תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי, קניתי לפטופ חדש של HP Dv6620ej ויש עליו Vista. אני רוצה למחוק את הויסטה הארורה הזאת ולהתקין XP. אבל ברגע שאני מכניס את הדיסק של XP ומתחיל בתהליך ההתקנה יש הודעה שאי אפשר להתקין כי ווינדוס לא מצאה כונן דיסק קשיח. אני מאמין שזה בגלל הכונן SATA, איך אני יכול להוסיף לו את הדרייבר, (אין לי כונן דיסקטים בלפטופ). בנוסף גם נכנסתי לאתר של HP והדרייברים ללפטופ שלי הם רק לויסטה איך אני יכול למצוא את כל הדרייברים שיתאימו לXP?? HP החארות אומרים שהם לא מספקים תמיכה לXP על הלפטופ הזה.. בבקשה תעזרו אני בצרות...
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
אני משתמש בתוכנת rainlendar בתור לוח שנה ופגישות הבעיה שלא מצוין בו חגים האם יש אפשרות להוסיף חגים? או קיים תוכנה שמופיע בה החגים ויושבת על הדסקטופ?
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי לא יודע למה אבל פתאום התחיל לעשות בעיות(שלא היו קודם) הבעיה לא תמיד , אלא בעיה שקוראת לפעמים ברגע שמכניסים תרגום אז הסרט זז לאט(ונראה לי שזה קשור למעבד) כי ברגע שזה קורה המעבד על 100% זה קצת מוזר כי אף פעם לא קרה לי לפני . אני לא יודע למה ניסיתי לחפש משהו באינטרנט , אבל לא מצאתי משהו מיוחד מה שמוזר זה , שהבעיה לא קיימת בנגנים כמו vlc/gom player , רק ששם יש לי בעיה שהתרגומים הפוכים מקווה לפתור בעזרתכם את הבעיה תודה!
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום רב, האם משהו יכול בבקשה להמליץ על תוכנה חופשית (חינם) לשליחה וקבלה של פקסים דרך מודם המחשב ? בברכה
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
ACTION שנותן לבדוק את מהירות פוטושופ על המחשב שלך. CS5 או CS6. http://www.gavtrain.com/?p=1509 (מבושה אני לא מפרסם את התוצאה שלי... רק נגיד שהיה לי זמן לראות רבע משחק כדורסל כולל פסקי זמן...)
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
לא פעם ולא פעמים נתקלתי במצב, שעומדת לרשותי מצלמת רשת ללא דיסק התקנה (נניח שהוא אבד) וללא שום מסמך מזהה (נניח שזרקו אותם לפח). עובדה זו הופכת את המשימה למציאת מנהל התקן למצלמה בלתי אפשרית, אלא אם אני פשוט לא יודע כיצד לעשות זאת נכון. מה שבטוח, בכל פעם אני חורש את הרשת, וכל דרייבר שאני מוריד מתגלה כבעייתי. אז למקרה הנתון כרגע, יש למחשב נייח מצלמת רשת חיצונית בחיבור USB, דיסק ההתקנה המקורי לא זמין, ואין שום רקורד לגבי דגם או פרטים מזהים על המצלמה, חוץ מכיתוב METRIX עליה. למצלמה יש גם "לדים" (נורות LED). תוכלו לעזור לי בתהליך חיפוש מנהל התקנים מתאים, או לחילופין, בתהליך זיהוי המצלמה?
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
עד עכשיו הכנתי תפריטים ל DVD עם Ulead DVD MovieFactory 5 , התכונה נחמדה ועושה את העבודה. הבעיה היא שהתפריטים שם לא מספיק עשירים אני מורגיש די מוגבל ל menu-ים שהם יצרו. אני מחפש תוכנה שעושה את עבודה - הכנה תפריטי DVD עם המרה ה video לפורמט המתאים וצורבת אבל עם יותר תפריטים עשריים.
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
למה הם משמשים? האם צפוי בעיה אם אסמן ב MSCONFIG שלא יעלו עם המחשב?
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אם כן, מאיזה גרסא נוספה תמיכה? כי בשלי (1.37) אין. או שאולי יש איזה תוסף שיאפשר לו לפתוח? בכל אופן, אבקש תשובות רק ממי שבאמת יודע ולא לזרוק ניחושים או הצעות לתוכנות אחרות. תודה רבה!
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
תגידו יש איזשהו תוכנה שמתרגמת את כול העמוד בלחיצה? ראיתי אצל חבר שלי היא מתרגמת את כול העמוד עיברית-אנגלית-אנגלית-עיברית.
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי בעיה! כשאני לוחץ על הפעלה מחדש של Windows אני מקבל שגיאה: "cmd.dll" "{איתחול קובץ DLL נכשל} משהו בגלל שחלון הקובץ נסגר כבר" ועוד אחד של משהו כמו "pv.dll" "איתחול קובץ DLL נכשל וכו'" אני יכול לא להתייחס לשגיאה הזאת והמחשב מפעיל את עצמו מחדש. אבל כשהווינדוס עולה האנטי וירוס וה-Internet Security של נורטון במצב Disable (הם תמיד במצב הזה בהתחלה, אבל אחרי 5 שניות הם הופכים ל-Enable וזה בסדר) אבל עד שהם הופכים למצב Enable לוקח להם איזה שתי דקות ועד שהמסנג'ר נפתח! ובינתיים כל הסרגל כלים למטה לא מגיב שום דבר! חיפשתי ווירוסים הוא לא מצא לי כלום! אני חושב שזאת בעיה רצינית מאוד ואני לא יודע מה לעשות!!! אנא עזרו לי!!
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי קובץ wmv ,אני מחפש תוכנה שממירה את הקובץ הזה ל Xvid\Divx...מישהו מכיר???? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שהיה לי XP הכל עבד בסדר. עכשיו אני עם 7, הורדתי java (מהקישור שנותנים באתר של ספונסר אפילו) והתקנתי, ריסטטתי ועדיין הוא מבקש java ואני לא יכול לראות את הגרפים! למישהו יש פיתרון?
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש בנרות תוכנה שמסוגלת להמיר קבצי MKV לקבצי AVI (או כל קובץ שה-PS3 מסוגל לקורא) בלי שתיפגע האיכות- והכי חשוב , שתהיה מהירה. יש לי כבר תוכנה שעושה את העבודה נפלא (mkv2vob) אך הבעיה שלוקח לה בערך 3-4 שעות להמיר את הקובץ - דבר שממש לא נוח ... אשמח להצעות לתוכנות כאלה. בתודה מראש, Playaz
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כותרת. כמו כן, הורדתי את הדרייבר החדש מהאתר שלהם, תואם ל64BIT - VISTA. אין להם דרייבר לWINDOWS 7. -התקנתי את הדרייבר, אך כאני מנסה להפעיל את התוכנה, זה מתחיל לחפש את הקיצור דרך. ואם אני נכנס לתוך התיקייה של התוכנה, זה פשוט לא נדלק, עושה רושם שהוא אומר לי ''עזוב אותי אחי''... -אשמח לקבל עזרה, זה דיי דחוף לי.
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
יש לי בעייה שלא קשורה באופן ישיר לאתר מסויים אבל במהלך גלישה אני רואה כל מיני מילים מודגשות בצבע ירוק עם שני קווים מתחת . מחקתי והתקנתי שוב את הדפדפן אבל זה לא עוזר. מישהו יודע איך מבטלים את זה ?
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום חברים, אני מחפש תוכנה שתמנע מאנשים להתקין דברים/תוכנות/משחקים וכל דבר אחר במחשב... או שכן שתתן להתקין דברים אבל עם הריסט של המחשב הכל ימחק ויחזור למצב ההתחלתי קיימת תוכנה כזאת? אני יודע שבבתי ספר יש דבר כזה ... תודה
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי בעיה מוזרה מאוד, שהופיעה לאחרונה (XP SP2): כל עוד אני לא מתחבר לאינטרנט - המחשב עובד מצויין. ברגע שאני מתחבר לאינטרנט (דרך חייגן), תוך זמן קצר (מדקה עד לחצי שעה) קורים הדברים הבאים: 1) הסאונד מפסיק לעבוד. גיליתי שזה בגלל שמשום מה ה service - windows audio מופסק, ורק אם אני מפעיל אותו ידנית דרך services.msc הוא חוזר לפעול. 2) האינטרנט מפסיק לפעול, ואני לא יכול להתחבר מחדש. כשאני לוחץ על החייגן אני רואה מסך מהבהב לחלקיק שנייה ונעלם. ואני חייב לעשות ריסטארט למחשב. 3) אם אני מכניס דיסק און קי, הוא לא מזוהה. שומעים את הגלינג, אבל אני לא רואה אותו ב my computer. כמו-כן, ראיתי כשזה קורה, מופסקים לי הרבה services ב services.msc. ניסיתי לאתחל את כולם, אך זה לא עזר בנושא האינ…
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני לא רואה עברית במירק ורציתי לדעת עם מישהוא יכול להגיד לי איך אני עושה שיהיה אפשר לראות עברית במירק.
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי, יש לי בעיה נורא מציקה, המקשים שמוגדרים אצלי בכל המשחקים מופיעים באותיות מוזרות ולא מוכרות, אני לא יכול לשנות אותן לאותיות באנגלית, רציתי לדעת ממה זה נובע, והאם אפשר לתקן את זה? אי אפשר לשחק בצורה כזאת, אני לא מכיר את האותיות שמופיעות ואני לא יכול גם לשנות אותן לאותיות באנגלית. בהתחלה חשבתי שזה בעיה במשחק, אבל עכשיו התקנתי FARCRY2 וגם במשחק הזה האותיות המוזרות הופיעו. הינה תמונה שתבינו על מה אני מדבר: אני אשמח לקבל עזרה לבעיה המציקה הזאת, תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
נתקלתי בשגיאה שמשום מה לא נתקלתי בה בשום מחשב אחר לגבי ICQ5 כשאני מפעיל אותו הוא מעלה לי שגיאה של RUNTIME ERROR ++C ואני כבר חודשים מחפש את הפתרון העניין הוא שניסיתי להסיר ולהתקין כמה פעמים מכמה קובצי התקנה שונים בנוסף (לא בגלל זה אני לא כל כך נואש ) המחשב עבר פרמוט כמה פעמים בתקופה הזו (על ידי דיסקים שונים ששימשו להתקנת המערכת) אם תוכלו לענות לי ולהסביר לי לאו דוקא פיתרון - אלא לפחות הסבר ללמה זה קורה תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי, הבוקר ניסתי להפעיל רגיל את המחשב, ובשלב של הפוסט אני מקבל הודעה: bmuzt is compressed ניסתי לגגל את זה, אבל החיפוש לא הניב תוצאות. אפשר לקבל עצות לתיקון? תודה!
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-


