תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם. ברשותי מערכת הפעלה Windows Vista עם Internet Explorer 8. מטעמי נוחות אני נוטה להעדיף שימוש במקלדת ולהימנע עד כמה שאפשר בשימוש בעכבר. על מנת לעבור בין חלון לחלון אני נוהג להשתמש בצירוף המקשים Alt+Tab. השאלה שלי היא: האם ניתן לעבור מ- Tab ל- Tab בחלון אחד על ידי מקשי קיצור או בכל דרך מהירה אחרת ללא שימוש בעכבר? הצעות בעניין "לעבוד עם דפדפן אחר" מבחינתי לא רלוונטיות.
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
פתחתי קובץ BIN לתוכנה והוא נפתח לי. מה הלאה?
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
להורדה (אנגלית): ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/3.0b1-candidates/rc3/unsigned/firefox-3.0b1.en-US.win32.installer.exe (עברית): ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/3.0b1-candidates/rc3/unsigned/firefox-3.0b1.he.win32.installer.exe אנחנו קרובים יותר מתמיד לגירסא הרישמית של FF3 תהנו עריכה: דעה אישית משעה+ של עבודה איתה: דברים חדשים שאהבתי: +ביציאה מהדפדפן הוא שואל אם לשמור את העמודים שאתה צופה בהם ולפתוח אותם בפעם הבאה או שהוא יפתח בHOMEPAGE כרגיל (ניתן לעשות שיזכור את תשובתך ויפעל כך כל הזמן) +ליד הADRESS BAR יש אפשרות הוספה (או הורדה במיקרה שהוא כבר שמור) מהBOOKMARKS. הוסיפו PLUGINS בADD-ONS MANGER (בנוסף לערכות נושא ות…
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
נו, כולם משויצים בדברים. הנה דבר נחמד שעשיתי לפני כמה זמן ב- Max. התמונה מצורפת, והנה לינק לוידאו. אם אף אחד לא ינחש נכון איך עשיתי את זה, אני אסביר עוד כמה ימים (עריכה) אופס, נגמר ה- bandwidth לוידאו, אבל שמתי למטה תמונות משם. [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי, בעיה מוזרה.. הדפדפן של גוגל פשוט חוסם אותי מהפייסבוק, נותן לי הודעות שגיאה שאני מנסה להכנס. חשוב לציין שזה קורה כמה פעמים ביום, אבל מרבית היום אני כן נכנס חופשי.. פתאום באמצע העבודה בפייסבוק, אני רואה שהצאט עובר ל OFFLINE (כל החברים הופכים לדהויים כאלה) ואז אם אני מנסה להתחבר מחדש לפייסבוק... חוסם אותי. לא נותן. דרך האקספלורר\פיירפוקס זה עובד בסדר.. ניסיתי להתקין מחדש - לא עזר. אפיל והתקנתי ווינודס חדש - הבעיה עדיין חזרה... עריכה : זאת ההודעת שגיאה שאני מקבל : דף אינטרנט זה אינו זמין החיבור אל www.facebook.com הופסק.
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש ראה מפרט וכל הזמן אני רואה אנשים מדברים על 3DMARK11 ומשווים משחקים ואני רוצה לדעת איך עושים את זה תודה
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מנסה להתקין פלאש פלייר מהלינק הבא : http://www.adobe.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash אני לוחץ על Install Now ושום דבר לא קורה. גם לא זה : וגם לא זה :
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אני צריך את עזרתכם. יש לנו בחברה שרת EXCHANGE 2003. קבצי הDB של השרת נקראים מסתיימים ב EDB. אני מחפש תוכנה שמסוגלת לשמור לייצא תיבות מתוך EDB ל PST. שמעתי על KERNEL FOR EXCHANGE SERVER. יש לכם המלצות אחרות? תקציב עד 600$ תודה!!!!
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בס"ד שלום לכולם, אני מחפש תוכנה אשר מאפשרת להגדיר למשתמשים בווינדוס XP האם הם יוכלו להעביר או למחוק קבצים (קבצי אקסל במדויק) לדוגמא המשתמש admin יוכל ויאסור על user להעביר ולמחוק קבצים ספציפים ! העניין די חשוב לי ואני אשמח לכל עזרה,תודה רבה לכולכם.. תבורכו על הידע
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה קטנה כאשר אני נכנס לwalla או לפייסבוק אחר כמה שניות האתר נעלם והמחשב חוזר לשולחן עבודה חייב לציין שאין שום שגיאה זה פשוט קורה וזהו תודה מראש.
-
- 22 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, יש לי כרטיס קול gigabyte realtek Audio Device on High Definition Audio Bus ומאז שקניתי את המחשב ( לפני כ-4 ימים מהיום ) אני לא מצליח להתקין את הדרייבר שלו, לא זה שקיבלתי בתוך הדיסק ולא הדרייבר של ג'יגבייט מהאינטרנט ו\או של ריילטק. ההתקנה מתחילה להתקין אבל לאחר שהיא מתחילה להתקדם הוא מראה לי את ההודעה הבאה: [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני כרגע משתמש בAD-aware 6 ודואג לעדכן אותה כל הזמן,וגם לסרוק. אבל יש הגורסים שהיא לא הכי טובה,ויש טובות ממנה. יש המלצות??? (מה שכן התוכנה הנ"ל דווקא לדעתי לא משהו,כי כל מה שאני מסיר חוזר תוך Reset אחד...לרוב...מוזר)
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
התקנתי דיסק ישן על גבי מחשב חדש חלק מקובצי הוורד XP לא ניתנים לגישה מתקבלת הודעת שגיאה "למשתמש אין זכויות גישה" מה לעשות ?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
-
אני מפעיל את המשחק ומקבל את ההודעה הבאה GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem יש לי וודו 2, elsa victory 2 מישהו יכול לעזור?
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
קניתי את הגירסה החדשה של נורטון (הגירסה המלאה שלהם להבטחת האינטרנט 2006 ) ומשום מה הוא חוסם לי את הקוויק טיים של אפל כשאני נכנס לטריילרים . איך אפשר לאפשר זאת ???
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
אם למישהוא כאן יש את התוכנה mj studio והוא יכול לשלוח לי אותה זה מאוד מאוד יעזור לי... אני לא מוצא אותה בשום מקום באיטרנט.. (התוכנה לא בתשלום!!!!) onn16@speedy.co.il
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני משתמש במקודד הAC3 של Lionetwork כדי לצפות בסרטים. הבעייה היא שהמקודד שלהם נורא חלש... ניסיתי לשנות את ההגדרות של המקודד לווליום הכי גבוה אבל זה לא שינה שום דבר. הגברתי גם את הווליום בכל שאר הדברים שאני יכול במחשב וזה גם לא עזר הווליום עדיין חלש... וזה ממש מרגיז כי כשאני רואה את הסרט אז אני צריך להגביר את הווליום של מערכת הסראונד שלי ל90% כמעט מהעוצמה ואז גם יש מן רעש של סססססס כמה מהרמקולים... זה אותו דבר גם כשאני מחבר את המחשב לטלויזיה אז המערכת סראונד בסלון עושה את הרעש הזה גם וזה פשוט בלתי נסבל לראות סרטים ככה... אם למישהו יש מקודד איכותי ובעוצמה גבוה של AC3 אני אשמח אם הוא ייתן לי לינק או לחילופין אם מישהו יודע לפתור את הבעייה... יש לי ווידוווז xp pro אם זה משנה מ…
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
(הבעיה נפתרה) אני מקשיב להקלטה של שידור רדיו באתר של התחנה (103FM רדיו ללא הפסקה), ב-Orbit Grab++ אני לא רואה את הקובץ, כלומר ההקלטה מועברת ב streaming או משהו כזה, ממקום אחר. אני מדגיש שזה לא שידור חי אלה הקלטה שבאה מתוך קובץ איפשהו אצלהם איך אני יכול לשמור את הקובץ? יש לי תוכנה שאני יכול להקליט בעזרתה קול בתוך המחשב כמו בוידאו אבל זה מוגזם בשביל זה, זה לא עד כדי כך חשוב
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני חושב שזה שייך לכאן אז אני אשים את זה כאן...מקסימום לא תעבירו את זה חופשי... בכל אופן זה איזה אתר אחד שמשתלט לי על האקספלורר www.lop.com :AR15: :AR15: אני לא יודע ממה הוא התחיל להשתלט לי עליו-לדוגמא כשהעמוד לא נמצא אז הוא בא לאתר הזה ולא נותן לי לעשות חזור ואני בעקרון תקוע,אלא אם אני מכניס את הכתובת מחדש... מה שמעצבן כשאני בפורומים... אני שלחתי אי מייל לאותו אתר לתמיכה שלהם שפירטתי שזה מרגיז אותי ושאני רוצה שזה יעלם ולא לראות את זה עוד פעם. והמניאקים לא החזירו לי תשובה אפילו (זה היה לפני שבוע) אני הורדתי את הכניסות של האתר מרג'יסטרי אבל הוא חוזר כל פעם... אני אובד עצות! מישהו יעזור לי בבקשה!
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי חבר'ה, יש לי על 3 מחשבים Kaspersky אבל אני עדיין לא בטוחה שהוא אנטי וירוס טוב כי בכל זאת מצליחים להיכנס אליי וירוסים שעושים דיי בלאגן במחשב... רצתי לדעת מה אתם חושבים על שני האנטי וירוסים שרשמתי בכותרת ומי מבינהם יותר מומלץ? תודה, מורן
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום. בראשותי קבצי PDF אולם כאשר אני שולח אותם להדפסה, מודפס רק חלק מאוד מצומצם שום חלק מהסרטוט לא מודפס, אם מישהו יודע כיצד אפשר לגרום לו להדפיס את כל הדף אשמח אם תעזרו אני משתמש בADOBE ACROBAT.
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, מחפשת ללמוד קורס אינטרנטי מעבר ללימודים בהדנסת תוכנה שמשמעותי להוסיף אותו לקורות חיים... יש לכם הצעות?
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אני משתמש כבר המון זמן ב Avant Browser ומאוד התרגלתי אליו ובמיוחד למנגנון התזוזה של הטאבים בעזרת לחיצה על הכפתור הימני של העכבר והזזת הגלגלת. אני מחפש תוסף שמוסיף את האפשרות הזאת ל Chrome או אפילו ל firefox מכיוון שיש שם המון דברים אחרים שהייתי רוצה להשתמש בהם. תודה מראש - - - תגובה אוחדה: - - - מצאתי משהו למרות שהוא קצת מגמגם בפעולה שלו https://chrome.google.com/webstore/detail/tabwheeler/dhnmobobhmhfglpooaceblmodafejbfc
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-


