תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכל חברי הפורום, אשמח להעזר בידע שלכם בנוגע לעבודה עם פרימייר. לאחרונה המעסיק שלי הודיע לי שהוא מאשר רכישת מחשב שעיקר יעדו יהיה עריכה בפרימייר פרו.לאחר התבוננות בדרישות המערכת של פרימייר באתר שלהם, ראיתי שממליצים עם כרטיס מסך מקצועי מסוג קוודרו או סתם כרטיסי high end ביתיים.שאלתי היא כזאת, מאחר והכרטיסים האלה דיי יקרים והטכנולוגיה של ההעזרות בהאצת כרטיסי מסך היא יחסית חדשה אצל פרימייר, עד כמה זה באמת יעיל ושווה את תוספת המחיר?אשמח לקבל מידע ממי שנתקל בסוגיה הזאת. ובכלל, אשמח לדעת על איזה דגשים כדאי להקפיד כשרוכשים מחשב (שעיקרו) לעבודה על פרימייר.
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
אז ככה הסבר קצר יש לי בעיה כמו שהבנתם ואין לי את הקובץ הזה המליצו לי להתקין מחדש את האופיס האם זה קשור ? וסבבה השגתי את הדיסקים מהטכנאי שלי מזמן מצאתי בבית את הווינדוס ואת האופיס ווינדוס XP ואופיס 2003 כמובן שעליו אני מדבר אז הטכנאי שלי שכח לרשום על כל דיסק מה הוא האם זה מסוכן אם אני יכניס את הדיסק של הווינדוס במקום האופיס ? והאם ההתקנה של האופיס מסובכת ? מחכה לתשובה תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
שלום רב התקנתי אופיס במחשב חדש. האקספי במחשב הוא באנגלית עם תמיכה בעברית. כשאני פותח את הוורד, התפריט מופיע לי באנגלית. כיצד אפשר לשנות שהתפריט יופיע בעברית? אני לא מוצא את האופציה הזאת. עליי לציין שניתן להדפיס מסמך בעברית, פשוט התפריט הוא באנגלית וזה מקשה מאוד על העבודה אודה על עזרתכם המיידית תודה
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום אנשים יש לי ראוטר של בזק ( netgear ) ואני צריך כל דקה בערך לכבות ולהדליק כדי ליצור אי פי אחר ( סיבות אישיות ) חברה אתם מכירים איזה דרך שאני יוכל לעשות את זה אוטומטי ? ( לתזמן ניתוק חיבור של הראוטר ) זאת אומרת אני לא יכול כל דקה לנתק את המודם ולחבר או ללחוץ על כפתור . חבר'ה תודה לעוזרים . ( זה לא קשור להורדות ולשטויות סתם סיבות אישיות )
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
חברה כולם להיזהר יש עכשיו וירוסים בקקאזה שמוסתרים בתוך שירים אתמול האנטי וירוס שלי גילה וקראתי כתבה היום אז למי שאין אנטי וירוס להיזהר!!!
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום רב, שם האתר: GMAIL דפדפן: Chrome מערכת הפעלה: Windows 11 יש לי בעיה לאחרונה ב - GMAIL כאשר אני פותח מייל אני רואה מייל חלקי וחסר, רק מילים וחסרות התמונות ומופיע רק הסמליל של התמונה שהייתה אמורה להיות. זה קורה רנדומלי מכל מיני מיילים שקיבלתי וכל מיני חברות ולא רק במישהו ספציפי ששולח לי מייל. ניסיתי לבטל את כל התוספים שיש לי בכרום וזה לא עזר. האם יכול להיות העובדה שיש 32,000 מיילים בסה"כ ב-GMAIL מאז שפתחתי חשבון משפיע על טעינת התמונות? מה עוד יכול להיות הבעיה ומה הפתרון? תמונה מצורפת ממייל רנדומלי שהגיע אלי ממכבי תודה רבה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הבעיה היא שיש תמונות שיצאו כהות, עם דגש בצע האדום וכולי.. יש איזו דרך לתת לפוטושופ לזהות מתמונה אחת את הצבעים הרצויים ואז היא תסדר את כל השאר באופן אוטומאטי?
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש איפה שהוא ברשת חבילה של Codecs שמכילה בפנים את רוב ה Codecs המצויים? נמאס לי להוריד סרטים וכל פעם לקבל הודעה שאין לי את ה Codec המתאים....
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום יש לי קובץ RAR מוצפן שחבר שכח את הסיסמה שלו איך אני יכול לפתוח אותו .?? ניסיתי את התוכנות האלה שמפצחות את הסיסמה אבל נראה לי שזה לא עובד וזה לוקח יותר מדי זמן , אז מה אני יכול לעשות בקשר לזה?? תודהה
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, אני גולש לא מעט באינטרנט ומשהו שלא נתקלתי בו בעבר הוא הקטע שאני עובר בין לשוניות והמעבד מגיע ל-100% התאמצות, מתאמץ ככה איזה דקה שלמה. במיוחד שאני עובר ללשונית של HWzone. מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
Symptoms One day suddenly most of the important features of Windows are grayed out or turned off (like the taskbar is not working anymore, or services.msc or msconfig etc'...) and this appears on the desktop: Solution To Remove Security Tool and SecurityTool, download Malware bytes, run it and restart your PC http://www.malwarebytes.org *This is a case study of an issue I just had and thought to share with the readers. Alexander Turovsky.
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אהלן חברים! רק ביומיים האחרונים החלטתי לנסות את הביטורנט [של AZUREUS לפי המלצה] ולהרפות טיפה מהאימיול. [אולי במיוחד כי אני לא מוצא שם כל דבר] התקנתי ת'תוכנה... ולאחר איזה 2-3 דקות תפעול שלה...קיבלתי הודעה אוטומטית שהפנתה אותי ללינק הבא: http://azureus.aelitis.com/wiki/index.php/LikelyFaultySocketSelector לא הבנתי בדיוק מה הקטע....והאם זה יכול לפגוע במהירות ההורדה שלי. SAFE MOD? WTF? הביטורנט שלי ב SAFE MOD? מישהו פה עוד קיבל את ההודעה הזו והתגבר עליה? שאלות בונוס :s05: : אומרים ב FAQ של אתר הביטורנט של אזורוס שדווקא לא לבחור בפורט הרגיל 6881 -אלא אחר! יענו זה BLACKLISTED...גם אתם שיניתם? או השארתם? מה זה אומר שתחת עמודת ה TRACKER -כתוב לי לא מקוון....ובקובץ אחר כת…
-
- 19 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי ! טוב הסיפור הוא כזה. יש לי ADSL +רשת של שני מחשבים. ואני משתמש בICS רגיל של הווינדוס, אני מוריד מקסימום עד 200K. אבל כשאני מפעיל את ה ICS הוא מגביל את ההורדה עד 100K כלומר הוא מקצה 100K אחרים לחיבור של המחשב האחר. ואפילו עם המחשב האחר לא דולק הוא סתם מגביל לי את ההורדה . ואני צריך לכבות את ה ICS כדי לקבל את מלואת המהירות, אני יודע שזה לא ממש בעיה לכבות אבל אני רוצה שזה יהיה תמיד פעיל ולא יגביל אותי ,כי אבא שלי שגולש כל פעם נכנס פעם לא ואחרי שניה עוד פעם, ועוד פעם. וזה מעצבן אותי מוות ,הוא אומר לי תדליק לי ,ןאני רב איתו . בקיצור עם מישהו יודע איך להוריד את ההגבלה ,זה משהו ב REGISTRY ואני צריך את ה Key . אני על 9x . טוב חברה תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
איזה תוכנת שיתוף של EMULE הכי טובה , מבחינת הורדות, ומבחינת המשאבים שהוא לוקח ?
-
- 17 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם, ברשותי הארד דיסק שמחולק להרבה מחיצות. יש לי 2 מחיצות UNALLOCATED והייתי רוצה ל"מזגן" למחיצה אחת UNALLOCATED. האם הדבר אפשרי? ואם כן, הכיצד? מצ"ב SCREENSHOOT של חלוקת הכונן הקשיח מ-partitions magic [attachment deleted by admin]
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
התקנתי נירו ללא התוכנה המתלווה INCD, פשוט לא ניתן להתקין אותה לא מתאימה ל-XP ! לעומת זאת, ניתן לבצע את אותה פעולה מתוך XP, עכשיו משהו מוזר קורה .... אני מעביר לכונן/צורב שבו נמצאת מדיה רב פעמית מפורמטת קבצים, הם מופיעים בכונן, עדיין ללא צריבה. כשאני מבקש לצרוב אותם, הצריבה מתבצעת, אך איני יכול לראות כלום ! קודם הם הופיעו לפני הצריבה כשרק "זרקתי" אותם לשם, אחרי הצריבה אין להם זכר, על אף שבוצעה הצריבה בליווי האשף. מישהו יכול להסביר לי מה קורה כאן? אגב, זו פעם ראשונה שאני עובד עם XP, ומן הסתם גם עם תוכנת הצריבה המובנת בה. עזרה בבקשה... תודה
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
משום מה, ה-POWER DVD לא מציג לי תרגום בעברית, למרות שבחרתי את השפה והכל נראה בסדר מבחינת הגדרות. האם צריך דרייבר או תוכנה נוספת עבור הכתוביות?
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
מישהו בבקשה יכול להביא לי מדריך איך לסנכרן כתוביות בעזרת התוכנה Time Adjuster ?
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
-
שמעתי שאפשר להשתמש בקישורים של האימיול אבל איך היא מבחינת מהירות?
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
גרסא 4. הם שינו את האתר שלהם של המפתחים, והקישור להורדה שם ריק: http://developer.sonyericsson.com/cws/devworld/technology/more/bluetooth חיפשתי בגוגל, אבל כל המקומות שמצאתי להורדה מפנים לאתר של SONY ERICSSON. HELP!!!
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שאלה שהרבה זמן מדאיגה אותה: כיום הגרפיקה במשחקים מדהימה אבל עדיין לא ברמה של גרפיקה בסרטים. יש הרבה סרטי אנימציה שנעשו במחשב על ידי גרפקיה ממוחשבת והם ברמה מאוד טובה ביחס לגרפיקה במשחקים. השאלה שנשאל היא מדוע המשחקים לא נמצאים ברמה של סרטי אנימציה מבחינת גרפיקה?
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אולי זה בגלל הפיירוול של האינטרנט סיקיוריטי? הודעת שגיעה.
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מחפש תוכנה בעזרתה אני אוכל לשנות שמות של מספר קבצים בעלי מכנה משותף מסויים. לדוגמא, קיימים לי 4 קבצים בספריה אחת: asdf123.txt aadf123.txt asdhjgs123.txt nbnwe123.txt אני רוצה לשנות את שמות כל הקבצים כך שהמכנה המשותף (123) לא יופיע בהם, ושמות הקבצים החדשים יהיו: asdf.txt aadf.txt asdhjgs.txt nbnwe.txt האם משהו מכיר תוכנה כזו? תודה רבה ולילה טוב, מושיקו
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מועדים לשמחה, אם ההודעה לא קשורה לכאן אז זה בסדר אם תעבירו אותה לא הייתי בטוחה איפה לכתוב אותה יש לי בעיה אם השרתים באימיול: השרת של הKAD מתחבר ואילו בלשונית של "שרתים" לא כתוב לי מחובר אז אני לוחצת על המקש שבצד ימין זה מנסה להתחבר אבל לא מצליח ואומר שאין שרתים תקינים (הסימן של האימיול בשורה העליונה -בשורת הפונקציות הכללית,כן מחובר)-זה אומר שהשרת של הEDK2 לא מצליח להתחבר לפעמים כשאני פותחת את האמיול הוא אומר שיש שרתים מעודכנים שצריך להוריד ניסיתי לעשות את זה אבל זה לא עזור(או שאני לא עושה נכון) מקוה שהבעיה שלי הובנה,כי קשה לי להסביר אותה תודה רבה, לילה טוב וחג שמח!
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-


