עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by iyehuda,

    להורדת סירטונים מיוטיוב אני משתמש בתוכנה aTube_Catcher_Installer עם איזה תוכנה ניתן להוריד MP3 מהיוטיוב

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by ptyahoo,

    שלום, אני משתמש חדש ב-MSE. לאחר שהתקנתי אותו שבוע שעבר, התחלתי לקבל ירידה במהירות ההורדה שלי. האם MSE חוסמת פורטים? אם כן, איפה אני פותח אותם?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by intel,

    אני רוצה לפרמט ואני לא יודע איך אני מגבה את כל רשימת החברים בICQ. מישהו מוכן לעזור לי תודה

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by godisme171,

    מישהו יודע על אתר שעוזר לך ללמוד איך לעבוד בפוטושופ 5

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by A.J,

    שלום, כמו שכתבתי בכותרת מחפש תוכנה (רצוי חינמית) שיכולה לפתוח קבצי VCE תודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by olegu,

    יש לי שני הרד דיסקים במחשב אחד עם 40 GB והשני עם 4 GB. ההרד דיסק הקטן הוא בFAT32 והגדול בNTFS . אני רציתי לשנות את ה40GB לFAT32. אבל התוכנה אומרת שההרד דיסק השני הוא DYNAMIC DISK ולא NTFS ובWINDOWS כתוב שזה NTFS ובגלל שזה DYNAMIC אני לא מצליח לעשות שינוים ולהפוך את ההרד דיסק FAT 32 וליצור מחיצות כל האפשרויות סגורות לי שם בעוד שבהרד דיסק הקטן אני יכול לשנות מה שבא וליצור מחיצות. כיצד אני יכול לפתור את הבעיה הזו? ??? ???

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. שלום לכולם, יש לי סרט שהורדתי והוא בפורמט DVDRip,ה-DVD שלי לא יכול לפתוח קבצים מפורמט כזה רק DVDR, עם איזו תוכנה אני יכול להמיר מ-DVDRip ל-DVDR? בתודה מראש, רועי.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. כשאני רוצה להתקין תוינדוס 7 בC זה לא עושה לי כי זה מבקש דרייבר. כבר הורדתי תדרייבר והתקנתי ועדיין מה הוא רוצה!?#! ובD אני גם לא יכול לשים תמערכת כי זה כותב שזה לא מצליח למצוא שם מערכת הפעלה קיימת משו כזה הינה תמונות: בעיה בC בעיה בD

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  9. הי הסיפור הולך כך. המחשב קרס מסיבה כזאת או אחרת, קבצי ה-System של ה-XP נהרסו והתקנה חדשה נדרשה. עכשיו שניסיתי להזין את המספר, אני מקבל הודעה שמדובר במספר לא נכון,WTF. מישהו נתקל בבעיה הזאת קודם לכן? שמספר הפעלה פשוט הפסיק לעבוד... גם פתרון יהיה נחמד באותה הזדמנות. תודה

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by Jack_g,

    אני מחפש איזשהו VIEWER ידידותי אבל שיהיה חינמי FREEWARE אני חייב את זה לעבודה. תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. שלום, במחשב שלי מותקן אופיס 2016. שידרגתי את הווינדוס מ- 7 ל - 10 ומאז האופיס לא מציג לי תמונות במסמכים. הסרתי את האופיס והתקנתי מחדש וזה לא עזר. מישהו יכול לסייע? תודה מיכל

  12. יש לי תוכנה בשם PC SHARE MANAGER (שדרכה אני משתף מדיה עם הטלוויזיה באמצעות ה DLNA) הבעיה שכאשר ה FIREWALL של ה NO32 עובד זה חוסם לי את התקשורת והתוכנה אינה מזהה את הטלוויזיה ורק כאשר אני מכבה את ה FIREWALL רק אז הטלוויזיה מזוהה. בעקרון שיתוף הקבצים זה משהו שאני עובד איתו באופן שגרתי לכן אני לא יכול כל פעם להתעסק בכיבוי והדלקה מחדש של ה FIREWALL , ואני לא מוצא דרך ב NOD32 לעשות ככה שה FIREWALL יעבוד מבלי לחסום שיתוף קבצים עם הטלוויזיה ... מישהו מכיר פתרון לבעיה?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by arik100,

    האם גם לכם לא עובד AUTO PAGER התוסף לFF שטוען עמודים נוספים אוטומטית תחת HWZONE?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. ניסיתי לייצא מועדפים מתוכנת פיירפוקס ולייבא אותם לתוכנת אקספלורר- ושמות האתרים נכנסו לאקספלורר בעברית ג'יבריש. שמתי לב שקובץ שנוצר מפיירפוקס הוא במבנה HTML, ואקספלורר עובד עם מבנה HTM. איך אפשר לפתור הבעיה?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by elkaifa,

    שלום לכולם: מאז העדכון האחרון של MICROSOFT SILVERLIGHT אין אפשרות לראות סרטים דרכו בכל הדפדפנים השונים,גם אתר המפות HTTP://WWW.EMAP.CO.IL אין אפשרות להשתמש. ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש ללא הועיל ניסיתי גם להריץ קובץ תיקון של microsoft שגם הוא בעצמו עושה את ההסרה וההתקנה גם ללא הועיל. חיפשתי ברשת אודות התקלה אך לא מצאתי פתרון כמו כן הסרתי והתקנתי מחדש את microsoft.net framwork 4.5 גם ללא הועיל. אפשר לומר שניסיתי הכל. גם ההסרת היתה עם revo uninstall שזה הסרה חכמה שמסירה גם את כל העקבות של התוכנה. חזרה לגירסה הקודמת של SILVERLIGHT לא טובה כי האתרים כמו EMAP אין יכולים לעבוד איתה. מבקש עזרה תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. אני רוצה את הגרסא שמתעדכנת אוטמטית זו שמופיעה כאן: http://www.filehippo.com רק שתתמוך במערכת 64bit. בנוסף, מישהו מכיר מקור חינמי כמו filehippo לגרסאות של 64bit? אתר מעולה! תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. חשוב לציין שאני לא מבין בOC. פשוט הבנתי שאני צריך להעלות משהו והעלתי אותו לאט לאט כל פעם עוד 20 סה"כ הגעתי מ 133 אל 180. ב180 הייתה הבעיה. הבנתי שזה קשור ללוח אם. אז הורדתי את זה , ואז רק ב 133 היה SOUND, עכשיו אפילו לא על תדר אחד זה מזהה את הכרטיס קול. מה לעשות? האם אפשר לשחזר את זה? * אין לי מאווררים בכלל במארז, רק מאוורר של המעבד סטוק , ספק וכרטיס מסך. אני יודע שזה נורא אבל בקרוב אני קונה מחשב בחודש הקרוב. בנתיים אני משתגע בלי הSOUND. מה אני יכול לעשות כדי לסדר את זה?

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by assaf990,

    יש שמה 4 אופציות. מה הם?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. לאימא שלי יש מכשיר אל פסק אדוויס PRV700 Pro, שתוכנת ההורדה שלו היא Viewpower. התוכנה משתמשת בסביבת Java ככל הנראה. עכשיו, במנהל המשימות של Windows 7, יש שני תהליכים של javaw.exe ואחד מהם צורך מעל ל-50% CPU, ובכך פוגם בביצועי המחשב. מה הסיבה לבעייה ואיך אני יכול לתקן אותה? עדכון: מדובר בבאג בגרסה 2.14 של התוכנה. באתר של אדוויס, ראיתי שהם ירדו לגרסה 2.13SP2. התקנתי והתהליך המדובר לא צורך משאבי CPU.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by ofir626,

    מה יותר טוב מכל הבחינות

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. אז ככה: 1.כשאני מקבל הודעה ממישהו,והיא כתובה בעברית,אז אני רואה מן אותיות אנגליות עם נקודות באותיות ומעליהן..משהו כזה..(אני בטוח שזה הודעה בעברית שמישהו כתב,פשוט אותו אחד שלח לי את ההודעה ראשון,ובד"כ,,רובנו כותבים בעברית 2.כשאני כותב הודעה בעברית למישהו,אני רואה את ההודעה שאני כותב,שזה בעברית,אבל אותו אחד מקבל את ההודעה שהוא רואה רק סימני שאלה.. 3כשאני מקבל אי מייל ב Outlook express6,שהנושא בעברית,אז אני רואה או סימני שאלה או הכתב האנגלית עם הנקודות המוזר..אחד מהשניים.ואז אני עושה encoding ואז עברית ואז זה מסתדר..אבל כל פעם אני צריך לעשות אתזה? מעצבן!! 4.במסמך טקסט ב ווינדוס אני יכול לכתוב עברית/אנגלית כרצוני.עובדה כאן גם זה עובד.. אבל כשאני כותב בעברית במסמך טקסט,גו…

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. ואני לא מגביל את הDOWNLOAD...

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by roma4k,

    שלום בזמן חופשתי בצרפת צילמתי 3 קלטות וידאו במצלמת וידאו דיגיטלית. העברתי את הסרטים למחשב - 2 קלטות שלמות שלוקחות כ 14 ג'יגה ועוד חצי קלטת כ 7 ג'יגה. הייתי מעוניין כיצד יש לנהוג בכדי להעביר את הסרטים לדיסק DVD שאוכל לצפות במכשיר הביתי? צריך להעביר פורמט וגם לכווץ נכון? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. סילחו לי על הכותרת העילגת במקצת,פשוט לא היה מספיק מקום למשהו נורמלי! השאלה/בעיה שלי היא בעצם כזאת: אני בן אדם שאוהב להוריד קבצים די נדירים(כל מיני דברים ישנים או סתם דברים שמסיבה כלשהי לא תפסו),ומדי פעם לפעם אני בודק את רשימת המקורות שלי,לאחרונה נתקלתי בניק מסוים שפגשתי במספר קבצים אחרים והייתי רוצה לראות מה עוד הוא משתף. אני יודע שאופציה כזאת קיימת בסבבה ונדמה לי שגם בקאזה,האם אני יכול לעשות את זה גם באימיול? כשאני בודק את הפרטים אז מופיע לי רק הסרבר שדרכו הוא התחבר. תודה!

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. היי כולם. 1. כאשר עברתי ל- 7 בטעות פירמטתי (דרך שלב ההתקנה) דיסק (בעל מחיצה אחת) שלא התכוונתי לפרמט. כדי להוסיף חטא על פשע, היות ולא חשבתי על אפשרות שחזור, גם כתבתי עליו מעט (מאוד) דברים. כעת אני תוהה אם בכל אופן יש איזו אפשרות לשחזר ממנו את המיידע (או לפחות את חלקו). בינתיים הפסקתי לכתוב עליו כלל ואני ממתינה בתקווה לעזרתכם. 2. בנוסף, הייתי שמחה אם תוכלו לעזור לי לשחזר תקיה מדיסק (שני) אשר נמחקה כאשר הועברה לדיסק שלישי (שגם פורמט). כאן העדפה היא לשחזר את התקיה מהדיסק המקורי ולא מהדיסק שפורמט היות ועל הפירמוט נכתבה מערכת ההפעה החדשה דבר שאני מעריכה שעשוי לעשות צרות. בתקווה שבעזרתכם אוכל להציל לפחות חלק מהמידע שאבד. תודה מראש למתייחסים ולעוזרים

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים