עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by overload,

    http://www.x-panded.com/pixeldam/pixelmoon.html פשוט מדהים! והנה עבודה קשורה לנושא http://www.deviantart.com/view/21271446/ פיקסל פיקסל הם מציירים את זה מטורף...אבל מדהים

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. שלום לכולם אני זקוק לתוכנה כמו שמפורט בנושא, אשמח להמלצות ולינק

  3. ניסיתי לצרוב גם עם נרו 6 גם עם נרו 7 והבעיה היא הסדר שבו ההשירים נצרבים שהוא שונה ממה שנמצא בתוכנה ברגע שאני לוחץ על צרוב. אוליי אני לא עושה משהו נכון אבל ניסיתי כבר הכל כמובן גם לפי מיקום תיקייה.מדוע זה קורה?

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. אחרי שהתקנתי XP הוא רושם לי במנהל התקנים שאין לי את הדריבר PCI MODEM מה זה?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. שלום לכולם, בעבר שמעתי על תוכנה חדשה שיצאה - שמסוגלת לקבץ הרבה קבצים ביעילות וזריזות. בכל אופן אלה הדרישות שלי ^^^. בתודה מראש.

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. לפי הכותרת....אני מחפס קודק שיעפשר סאונד בסירטוני אינטרנט(דוג'--youtube ) בבקשה עזרה..

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  7. כי אני לא מצאתי...

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  8. סריקת מסמכים וכו'

  9. Started by oryosef1,

    שלום שאני שומע שיר בעברית אני רוצה סימנים של ריבועים במקום השם של האמן והשם של השיר..... גם בשורת המשימות אני רואה ריבועים מה אני עושה כדי לראות טוב בעברית??

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. משהו פה יכול אם בא לו כמובן להכין לי מדבקות יפות לאופנוע, יש לי אופנוע מסוג DR350 עכשיו צבעתי אותו בשחור כולו, בלי שום מדבקה, כל ניידת אומר לי לעצור בצד........... עכשיו כל מדבקה יפה שתכינו בפוטושופ אני ידפיס את זה והולך לבית דפוס, יצלם את האופנוע וישלח את זה לבחור המוכשר =] תודה מראשש *(זה לא האופנוע שלי אבל דומה אחד לאחד אותו סוג אותו חברה אותו שנה אותו צבע רק לא אותו אחד) [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by galr52,

    שלום, כבר המון זמן שאני מחפש דריברים למחשב הזה אך ללא תוצאות אני כבר באמת נואש, אני יודע שהמחשב הוא HP אבל גם באתר שלהם הסתבכתי ולא בדיוק מצאתי מה אני צריך http://img440.imageshack.us/img440/993/93934989.png אני צריך להכל (קול, אינטרנט, וכו') אני באמת זקוק לעזרה ניסתי כל כך הרבה דרייברים שאף אחד מהם לא התאים. אשמח אם תעזרו לי ותביאו לי את הדרייבר המתאים, בברכה, גל

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by ybe,

    אני מנסה להפעיל את האופציה ולא מצליח ???.בחלק מהמשחקים מחשב פשוט נופל ובחלק לא ניתן בכלל לגשת לאופציה(היא כבויה).אני משתמש בדרייברים הכי עדכניים-23.11.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by et_gershon,

    עשיתי אותה נראה לי ייצא נחמד: תגובות

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by md22,

    התקנתי את הדרייבר החדש 21.85 בהגדרות יש סימני שאלה במקום כתב בחלק מהלשוניות

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  15. יש לי מקלדת שלל TEAC, ו WINDOWS 7 64 ביט. אני רוצה לשנות את התוכנות שיופעלו עם המקשי מולטימדיה, שכרגע פותחים לי שטויות כמו את ה EXPLORER והמועדפים. ניסיתי להוריד את הדרייבר של מיקרוסופט למקלדת, גרסא 7, אבל המקשים לא משתנים. צריך המלצה לתוכנה יותר נורמלית, עדיפות לחינמית. תודה!

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. בוקר אור לכולם! לא מזמן התחתנתי (תודה :-) ) והצלם העביר לי דיסק DVD כ 3000 תמונות מתוכם אני צריך לבחור קרוב ל1000 לפיתוח.. עכשיו לעבור אחת אחת להעתיק לתיקיה חדשה זה ממש לא פרקטי :-(... האם מישהו מכיר תוכנה שהיא קלה למיון תמונות בדרך נוכה? אנה עזרו לי.. ותודה לעונים!

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by UrielZ,

    עד לפני כשבוע היה לי קספרסקי אנטיוירוס. לאחר שהוא עשה בעיות וסירב לעלות ניסיתי למחוק אותו, אך ללא הצלחה. שהפעלתי את ההסרה שלו הוא נתן לי הודעת שגיאה ולא מחק אותו, הסרתי אותו מהתוכנות שעולות שהוינדוס מופעל ומחקתי את התיקיה שלו חוץ מכמה קבצי DLL שסירבו להימחק. ניסיתי להתקין גירסאות שונות של קספרסקי וכל פעם הוא נותן לי הודעה באמצע ההתקנה שקיימת כבר גירסא של קספרסקי מותקנת ולא מתקין לי. ניסיתי תוכנות אנטיוירוס שונות כגון AVAST ו-NOD32 ובכולן יש לי הודעת שגיאה בהתקנה. ניסיתי תוכנות לניקוי וסידור הרג'יסטרי ועשיתי סריקה של קבצי זבל, שום דבר לא עוזר. אני כבר שבוע בלי שום הגנה של וירוסים. מה אפשר לעשות?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by SpLiNtEr,

    שלום לכולם, התקנתי את התוכנה: Voice Changer 5.0 Diamond וכרגע אני מעוניין להסיר אותה, אבל הוא מציג לי הודעת שגיאה. אודה לכל העוזרים, בתודה. לינק (תמונה): http://img249.imageshack.us/my.php?image=151314901497148814925rj.png יש להזכיר: ניסיתי להסיר גם דרך Your Uninstaller! 2006 והוא מציג לי את אותה הבעיה.

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. שלום לכולם, לאחרונה נתקלתי בתופעה במדיה פלייר 12 (וינדוס 7) שבאמצע שיר הווליום עולה ויורד בעצמו כאילו משחקים בפוטנציומטר של הרמקולים. יש לי רמקולים מסוג inspire 6200. בדקתי בתוכנה, יש אפשרות של auto volume leveling והיא כבויה. מה הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  20. תחיל הודעת דוא"ל חדשה. לוחץ על לחצן ה "אל" ... מקליד "שרה" מתוך כוונה שהתוכנה תשלים את היתר .. זה לא קורה. חלק מאנשי הקשר מתוספים אוטומטית וחלק לא. ראו תמונה :

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. קניתי מחשב חדש : רציתי את עזרתכם לגבי תוכנות נחוצות\שימושיות\מומלצות שאני צריך להתקין עליו כמו מערכת הפעלה, אנטי וירוס, פיירוול, תוכנת צריבה, תוכנה לסרטים, מקודדים, תוכנה לשיתוף קבצים והורדות דפדפן וכל מיני וורדים למיניהם * אני לא מחפש קישורים לתוכנות פרוצות, אבל אם יש קישורים לתוכנות חינמיות, או שדורשות סיריאל לזמן מוגבל : אני אשמח אם תוכלו להוסיף תודה מראש

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by bigbug,

    שלום לכולם אני מנסה להתקין .NET 3.5 על המחשב ואני לא מצליח זאת ההודעת שגיאה שאני מקבל מה אפשר לעשות? http://img560.imageshack.us/i/erroriv.jpg/

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by NaNdoS,

    לא הגיעה הזמן? :s05:

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by bumby,

    אני משתמש בVISTA (כבר תקלה אני יודע...), אבל עכשיו כשהמחשב עולה הוא מודיע לי על בעיה ב והוא כותב: שגיאת מערכת winlogon.exe הקובץ או הספריה c:\program files פגומים בצע בדיקה עם כלי מערכת Chkdsk אם אני נכנס בכל זאת למערכת אז כל הלינקים לא עובדים, וגם הכניסה לתיקיות. חלקן "מסכימות" רק אם אני עושה אישור מנהל הWMP כותב לי משהו על קובץ אינו נכון, 11.0.6000.6324 אין אפשרות להפעיל את מרכז האבטחה... כשאני מנסה לעשות שיחזור מערכת המחשב כותב שהוא מזהה השחתה במערכת קבצים. ושולח אותי לבדוק שגיאות בדיסק. אני מסמן לו שיבדוק, עושה כיבוי / ריסטרט ולא קורה כלום. המערכת עולה ומודיעה על השגיאה הנ"ל. אשמח לעזרה

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. http://www.computerworld.com/action/article.do?command=viewArticleBasic&articleId=9015599

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים