File sharing software - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

File sharing software


Stone Eagle

Recommended Posts

שלום,

מעניין אותי לדעת - יש איזו תוכנה בסיגנון KaZaA או IMesh שלא מתחילה לבלוס את מערכת ההפעלה כשמנסים להשתמש בה? אני יודע - מורפיאוס. איחס, לא אהבתי. חוץ מזה, לא ניסיתי אותו מספיק זמן בשביל לבדוק את מידת התאבון שלו כלפי ה 2000 למודת הסבל שלי.

?

כלומר, את ניסיוני עם KaZaA תארתי פה לפני איזה יום - הוא לא איפשר ל IE ול Explorer לרוץ. הוא גם עיצב לי מחדש את ה Task Manager. ה IMesh עשה כל זאת (טוב, הוא לא נגע לי ב TM, אני מוכרח להודות) ואף הגדיל עשות - הוא העיף לי את ה Taskbar והקפיא את , וכך זה נשאר עד שלא יצאתי ממנו.

אז שוב,

???

דניאל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב נו מה אפשר להציע לך חוץ מאותן תוכנות שכבר דיברת עליהן ! יש גם תוכנה שנקראת eDonkey2000 שאותה תוכל להוריד באתר בית www.eDonkey2000.com,אבל ...!!!! גם לה יש אותם בעיות שציינת חוץ מ-TM ! לא יודע למה נוצרה לך בעיה עם Task Manager כשהשתמשת ב-Kazaa. אצלי בעיה כזאת לא הייתה אבל יש בעיות של W. Explorer עם כל התוכנות הנ"ל כי התוכונת :AR15:לוקחות חלק גדול מפס רוחב אז לכן explorer לא עובד כמו שצריך וזה גם מאוד תלוי אם אתה משתמש במודם רגיל או ADSL! :asthanos:

אני מקווה שעניתי על שאלתך בצורה ברורה אם תצטרך תשובה מעמיקה יותר , אשמח לעזור! ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הי,

נו, אני מניח שאוכל לוותר על המחשב שלי בזמן שה IMesh (המוריד התורן. הרבה יותר בעייתי מקזה, אגב : -) עושה את שלו. אני חושב שהתוכנות האלה נכנסות עמוק מידי לתוך הקישקעס של המערכת - ואני לא רואה איך עניין רוחב הפס קשור לזה (אני מתחבר דרך מודם, אגב) - ובכך גורמות לדברים לקרוס. נו...

זה לא שהאקספלורר עובד לאט, הוא פשוט קורס. וה Explorer גורם להופעת איזו הודעה קריפטית על כתיבה לכתובת שגויה בזכרון ונופח את נשמתו. אם אני, בחוסר זהירות (וחוסר כבוד להיימש) מנסה לגשת לתפריט 'התחל' בזמן שההיימיש רץ, נתקע לי המחשב, באופן מקורי במיוחד, עלי לציין. logon מחודש פותר את זה, למראית עין לפחות. וזה Win2000, Service Pack 2, קיבינימט, היה יציב מאוד עד שהתחלתי להתקין את כל התוכנות האלה.

אז, אני מניח...

נו שוין. זה מה יש.

דניאל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח ^Rockford

בעבר, הגירסאות הישנות יותר של קאזה היו זוללות משאבים.

היום במקרה הכי גרוע, לוקחת קרוב ל5 מגה מהזכרון הפנימי במצב פתוח עם מס' הורדות ורוחב פס מנוצל ו2 וחצי מגה במצב ממוזער.

כל זה אחרי 23:51:40 דקות של חיבור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני משתמש בגרסא הכי עדכנית של קזאה, ופשוט אי-אפשר להגיד שהיא לא תופסת רוחב פס (אני ב-ADSL 1.5).

באופן קבוע כשאני מוריד (fashget), עם קזאה במהירות 130-140 וברגע שקזאה נסגרת +160-180 אפילו כשאני לא מוריד\שולח כלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הי,

כשאמרתי שקאזה (וגם היימיש, אגב) בולסת את מערכת ההפעלה, לא התכוונתי למשאבי המחשב. התכוונתי לכך שהיא משבשת באופן חמור ביותר את תפקודה של מערכת ההפעלה. כל מיני תכנות אחרות (ורמז - תוכנות עם שרשים עמוקים במערכת, חלק ממערכת ההפעלה עצמה אפילו) פשוט קורסות כאשר מנסים להשתמש בהן. תכנות פולשני? כנראה. למה זה טוב, אני לא יודע.

מעניין - האם עוד אנשים חוו תופעות כאלה?

עכשיו אני הולך לנסות את LimeWire, תכנית שכתובה בג'אווה (רצה על ה JVM) ולכן עם פחות פוטנציאל לנזק. חוץ מזה, המליצו לי עליה.

http://www.limewire.com/

דניאל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...