עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by iem,

    ברשותי מספר קבצי RAR אבל הם לא מזוהים ע"י המחשב כקובץ RAR אלא כקובץ כללי למרות שתוכנת הפריסה מותקנת במחשב. הקובץ הראשון למשל מזוהה באופן הבא: File_Name.rar.001 השני מזוהה כך: File_Name.rar.002 וכך הלאה... מה לעשות כדי שאוכל לפרוס את כל הקבצים כמו במצב הרגיל ? תודה אנשים !

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by avi-noams,

    שלום מישהו מכיר תוכנה (רצוי חינמית) שיודעת למיין את קבצי ה_MP3 לפי הקצב, כדי שאוכל להכין PLAYLISTS לפי זה?! תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by Omerole,

    התקנתי אתמול את הגרסא לפיירפוקס שהיא Native 64-bit ,היא נקראית גם Minefield והיא מבוססת על גרסא 3 משהו. בכל מקרה,אני מאוד מאוד מרוצה מהשיפור העצום במהירות טעינה של התוכנה ושל האתרים,ואין בכוונתי לחזור אחורה. הבעיה היחידה היא שסרטוני פלאש כמו ביוטוב לא עולים,בדקתי וזה כי ADOBE לא הוציאו גרסא רשמית של הפלאג פלאש לדפדפני 64 ביט Native. וגם הבנתי שכמה אנשים שמשתמשים בלינוקס SUSE הצליחו לפתור את זה איכשהו אבל לא ראיתי פיתרון ממשי לויסטה. מישהו יודע איך לסדר את זה?

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by ISRAEL3571,

    אהלן הורדתי אופיס 2010 והכל באנגלית ואני רוצה לשנות את השפה לעברית חיפשתי כמה מדריכים באינטרנט והגעתי לשלב הזה שצריך להגדיר שפה עברית אבל אני לא מצליח הוא מראה לי שאי אפשר ללחוץ http://www.up2me.co.il/v.php?file=55769299.jpg תודה

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by mloler,

    מערכת הפעלה:WINDOWS XP SP3 עברתי בהמון פורומים ואתרים וראיתי שאפשר לחבר את השלט של הWII למחשב דרך BLUETOOTH. את זה הצלחתי לעשות, אבל אני רוצה לשחק במשחקים כמו הגיטר הירו(יש לי את הגיטרות של גיטר הירו 5 וBH) ראתי שזה אפשרי דרך תוכנה שנקראת GLOVIEPIE אבל מי שיצר אותה כנראה גזעני כלפי ישראל ואין אפשרות להפעיל אותה בישראל, ניסיתי ואי אפשר... אז בקשה לתוכנה שתיתן חיבור לגיטרה ויהיה אפשרות לשחק במשחקים כמו FoF וJAMLEGEND.

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by tzviran,

    איזו תוכנה היא הכי טובה להאצת הגלישה (ושמתאימה לווינדוס XP)? אני לא שואל בשביל סקר טפשי או משהו כזה אני באמת צריך אחת טובה. תודה :biggthumpup:

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  7. שלום לכולם, הרצתי חיפוש בפורום אבל לא מצאתי תוכנה שמתאימה שלמעבד שלי.. אני מחפש תוכנה שמראה את טמפרטורת המחשב: המעבד הכרטיס מסך וכו'. המעבד זה מה שחשוב. תודה רבה מראש לכל המוצא.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. שלום חיברתי למחשב נייד (דל 520) עם וינדוס 7 מקלדת אלחוטית מיני (RII MINI) והכל עובד בסדר המחשב זיהה את החומרה והעסק עובד. הבעיה מתחילה שחיברתי את הנייד למסך טלויזיה באמצעות חיבור וידאו ואודיו נפרדים (אין לנייד HDMI) עכשיו השלט האלחוטי מפסיק לעבוד ! מה יכולה להיות מקור הסיבה ? על פניו נראה שאין קשר בין הדברים לא כך ? לשם בדיקה עשיתי זאת שוב ושוב ואותה תוצאה! כאשר נכנסתי למנהל ההתקנים שהנייד מחובר לטלויזיה אז מופיע חיבור USD פעמים משום מה ! הסרתי אותם ונתתי למחשב להתקין מחדש אבל אותם בעיות שוב ושוב מה זה קטע מוזר ! יש למישהו פיתרון? :s05:

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by HardGore,

    הי, אני מעוניין למזג את פרטישנים E עם D תודה : )

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. שלום לכולם - בעיה דחופה! יש לי בעיה שאני לא מצליח להתגבר עליה - בכל פעם שאני נכנס במחשב לתיקייה המכילה קבצי סרטים בסיומות avi mpeg וכדומה, האקספלור מודיע לי: ש"כדי לסייע לי בהגנה על המחשב, windows סגר תוכנית זו". בהתחלה חשבתי שמדובר בוירוס כלשהו, אבל לפי קספרסקי ו-avg לא התגלה שום דבר (לפחות הם לא זיהו שום דבר). נ.ב. היה לי נגן של jet audio במחשב והיום הסרתי אותו... אולי זה קשור לעניין. תודה לכל העוזרים.

  11. Started by avihy,

    אני מחפש תוכנה להמרה מ PDF ל PowerPoint

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  12. Started by gonikman0,

    התקנתי סוליד וכשאני מפעיל את התוכנה ורוצה לשרטט משהו המסך שרטוט נתקע. למשל עם אני מוריד את החלון של סוליד ומעלה אותו אני אראה בחלון חלק מה desktop כמוכן המפרט של המחשב מעבד-intel pentium E2140 לוח אם-gygabyte 945gcmx-s2 זיכרון-ddr2 2giga כרטיס מסך-radeon hd4670 512mb מסך lg 1280*1024 תודה לכול מי שיכול לעזור [attachment deleted by admin]

  13. Started by guuner,

    שבת שלום. אז הבעיה היא בFF בזמן האחרון כל פעם שאני על הדפדפן כל פעם חלונות קופצים עם אתרים כמו פייסבוק טרוויאן המשחק ההוא ברשת ועוד כל מיני דברים ואין לי מושג ממה זה. בסריקה מהאנטיוירוס אין לי שום דבר. אני כבר נואש כל אתר שאני פותח קופצים לי 3 חלונות ישר וזה אוכל לי מלא זיכרון ומעצבן רצח מה עושים?

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. אין לי צורך בתוכנה וינדוסאית או בשרת שישאב ויזרע את האימג'ים, כל מה שאני צריך זה כלי גמיש ואמין לאימג'ים. לצערי clonezilla לא מתקרב לנוחות שימוש שהיה לי עם גוסט פשוט בוטאבל. הקלון-זילה התחיל להתבכיין לי שההרדיסק החדש גדול יותר ועם מחיצות שונות וכל מיני שטויות שהנורטון פשוט היה מסדר בעצמו בהתאם לאימג' המקורי. מה גם שזמן ההתעסקות עם ההגדרות והממשק ארוך בהרבה מהממשק הסופר מינימליסטי (מבחינת פיצ'רים, שלבים ואפשרויות) שהיה לי בגוסט. אני מאוד לא זוכר באיזה גרסא מדובר, וכאמור אין לי שום צורך במשהו כבד או תוכנה חלונאית, סה"כ דיסק בוטאבל נחמד, אקרוניס, פרגון, סימנטק, לא ממש אכפת לי כל עוד היא גמישה ואמינה ואני אדע שברגע שיש לי אימג' ורישיון של התוכנה, אני יכול לישון טוב בלילה שבמק…

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by מעודכן,

    בס"ד מה קורה שנה טובה לכולם הרבה זמן לא הייתי פה... מקווה שבקרוב אני יוכל לחזור ולהיות פה יותר תגידו רגע מה זה הפורט ogg אני יודע שזה של אודיו מוזיקה עכשיו יש לי שאלה אם אני צורב דיסק בשביל דיסמקן mp3 זה יקרא אותו? ואם לא איך אני יכול להפוך אותו ל mp3? תודה רבה לכולם

    • 23 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by Wolf-Net,

    שלום לכולם, מקווה שמישהו יכול לעזור לי, קבלתי מצלמה אינטרנט יד שנייה חינם. לא קבלתי איתה עם שום דבר רק מצלמה ולפי דעתי עובדת, ה- Windows Xp לא מזהה אותה. וחיפשתי אני חושב כמעט בכל מקום את הדירייבים שלה ולא מצאתי ללא הצלחה. מצלמת אינטרנט של: Ezonics מתחת רשום: Model No.P10UC P/N: 33-310001 - 0A S/N: T210010UC0000880 בבבקשה תעזרו לי תודה תודה רבה זאביק

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. אורח ברק דהן
    Started by אורח ברק דהן,

    .

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by naoriko,

    יש לי מחשב חדש דנדש של (HP (Intel פירמטתי אותו ואין לי קולות במחשב אני חייב להתקין דרייבר בבקשה תעזרו לי תודה ענננקיייתת לכל מי שמגיב!!!!

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. r-studio 5.1 היא היום התוכנה הכי טובה לשחזור קבצים שנמחקו ?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  20. למזלי הרדיסק אחד נשאר חיי בנוסף לחדש, אז התקנתי אליו WINDOWS XP SP2 בהרדיסק החדש ניסיתי להתקין וינדוס ועכשיו זה רושם לי NTLDR IS MISSING. באתר של מיקרוסופט כתוב שאני צריך לעדכן ביוס - אבל אני ממש לא מתכוון לעשות את זה כי יש סיכוי גדול שידפק לי הלוח אם. עכשיו הקטע, שזה רושם לי את זה עכשיו קבוע ללא קשר להתקנת הווינדוס, שאני משאיר תהרדיסק החדש בבוט(לבד) הוא רושם ככה ישר. ולא נותן לבוט של שום תוכנה לעלות (WINDOWS AND G PARTED) [br]פורסם בתאריך: 29.09.2008 בשעה 00:38:13 הסתדר תודה בכל מקרה.עשיתי בבוט את הCD ראשון, והתקנתי מחדש. עכשיו אני מנסה לשחזר את ההרדיסק שנהרס. -- למשהו ההרדיסק החדש מופיע במג'ק פרטישן כ-BAD, משהו יודע איך לסדר את זה?

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by Avi952,

    כותרת. מישהו יודע\יש לו ניסיון אם יש בעיות? בתודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by tepez,

    אני עובד עם Firefox 3.6.3 תחת Windows 7. אתמול הסוגריים התחילו להופיע הפוכים כלומר (XXX) במקום )XXX(. למישהו יש רעיונות איך לחפש פתרון?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  23. טוב החלטתי להתחיל את פרוייקט "קרן הכספים שלי" ולהכניס קצת כסף לקופה ;D אי לכך ובהתאם לזאת שהרבה אנשים בשכונה לא ממש בקיאים במחשבים החלטתי לנצל את העובדה ולהתחיל לעבוד כטכנאי מחשבים... חשבתי על כמה תוכנות שיכולות לעזור כמו תוכנות דיאגנוזה שונות... עזרים וכו'... אילו תוכנות אתם מציאים להיעזר בהם כדי להקל עליי ? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  24. Started by Black_eagle,

    שלום לכולם. יש לי כרטיס TV במחשב, עכשיו יש לכרטיס כמובן שלט. אני רוצה לעשות ככה שהשלט לא רק יכבה את התוכנה אלא גם את המחשב, יש איזה תוכנה שיכולה לעשות את זה? או שזה רק דרך חומרה? תודה לעונים.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by gil_elichai,

    יש לי אי סי קיו גרסא 6 . הכל טוב ויפה רק שיש לי בעיה קטנה .. שכחתי את הסיסמא שלי , למזלי היא שמורה אצלי במצב של " שמור סיסמא" כך שזה נכנס אוטמטית אבל אם בטעות זה ישתנה הלך עליי שלא נדבר על זה שאי אפשר להיכנס ממקומות אחרים .. ניסיתי את כל התוכונות האפשריות שמראות סיסמאות אבל משום מה הם לא תופסות על אי סי קיו 6 . רק בגרסאות המוקדמות יותר . למישהו יש דרך כלשהי לעזור לי ?!?!!?!?! בבקשהההה ??? ??? ??? ( שמעתי שיש תוכנה כזאתי שמגלה את הכוכביות )..

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים