תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
במסנג'ר שאני פותח אותו או סתם מתחיל שיחה כול שניה קופצת ההודעה הבאה: The procedure entry point _ except_handler4_common could not be located in the dynamic link library msvcrt.dll ובעברית: {לא נמצאה נקודת כניסה} - לא היתה אפשרות לאתר את נקודת הכניסהexcept_handler4_common_ של ההליך בספריית הקישור הדינאמי msvcrt.dll וגם בפוטשופ ובהרבה מאוד תוכניות אחרות, וזה ממש מעצבן שזה מופיע. גם אחרי ההתקנה הזאת שמתי לב שנוספו לי 2 קבצים בתיקיית "המסמכים שלי" השמות שלהם הם: msvcrt(DEBUG).dll crysis.rtf ועוד קובץ טקסט שהיה ברוסית שהסביר בדיוק כמו בסיום ההתקנה איך לאפשר לקרייסיס הגדרות גבוהות.. השגיאה הזאת מעצבנת.. בבקשה אם מישהו יודע איך לסדר את זה אני יודה לו מאוד!!! ניסית…
-
- 8 תגובות
- 5.9k צפיות
-
-
הורדתי אמול את ה Trial, אבל הוא לא רוצה להעדכן לי... הוא כותב שהוא מעודכן אבל תאריך החתימות הוא 30 ל9 2009... זה תקלה זמנית ? והתקנתי פעמיים כבר וזה נשאר...
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי, יש לי קליפ של ארבעת העונות של ויולדי ורציתי לחתוך רק את הקול ולהפוך את זה לקובץ WAV [ולהשאיר את הסרטון המקורי] כדי לצרוב את זה על דיסק מוסיקה. בתודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 688 צפיות
-
-
קצת מעצבן אותי שאם אני מעביר את השפה לעברית (למשל כדי לכתוב בפורום) ואז פותח חלון/טאב חדש, ובא לכתוב URL כלשהו, יוצא לי עברית, כי אני שוכח להחליף שפה. היה נחמד מאוד אם היה תוסף ל-FF (ומכל הדפדפנים מתאים לו שיהיה לו כזה) שאוטומטית מחליף את שפת הכתיבה לאנגלית כאשר מתחילים לכתוב בשורת הכתובת. ממילא ה-URLים הם רק באנגלית. ל-IE יש משהו כזה, אבל רק אם הוא מזהה WWW. מישהו מכיר תוסף כזה ל-FF?
-
- 4 תגובות
- 965 צפיות
-
-
סתם חשבתי לחלוק....
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום יש ברשותי מחשב IBM ישן עם חיבור USB1 עכשיו כשאני מחבר אליו DOK לא משנה איזה הוא אומר לי שהוא מחפש driver ב-Windows Update אבל הוא לא מוצא כלום.זה לא בעיה של תאימות בין ההתקן למחשב כי אריזה של הDOK רשום שהוא יכול לעבוד גם בUSB1 אבל במהירות נמוכה יותר. משהו ידוע מה לעשות(המערכת שם היא XP) בדקתי עם כמה DOK'S בכולם אותה בעיה עכשיו אני צריך את זה בעיקר למה שיש לי שהוא sandisk cruzer micro. לא ידעתי איפו לפרסם את זה פה או במערכות הפעלה אבל זה נראה לי בעיה של DRIVER אז אני מפרסם פה אם לא מתאים תעבירו בבקשה... תודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 845 צפיות
-
-
שלום! יש לי שאלה: האם ניתן להאזין לשיחות המבוצעות דרך סקייפ? אני יודע שאפשר לזהות את מיקום המחשב שדרכו המשתמש משוחח (אם כי זה לא קל....), אבל האם אפשר ממש להאזין לשיחה ולהקליט אותה? ניסיתי למצוא על כך חומר בגוגל, אבל לא העליתי חרס בידי יותר מאשר מידע..... תודה לכל מי שיענה ! נ.ב - בבקשה תענו רק אם אתם יודעים את התשובה הנכונה בוודאות.
-
- 3 תגובות
- 787 צפיות
-
-
לכרטיס קול שלי שמתאים לוינדוס 7 .הכרטיס שלי זה מדגם -(Cirrus Logic (Crystal Cirrus Logic CS4281 Audio Accelerator בדקתי באתר החברה וגילתי לתדהמתי שהם אינם תומכים יותר במוצרי האודיאו שלהם יותר מה לעשות ?? :s05:
-
- 3 תגובות
- 652 צפיות
-
-
עוד כמה ימים אני קונה את 5850 ורציתי לדעת אם התוכנה של dx11 יצאה אם היא יצאה איפה אני מוריד או שהיא באה אם windows 7 ואם אני אתקין windows שהורדתי הdx11 יהיה מותקן כבר?
-
- 3 תגובות
- 923 צפיות
-
-
מחפש בעלי נסיון לגבי חומרה נדרשת, משמעויות ביצוע, ועוד טיפים.
-
- 3 תגובות
- 849 צפיות
-
-
שלום חברים, זקוק בדחיפות לתוכנת שיחזור לWIN XP או לחילופין לתוכנת CLONING שאני פשוט יוכל לגבות את הHDD שלי ולהתקין WIN 7 סוף כל סוף. מה שקרה זה שביום בהיר אחד הפעלתי את הנייד והוא רוצה שאני יכניס אותו לRECOVERY..טוען שחסר לו קובץ WINDOWS/SYSTEM32.CONFIG/SYSTEM.לאחר שכל נסיונותיי לשיחזור המערכת נכשלו הורדתי תוכנה בשם ULTIMATE BOOT בגירסתה האחרונה..ויש שם המון דברים נחמדים אך שום תוכנה מספריית הCLONING לא עובדת. מה עליי לעשות ואיך אפשרי לשחזר את המערכת רק לגיבוי קבצים חשובים על HDD נייד עם חיבור USB ואז הסרת המערכת והתקנת WIN7??
-
- 1 תגובה
- 713 צפיות
-
-
תודה...
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה התקנתי ווינדוס 7. שחכתי לשמור את כל הסימניות והכל מתוך הפיירפוקס. כל התיקיות הישנות נמצאות ברשותי, לא נמחק שום דבר מהכונן. יש דרך כלשהי שבה אוכל להוציא את הסימניות? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 712 צפיות
-
-
אני מנסה להתחבר לצ'ט של נענע ומופיעות לי שתי הודעות של שגיאה... שתי התמונות עם השגיאות מצורפות למודעה הזאת... תודה מראש לכל העוזרים. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 846 צפיות
-
-
שלום, לאחרונה ניתקלתי בבעיה עם תוכנת האנטי וירוס AVAST. אני משתמש בתוכנה כשנה ולאחרונה היא הפסיקה להתעדכן... כאשר התוכנה מנסה להתעדכן היא מנסה להתחבר לשרת כ5-10 דקות ולאחר מכן מקפיצה לי הודעה כי ניסיון חיבור לשרת העידכון ניכשל... אודה לכם אם תוכלו לעזור לי לפתור את הבעיה. תודה.
-
- 0 תגובות
- 719 צפיות
-
-
היי זה התחיל לפני 3 ימים. ניסיתי להתחבר לפייסבוק שלי, וכל מה שראיתי זה: וכמובן דף ריק עד למטה(בלי הstatus bar שמראה nofitications). אני כן רואה שכתןב למטה את ה-advertising, contact us , etc... ניסיתי לרסטט ראוטר+מודם. ניסיתי ממחשב אחר ברשת הביתית וניסיתי במחשב אחר ברשת ביה"ס, זה עדיין עושה אותו דבר. אם מישהו יודע מה הבעיה/מה יש לעשות אנא האירו את עיני.
-
- 2 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
אמרו שמסנג'ר פלוס תומך בגרסא 9 של מסנג'ר. השאלה שלי היא כזאת, האם תהייה לי אפשרות להתחבר על שתי משתמשים בו זמנית על מסנג'ר 9 כשמותקן עליו מסנג'ר פלוס? בתוכנה הישנה של המסנג'ר, מסנג'ר 8, היה לי מותקן עליו מסנג'ר פלוס והייתי יכול להתחבר דרך שתי משתמשי מסנג'ר. זה מה שאני גם רוצה שיהיה לי במסנג'ר 9. השאלה אם זה אפשרי. תודה לעונים.
-
- 0 תגובות
- 890 צפיות
-
-
יש לי Mozilla Firefox ועכשיו אני לא מצליח לראות סרטון בyoutube אז מה עושים??? הינה תמונות 1 2 זהו מקוה שתעזרו לי תודה ויומטוב
-
- 3 תגובות
- 715 צפיות
-
-
שלום לכולם, היום החלטתי שאני רוצה לפרמט את המחשב. יש לי דיסק עם WIN7 (אמנם לא מקורי, אבל אני יודע בוודאות שהוא עובד). הכנסתי את הדיסק, עשיתי ריסטרט, שיניתי את ה FIRST BOOT DEVICE ל CDROM ושמרתי. המחשב עשה ריסט, אך הווינדוס עלה ולא זיהה את הדיסק. זאת לא הפעם הראשונה שאני מפרמט את המחשב הזה והבעיה לא הייתה בעבר. אשמח לעזרה.
-
- 6 תגובות
- 918 צפיות
-
-
האם קיימת תכנה שעולה דרך ה- BIOS ומאבחנת תקלות חומרה ?
-
- 1 תגובה
- 676 צפיות
-
-
התקנתי לאחרונה את Win 7 ואני שם לב שלאחר שאני מפעיל את האימיול לאחר מספר דקות כרטיס הרשת שלי נהפך ללא זמין כמובן שכל הרשת במחשב נופלת. רק לאחר ביצוע Disable לכרטיס ביצוע ריסט למחשב ושוב Enable לכרטיס פותרים את הבעיה. האם גם לWin 7 יש בעיה של TCP Connections והאם יש פיתרון ? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני מחפש דרייבר להת קשרות אינטרנט קווית לנייד , HP Pavilion dv 6000 GA378UA#ABA שלא מצאתי באתר של HP.COM המחשב פורמט מ-VISTA ל-XP דגם מדוייק. אני מצליח לגלוש Wireless אבל לא בצורה קווית. תודה
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אחרי שהצלחתי לעשות DOK BOOTABLE עם קבצים שאני רוצה מעניין אותי אם אפשרי לבנות BOOT MENU משלי עם כל מיני תוספות ובחירות עם הקבצים שיש לי מישהו מכיר דבר כזה ?
-
- 6 תגובות
- 815 צפיות
-
-
לינק: http://www.neowin.net/news/software/09/10/22/free-1-year-anti-virus-subscriptions-for-your-windows-7-pc IObit Security 360™ PRO Panda Internet Security 2010 Kapersky Internet Security 2010
-
- 4 תגובות
- 735 צפיות
-
-
האם ניתן לבטל את ההודעה שקופצת כל פעם שפותחים את OUTLOOK EXPRESS לגבי דחיסת קבצים לארכיון? Outlook Express 6 on Win XP SP3
-
- 2 תגובות
- 758 צפיות
-


