עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. 1. כשאני בא להפעיל קובץ סאונד לפעמים מוצא לי ERROR שאומר שSOUND DEVICE IS NOT INSTALLED, למרות שכמה שעות לפני זה הפעלתי קובץ סאונד וזה פעל בלי בעיה, אני מפעיל את המחשב מחדש וזה מסתדר. 2. בעת הפעלת המחשב מופיעה הודעת ERROR מוזרה ( מצורפת תמונה), מדי פעם לאחר שאני חוזר ממצב המתנה מופיע לי ERROR מוזר JUSCHED.EXE( מצורפת תמונה) 3. צירפתי תמונה של הTASK MANAGER, מישהו יכול להגיד לי אם מותקן במחשב SPYWARE, והאם יש דברים שאפשר לסגור תמידית ? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 683 צפיות
  2. איך קוראים לתוכנה שבעזרתה אפשר לתקשר טלפונית בחינם כמובן?

    • 9 תגובות
    • 913 צפיות
  3. שלום, לדודים שלי יש מחשב אנתיקה (פנטיום 2 400 עם 128 מגה זיכרון) . עכשיו הם החליטו להתחבר לאינטרנט מהיר. לאחר שראו שבמחשב שלי, אין שום וירוסים וחלונות קופצים וכ"ו, החליטו לבקש ממני להכין את המחשב שלהם לקראת האינטרנט. הבעיה היא שהמחשב שלי מסוגל בקלילות יחסות להריץ כל הזמן את NIS ואת NAV מה שמחזיק לי את המחשב נקי ובלי בעיות כלל. אבל אם אני אשים את התוכנות הנ"ל על המחשב שלהם, הוא פשוט ימות מעומס.... אז אני מבקש, מכל האנשים שהתנסו עם תוכנות אנטיוירוס ופירוולים, להמליץ לי על שילוב של פירוול עם אנטיוירוס שישמור על המחשב הישן והמסכן שלהם מכל הסכנות שברשת, אך באותו הזמן לא יעמיס אותו למוות. תודה רבה לכל המגיבים מראש.

    • 5 תגובות
    • 758 צפיות
  4. Started by Omerole,

    מכונת NOSCRIPT ובעיקרון חוסמת את כל הjavascripts ברשת....ניתן לפתוח אתרים שאתם סומכים עליהם (ראו ערך hwzone.co.il ) ניתן להוריד אותה מהאתר עידכונים של מוזילה....

    • 0 תגובות
    • 709 צפיות
  5. צריך תוכנה פשטוה וקלה בשביל לדעת מה היא טמפרטורת המעבד הארד דיסק כרטיס מסך ומה שנחוץ לדעת בעיקרון ..

    • 23 תגובות
    • 3.4k צפיות
  6. Started by ras81,

    שלום האם יש תוכנה אשר מאפשרת שינוי ההקול המוקלט כגון לעבות אותו, להוסיף לו באס, כו'. איני מבין בתחום כ"כ ואשמח באם מישהו יוכל להמליץ לי על תוכנה כזאת (עדיף חינמית) תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 623 צפיות
  7. לפני שבוע קניתי מסלקום את הסלולרי ולא קיבלתי דיסק עם תוכנה Mobile Phone Tools אני רוצה להעביר צלצולי MP3 למכשיר ואני לא יכול לעשות את זה בלי התוכנה. כל מקום שחיפשתי התוכנה בתשלום ואין תקופת נסיון. ד"א יש לי גם בעיה עם תוכנות הP2P שלי... סתם בלי שום קשר. אני צריך עזרה דחופה. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות
  8. לא מתחבר לי :-[

    • 14 תגובות
    • 959 צפיות
  9. איך אני גורם לכפתורים של play , pause קדימה ואחורה לעבוד בwinamo ולא רק במדיה פלייר *** מר בחור שנעל לי את הבקשה הקודמת , אם גם הפעם הכותרת לא טובה פשוט תשנה אותה בסדר?? ***

    • 3 תגובות
    • 654 צפיות
  10. יש לכם איזשהי תוכנה כזאת? ואני לא מדבר על crack אם יש משהו אחר שתוכלו להציג ולהביא לי אני אשמח תודה.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  11. למה הסקייפ שולח ומקבל קבצים במהירות 0.5 קילובייט??

    • 3 תגובות
    • 677 צפיות
  12. Started by talkfir,

    שלום, 1.כשהתקנתי את ה win xp pro(דיסק צרוב) אז מתישו באמצע ההתקנה זה אומר שזה לא יכול להעתיק את gloW.chm ..האם קובץ זה חשוב ומשמעותי? למעשה השתמשתי די הרבה (שנה שנתיים לפחות) בוינדוס (מאותו דיסק התקנה) במחשב הראשי שנפל לאחרונה (כעת אני במחשב שני זמני..) ולא זכור לי שהיו בעיות מערכת למינהם.. 2.האם חובה להתקין את כל העידכונים של הווינדוס? אם כן, מדוע? (זה נראה לי סתם מיותר..יש פיירוול ואנטי וירוס מספיק לא?) 3.מה זה למעשה הservice pack2? מה הוא מכיל? ולמה הוא חשוב ומומלץ? 4.שמעתי יצא גרסה חדשה לווינדוס? 2005?? אשמח לשמוע עוד פרטים.. תודה

    • 1 תגובה
    • 745 צפיות
  13. כשרשימת השירים ב-winamp נגמרת אז הוא מתחיל אותה מהתחלה בלופ, איך מפסיקים את זה?

    • 2 תגובות
    • 559 צפיות
  14. Started by zvkel,

    לא ידעתי אם לשים את ההודעה הזו כאן או פבורם חומרה אבל חשבתי שכאן היא תקבל יותר חשיפה אז היא כאן יש לי את המקלדת מולטימדיה של מיקרוסופט איך אני גורם לכפתורים של ה play , pause שיר הקודם\הבא לעבוד גם בwinamp לא רק במדיה פלייר המגעיל של חלונות?

    • 1 תגובה
    • 750 צפיות
  15. האנטי וירוס או הפיירוול מונעים את הקבלה מיד בטענה "bloked because it is potentially unsafe" אבל גם לסגור את הMCAFEE לא עוזר לי..ולבטל בOPTIONS את הסריקת וירוס במסנג'ר לא עוזרת. למישהו יש מושג? יש לי מסנג'ר 7 עם פלוס

    • 4 תגובות
    • 620 צפיות
  16. Started by Smgr,

    זה ה ERROR הכי מוזר שראיתי אי פעם כשאני מנסה להיכנס עם המספר שלי במחשב שלי אני מקבל את 0406 אבל כשאני נכנס עם מספר אחר במחשב שלי הכל בסדר , כשאני מכניס את המספר שלי במחשב אחר הכל עובד ואין שום בעיה אבל כשאני מכניס את המספר במחשב שלי שוב אותו 0406 ארור , ניסיתי להסיר את ההתקנה של ה ICQ ועברתי על ה REGISTRY ומחקתי את כל הרישומים של ICQ וגם זה לא עזר אז החלטתי לפרמט את המחשב וגם זה לא עזר אני עדיין מקבל את ה ERROR הזה רק במחשב הספציפי הזה בכל מחשב אחר המספר שלי עובד והכל טוב ויפה. מישהו ראה פעם דבר כזה ???? נ.ב חיפשתי באתר של ICQ ומצאתי כל מיני פתרונות אבל כלום לא עבד.

    • 1 תגובה
    • 841 צפיות
  17. Started by gab1234,

    שלום לכולם התלבש לי טולבר בשם ZTOOLBAR על האקספלורר. חיפשתי בגוגל ולא מצאתי כלום. ADAWARE ו- SPYBOOT לא מוצאים כלום. הוא לא נותן לי לרשום כלום ב- ADRESS BAR והוא משנה לי את אתר הבית כול הזמן. יש על המחשב WIN 98 ואקספלורר 5.5 ... ולפני שתגידו לי לשנות ל-XP אני חייב שיהיה במערכת ההפעלה DOS. יש עצה למישהוא כי זה ממש מתסכל...

    • 7 תגובות
    • 933 צפיות
  18. Started by מהיר^ועצבני,

    יש לי כרטיס מסך riva tnt 32mb ויש באתר התקנות של דרייברים ואני לא יודע איזה אני צריך להוריד .אם מישהו יכול לתת לי לינק תודה..

    • 2 תגובות
    • 645 צפיות
  19. קניתי עכבר אופטי של Logitech , התקנתי את הדרייבר שלו וזה גם התקין לי Logitech Desktop Messenger . נישיתי למחוק את זה כמה פעמים - זה נמחק, אבל לא מ Add or Remove Programs ... איך להפטר מהתוכנה? - מי יכול לעזור?

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  20. אני צריך המלצה על חבילת תוכנות אבטחה (לדוגמא: Norton Internet Security 2005).

    • 1 תגובה
    • 570 צפיות
  21. אנ רוצה לפרמט את המחשב אבל חייב לשמור את ההודעות שנקראו כבר איך אני עושה את זה?

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  22. Started by surfface,

    אני מחפש תוכנה להורדת תמונת מאתר .נגיד לדוגמא הזנתי כתובת אתר ואז מוריד לי את כל התמונות מאותו עמוד. תביאו לינק בבקשה אם זה לא חוקי אז רק שם. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. הורדתי כמה תוכנות אבל הן היו סתם.. מחפש תאחת המושקעת ואם יש בה ערוץ 3 של הכבלים יהיה לי יותר וב ;D

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by omrij,

    יצאה היום (זה כבר אתמול) סופית-לא בטא http://lavalys.com/products/download.php?pid=1〈=en&pageid=3 אולי זה יעזור לאלו שהגירסה הקודמת זייפה אצלהם

    • 3 תגובות
    • 822 צפיות
  25. Started by eran2,

    שלום לכולם התקקנתי את התוכנה כדי להשתמש בתוכנת הTV שיש באתר ואז ראיתי שזה לא משהו ורציתי לעשות UNNINSTALL אבל זה לא נותן . כנ"ל גם לגבי מצב בטוח . בנוסף לא ניתן להכנס להגדרות של התוכנה אי אפשר כלל לפתוח אותה . מה עושים איך מוחקים אותה . היא שינתה לי את הגדרות קבצי ה-MP3 להיות תחת תןכנה זו והם גם לא נפתחים אלא אם עושים OPEN WITH ורק אז הם נפתחים ואי אפשר לשמור על ההגדרות של פתיחה בעזרת תוכנה אחרת

    • 0 תגובות
    • 631 צפיות

דיונים חדשים בפורומים