עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by KoM,

    עבדוה קלה שעשיתי על האוטו שלנו [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by topgun,

    שלום אחותי התלוננה שיש לה בזמן האחרון וכלמיני פופאפס על המחשב, וכלמיני סרגלי כלים שהיא לא מכירה וכו' וכו' - אתם יודעים, הסימנים הרגילים ל-spyware. ניגשתי למחשב שלה, והרצתי את כל התוכנות הרגילות - spybot, adaware, hijack this, כמה אנטיוירוסים - כמעט כולם מצאו קבצים, וכולם הצליחו להסיר את מה שמצאו. אבל משום מה, כמה דברים סירבו לרדת. אז ניגשתי ידנית, והתחלתי למחוק ולהסיר את כל הגורמים המזיקים - דרך "הסר תוכניות", בעזרת RegCleaner (ניקוי אוטומטי+מחיקה ידנית אחרי שעברתי קובץ קובץ...), בעזרת hijack this ידני, ובסוף ע"י שיטוט ב-program files ותיקיות דומות במחשב שלה ומחיקה של קבצים ידנית. הכל נראה טוב ויפה, חוץ מאיזה טולבר אחד מעצבן, שמצליח לשרוד כל מה שאני עושה לו... אני מצליח ל…

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by xtract1,

    זה ה-Eror שאני מקבל כשאני נכנס לאתר גאון טרייד ורוצה להכנס למסחר בת"א. ראוי לציין שעברתי איתם על כל ההגדרות שצריכות להיות בדפדן כדי לאפשר לחלון המסחר לקפוץ ולעבוד כמו שצריך. ראוי גם לציין שעבדתי איתו בשבועות האחרונים ללא שום בעיה נראת לעיין ולא ביצעתי שום שינוי (מלבד התקנת עדכונים אולי) שאמור לגרום לשטות הזו..אשמח לעזרה כי כמו שהבנתם זה למסחר שלי בנ"יע ומחר בבוקר אני צריך את זה, תודה לכולם מראש

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. האם יש קובץ התקנה אחד של כל הדרייברים הנחוצים למחשב? בין הרכיבים שיש: Display: Intel 82852/8255 GM/GME Graphics Controller מודם: IBM Integrated 56K Modem Monitors: IBM ThinkPad 1024x768 LCD Panel Network adapters: Intel PRO/100 VE Network Connection Intel PRO/Wireless 2200BG Network Connection USB: Intel 82801/DB DBM USB2.0 Enhanced Host Controller 14CD " " " " " 82801 24C2 " " " " " 82801 24C4 " " " " " 82801 24C7 אנא עזרו לי כי זה ממש דחוף, טובה לאדם חשוב! תודה רבה מראש לכל עוזר.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by nfch11,

    שלום! בכל פעם שאני מפעיל כל קובץ אופיס 2003. קופצת לי הערת שגיאה שאומרת "אין אפשרות לבצע כיוון שקיימת תיבת דו-שיח פתוחה. לחץ על אישור ולאחר מכן סגור את תיבות דו-שיח פתוחות כדי להמשיך ". הערה הזאת קופצת כבר המון זמן ומאטה את זמן הפעולה של אופיס בעת ההפעלה . אני רוצה לציין שכבר קיבלתי תגובה שהיא (" אני מניח שאתה רגיל לפתוח קבצי 'אופיס' בהקלקה כפולה עליהם ולא דרך 'קובץ' > 'פתיחה...' בכל מקרה - נסה כך: 1. סגור את תוכנת "WORD". 2. חפש, במחשבך, תיקייה [אולי יש יותר מאחת] בשם STARTUP ושנה את סיומות כל הקבצים, שבה, ל-OLD. 3. אתחל את המחשב ובדוק... תודה ".... .) בהמשך למה שכתבו לי אני עונה ש :"אצלי בתקייות בשם STARTUP ."לא נמצא אף קובץ. אני מצרף צילום מסך של הערה תודה [attac…

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  6. Started by Boomer,

    יש לי כאן שאלה פשוטה. מה לעשות קודם: להתקין את Win XP ואז להתקין את העדכון ל-Easy CD? או להתקין את העדכון ל-Easy CD ואז להתקין את ה-XP? אני פשוט לא יודע אם העדכון יפעל תחת Win 9x.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by ktbnus,

    אני מחפש תוכנה - עדיפות לחינמיתת( ולא חינמית פרוצה ;D) ליצירת מצגות של תמונות....שגפ תוכל להריץ את המצגת ב LOOP בלי מגע יד אדם. שאלה - POWERPOINT מסןגלת להריץ מצגת LOOP בלי מדע יד אדם?? תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by OdedErell,

    שלום לכולם, העליתי לערוץ CG-Lion ביוטיוב את החלק הרביעי בסדרת Autodesk 3ds max למתחילים. המדריך באורך של כשעתיים וחצי, עוסק בשיטות בנייה פרוצדורליות, ובונה כמובן על ידע החלקים הקודמים בסדרה. קישור למדריך בערוץ: למי שעוד לא מכיר, ערוץ CG-Lion ביוטיוב מכיל מדריכי וידאו בתוכנה Autodesk 3ds max, בניהם קורס יסודי למתחילים אשר אינו מצריך כל ידע קודם. קישור לערוץ ביוטיוב: http://www.youtube.com/user/CgLionEdu תהנו עודד

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by Mooosa2005,

    הורדתי איזשהו קובצ שהגיע לי בcue ו bin. כשעשיתי burn image בnero, הגיעה לי הודעה שאי אפשר לצרוב את זה, אז שוב הודעה שאומרת שיש בעיה עם line 3 בקובץ cue. פתחתי את הcue עם notepad, וזה מה שיש בפנים: PERFORMER "Art Blakey & The Jazz Messenge" TITLE "The Freedom Rider" FILE "CDImage.wav" WAVE TRACK 01 AUDIO TITLE "Tell It Like It Is" PERFORMER "Art Blakey & The Jazz Messenge" INDEX 01 00:00:00 TRACK 02 AUDIO TITLE "The Freedom Rider" PERFORMER "Art Blakey & The Jazz Messenge" INDEX 00 07:53:35 INDEX 01 07:56:17 TRACK 03 AUDIO TITLE "El Toro" PERFORMER "Art Blakey & The Jazz Messenge" INDEX 00 15:22:20 INDEX 01 15:24:60 TRACK 04 AUDIO …

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. היום סיירתי באתר סמסונג בחטיבה של הכוננים הקשיחים ועלתה לי מחשבה למה לא לעקוף בתוכנה את בעיית הנפח הלא מדוייק כתוצאה מקריאת הכונן בשפה הבינארית מצד אחד ומיספור הגיגביטים בשפה המיספרים מצד שני. הרי כל כונן שנרכש אף פעם לא משהו שהוא באמת כתוצאת מהתנגשות שתי השפות. לדוגמא 1 טרה שרכשתי ניקרא על ידי מערכת ההפעלה חלונות XP כ 955 גיגה. אני אשמח לשמוע רעיונות יום טוב

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. http://tinypic.com/view.php?pic=ac5yc4&s=5#.UkpmJ4Z7IaA בכל פתיחת WORD אופיס מבקש להתקין VISUAL BASIC ההתקנה לאחר אישורי כל פעם מחדש . זה פשוט מטמטם ולא מובן מה לעשות ? כל העידכונים במחשב זה קורה מווינדוס 8

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by yirmi,

    קניתי לפני שבוע צורב פלקסטור מהירות 24, משו טוב מאוד. ראיתי בנרו שיש אפשרות של overburning ולפני שצרבתי הוא כותב לי הודעה כזאת שהסיכון הוא עלי ושיכול לההרס הדיסק ואפילו הצורב. מישהו יכול להסביר לי על זה והאם כדאי לי להשתמש בזה או שלא מומלץ? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. אני עובד עכשיו עם שני מחשבים, נייד ונייח. בשניהם אני עובד עם OUTLOOK שמוגדרים עליו אותם חשבונות דואל. כמו אצל כולם, הבעיה שלי היא שאחרי הסנכרון הראשוני של קובץ ה-PST, אין סנכרון בין התוכנות. כרגע אני מאפשר לשני המחשבים להוריד את הקבצים מהשרת, ועושה את הסנכרון ידנית. מה שאני מחםש זה תוכנה שכאשר אני אחבר את שני המחשבים, למשל ברשת, היא תדאג לעדכן את שניהם לאותו מצב. חיפשתי בפורום ולא מצאתי משהו שנראה מתאים לי. אז ננסה שוב - האם ישנה תוכנה שמאפשרת לסנכרן בקלות בין שני אאוטלוקים בשני מחשבים שונים?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. שלום לכולם, אני אשמח לקבל המלצה לתוכנה חינמית לגיבוי של מחשב על כונן רשת (לצערי Win Backup ב- Win 7 Home לא מכיל את האופציה הזאת). הגיבוי הוא של קבצים בלבד ואין צורך באימג' של כונן או משהו כזה.. תודה! ניר

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. היי. התקנתי את התוכנה והבנתי שהיא אמורה להיות קטנה ולא לזלול משאבים רבים. בדיעבד התוכנה עובדת ברקע בעת גלישה באינטרנט אבל קטנה וחסכונית במשאבים היא לא . וזה בלשון המעטה. עברתי על ההגדרות של התוכנה ולא ראיתי פרמטרים שאמורים להקשות עלייה. אני גולש במהירות של 2.5 מגה עשיתי גפ פורט פוארודינג וזה גם היה בסדר.. פיתרון ?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. אני מחפש תוכנת עריכה מקצועית שתוכל לאפשר לי למחוק חלק מסויים מכל השורות בקובץ טקסט, שאני אכניס לתוכנה מספר תווים והיא תמחק את כל מה שכתוב לפניהם ו/או אחריהם. דוגמא: אם יש לי שורות כאלה בתוך קובץ טקסט: csjkhue45caljk=PE=pogonara vsdiuyfuej37=PE=aspiouii kjlasiljpio890789=PE=uvivufioyuio אז שאני אוכל להכניס לתוכנה את: =PE= והיא תמחק את כל מה שכתוב לפני זה... ומה שישאר לי זה: =PE=pogonara =PE=aspiouii =PE=uvivufioyuio אני מקווה שאני מספיק ברור ושאכן יש תוכנה כזו. תודה רבה על העזרה ויום טוב, אורן.

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. ניסיתי את nimos ו k-lite codec pack ועדיין יש סרטים שלא עובדים כמו שצריך, ועוד עושים בעיות עם AC3.. אז מישהו פה אולי מכיר איזה codec pack טוב או אתר עם כל הקודאקים ?כדי שלא אצטרך כל פעם לבדוק באינטרנט ולקוות ליפול על אחד טוב...

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. היה כנראה עידכון והכל מעצבן עכשיו (גרסה 29.0.1547.66)

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. הבאתי לחבר את ה-IP שלי ובצורה כלשהי הוא הצליח לחדור לי למחשב ולעשות כל מיני שטויות - העלמת כפתור ההתחל, הביא לי את הסיסמא של האינטרנט ושל ה-ICQ וכו'. לא ממש מעניין אותי איך הוא עשה את זה, מה שמעניין אותי זה שיטה כלשהי לחסום אותו (וכל עבריין מקלדת אחר) מלחדור למחשב שלי. * זה לא רלוונטי שהבאתי לו את ה-IP, מכיוון שבפעם הבאה אני לא אביא. הכל היה לצורכי בדיקה.

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. ??

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by rk666,

    תוכנה שתתקן קמטים (של התמונה, שנובעות מהתישנות) קיפולים כאלה ואחרים דהייה וכדומה יש בכלל תוכנה כזאת? עריכה: בערך דברים כאלה http://www.fixpics4u.com/images/allenun.jpg

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by ybe,

    כשאני מתחבר לאתר FTP , איך אני יכול להוריד?, האם יש תוכנה ממולצת לכך? תודה

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by *NightMare,

    יש לי בעיה שמשגעת אותי כבר הרבה זמן... משום מה כל תוכנות השיתוף שלי נחסמות מפיירוול/רווטר/חברת האניטרנט!!! ניסיתי כל מדני מדרכים לכוון את הרווטר והפירוול שלי כבוי כל הזמן ועדיין זה חוסם! נגיד עכשיו אני מסתכל על ה-BiTorrent וכתוב מימין למטה maybe firewalled... מה אני עושה??? מה נראה לכם הבעיה? אם זה הרווטר (Edimax) האם יש דרך להעיף לכל הרוחות לגמרי את החסימה שלו?? ואולי זה בכלל ספקית האינטרנט (אינטרנט זהב) שפאקינג חוסמת לי את הפורטים??? תחסכו לי הרבה כאב ראש אם תצליחו לעזור לי... תודה מראש

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. תקשיבו יש לי WIN 7 32BIT פרוץ! עכשיו הרבה זמן לא עדכנתי עדכונים ולא נגעתי בקראק שלי רימוב וואט... עכשיו אני יודע שתמיד צריך לעשות רימוב וואט נכון??? אז למה אצלי זה ככה ולא על הרימוב וואט?????חבר שלי יש אצלו ואצלו זה לחוץ!!! ללחוץ על זה??ואני לאא יודע מה קרה כי במאפייני מערכת מראה שיש לי מקורי =/ ללחוץ על זה או לא??? מה לעשות פה? הוא אומר שזה בסדר??? ^^^ לעזוב את זה ככה.?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  25. Started by Animor,

    אהלן, יש לי office 2007 שרכשתי לפני כמה שנים. חסרה לי מאוד האפשרות של חיפוש חכם במסמכי וורד, שראיתי שקיימת ב-word 2010. אני מתכוון לאפשרות חיפוש שמראה בו"ז את כל המקומות במסמך בהם מופיע הביטוי אותו מחפשים. - האם יש דרך להכניס ל-word 2007 את אפשרות החיפוש הזו? - אם לא, מהי האפשרות הכי זולה לשדרג מ-word 2007 לגרסה מתקדמת יותר, עבור סטודנט? תודה רבה מראש!

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים