עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ofir,

    היי יש לי סרט המקודד בxvid וכשניסיתי לראות אותו לא שמעתי קול, התקנתי את המקודד ועדיין לא שומעים, ניסתי לפתוח אותו בכמה תוכנות ועדיין בלי קול :-\ מישהו יכול לעזור?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. אני צריך תוכנה מאפשרת להוריד למחשב קבצי וידאו מסוג wmv ו-asf שמשודרים באינטרנט ב-Stream ע"י העתקת הכתובת של הקובץ לתוך התוכנה (רצוי שהתוכנה תכיל מנהל הורדות מובנה, לצורך הורדת מספר קבצים ברצף), כך שניתן יהיה לצפות בסרטונים ב-Offline.

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by darkspell,

    ניסיתי לברר את זה, האם באמת אי אפשר להוסיף לשורת הפייבוריטים בכרום מועדפי RSS ?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by ran_e,

    שלום, אני חדש כאן ואני לא יודע אם זה המקום המתאים להודעה הזו, המחשב שלי עבר פירמוט אתמול ועכשיו כשאני רוצה לראות סרטוני וידאו באתרי ספורט או יוטיוב וכו' הסרטון מתנגן לי אבל בצבעים וורד וירוק כזה, כאילו רואים את הקטע וידיאו צבעוני ולא ברור, כיצד ניתן לפתור את הבעיה הזו?! תודה מראש

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. היי כשאני נמצא בוונט, או כל תוכנה אחרת (או אפילו משחקים), כל פעם כשאני מנסה לדבר, המיקרופון משדר את הקול שלי ואת הסאונד שהמחשב שלי מפיק.. למשל אם אני שומע מוזיקה ברקע אז כל אחד איתי ישמע גם את המוזיקה ואם אני במשחק אז כולם ישמעו את הקולות של המשחק.. זה התמונה של הדרייברים..אני לא יודע למה, אבל הכל בג'יבריש הלוח הוא P35-DS3L של גיגה ביט http://your-images.org/pics/9e6fe9389234b1aca996a4ff85a68f31.JPG תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by Dima67,

    משום מה מאתמול ה-MPC פשוט נשאר מעל כל שאר החלונות. אני לא יכול לפתוח שום חלון אחר "שיעלה" על גבי MPC. אני קודם צריך להוריד את MPC ל-TASKBAR ורק אז לדפדף בין שאר החלונות הפתוחים שלי. מישהו יודע למה?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by KoM,

    היום מישהו אמר לי שהגרסא הזו של האי סי קיו הולכת להסגר עוד 60 יום מהיום. אני לא מאמין שהוא שיקר, למרות שהדבר נשמע תמוהה מאד. אשמח לדעת האם מישהו יודע על זה משהו... :

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by levran007,

    קודם כל שלום לכל חברי הפורום אני חדש פה ! ... יש לי בעיה אני חושב שיש לי תוכנות ריגול במחשב {את זה אני יודע לפי זה שאני רואה שיש דברים שרצים לי במחשב בלי שאני יתקנתי אותם ! } עכשיו שמעתי שיש תוכנות שמסירות אותם {ומגלות אותם כמובן } ... על איזה תוכנות אתם ממליצים ? {ואם אפשר לקבל לינק להורדת התוכנה זה יהיה מעולה ! } . עכשיו שאני מריץ את האנטי וירוס {נורטון פרו } הוא אומר לי שיש סיכון גדול לבערך 25 קבצים ששיכים לתוכנה GAIN ששוב אני לא התקנתי {ולכן אני מעריך שגם היא תוכנת ריגול } ... כאשר אני אומר לנורטון אנטי וירוס למחוק את הקבצים הללו הוא נותן לי הודעה שהוא לא יכול למחוק אותם !~ מה אני עושה עם זה ? תודה רבה לכולם מראש ....

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by duk4u,

    פתאום קרה לי דבר מוזר בתוכנה. שאני בוחר ב...IMAGE ו...IMAGE SIZE התוכנה נתקעת. חוץ מיזה הכל עובד כמו שצריך. מישהו יכול לתת הסבר לתופעה. גם התקנה מחדש לא עזרה ממתין לתגובתכם.

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by y_i_c,

    אני רואה שמלא פה יש להם את חלונות XP.....אני בטוח שלא אצל כולם זה חוקי!! השאלה שלי איך השגתם את זה??????????????? הורדתם מהאינטרנט או מה??? ואם כן מה הלינק? ביי

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. שלום http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3899638,00.html מישהו יודע משהו לגבי זה? זה באמת מסוכן? כרגע הסרתי את ה flash אבל ככה כמעט כל דף אינטרנט חסר... יש איזה תחליף ל flash שאפשר להתקין בכלל? תודה

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. שלום לכולם! רציתי לשאול 2 שאלות : כשמגבים דיסק קשיח שלם לקובץ image, כיצד ניתן לאפשר את "Restore Anywhere" (אופציה שמאפשרת לשחזר image למחשב עם חומרה שונה מהמחשב בו הוא נעשה)? האם יש למישהו ניסיון עם זה (שזה עבד)? כשמגבים דיסק קשיח שלם לקובץ image באמצעות גיבוי רגיל (ללא "Restore Anywhere"), האם ניתן לשחזר למחשב בעל חומרה דומה (לוח- אותו דגם-זהה, מעבד- שונה, יצרן ותושבת זהים, זיכרון- זהה מבחינת מהירות ונפח, שניהם CL9, היצרן שונה, דיסק קשיח- זהה) ? תודה מראש לכל העונים!

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by revach,

    איך ניתן לצרף קובץ WAV מוקטן למצגת שניתן לשלוח לאימייל שגם מי שמקבל את האימייל יוכל לשמוע, למצגת ניתן לצרף רק קובץ WAV והבעיה שזה קובץ מאוד גדול, לא הצלחתי לצרף קובץ MP3 , האם יש אפשרות להקטין קובץ WAV ? יעקב

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  14. Started by GTGAL,

    הבעיה קרתה כששיחקתי בGTA IV והיא קרתה לי כבר 3 פעמים,זה מה שאני מקבל אחרי שהחשב עולה: האם הבעיה של החומרה או בעיה של הוינדוס או המשחק?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  15. מה נשמע חבר'ה. קיצר אני מחפש תוכנה שהאייפי שלי יראה כאילו אני גר בחו''ל. אני מחובר ברשת אלחוטי לראוטר ומודם. כמה שאלות: 1. במה זה כרוך שהIP שלי יראה כאילו אני גר בחו''ל. 2. האם זה יעזור לי להכנס לאתר פנדורה שסגור לIP ישראלי? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by INONDAV,

    פעלתי על פי ההוראות ליבוא, אך באאוטלוק נראות כרטסיות אנשי קשר רקות-ללא שמות וכתובות דואר. תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by dyn,

    שלום, קניתי מצלמת אינטרנט genius messenger 310, התקנתי אותה על המחשב של אחותי שעליו יש xp sp3 32 bit. כשאני מפעיל את התוכנה של המצלמה כדי לראות את התמונה של המצלמה אני מקבל הודעה שהמצלמה נמצאת בשימוש של יישום אחר, לא מצאתי שום דבר שמשתמש במצלמה או שקשור אליו שפועל ברקע מלבד התוכנה... למצלמה יש בנוסף גם רמקול מובנה אבל אין לה שום חוט שיוצא ממנה אל הכרטיס קול וחשבתי שאולי יש קשר לכך שהיא לא פועלת כראוי בגלל זה... תודה רבה למי שיוכל להציע לי פתרון לבעיה

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. בכל פעם שיש מילה לא מובנת אני צריך לעבור לאתר אחר (בד"כ גוגל או מורפיקס) ולהדביק את המילה המבוקשת. יש אפשרות לתוכנה שיושבת באופן קבוע על שורת המשימות ולהדביק לשם את המילה? או כל פתרון אחר העיקר שלא יצריך להחליף עמוד אינטרנט

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by aviman,

    שלום לא מזמן חבר הביא לי מארה"ב מצלמת ווידאו דיגיטלית של סוני המצלמה היא קלטות אבל היא דיגיטלית ויש לה חיבור למחשב התקנתי אותה למחשב הפעלתי אותה בווינדוס MOVIE MAKER הבנתי פחות או יותר אבל התוכנה לא שווה גרוש אתם יכולים לתת לי שמות של תוכמות טובות ? אני לא צריך עריכת סרטים לקולנוע אלא להעביר מהמצלמה למחשב באיכות טובה ובגדול תודה על העזרה אבי

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by Viper2K2,

    I tried IE, Opra but Non.. Do u have another one? Yours, Viper

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by sofix4,

    יש לי וורד 2007 באנגלית, ומשום מה כשאני כותב מילה עם שגיאה, הוא לא מציג שהיא שגויה. לפני שפירמטתי את המחשב זה כן זיהה ותיקן, אבל עכשיו לא ???

  22. הי יש לי מצלמה מסוג GSMART MINI של MUSTEK,זוהי גם מצלמת WEB, אני צריך תוכנה שיהיה בא אפשרות להכניס רקעים במקום מסך כחול (כמו קוקו) ולערוך את הסרט (להוסיף ממקום אחר קטע או לטשטש את הפנים). חיפשתי ולא מצאתי כזו תוכנה, אנא עיזרו לי. תודה

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by gif,

    יש לי את התוכנה NERO 7 . לאחרונה היא עושה לי בעיות רבות והחלטתי לעדכן לגרסא 8 . אני מנסה להתקין את גרסא 8 ונתקל בבעיה ולא יכול להתקין . יש לציין שהדיסק ניבדק והותקן על מחשב אחר . הסרתי את הגרסא הקודמת , עדיין לא יכול לשדרג . הסיריאלי של התוכנה תקין ותקף , את התוכנה אני מתקין על מחשב אחר ללא שום בעיה תודה וצום קל!

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by רן200,

    שלום. ראשית אני לא יודע אם זה המקום כי לא מצאתי מקום אחר לשאול, אם זה לא המקום אז בבקשה להעביר, תודה. אני מחפש תוכנה שמכווצת את הסרטים לגודל קטן יותר (לא משנה לי אם האיכות תיפגע מומלץ כמובן כמה שפחות). תודה.

  25. Started by אוריפ,

    מישהו מכיר תוכנה שמסוגלת להמיר קובץ בסיומת .vob לפורמט MPEG או כל פורמט אחר?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים