עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by gshhar,

    תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by tom2718,

    שלום, תם זמן הגרסה החינמית. מישהו יכול להמליץ על חלופה טובה להורדת כמה שיותר סוגי קבצים. בדגש על פלאש/wmv ,swf? תודה

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by idanmal,

    שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים אני מחפש מדריכים ל-SOLIDWORKS אשמח אם תוכלו לעזור לי .

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. אהלן אנשים אני חדש בכל מה שקשור לתוכנות האלו עד עכשיו אני משתמש בEmule ורוצה להתחיל להשתמש באלו ששאלתי עליהם אז יש לי כמה שאלות. דבר ראשון איזה מבין התוכנות אתם ממליצים להשתמש? לפי בדיקה ראשונית שלי הAzureus Vuze נחמד מיכוון שבעמוד הראשי שלו יש ים לינקים למלא דברים. אני לא יאמר (ומצפה מכם שגם לא תעלו את זה בשביל שיהיה לכולם דיון מועיל שיוכלו ללמוד ממנו) מה בשביל שלא יגרור את הדיון הזה לאיזה וויכוח טיפשי או שינעל, אבל הבנתם למה אני מתכוון. הבנתי שבתוכנות האלו אין שיטות "דירוג" של קרדיט כמו בEmule (שאת האי מיול שלי התקנתי על D וכשאני מפרמט את המחשב זה לא משפיע על התוכנה מין הסתם הincoming\temp ממוקמים באותו תיקייה) אני אומר את זה מכוון שאם זה לא עובד ככה בתוכנות האלו אז אי…

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by ferrari,

    שלום, אני מחפש איזושהי תוכנה שבעזרתה אוכל לשלוט באיכות הסאונד של WINDOWS כך שכל תוכנה אחרת, וגם SOUND אחר ישמיעו את הצליל שכיוונתי פעם אחת בתוכנה שכזו. מאין WINDOWS SOUND EUALIZER, ככה שגם לדוגמה מוסיקה שרצה ב STREAMING מהרשת תהיה מותאמת ומושמעת לפי האקולייזר הזה. הבעיה שלי היא שאני רוצה לדוגמא להוריד את הבס של איזה סרטון מהאינטרנט, ואני לא יכול לעשות את זה כי אין לי אקולייזר ברשת. יש למישהו פיתרון? איזו תוכנה מומלצת או משהו בסגנון יתקבלו בברכה.

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  6. השבוע סיימתי קורס פלאש אבל עבדנו על הCS3 עכשיו רציתי לדעת על הדברים הפשוט> כמו בלחיצה על כפתור שיקשר לאתר או לסרטון וכל שאר הדברים הבסיסים הידועים בתכנות בCS5 תודה! :]

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by rander1,

    שלום לכולם התקנתי ווינדוס 7 והורדתי דרייבר מעודכן מ ASUS וקיבלתי את לוח הבקרה הזה עם XP היה לי לוח בקרה כזה ואני רוצה אותו כי יש בו אקולייזר ובחדש אין איזה דרייבר אני צריך להתקין בשביל לקבל את לוח הבקרה כמו שהיה לי ב XP ? תודה מראש לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. שלום לכולם! ישלי מחשב בן 3 שנים בערך ובזמן האחרון יש איתו המון בעיות ויש חשד שאחד מהרכיבים(מעבד,לוח אם,דיסק קשיח, זיכרונות) נפגמו... הייתי רוצה לדעת האם יש תוכנות מומלצות לבדיקת רכיבי חומרה כמו שהזכרתי למעלה ואני שם דגש על מעבד ולוח אם, כי לשאר הרכיבים ישלי???

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. לפעמים הוא מחלץ לי ב4 שניות ולפעמים ב12[מדובר על קובץ של סדרה בת 40 דקות-בין 350-360 מגה]-אותו דבר לגבי סרט רק בזמנים שונים כמובן. יכול להיות שזה קשור לHD וכמה מקום פנוי יש בו בזמן החילוץ של הקובץ? תודה לעוזרים.

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. נכון נכון, אין לי סיבה להתעצבן כי זה בחינם ואני לא שילמתי אגורה, אבל תארו לכם שאתם מסתכלים על סרט וברגע הכי מותח הפירסומת שאתם הכי שונאים( GOnext והבחורה המרקדת :AR15: )צצה לה בלי סיבה!, והדפדפן לא פתוח בכלל אז אני חייב להניח שזה בגלל התוכנה, וזה קורה לי בדרך כלל כחמש פעמים ביום, אני לא רוצה להפסיק להשתמש בתוכנה כי היא מאד שימושית אז למישהו יש פיתרון איך להפסיק את זה? תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by HeaT-SinK,

    תופס 20K ולוקח את מירבעבודת המעבד . מה זה ??

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. איזה אתרי דריברים אתם מכירים אתר של דריברים ?????????????

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by esaly,

    היי! רציתי לבקש את המלצתכם בנושא הVMWARE והאם תוכלו להמליץ על ספר או מדריך במטרה ללמוד את התוכנה. המון תודה לעוזרים מראש!

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by thebenjamin,

    שלום.. יש לי כרטיס USB עם אנטנה ואני רוצה לצפות באמצעותו בטלוויזיה.. התקנתי אותו.. במנהל התקנים הוא נקרא af9015 bda הבעיה היא שאני לא מצליח לגרום לו לעבוד כמו שצריך.. המדיה סנטר מצא ערוצים אבל כשאני מפעיל ערוץ יש לי אודיו ל3 שניות בערך עם מסך שחור ואז הכל נתקע.. עם blaze hdtv player הוא לא מוצא לי ערוצים ובתוכנה של arcsoft הוא מצא ערוצים אבל הם היו קטועים וללא אודיו (למרות שבתוכנה סומנה הקליטה הכי גבוהה) מישהו מכיר תוכנה שעובדת כמו שצריך או דרך לפתור ולראות באחת מהתוכנות הנ"ל כמו שצריך?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  15. שלום אני מחפש תוכנה שאיתה אוכל לצרוב סרט DVDR מהמחשב שהצריבה תצא חלקה , שהדיסק לא יעשה בעיות כולל ללא בעיות בתפריט אני צריך תוכנה מומלצת וטובה תודה

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by Yotam.B,

    היי, לפני כמה ימים יצא העידכון החדש של הכרום שהוא כרגיל מעולה ומועיל. רק שמתי לב לאפשרות אחת שנעלמה לי שאני לא מצליח למצוא אותה עכשיו... איפה נמצאת האפשרות לפתוח דפים שפתוחים ממכשירים אחרים שמפעילים את כרום?

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. אני מחפש תוכנה\אתר, שימצאו לי את פרטי השיר. אני אכניס קטע קצר מאיזה שיר שאני מחפש את שמו, והמקור(תוכנה\אתר) יתן לי את פרטי האומן והשיר. עם תשלום או בלי תשלום, אני מוכן לכל דבר שמתקרב לזה. אני אודה לכל תגובה בעניין.

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by jackofalltrades,

    באתר http://www.rocketjump.com/videos הסרטונים עובדים בצורה חלקה - רק במסך מלא, אם אני מנסה לנגן את הסרטון בחלון המקורי שלו, זה עובד לאט (אפילו בהגדרת איכות הכי נמוכה). רק באתר הזה זה קורה לי, ביוטיוב, Dailymotion, יורוספורט וכל אתר אחר בעצם עם סרטונים עובד בצורה חלקה. בשועל ובאקספלורר זה עובד חלק. יש דרך לשפר את זה? באתר http://warsongclan.enjin.com/forum (צריך להרשם כדי להכנס לפורום) הגלילה איטית מאוד, לוקח יותר משניה לגלול בכל פעם וזה ממש לא רציף, כמובן שלא קורה בשועל או באקספלורר. ניסיתי לשנות כמה הגדרות ב about://flags אבל שום דבר לא עזר: * Override software rendering list * GPU composition on all pages * Threaded composition - enabled, disabled * Disable acce…

  19. היי חברה, ראיתי בכמה מקומות את האפקט הזה וזה נראה לי ממש מגניב לעשות את זה לכמה תמונות, חיפשתי מדריכים בגוגל ו youtube אבל לא מצאתי משהו מוצלח כל כך, הכי קרוב שהגעתי אליו זה המדריך הזה http://www.pixeldigest.com/cartooneffect.html שזה האפקט שאני מחפש, אך לצערי משום מה לא הצלחתי לעשות אותו לפי המדריך... כנראה באחד השלבים לא עשיתי משהו טוב. למישהו יש תוכנה קטנה אולי שעושה את האפקט הזה אוטומטי כבר? או הסבר יותר מפורט כיצד להגיע אליו? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  20. Started by תימני אסלי,

    את קבצי ה-VOB אני פותח תמיד עם תוכנת VLC ומעולם לא נתקלתי בבעיה. השבוע הורדתי מהאינטרנט קובץ VOB וכאשר הפעלתי אותו ראיתי תמונה ללא קול. כאשר פתחתי את הקובץ עם Gspot נוכחתי לדעת כי גם מקודד הוידאו וגם מקודד הקול מותקנים אצלי כפי שרואים בתמונה הבאה: http://www.siz.co.il/my.php?i=yu4mzy22jynm.jpg אם כך איפה יכולה להיות הבעיה? אגב...ניסיתי להמיר את הקובץ הזה לפורמט AVI בעזרת תוכנת Fomat Factoty. התוכנה הצליחה להמיר 94% מהקובץ ונתקעה.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. אהלן, ניסיתי למצוא סיריאל לאיזו תוכנה בשביל חבר, ובחיפוש אקראי בגוגל נתקלתי בקובץ שטען להיות סיריאל אבל בלי לחשוב התקנתי אותו (זה היה EXE) ובתקייה שהותקן היה רק קובץ UNINSTALL שאותו הפעלתי גם, והוא כביכול עשה מחיקה למה שכביכול הותקן. עכשיו כשאני מפעיל דפדפן (IE) המחשב קופא. כשאני נכנס להמחשב שלי, אני לא יכול לגשת לאף אחד מהכוננים שלי, המחשב עושה עצמו כחושב ואז מפסיק. כשאני מנסה לעשות שיחזור מערכת, הוא נותן לי להגיע עד לשלב האחרון שאני מאשר, ואז פשוט מתעלם מהלחיצות שלי. ניסיתי במצב בטוח, עשיתי סריקה עם NOD32 מעודכן, ביטלתי את כל הדברים ב MSCONFIG. אני אשמח לעזרה כי פשוט בא לי לזרוק את כל המחשב מהחלון .

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by NaNdoS,

    כמו שאמרתי... הכל טוב ויפה חוץ מזה שיש כפתור נוסף של האייסיקיו בטקס-בר (כאילו האייסיקיו זה חלון של אקספלורר) איך לעזאזל נפתרים מזה??

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by guyk,

    בעקבות הבעייה שהייתה לי פה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=341643.0 (עבר כבר הרבה זמן)... אבל אחרי פירמוט (שני, כך מתברר), הבעייה נעלמה. (טכנאי המחשבים עשה גוסט ואמר פירמוט..). עכשיו, בזמן האחרון אני מרגיש שמהירות המחשב ירדה ב-50% בערך. אני שם לב שפעולות פשוטות לוקחות לו הרבה זמן יחסית, שהוא נתקע הרבה, ובמשחקים יש ירידה במהירות. עשיתי איחוי כמה פעמים, וגם בעזרת תוכנת diskkeeper, ובדיקת וירוסים. אין לי כוח לעוד פירמוט... מה זה יכול להיות? ומה הפתרון?

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. הדיסק עם הדרייבר הלך קפוט, ומה שהורדתי מהאתר שלהם לא עושה את העבודה... מה לעשות?

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by House M.D.,

    היי. אני משתמש ב VLC לצפייה בסדרות וסרטים, מה שלפעמים דורש ממני להעביר את הוידאו כמה שניות אחורה אם פיספסתי משהו. הבעיה היא שמאז ששדרגתי ל windows 8, דילוג אחורה\קדימה בתוך הסרט גורם לתמונה להיות מפוקסלת וזה יישאר ככה במשך כמה שניות, עד שזוית המצלמה משתנה\עוברים לסצנה חדשה. הבעיה קרתה לי בהרבה פורמטים שונים ורזולוציות שונות. אשמח לעזרה, מצורפת תמונה.

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים