עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by benyben,

    שלום. אני מצרף תמונה מה Device Manager שלי. אשמח אם תעזרו לי להבין מה פשר ה Other Devices החסרים. תודה [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. שכחתי את הסיסמה להתחברות לאינטרנט.... אני יודע שאני יכול להתקשר לספק ולבקש שישנו לי אותה... אבל אני צריך את הוויזה של אבא שלי ואת ת.ז שלו... ואני לא מצליח להשיג אותו בטל'. עכשיו, אני יכול להתחבר כי הסיסמה שמורה... אבל אני עכשיו הולך להתקין את כל המחשב מחדש ואחרי זה אני פשוט איתקע בלי אינטרנט עד שאבא שלי יגיע (וזה יהיה מאוחר בערב)... ראיתי פעם תוכנה שבה "מדביקים" סיסמה כשהיא בצורת כוכביות והתוכנה מראה את הסיסמה בצורה האימיתית שלה. תסתכלו על התמונה שצירתי, יש בה את הסיסמה של האינטרנט אבל בכוכביות. יש דרך לגלות את הכוכביות האלה? את הסיסמה האמיתית דרל תוכנה...? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. שלום, אני רוצה לעשות Image למחשב כדי לעשות גיבוי ואני לא יודע מה התוכנה המובילה כיום בתחום. אשמח אם תמליצו לי על תוכנה פשוטה שעושה את העבודה בצורה טובה. לא חייב שתיהיה חינמית. תציעו לי גם חינמיות וגם כאלו שבתשלום. האם Norton Ghost היא עדיין הכי טובה או שמשהו השתנה? תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by oren,

    שלום לכם, אח שלי (החרמן) לחץ YES כשקפץ לו חלון של ההתקנה המעצבנת הזאת של הסקס וזה התקין לו במחשב איזה משהו (כנראה) ובנוסף, זה עשה את דף הבית לדף של איזה אתר סקס וכעת, כל פעם שהוא מגדיר את דף הבית מחדש - דף הבית של אתר הסקס חוזר, לאחר הפעלה מחדש של המחשב. רציתי לדעת מה אפשר לעשות כדי לעזור לו... תודה לכם.

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by roi_besor,

    על איזו תוכנה אתם הכי ממליצים

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  6. שלום! אני מחפש תוכנה פשוטה (אבל, ממש פשוטה) לציור תוכנית בנייה של בית. אני מעוניין שהתוכנה תהיה מאוד פשוטה לשימוש, ומיועדת לחובבים שלא מבינים בטרמינולוגיה של בניין, ולא מיועדת למהנדסים מקצועיים. התוכנה צריכה לאפשר לי לצייר שרטוט של בית, שכולל שלד חיצוני, קירות חוץ ופנים, קביעת גודל של קירות, דלתות, חלונות וחדרים, ולכלול ממשק משתמש נוח ופשוט להבנה ודוגמאות. בעיקרון, אני רוצה שהתוכנה תאפשר לי תוך זמן מאוד קצר להדפיס תוכנית דו-מימדית של הבית, וגם תמונות תלת-מימדיות צבעוניות (אם אפשר). אשמח לקבל עזרה בנושא, וכן גם עזרה מקצועית מאנשים שמבינים בתחום. תודה מראש, EDT

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. שלום, לא אחת נתקלתי בכרטיסי זיכרון פגומים שגורמים ל-RESTARTים למחשב וכד'... ישנם ברשותי מספר כרטיסי זיכרון אותם ברצוני לבדוק. רציתי לדעת איך אני יכול לעשות זאת? האם קיימת תוכנה שאני מריץ והיא פשוט עוברת על כל כרטיס הזיכרון ובודקת בו שגיאות?

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. שלום לרוב- אנשים מסבכים את כל העניין עם הכתוביות בסרטים.. אז רציתי לדעת איך אני יכול להוסיף כתוביות לסרט שהוא מופיע בלי כתוביות זאת אומרת:יש לי כמה סרטים שהם בלי כתוביות ורציתי לדעת איך (!) אני יכול להוסיף להם כתוביות ומאיפה להוריד כתוביות לסרטים שברשותי?

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by e-d-a,

    שלום אנשים יש לי כמה תמונות במחשב, שאני רוצה לערוך אותם שיהיו במידות של עטיפת DVD ולשמור אותם, ואז לפתוח במחשב של חבר שיש לו מדפסת ליזר צבעונית ופשוט ישר להדפיס ושיתאים למידות של העטיפה. איך עושים את זה?

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. שלום, התקנתי מע' הפעלה מחדש, אין דרייבר לכ.קול ו-כ.מסך לפי איידה32, הלוח הוא P4M800-8237R-6A7L6PRAC-00 בחיפוש באינטרנט זה לא מעלה תוצאות מועילות, מיותר לציין שחיפשתי על הלוח עצמו במשך דקות ארוכות אזכור כלשהו לדגם ו/או יצרן, ופשוט לא כתוב כלום לוח 775 בן 3-4-5 שנים (לא ידוע בדיוק) תודה!

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. איך שולחים הודעות ממחשב שולחני עם ווינדוס 7 לוואטסאפ ?

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. התקנתי את בבילון 6 והאפליקציה עובדת אבל אין אפשרות להקליק על מילה עם קליק ימיני + ctrl, כלום לא קורה. צריך להכניס את המילה לתוכנה ידנית. מישהו נתקל בזה?

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. יש לי כמה תיקיות בכונן החיצוני שאני לא מצליח למחוק. ניסיתי דרך TUNEUP 2007 ודרך CCLEANER ולא הצליחו למחוק. המלצות יתקבלו בברכה.

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. אולי חלקכם כבר יודעים אבל הגירסא החדשה ל Forceware של Nvidia ממש זוועה לי אישית זה גרם ל Restart חוזר בזמן משחק. הגירסא ממש לא יציבה וגורמת הרבה בעיות תתרחקו ממנה עד ש Nvidia תשחרר משהו יותר נורמלי

  15. (ניסיון אישי בבקשה, לא "שמעתי ראיתי") עברתי לפני מספר חודשים מ-NOD32 2.7 (פלוס Sygate Personal Firewall) ל-Kaspersky Internet Security 7.0, ואני מוכרח להודות שבאופן כללי אני דיי מאוכזב. הפיירוול מאוד לא ידידותי, הוא יותר מזכיר לי את הפיירוול של ה-XP עם שתי הגדרות "פועל / לא פועל" מאשר את ה-Sygate ז"ל שהיה לי לפני כן. הוא לא מאפשר לי לראות את תעבורת הרשת שלי, וגם כשאני מנסה להשתמש ב-Netlimiter אז משום מה ה-process שלו מוצג שם בתור משהו בעל תעבורה (כי הוא כביכול סורק הכל) ולכן אם בפועל אני מוריד למשל ב-150KB/s, ה-netlimiter מציג סה"כ 300KB/s (כי יש 150 של התוכנות האמיתיות, ועוד 150 דימיוניים של ה-KIS). בנוסף לזה, יש איתו איזושהיא בעיה מאוד הזוייה, מדיי פעם הוא פשוט חונק…

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. יש לי את המצלמה Genius VideoCAM Series V2 כבר מעל לשנה. אני זוכר שהיא עבדה לי לפני חודש בערך, אבל מאז היא בארון ולא השתמשתי בה. היום נזכרתי בה אז התקנתי את הדרייבר המתאים מהדיסק שבא איתה והפעלתי את התוכנה שלה אחרי זה. אני מקבל הודעת שגיאה (תמונה מצורפת). יש לכם מושג מה הבעיה? דרך אגב, אני צריך להתקין את התוכנה REAL PLAYER בשביל שהמצלמה תפעל? כי מצורפת עם הדיסק של המצלמה התוכנה REAL PLYER, ולא נראה לי צירפו אותה סתם. אבל שוב יש כאן בעיה, כי כשאני מנסה להתקין את התוכנה REAL PLYER יוצאת לי הודעה של "MISSING UNINSTALLER" ואז אחרי כמה שניות הודעת שגיאה נוספת שהתוכנה לא יכולה להמשיך בהתקנה. עריכה: תוכנת REAL PLAYER, הגירסה האחרונה, הותקנה בהצלחה. אז אפשר לשלול אותה כגורם לבעיה…

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by פיני1805,

    שלום ח'ברה. יש לי שלט של XBOX דגם PL-3601 של חברת PELICAN. ואני מעוניין להפעיל אותו במחשב. אך הווינדוס XP מבקש דרייבר בשביל זה. מישהו יכול למצוא לי דרייבר בבקשה כי אני לא מוצא. תודה על העזרה .

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. פעם בכמה ימים פתאום כשאני עובד על INTERNET EXPLORER או MOZILA FIRFOX נפתך לי חלון בשם WINSOWS SECURE KIT 2012 והוא טוען שיש איזה טעות במערכת מצורפת תמונת מסך מס1 לחצתי על אישור וזה מעלה איזה סריקה מצורפת תמונה מס 2 ומיד מופיע קובץ EXE להורדה כמובן שלא הורדתי אותו הכל תקין אצלי בהגנות של המערכת הכל מעודכן מה זה ? יש דרך למנוע מדברים כאלה לקפוץ? תודה לכל העוזרים ושבוע טוב ! לפני איזה שתי דקות הופיע לי המסך הזה פעם ראשונה זה נראה כמו האקאר תמונה מסך 3 [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. ל FIREFOX ל INTERNET EXPLORER --------------------- טיפ מומלץ לקבל יותר שטח מסך בעת הגלישה... ברזולציות של היום (1024 על 768) אין ממש בעיה לעשות כפי שעשיתי בתמונה, ולראות יותר בכל פעם.. מומלץ בחום ב FIREFOX לוחצים על הכפתור הימני על התפריט, CUSTOMIZE , ואז SMALL ICONS, ואז אני גורר את הכל למעלה, ואז מבטל את ה NAVIGATON ו BOOKMARK ב INTERNET EXPLORER עושים כפתור ימני ב ADDRESS BAR, עושים UNLOCK, גוררים דברים למעלה, ואז עושים LOCK שוב, ומבטלים דברים שלא צריכים כמו ADDRESS BAR וכו'. התמונות יצאו חתוכות, ניתן לראות פה: http://img172.exs.cx/img172/5060/toolbar2kl.png http://img214.exs.cx/img214/7678/ieaddrbar4wo.png

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. שלום, פמרטתי לא מזמן מחשב אחר ישן שלי, התקנתי את כל הדרייברים, והתברר לי שאין לי קול במחשב. כרטיס הקול שלי זה Analog Devices AD1985 @ Intel 82801EB ICH5 - AC'97 Audio Controller (לפי EVEREST). ניסיתי לשחק בכל מיני דברים בווינדוס, התקנתי Vinyl AC'97 Audio (WAVE) , Vinyl AC'97 Codec Combo Driver ועדיין, לא עבד. לאחר שאני מפרמט אני משתמש בתוכנה Driver Genius להתקנת הדרייברים, הרצתי איתה סריקה מחדש והתוכנה הציע לי להתקין SiS 7018 Audio Driver. התקנתי, ולאחר ההתקנה בפרטים של הדרייבר כתוב לי This device cannot start. (Code 10) ניסיתי המון זמן לתקן את הבעיה, ולא יצא כלום. אם מישהו יודע או נתקל בבעיה, בבקשה אם תוכלו לעזור לי להחזיר את הקול במחשב.

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by slimshady21,

    יש לי דיסקט אתחול של התוכנה NORTON GHOST10 אבל היא לא מותקנת לי על המחשב. והבנתי גם שאפשר ליצור גיבוי- קובץ IMAGE ,גם בלי להתקין את התוכנה, אלא ישר מהBOOT. אז עשיתי BOOT מהדיסקט ונכנסתי ל- local>partition>to image. ככה צריך נכון? קיצר אחרי זה הוא נותן מסך ששואל איזה מחיצה אני רוצה לגבות, וסימנתי את מחיצה C (יש לי שתי מחיצות C ו-D ועל C מותקן הוינדוס). אבל אחרי זה כשהוא שואל איפה אני רוצה לשמור את קובץ הIMAGE, ואני צריך לשמור אותו על D מן הסתם - הוא לא מראה לי בכלל את כונן D. מישהו מכיר את התוכנה ואולי יודע מה הבעיה? ועוד שאלה: מה זה מחיצה שהיא Primary ומה זה Logical? פריימרי זה המחיצה שבה מותקן הוינדוס כאילו? תודה לעוזרים.

    • 23 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by benkapon,

    שבוע שעבר הורדתי את העדכון sp1 של ה xp וכמה ימים אחרי התקנתי נורטון אינטרנט סקיוריטי. ומאז אני לא יכל לשלוח קבצים במסנגר למרות שאין לי פיירוואל (גם לא המובנה של ה xp) וגם אחרי שאני עושה disable לנורטון עדיין אני לא מצליח!!!!. ההודעה אומרת שהחיבור חסום!. נ.ב - למרות זאת אני כן מצליח לשלוח קבצים במסנגר למחשב שמחובר איתי ברשת פנימית (אני מחובר לאינטרנט והוא אליי). אני דואג לעדכן את המחשב באתר של מיקרוסופט וכרטיסי הרשת עבדו ועובדים כראוי. עזרה ( ;

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by satlan1,

    היי, יש לי כמה הרצאות אונליין שאני אמור לעבור ..ואני מנסה להכפיל את המהירות צפייה בהרצאה. קיימת תוכנה כלשהי שיכולה לעשות את זה מבלי להוריד את הוידאו למחשב? כי ניסיתי להוריד את הווידאו למחשב, הבעיה שהוא נשמר לי ב2 קבצי FLV נפרדים, אחד של המרצה מדבר, והשני של המצגת..ככה שזה לא כל כך עוזר. תודה!

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by 8-Ball,

    שלום, יש לי מקדלת MICROSOFT MULTIMEDIA KEYBOARD הורדתי את התוכנה שלה מהאתר של מיקרוסופט והתקנתי.. אבל יש לי כמה בעיות..באמצ המקדלת למעלה יש HOT KEYS של ניגון מדיות, הבעיה היא שכאני נגיד שומע וינאמפ אז הכפתורים האלה לא משפיעים חוץ מהכפתור "MEDIA" עצמו שמפעיל את הוינאמפ אה וגם הכפתור "PAUSE\PLAY" מפעיל את הוינאמפ כשהוא כבוי אך כשהוא דלוק הכפתור לא עושה כלום. בעיה נוספת שנתקלתי בה היא כשאני לוחץ F12 הוא מבצע את הפעולה של הכפתור "MUTE" ויש כבר כפתור בשביל זה אז אני לא צריך את זה ולא יודע איך להעיף את זה. אה והכפתורים לוויסות הווליום מווסתים אותו מהמערכת עצמה ואני מעדיף שזה יעשה את זה מתוך התוכנה המנגנת (WINAMP, MEDIA PLAYER או כל אחת אחרת) מישהו יכול לעזור לי? למישהו יש ניס…

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by orenmj23,

    שלום לכולם ושבוע טוב, אם מישהו יכול לעזור לי אם זה אני אשמח, בכל מקרה יש לי בעיה עם תוכנת חשבשבת לדוס (אני עובד דרך חלונות 98 ומשתמש במסך הדוס שלה). הבעיה התחילה להתרחש לאחר שקיבלתי תקייה של חברות וניסיתי להתקין אותה, כנראה שזה שיבש משהו במערכת. לאחר מחיקה של התקייה התוכנה חזרה לעבוד אבל עדיין יש שגיאות בחלק מהפעולות. השגיאה שאני מקבל היא כזאת: RUNTIME ERROR R6000 STACK ERROR אם למישהו יש ידיעה כיצד לפתור זאת אשמח, תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים