עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ronenur,

    שלום יש לי ווינדוס 7 ורציתי להוריד בשבילו DIRECTX 10. עכשיו בטעות הורדתי את DIRECTX 10 FOR WINDOWS XP של KM-SOFTWARE. הכרטיס מסך שלי תומך ב DX10 אבל אין לי מושג זה מזיק למחשב שהתקנתי את זה? המשחקים יעבדו פחות טוב? איך אני מסיר את זה ושם במקומו DX 10 נורמלי לווינדוס 7? תודה לעוזרים זה דחוף!

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. שלום לכולם שמי יניב סנה (31) ואני ואשתי סטודנטים באו"פ לביולוגיה וביוטכנולוגיה. וגיימר כבד כבר יותר מ-25 שנה. מתבשל אצלי בראש איזה שנה משחק שובר קונספט שהוא בעיני ובעיני הרבה אנשים שיצא לי לדבר איתם באמת חידוש! מה עושים?...GOOGLE IT!!!...הורדתי מלא ספרים ומידע על פיתוח משחקים...ישבתי ולמדתי לעבוד על מקס...והמשכתי לפתח את הרעיון. התנסיתי בכמה פרוייקטים עם עוד אנשים אבל הם היו פרוייקטים קיימים שחוץ מללמוד מזה שזה חשוב...אבל אני רוצה לפתח את הקונספט שלי. אני לא רוצה שיגנבו לי את הרעיון אבל אני אחשוף כמה פרטים על המשחק. מדובר במשחק רשת מרובה משתמשים על בית חולים עתידני ובניין של אוניברסיטה לידו. יש לי כבר יותר מ-4400 מקרים רפואיים שיהיו חלק מהמשחק והמון סצנות כבר קיימות…

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. השאלה כמו הכותרת: האם יש דרך מתי מישהו התחבר פעם אחרונה לICQ? ואם כן, מהי?

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. קנית שלט של מדיה סנטר SunWave SMR-140 שהוא גם מין עכבר ומקלדת כאלה אין לי על המחשב את המדיה סנטר אבל השלט נתמך לפחות העכבר שלו וזה... עכשיו רציתי לדעת איך אני יכול להשמיש את כפתורי הווליום שלו (שאני יוכל להגביר ולהנמיך מרחוק ) כי הרוב ממה שאני צריך ממנו אבל שאני לוחץ על הווליום בשלט לא קורה כלום... מה אפשר לעשות? יש אולי דרייבר שצריך (כי אין עם השלט ואין באתר שלהם כלום..) אולי איזה תוכנה ? זה השלט SunWave SMR-140 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=744142

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by LIOR42,

    יש לי מערכת הפעלה XP והיא עולה לאט בלי שום סיבה שנראית לעין וגם אחרי שהיא עולה כל פעולה נעשית באיטיות משגעת השאלה האם יש אפשרות לפתור את זה בלי לפרמט :s05:

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. שלום יש לכם המלצה לאנטי וירוס שלא יאט את המחשב? אני שואל כי היה לי את הAVG החינמי. והוא ממש האט לי את המחשב. סכ"ה מחשב עם ליבה כפולה ו2 ג'יגה. הסרתי אותו וזה מרגיש כמו מחשב חדש ממש. הרבה יותר מהיר בלי הAVG. ממש מהיר! אבל צריך גם אבטחה מינימלית. אז...יש המלצה על אנטי וירוס שלא יאט את המערכת? תודה

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by danezeq,

    פעם היה את XMARKS אבל הפסיקו לעדכן אותו והוא לא תומך בדפדפנים חדשים. ניסיתי את EVERSYNC אבל הוא מבוגבג ומוריד כל הזמן את המועדפים למחשב, גם כאלה שבחרתי למחוק. כמה זה פשוט, אין שום תוכנה שעושה את זה היום?

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by Vidati,

    http://vi9ati.deviantart.com/art/In-to-the-Deep-84558263

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. שלום, האם משהוא יודע/נתקל בפקודה המאפשרת לדעת מה עומס ה-CPU מ-DOS, המטרה היא על מנת לנתר שרת שעומס -הCPU שלו גדול מ... תודה מראש.

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by Cynicoren,

    שלום, אני לא בטוח שזה הפורום הנכון, אבל בכ"ז - האם MEGAUPLOAD לא עובד כבר מספר ימים ? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. מחפש תוכנה חינמית והכי פשוטה להפוך כיוון לוידאו שצולם הפוך

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  12. Started by dingo888,

    אני רואה סרטים דרך מדייה פלייר עם תרגום דרך תוכנת VOBSUB השאלה היא איך אפשר להגדיר שהתרגום יופיע על השורה השחורה שמתחת לסרט?

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. הפכתי את הרשת אחר חיפוש דרייבר לסורק הנ"ל, הדרייבר שבא עם הסורק בזמנו לא עובד, באתר הרישמי של קאנון כבר אין עידכון דרייבר למערכת 64 ביט...

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. הצריבה עצמה נעשית ללא בעיות וללא שגיעות, אך כאשר אני שם את הדיסק במערכת, על הצג הכל ניראה תקין, הזמן מתחיל רגיל וכו', רק מה - אין צליל... אציין כי הבעיה קיימת רק כאשר אני צורב CD רגיל ולא MP3. מדובר בנרו 7 Essentials.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. יש לי במחשב בעיה מוזרה. יש לי לוח Gigabyte DS3 כרטיס מסך ATI HD 5670 ומערכת הפעלה Windows Media Center SP3. הבעיה היא שמנהל ההתקנים מופיע לי סימון צהוב (לא מותקן) של audio device on high definition audio bus הורדתי והתקנתי את הדרייבר האחרון של ATI (הרגיל, אולי יש עוד משהו לקול..לא יודע). התקנתי את הדרייבר האחרון של הכרטיס קול - והקול עצמו עובד. למישהו יש מושג איך אני פותר את הבעיה?[br]פורסם בתאריך: 27.03.2010 בשעה 17:51:52 בסוף הסתדרתי.צריך להתקין את הדבר הבא בשביל האודיו של הכרטיס מסך: http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Pages/hdmi_xp.aspx?〈=English

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by arino,

    שלום לאחרונה הותקן במחשב שלי MSN רציתי לדעת איך אני משנה את הסיסמא של המשתמש שלי . מי יודע?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  17. זה לא בשימוש פשוט ככה!! אני גם לא רואה סיבה ובדקתי שזה יהיה בשימוש זה איזה קובץ של 700 מגה ואנ ירוצה למחוק לפנות מקום והוא אומר שהוא בשימוש והוא לא בשימוש

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by shishi1,

    שלום חברים . אני גולש באתר אינטנרט סויים כעת , את האתר השארתי פועל כמה שעות ברקע ועכשיו שפתחתי מחדש את החלון גילתי לפתע למטה את מה שצרפתי בתמונה , לפי בדיקה שלי אני יכול להתקשר עם זה . 1)מי שהוא יודע מה זו התוכנה הזו?. 2) האם אני יכול להפעיל אותה לפי רצוני או שזה תקלה באתר שאני רואה מה שאני רואה ? תודה לכל העונים .

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by lmlm,

    כמו בכותרת. תודה

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by civic,

    אני מחפש תוכנה אני לא יודע אם יש או אין...שמורידה כמה לינקים . לפעמים שאני מוריד דברים וזה הרבה מעל גיגה אחד יש כמה לינקים למשל מHOTFILE איך אני יכול להוריד הכל לפי סדר רץ ? יש תוכנה? תודה על העזרה

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. אני מחפש תוכנה יחסית שתהיה פשוטה בלי יותר מדי סיבוכים, לחתוך קטעים מתוך סרטים ובפרט סרטים באיכות HD. מה שאני רוצה רק זה שהאיכות והסאונד ישארו באותו איכות, האם זה אפשרי? מה התוכנות המומלצות לעשות את זה?

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by steve_morse,

    שלום אני פונה אליכם נואשות לעזרה. אני עבדתי עד היום עם WMP ובעזרת הlyrics plugin שמראה מילים של השיר בתוך הנגן פתאום הפסיק לעבוד.. לצערי אני צריך לעבור לWINAMP. משתמש בוינדוס 8 , עברית... אשמח לכל עזרה שהיא. תודה תום.

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  23. Started by zelig192,

    כאשר אני מוריד קובץ DOCX הוא יורד כZIP. אני צריך לעשות לו RENAME לDOCX ורק אח"כ לפתוח אותו. האם מישהו יודע כיצד ניתן להוריד את הקובץ ישירות כDOCX (הגדרות בIE6)

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by bennyriz,

    אוקי אז ככה. התוכנה הנ"ל משמשת את חבר שלי כדי לצפות בסרטי DVD וDIVX במחשב על גבי מסך הטלויזיה. העניין הוא שאני חייב להשתמש בתוכנה הזו כי היא היחידה שאני מכיר שתומכת בסאונד מרובה ערוצים וביכולת להגדלת התמונה של הסרט על גבי מסך מלא כאשר עובדים עם טלויזה ולא עם מסך מחשב רגיל. הבעיה היא שהתוכנה הנ"ל משום מה תמיד מותחת סרטי 16:9 ל4:3 ולכן התצוגה מתעותת וזה די מרגיז. ישנם סרטים יותר רחבים מאשר 16:9 ואז הצפיה בהם בכלל בלתי נסבלת בגלל התופעה. מישהו מכיר איזה אפשרות לסדר את זה בתוכנה עצמה ? או אולי תוכנה אחרת שעושה את זה יותר טוב ? מה שאני מצאתי זה פלאג אין שנקרא bicubic resizer שעושה את העבודה כמו שצריך אבל משום מה הוא לא מתפקד טוב עם כל הסרטים. ז"א שישנם סרטים שכשאשר מפעי…

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by se7en,

    שלום לכולם אני בונה משחק על בית חולים עתידני ואשמח לרעיונות לעיצוב הבניין ואם יש הערות עיצוביות ואחרות. העיצוב אמור להיות עתידני ונקי סולידי. קצת סרטונים מיוטיוב:

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים