עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by איש הדחפור,

    שלום! אני מחפש מאיפה להוריד את k-lite codec pack. אז ככה, חיפשתי בגוגל ומצאתי את האתר שהכי הגיוני שזה הוא: http://www.k-litecodecpack.com אבל מה, לא יכול להיות שזה האתר של התוכנה הזאת משתי סיבות. אחת, ככה הוא לא נראה בפעם האחרונה שאני הייתי בו (ואני יודע שאתרים משתנים אבל: שתיים, האתר הזה נראה כאילו הוא אתר של שיתוף קבצים שמשולב עם קיי לייט קודק והם רוצים כסף עליו. אז מישהו יודע ? תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  2. 1.אם אני קונה דיסק מקורי, בכמה מחשבים אפשר להתקין אותו? 2. אם אני מתקין לו אופיס חוקי עם פריצה זה בסדר? (אפשר לראות איך שהוא שזה נעשה על ידי פריצה ולא עם סריאל?)

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. שלום לכולם, אני מחפש תוכנה שתתן לי שעות במקומות שונים בעולם, לדוגמא - אם אני נותן לה את השעה 8:30 ET (כלומר שעון חוף מזרחי בארה"ב) אז היא תחזיר לי את השעה שתהיה בישראל מישהוא מכיר כזו תוכנה ??

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  4. Started by galedri,

    שלום אני צריך תוכנה שהופכת קבצי wma ל-mp3 ואם אפשר גם מדריך תודה..

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by Pure-Gold,

    אחרי המון זמן שלא יצא לי לגעת במקס, היום יצא לי לשחק איתו קצת. זה מה שיצא: http://tovilevis.com/Temp/black_hole.avi

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by gil_zaoui,

    שלום לכולם, האם יש אפשרות לגלות קבצים כפולים אשר יש לי במחשב? לדוגמה שמרתי את אותם התמונות של הילדים בשתי כוננים שונים, ואני רוצה להעביר לתקיה אחת. האם יש תוכנה שתדי לומר לי איזה קובץ זהה ואיזה לא? תודה מראש גיל

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  7. זהו קישור למבחן השוואתי שעשו בין 4 תכנות מובילות לדיפרגמנטציה !! (איך חשבו על זה,הא?) המשתתפות: Diskeeper Norton Speeddisk O&O Defrag Perfect Disk Personal איחוי נעים

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by Ariel_tangi,

    hi I have a legal copy of battlefield 2142 but I want to play it without the need to insert disk do you know software that does that or a software that I can make copy of the disk that will work (I tried with alcohol 120% but it didn't work thanks

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. אני מחפש בנרות תוכנה טובה שאפשר להמיר בה סרט DVD לקובץ AVI בנפח של 700 מגה לסרט רגיל ( שעה וקצת ) . ניסיתי להשתמש בתוכנת ה Ashampo DVD shrink אבל היא לא כל כך יציבה ואיטית לאללה . ניסיתי גם את AnyDVD converter ולא כ הסרטים יוצאים טוב . יש כאלה שיוצאים בלי קול ויש כאלה שלא נפתחים בכלל .

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. אני רוצה להוריד דרייבירים ללוח אם שלי.נכנסתי לאתר של אסוס,בחרתי את הלוח אם שלי לחצתי על הורדות,ונפתחו לפניי הרבה אופציות להורדה.אין לי מושג מה זה הדרייברים. אולי אתה תוכל לומר לי? הנה הלינק : http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us&model=A8N-SLI%20Premium אני לא יודע איזה מבן כל ההורדות האלה,הם הדרייברים.. בתודה מראש שי

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by rjjb7,

    כיצד ניתן לטעון את ה command Prompt (cmd) - DOS ישירות כשהמחשב עולה ולא דרך התחל > הפעלה אחרי כניסת לווינדוס וכד' ?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. היי * איך מתקנים את דפדפן האקספלורר 8? ככה שכל הקבצים הראשוניים שבאו בהתקנה הראשונית יופיעו שוב גם בתפריט ההתחלה. * כשניסיתי שוב להתקין תוכנה שעובדת בהרחבה עם האקספלורר נאמר לי שחסר windows installer זה הדף שאני מגיע אליו ולא מצליח להוריד: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=6A35AC14-2626-4846-BB51-DDCE49D6FFB6&displaylang=he אודה לכם על פתרונות תודה, דידו

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by Markis,

    בימים האחרונים שמתי לב לבעיה מוזרה: כשאני מקליד משהו לחיפוש במשבצת שמופיעה למטה אחרי לחיצה על כפתור ההתחל אני מקבל את התוצאה הבאה: "לא נמצאו פריטים אשר עונים עךל תנאי החיפוש" למרות שאני יודע בוודאות שמה שאני מחפש קיים. ובתוכנת אוטלוק 2010 בחיפוש אנשי קשר הוא לא מוצא שום תוצאה, ובחיפוש בלוח השנה הוא לא מוצא שום תוצאה באטלוק קיימת פעולה של יצירת אינדקס מחדש, ביצעתי אותה (לוקח המון זמן) אבל גם אחרי שהסתיימה הבעיה לא נפתרה. עצות ?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by 10GaZ,

    היי, יש לי מאגר די גדול של שירים ואני מחפש דרך לשפר ולסדר את המאגר הזה. בגדול אני צריך להכניס תבנית אחידה של "שם השיר, שם הזמר, אלבום וסגנון". בנוסף אני גם רוצה שלכל שיר תהיה את תמונת האלבום שלו. חוצמזה, הבנתי שכיום יש אפשרות להכניס מילים לשיר (Lyrics) לתוך ה-ID3. אם כן - איך עושים את זה בצורה אוטומטית/גורפת? בתכלס, אני רוצה לדעת האם יש תוכנות/כלים שמבצעים את השינויים הבאים בID3 בצורה אוטומטית: 1. שינוי שם השיר, זמר, אלבום, סגנון. 2. תמונת האלבום 3. מילות השיר תודה גדולה לעוזרים!

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by Impreza,

    איזה תוכנה מומלצת? יש לי את נורטון גוסט ואני לא ממש יודע איך להשתמש אני צריך ליצור גיבוי של כונן D, יש לי בו איזה 60 ג'יגא שאני צריך לגבות ואחרי זה לצרוב איך אני יוצר קובץ אימג' של הכל ביחד וצורב אותו אחרי זה? כמה הוא ישקול? (כמה זה מקבץ אותו?)

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. יש לי מחשב די ישן של אחי (p.4 2ghz 512MB) הלוח הוא - pt8 neo ver1 והוא די ישן ולכן הכונן SATA שברשותי זקוק לדרייבר בשביל שההתקנה של ה-XP תזהה אותו. הבעיה מתחילה כשאני מכניס לו את הדרייבר (אחרי לחיצה על F6) הוא טוען אותו אבל בסוף הוא מודיע שההתקנה לא יכולה להמשיך כי הוא לא מוצא שום HD מחובר. ניסיתי להכניס את הדרייבר להתקנה עם nlite - לא עזר. ניסיתי להוריד את הדרייברים מהאינטרנט - לא עזר. עידכנתי ביוס - לא עזר. אפילו ניסיתי את דיסק ההתקנה של win 7 beta ונחשו מה - לא עוזר. יש לציין שהדיסק נבדק ועובד על מחשב אחר. יש רעיון?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by PHOENIX18,

    לא יודע אם זה המקום המתאים,מקסימום יעבירו אם מישהו מכיר חבילה טובה אני צריך שיהיה בה גם VOBSUB תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by roi-h,

    אני קניתי בזמן האחרון כמה דיסקים, ואני רציתי להעביר אותם לנגן MP3 שלי. התחלתי להשתמש בWMP, ציק צאק העברתי את כל השירים למחשב, והתחלתי לעשות קונברט. משום מה, זה לא עובד. אני משתמש בAll to MP3 Converter, וזה רושם לי את הודעת השגיאה הזו: File protected by DRM (Digital Rights Menagment) (error in 'WMA decoder' module) אני מדגיש, הדיסקים נקנו בצורה חוקית, אז אני לא מבין מה הבעיה. הציעו לי להשתמש בReal One, אבל אף פעם לא הסתדרתי עם התוכנה הזו. מישהו מוכן לעזור ASAP? תודה. :-*

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by guysfa,

    אני לא רואה את הקו אדום הזה מתחת לשגיאות הכתיב ב Office 2010. מישהו יודע איך להפעיל אותו? תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by Pc_Ghost,

    שלום, יש לי קובץ פוטושופ ובו תמונת רקע ועליה הרבה שכבות של טקסטים. איך אני יכולה לסמן או לבחוא את כל שכבות הטקסט ולעשות שינוי אחד לכולם כמו גודל פונט או סגנון שכבה? אשמח מאוד אם תוכלו לעזור.

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by R0ck,

    לא יודע מה אתכם, אבל אני לא מצליח להתחבר לסרברים של התוכנה/לאתר הבית של התוכנה כבר במשך מס' ימים... מישו חווה תופעה זהה?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. יש לי שני מחשבים המחוברים בקבוצת עבודה. אני רוצה להפעיל מתוך המחשב הראשון, תוכנת דוס המותקנת במחשב השני התוכנה והקבצים שלה מוגדרים כשיתוף במחשב השני . איזה פקודות דוס אני צריך לתת בקובץ אצווה/הפעלה במחשב הראשון, מערכת הפעלה WIN2000

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  23. Started by shynet,

    שלום לכולם, (-: אני לא כזה טוב בפלאש וגם בפוטושופ, אבל אני אוהב לעצב אתרים בפלאש (ולתכנת), אז בניתי אתר חדש לתוכנות שלי , ואשמח לחוות דעתכם, מה לתקן, מה להוסיף, ומה לשנות!, האתר בעיקרון נבנה בגודל של 800 על 600, אין לי מושג איך לעשות שהאתר יתאים את עצמו לרזולוציה והאיכות לא תירד (אם יש בכלל דבר כזה!), אשמח אם תתנו לי את חוות דעתכם, מה לתקן , ולמה, תקחו בחשבון שאני לא מקצוען, ואני גם לא הכי משהו בפלאש ובפוטושופ. האתר: http://www.planetnana.co.il/nemex2008/ תודה!

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by dor12,

    שלום אני נתקל בבעיה מעצבנת כבר אני רואה סרטים ביוטיוב וגם באתרים אחרים של צבעים לא נכונים כאילו התמונה ב 3D כזה גם יש פס ירוק קבוע בחלק העליון של התמונה . זה קורה לי רק בדפדפן כרום , מה יכולה להיות הבעיה? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  25. יש לי מערכת הפעלה VISTA ULTIMATE ולאחרונה אני לא יכול לגלוש דרך האינטרנט אקספלורר השגיאה שהוא רושם זה: "ל- Internet Explorer אין אפשרות להציג את דף האינטרנט" והאינרנט מחובר....כרגע אני גולש עם FF אבל אני צריך גם את הIE...מה ניתן לעשות?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים