Try HWzone in English English
עבור לתוכן
  • צור חשבון

avishem

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    103
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    2
  • זמן מחובר

    63יום 20ש' 53דק' 8שנ'

avishem last won the day on אפריל 17

avishem had the most liked content!

דירוג

4 ניטרלי

אודות avishem

  • דרגה
    Zone Newbie
  • יום הולדת 01/01/1980

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. בס"ד עדכון, התקשרו ואמרו שהמשלוח לא יגיע לפני יום א'. מבירור שעשיתי אחרי 2 נציגות, אמרו לי שזה נמצא 10 דקות שלמות ממני אז שלחתי רכב שיאסוף את זה מהמחסן. פשוט, מענה גרוע. הן של KSP והן של חברת השליחויות שלהם.
  2. בס"ד שלום, ברצוני לשתף, לאחר חברות של שנים בפורום, ורכישות פרטיות ועסקיות בארץ ובחו"ל, ניסיתי לרכוש מחשב נייד דרך חברת KSP. ביום א' בשבוע שעבר ביצעתי רכישה לעסק למחשב נייד, כולל משלוח רגיל שהתחייב להגיע תוך 4 ימי עסקים. בוצע תשלום 1 באשראי. תהליך הרכישה והקניה היה נוח וברור דרך האתר, וברגע ההזמנה, האישור וכו' קיבלתי עדכון, חשבונית וקבלה במייל. ביום א' כשהמחשב טרם הגיע (היה יום בחירות אז לא החשבתי כיום עסקים), פניתי לחברת KSP בבקשה לקבל את המוצר. לאחר המתנה של 8 דקות על הקו (עם נציג לא בתור) בו הנציג ניסה לבדוק איפה המחשב נמצא הוא הפנה אותי לחברת הובלות בשם סטאר-אקספרס, ואמר לי "תברר מולם". לאחר 9 שיחות לסטאר אקספרס (שהסתיימו בניתוק לאחר הקשה 1 (שירות לקוחות) או 5 (הנהלה)), בשיחה ה-10 ענתה לי בחורה שגם לה לקח 10 דקות להבין איפה המשלוח, כי לטענתה חברת KSP לא עובדים לפי מספר שילוח, אלא פעם לפי מס' הזמנה ופעם לפי מס' חשבונית של העסקה, היא אמרה שהיתה טעות בחברת השילוח והם שלחו את המשלוח למקום הלא נכון, והמשלוח צריך להגיע אלי רק ביום ג'. התקשרתי לחברת KSP, דיברתי עם נציג והסברתי לו שהמחשב תוקע לי עבודה ואני חייב את המחשב במהרה, מה גם שהתחייבותה של חברת KSP, הנה ל-4 ימי עסקים, הנציג ניסה לחזור ולהסביר לי שוב ושוב, שאין לו איך לפתור את הבעיה והיא בחברת השליחויות. אמרתי לו, באם הייתי עושה הזמנה באתר, ומוסיף 25 שקלים היתה מסופקת לי הזמנה תוך 4 שעות (לפי הכתוב באתר). אני מוכן לשלם 25 שקלים, תוציא לי הזמנה חדשה ותסתדר מול חברת השליחויות... הנציג אמר לי, שהוא יבדוק ויחזור אלי בסוף היום, הסברתי לנציג שסוף היום זה עוד יום מאוחר ממה שהתחייבו באותו רגע אמרתי לו שאשמח לדבר עם מישהו בהנהלה, הוא אמר לי שיעביר את הפניה, אבל לא ניתן לדבר איתם אלא רק דרך המייל. אמרתי לו בסדר, שיעביר שידברו איתי בבקשה. באמת הנציג חזר אלי בסוף היום, ושאל לי "קיבלת את המשלוח?" אמרתי לו - איך אקבל? חברת השליחויות אמרו לא לפני יום ג' ואתה אומר שאין לך איך לטפל בזה... אז הוא אמר לי דיברתי עם ההנהלה הם מוכנים לתת לך 50 ש"ח מתנה לקניה הבאה, אמרתי לו, שאיני רוצה לרכוש בחברת KSP אם מגלגלים אותי ממקום למקום ולא לוקחים אחריות, ושאני רוצה לשלם 25 שקלים ולקבל את המחשב על הבוקר כפי שיש אפשרות באתר. הוא אמר לי, "תעשה הזמנה חדשה, תשלם הכל שוב, ואולי את הביטול נחייב בביטול" וזו זכותך... אמרתי לו, הבנתי תודה, אתה לא באמת באת לעזור לי, ומשם היתה רוטינה של לדבר לרובוט שלא באמת יכול לעזור לי אז אחסוך לכם. ביום ב' כמובן המשלוח לא הגיע, לא יכלתי לפנות לאף אחד ולא תכננתי להמתין 10-20 דקות כדי שיגידו לי אין מה לעשות... באופן מפתיע - ביום ב' בסוף היום, קיבלתי טלפון מהנציג ששאל אותי שוב (לא יודע אם זה מצחיק או עצוב) האם קיבלתי את המשלוח כבר? עניתי לו, ידידי, איך אקבל? הוצאת משלוח? בדקת מול חברת השליחויות? לא עשית עם זה כלום. שורה תחתונה, יש סניף / מקום שאני יכול לנסוע אליו עכשיו לקחת מחשב מהמלאי? נעניתי בשלילה וכמובן, ביקשתי שיפנה אותי להנהלה ואז הוא אמר לי שאין טעם... הציעו לך כבר 50 ש"ח אמרתי לו ובכל זאת, תפנה אותי להנהלה. ושוב נעניתי, אתה יכול רק לשלוח אליהם מייל... אמרתי לו מעולה, אני בנהיגה - שלח לי את כתובת המייל, ואז שוב נעניתי בשלילה, אמר לי שהוא לא יכול ושאכתוב בנהיגה. אמרתי לו שזה לא יקרה, שישלח לי בהודעה את הכתובת מייל... ושוב נעניתי בשלילה, ואז הוא אמר לי, מה הבעיה יש לך את הכתובת הישירה אליהם באתר. אמרתי לו, אם יש באתר אז בראש שקט מחר בעבודה אפנה אליהם. ואז חשבתי למה להיכנס לזה, מחר (ג') גם ככה צריך להגיע המחשב עזוב שטויות לעובד יהיה פתרון וזהו... והפלא ופלא... גם אתמול (ג') לאחר שנאמר לי שהמשלוח יגיע, הוא לא הגיע... היום בבוקר חיפשתי באתר של KSP את המייל של ההנהלה ונתקלתי בהפניות חוזרות בתוך האתר בין סניפים / שירות לקוחות לכל מוצר אפשרי שהם מוכרים, אפילו הנציג האינטרנטי נותן אפשרות לבדוק איפה שום דבר וכלום, אבל הנהלה או כתובת אליהם אין באמת. לאחר בדיקה שוב עם חברת השליחויות שאמרו שאין להם מושג אם זה יגיע היום (ד') או לא, ורק לקראת 12 יוכלו לבדוק... אני יכול לסכם כך: שילוב של שירות לקוחות גרוע, חוסר לקיחת אחריות ורצון אמיתי לתת פתרון מ-KSP ומחברת השליחויות שעובדים איתה, זה מינוס כפול מינוס שבניגוד למתמטיקה, פה לא נוצר פלוס... כל הנאמר ונכתב פה, מגובה בהזמנה, חשבונית, קבלה ושיחות מוקלטות, ולצערי מכיוון שלא מצאתי שותף לפתירת התקלה ראיתי נכון להזהיר את הציבור. מחילה על החפירה אבל אם אחד ימצא בה תועלת אולי היה שווה. אבי.
  3. תחפש תחנת עגינה על בסיס USB-3 עם יציאה למסך 1. ואז מסך אחד יחובר לתחנת העגינה. מסך שנו למחשב. או לחלופין תחנה עם חיבור ל-2 מסכים. דוגמאות: סתם ראשון שעלה לי בגוגל, אני מניח שיש עוד חברות יותר בזול אבל רק כדי להבין את הרעיון. https://ksp.co.il/m/uin/27169?gclid=CjwKCAiAwojkBRBbEiwAeRcJZKh6U5XNvy_9GTPppvhVHvN6Oi71Fhv6G7saPZYFJ4gBqs4Oqw0wohoClQEQAvD_BwE סופ"ש מהנה.
  4. לתשומת לבך. יש תחנות עגינה למחשבים ניידים שמוציאות תצוגה למספר מסכים. גם יכולה להיות אפשרות עבורך.
  5. תודה, בינתיים לצערי אני עם פתרון של אופיס 365 אח"כ נשתדרג.
  6. נכון, ולכן הייתי מקבל פוסט נייטראלי שמעדכן על הכתבה... או שאלות כמו האם נראה הגיוני ש... מה הפרצות האפשריות? מה הרווח שיוצא לבזק... מה הנזק הפוטנציאלי לאזרח אם יפרץ וכו'... אבל כותרת ותוכן שבאים להסיט כאילו מישהו עושה סיבוב על מישהו אחר בחסות פוליטית, זה אך ורק שיוך פוליטי והסתה וזה בדיוק ההיפך ממה שכתבת לי. ולי לא באמת אכפת מהמאגר הזה, אני יוצא מנקודת הנחה שבעוד 10-20 שנה כל אחד יוכל לדעת על כל אחד יותר מידי, פרטיות תהיה דבר שיש רק בשירותים / חדר מיטות. כבר אמרו חז"ל שלעתיד לבוא קירות ביתו של אדם יעידו עליו (זה דיי מתקדם לשם עם כל המצלמות היום). מי שאין לו מה להסתיר לא מפחד. מי שיש לו מה להסתיר, כנראה שכבר היום יודעים עליו יותר ממה שהוא יודע שיודעים עליו. כל השאר זה מלחמות בתחנות רוח.
  7. חחח דווקא אני יותר רגוע אם זה מאוחסן אצל אנשים מנוסים מאשר עובדי מדינה שלא מעניין אותם כלום. סתם כותרת הסתה. מעניין שהגעת למקש האנטר לרדת שורה בהודעות... זה לא "ימני" לך מידי במקלדת???
  8. מדבקות שקופות עם אותיות בעברית ב-30 ש"ח פותרות לך את הבעיה.
  9. בס"ד אילוץ פשוט... בעל הבית רוצה את הכל לוקאלי. יש מי שיעשה את התחזוקה השוטפת. צריך להבין עלויות הקמה לסיפור הזה.
  10. בס"ד תשמע, אני מנסה להתייחס ברצינות להודעות שלך. אבל אני אשמח אם תקדם אותי, או לחלופין תגיד לי שאין לך יכולת לעזור ונחסוך זמן לשנינו. מה עלות של עובד כזה? וכמה תעלה מערכת לוקאלית של שרת, ומה אני צריך להוסיף מבחינה תוכנתית ועלויות. אני אבוא לבעלים יגיד לו - המשמעות היא חצי מליון שקל בשנה + הוצאה חד פעמית של 100 אלף. והוא יחליט... אני מניח שהמספרים הם הרבה פחות ממה שרשמתי, אבל כדי שאוכל להתקדם אני צריך להבין משמעות... אתה בינתיים אומר לי תגיד תעשה ולמה לא טוב... במערכת מחשב יש אילוצים - או שמתכנסים אליהם או שעוקפים אותם, אתה פשוט מתעלם מהאילוצים ורץ לי עם כל מיני תשובות. אז חלילה לי מלזלזל, אתה משקיע, קורא מגיב אבל גם אין לי מושג זו תשובה, כי עד כה לא התקדמנו בשום דבר.
  11. בס"ד 1. כי התשתית החיצונים עובדת על POP, ולעשות ניתובים ולבקש שינויים זה זמן והתעסקות שפחות נמצאת אצלינו עכשיו, מעדיפים שמישהו בפנים יעשה את זה. 2. ראה תשובה 1. כמו כן, זה אילוץ של הבעלים לא שלי, שרוצה את הכל לוקאלי בעקבות כוויות עבר עם שירותי ענן. 3. לא לוקאלי. 4. רצונו של בעל הבית. וכעת נחזור לשאלות מתחילת פתיחת הדיון. מובן שלעשות שרת מקומי יעלה יותר כסף, לא שאלתי פתרונות אחרים. שאלתי יתרונות של server ועלויות. באם ניתן לקבל תשובה אשמח.
  12. שיהיה נוח לנהל החלפות משתמשים בהקשר של ניתוב תיבות דואר. גיבוי לקבצים ולמיילים. ניהול ההרשאות, שלא כל משתמש יוכל לעשות כרצונו במחשב ושלא כל עזיבה וכניסה של עובד תעסיק אותנו בלשבת מול מחשב ולהכין לו משתמש במחשב. ושהכל יהיה לוקאלי.
  13. שלום לכולם, יש לנו עסק בינוני עם 15 עמדות מחשב שונות, כולם ברישוי windows pro מקורי וכו'. עד היום המדפסות מוגדרות לפי IP, ויש שרת קבצים על בסיס NAS, וזה נתן פתרון דיי טוב. המיילים מאוחסנים אצל חברה חיצונית בשרת POP. מה ייתן / האם כדאי להתקין שרת מקומי של windows server? ומה העלויות של זה? (אם הבנתי נכון אז הרשיונות שיש לי היום הם גם תקפות בתור CAL) יתכן וכלל לא הבנתי את מטרת ה-SERVER פשוט אמרו לי שבמצב כזה ההתעסקות הנוכחית שלי תקטן. תודה ובברכה, אבי.
×
  • צור חדש...