תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
העניין הוא שניסיתי להתקין את זה כבר יותר מ 5 פעמים הכל עובר טוב ויפה כולל הפיקס עדכון אבל פשוט הוא לא מוצא לי כלום! בפעם הראשונה הוא מצא ומאז נעלמו עקבותיהים של הפיילים באינדקס! אני רושם למטה אותיות שאני יודע בוודאות שקיימות גם סימנתי את כל המחיצות שלי וחיכיתי לאינדקסינג וכלום חייב להיות לזה פתרון כי בזמן הקצר שהשתמשתי בזה זה פשוט יותר מטוב
-
- 0 תגובות
- 525 צפיות
-
-
אדובי (בעלת פוטושופ ופורמט הPDF הידוע) קנתה את חברת מקרומדיה (FLASH וכמובן DIRECTOR, FREEHAND) בעסקת חילופי מניות. לידיעה באתר של CNET: http://news.com.com/Macromedia%2C+Adobe+make+peace+for+bigger+fight/2100-1012_3-5675158.html?tag=nefd.lede
-
- 4 תגובות
- 634 צפיות
-
-
היי אני משתמש באימיול של MorphTX ומוריד דברים די נדירים משם (וממש לא מצפה שהם ירדו תוך כמה דקות או כמה שעות)... השאלה אם הפעלת ה WEBCACHE תתן משהו ואולי תעזור לשפר קצת מהירות, או שאם מדובר בדברים נדירים זה לא יעזור כל כך ?
-
- 1 תגובה
- 867 צפיות
-
-
חברה רציתי לשאול כמה זמן לוקח לתוכנת של בדיקת הזיכרון לבדוק את המחשב (ל Memtest) היא בדקה לי כבר 22 שעות ולא עוצרת יש 512 ראם.
-
- 4 תגובות
- 707 צפיות
-
-
אפשר בבקשה תוכנה שתעזור להחביא את האיקונים של ה-tray.?
-
- 2 תגובות
- 474 צפיות
-
-
התקנתי לפני כמה ימים את הגרסה החדשה והיא פשוט לא עובדת, הפעלתי אותה ואז האינטרנט סקיורטי שואל אותי מה לעשות, 1) לתת לה להתחבר לאינטרנט תמיד. 2) לא לתת לא להתחבר לאינטרנט אף פעם. עכשיו אני עושה את האפשרות הראשונה ואז מחכה, מחכה, מחכה, מחכה ו... מחכה וה-FF פשוט לא מתחבר לאתר, אז ניסיתי אתרים אחרים אבל גם אליהם הוא לא מתחבר, אוקי אז עכשיו תמיד מנסים להתקין מחדש נכון? אז עשיתי את זה וזה עדיין לא עוזר. מה לעשות בבקשה אני ממש מעוצבן מהחרא הזה ואני עכשיו עם ה-IE. תודה מראש slim_shady. תראו תגובה 3
-
- 5 תגובות
- 567 צפיות
-
-
אני לא מעוניין באקרובט רידר , יש משהו אחר , קל יותר מבחינת משאבים?
-
- 0 תגובות
- 526 צפיות
-
-
יש לי תמונות שאני רוצה לצרוב על דיסק,ולכלול בתוך הצריבה מוסיקת רקע,איזו תוכנת צריבה\עריכה אני צריך בשביל זה? תודה מראש לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 513 צפיות
-
-
כל הזמן הקספרסקי נותן לי אזהרות על איזה IP שכל הזמן משתנה, וכל פעם כשאני משאיר את המחשב דלוק והמסך מכובה,אני שומע את הסאונדים של Windows על הרקע.. אז פרצו לי או לא?
-
- 4 תגובות
- 583 צפיות
-
-
מה צריך לעשות כדי שלאחר פירמוט כל ההורדות בתוכנה ישמרו ואחוז ההורדה לא יתאפס?
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
-
קניתי צורב דיוידי של NEC 3520a ורציתי לדעת באיזה תוכנה אני אמור להשתמש (עדיף של נרו) בשביל להתחיל לצרוב איתו? אני משתמש בנרו 5 והוא כל כך ישן עד שהוא לא מסוגל לזהות את הצורב דיוידי, יש גירסא של נרו שאתם ממליצים עליה שתעבוד טוב עם הצורב? אה ועוד שאלה שלגמרי לא קשורה... כשמתקינים את הווינאמפ, מה אומר הקריין בקובץ דמו הזה שמגיע עם התוכנה?!
-
- 9 תגובות
- 657 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לדעת מה יותר טוב ולמה nod32 or norton antivirus חשוב לי הסיבה גם תודה
-
- 22 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
הורדתי את GAIM לאחר המלצות רבות עליה אבל הבעיה היא עם העברית אומנם אני יכול לכתוב בעברית ואף המכותבים שלי רואים בעברית, אני מקבל את העברית שלהם כג'יבריש. האם מישהו גם התנסה בתופעה כזו ואם כן איך פתר אותה
-
- 4 תגובות
- 570 צפיות
-
-
אני לא מבין, מה זה רוצה ממני?! (ההודעה מופיעה בירוק בצד השמאלי העליון כפי שניתן לראות בתמונה הנ"ל) במידה ואני עושה 'Learn More', זה מפנה אותי ל-פה. בין כל השפות הנמצאות שם ברשימה, ישנו קובץ בעברית להורדה- קובץ בשם LangHebrew.lng. השאלה, מה אני עושה איתו הלאה..שמתי אותו בתיקיה הראשית של התוכנה ואין שינוי - ההודעה הירוקה עדיין מופיעה. מקווה לעזרה, בתודה מראש, יניב.
-
- 3 תגובות
- 575 צפיות
-
-
ברוכים הבאים לתוסף שיקל על ניווט בין דפי הפורום. מה זה עושה ?? כעת כשאתם מסתכלים על רשימת פוסטים, התוסף מאפשר לשנות את הצבע לדיונים חדשים/מעודכנים ולדיונים שאין תגובות בשבילם (אפשר לבחור כל צבע ולמי לשנות). הנה דוגמא שתמחיש את זה (יש 3 צבעים שונים לפוסטים, כמובן שאפשר לשנות רק אחד מהם וכו'): ------------------------ ------------------------ בגרסא 0.2 הוספתי אופציה חדשה שמאפשרת לכם לעבור מהר בין הפורומים השונים באתר, ע"י תפריט שנמצא בצד שמאל למעלה (ראו תמונה): ------------------------ ------------------------ כמובן שלחיצה עם כפתור אמצעי על לינק בתפריט המהיר יפתח אותו ב TAB חדש (כמו כל לינק שיש בעמוד, בשביל ניווט נוח יותר). איך מתקינים ?? בגדול רשום באנגלית בה…
-
- 32 תגובות
- 8.5k צפיות
-
-
היי אמיגוס. בזמן האחרון תוכנת האימיול שלי ניהית איטית לגמרי, וסתם תופסת משאבים בלי להוריד כלום. פרטים: גרסת התוכנה: eMule Lionetwork v 5.2 הסבר מעמיק על הבעיה: האימיול מוריד ממש ממש לאט,קובץ של 5MB לוקח לו יום שלם להוריד, (יש לציין שאני לא ממש מוריד WAREZ) וקבצים של 500MB \ כמה ג'יגאבייטים אתם כבר יכולים לדמיין מתי ירד, אולי יהיה לי מזל וזה ירד כשתצוץ לי השערה הלבנה האחרונה. עשיתי סריקת תוכנות ריגול \ וירוסים, סגרתי משאבים שגוזלים מהתוכנה מהירות (למרות שהיא גוזלת משאבים) גם מפריעה במחשב עם האיטיות,וגם לא מורידה כמו שצריך. יש לציין שמעולם לא הגעתי איתה ל 50.0KB מהירות. יש פתרון חבר'ס?
-
- 49 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
בהתחלה היו פשוט המון בעיות בeXeem והעדפתי לא להשתמש בה. רציתי לשמוע, לפני שאוריד בעצמי, את הדעות שלכם על התוכנה כרגע. זה כבר מה שציפיתם?
-
- 6 תגובות
- 763 צפיות
-
-
הלוח וכ.מסך מופיעים בחתימה הדריברים שלי ללוח הם מ guru3d אני לא כל כך זוכר איזה האמת.. ולכרטיס מסך הם: Xtreme G 76.41 (ForceWare) אני רוצה המלצה לדריברים הכי טובים שאתם מכירים של nvidia תודה מראש..:]
-
- 2 תגובות
- 555 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה אשר אני יוכל לעבוד על המחשב ובאותו הזמן להציג סרט בטלויזיה האם קיים כזה דבר??
-
- 3 תגובות
- 752 צפיות
-
-
כמו שנכתב בכותרת.. אני מחפש תוכנה שבאמצעותה יהי ניתן לצפות בסרטים כאשר מצמידים להם כתוביות.. הדרישה הנוספת היא שאני אוכל להגדיר רשימת השמעה ובה לכל סרט אני אוכל להגדיר מראש כתובית מסויימת... יש תוכנה שכזו? תודה מראש לעוזרים!
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היה לי כבר VB במחשב שלי ועשיתי לו Uninstall, הUninstall עשה בעיות אז נאלצתי למחוק ידנית את התוכנה.. עכשיו כאשר אני מנסה להתקין מחדש את הVB אני מקבל הודעה ( ראה תמונה למטה) שאומרת לי שכבר קיימת אצלי במחשב גרסה של VB ולכן יש מצב שאחת מהגרסאות או שניהן לא יפעלו. אז המצב הוא עכשיו ששניהם לא פועלות ונתקעתי בלי VB ויש לי פרויקט שלם להגיש עוד שבועיים אני יודע שצריך למחוק משהו מהרגיסטר רק שאני לא יודע מה איפה ואיך. אז למישהו יש מושג איך אני פותר את הבעיה הזאת ? ופרמוט זה לא פתרון בשבילי כי זה לא אפשרי :\ תודה מראש לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 674 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה כזו ולא הOXYGEN. תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 784 צפיות
-
-
יצאה גירסה חדשה... עכשיו הבעיה היא שאני לא יודע איך לעשות את החלון של ההתכתבות כמו שהוא היה פעם בגרסאות הישנות. זה אפשרי?
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שממירה MP3 STREO ל AC3 5.1 ערוצים? תודה מראש ??? ???
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
-


