר תוכנה שכזו? אולי תוכנה לסרטוט בתים תתאים גם? (מישהו מכיר תוכנה טובה לסרטוט כללי? [אולי אפשרי להתאים אותה לצרכים הספציפיים]) תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
בבקשה מישהו יודע איך אפשר למחוק תקובץ הזה? הוא אומר שהקובץ יכול להיות מוגן או יישום משתמש בו... סגרתי הכל !!! כל מה שאפשר והוא עדיין לא נחמק אבל הקטע המעצבן זה שהוא מאיט את המחשב ברגע שאני לוחץ עליו או עובר בתיקייה שלו שזה כונן.... (הוא נמצא בכונן ולא בשום תיקייה) אז הפרוסס של ה EXPLORER.EXE מתחיל להעביד את המעבד על 100 אחוז וזה מה זה מעצבן!!!! ובגלל שנראה לי שהאקפלורר הזה משתמש בו אז אני לא יכול למחוק אותו.... ואגב הוא לא ירד בצורה נורמלית הוא גמר לרדת בלילה וזה לא הגיוני בכלל כי לא היו אנשים והאימיול לא מוריד מהר אף פעם. ברגע שאני לוחץ עליו הוא משהו הוא ישר מתחיל להעמיס על המעבד ואין לי מושג מה לעשות.... זה לא וירוס כי הנורטון היה קולט את זהו עשיתי סריקה. בבקשה עזרה... …
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
התקנתי את התוכנה סוני וגאס כל ההתקנה הלכה בסדר וכשניסיתי לפתוח את התוכנה היא לא ניפתחה וגם לא אמרה שיש בעיה מה לעשות?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, השאלה שלי היא די פשוטה, יש לי עותק מקורי של אופיס (הגרסא אחת לפני ההכי חדשה, לא זוכר מה שמה) אבל לצערי הדיסקים אצל ההורים שלי וזה קצת רחוק. בגלל שאני רוצה לפרמט ולעבור לWIN8 אז אני יהיה חייב להתקין את האופיס מחדש ולכן זה אומר שיש לי 2 אפשרויות, או להוריד את הדיסקים ושיקריאו לי את הסיריאל בטלפון או לבקש את הדיסקים בדואר, בגלל מרחק ועלויות דואר אני מעדיף למצוא מקור הורדה. עוד בעיה היא שבגלל הגבלי מיקום אני לא יכול להשתמש בטורנט. לכן השאלה היא כזאת, האם יש מקום שממנו אני יכול להוריד עותק אמיתי, לא פרוץ, או עם קראק או כל שטות אחר של אופיס? תודה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם פשוט מאוד, אני מחפש תוכנה שתגביר עוצמת שמע של קבצי MP3. תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום ! אני רוצה לצרוב סרט DivX אבל לא יודע איך לעשות שיראו גם את הכתוביות. מישהו יודע איך צורבים סרט ללא הטמעת כתוביות בתוך הסרט, אבל שיראו אותו בנגן הדיוידי הביתי ? אני מתכוון לסרט DIVX, ועם איזו תוכנה אפשר לצרוב את זה ? NERO אולי ?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-


