תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם! במחשב שלי (XP) ישנה תופעה מוזרה ביותר שהתחילה בשלב כלשהו. כאשר אני פותח את סייר Windows (זה שמשמש לניהול הקבצים במחשב, שמופעל ע"י "המחשב שלי". לא Internet Explorer), אני מצליח לעבוד איתו בין 20 שניות לשלוש דקות, כי אחריהן הוא פשוט נתקע וקופא, לא מסיים את הפעולה שהתבצעה וגם לא מעדכן את הגרפיקה שלו במעבר בין חלונות... אי אפשר לסגור אותו. כדי להמשיך לעבוד אני צריך לפתוח חלון סייר חדש ולעבוד איתו עוד כמה דקות, וכך הלאה... )-: לאחר חקירה ראיתי שמה שפותר את הבעיה הוא פשוט: להתנתק מהרשת! ברגע שאני מנתק את כבל הרשת (או מכבה את הראוטר, או מתנתק תוכנתית. כל פעולה שגורמת למחשב להרגיש ש"כבל רשת מנותק") - הסייר חוזר לעצמו ואני יכול להמשיך לעבוד כמה זמן שאני רוצה. ברגע שאני…
-
- 0 תגובות
- 810 צפיות
-
-
למישהו יש תוכנה שהיא עמו הסייר של וינדוס (בסיגנון שלו אבל לא הוא)?
-
- 6 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
כבר זמן רב, גולשי אינטרנט רבים (אפשר לומר "רוב הגולשים?") משתמשים בדפדפנים עם טאבים, כאשר הדפדפנים המומלצים הם Maxthon המתלבש על המנוע של Internet Explorer, ו-Firefox הבנוי על קוד פתוח. בד"כ, אני משתמש בכמה אתרי אינטרנט במקביל, והגלישה שלי באינטרנט הפכה לנוחה עד בלי הכר לאחר שעברתי לדפדפן המבוסס על טאבים, במקום לפתוח כמה חלונות של Internet Explorer (כבר שכחתי מה זה Internet Explorer). עכשיו, למה לא להשתמש בטאבים גם בתיקיות הקבצים? אני עובד הרבה עם קבצים שנמצאים בתיקיות שונות, ובד"כ פתוחים לי מספר חלונות של Explorer שבכל אחת מהן יש תיקייה אחרת, כאשר אני עובד על כל התיקיות הפתוחות במקביל (פתיחת קבצים בתוכנות שונות, והעברת קבצים מתיקייה לתיקייה). יש אולי תוכנה שמתלבשת על המנ…
-
- 28 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי טבלת מספרים באקסל שכל כמה תאים הם צבועים בצבע רקע אחר , אני מעוניין לסכם את התאים בעלי הצבע רקע הדומה . אני מניח שזה בעזרת הפונקציה sumif אבל איזה תנאי אני כותב בצבע רקע של התא אשמח לתגובה מהירה מיכאל
-
- 0 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
זה לא מותקן אצלי, אבל מי שרוצה שינסה Ctrl-Alt-A (on a PC) to bring up the first time. After that, ctrl-A or a selection from the "Tools" menu activiates it.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה לסמן ארוע שבצעתי (ע"י checkbox/ סימון אחר). אני מוכנה לקבל הצעות כגון תוסף ל- firefox או תוכנה לניהול משימות שתרוץ על לוח שנה עם אפשרות הוספת ארועים חוזרים. אולי בכלל יש הרחבה של google לסימון ארועים?... ד"א, התיאשתי מהתוסף- remember the milk (ראו פוסט קודם שפרסמתי לגבי חוסר עדכון יומנים מ- gmail ל- remember thr milk).
-
- 3 תגובות
- 859 צפיות
-
-
בויאנמפ מבטלים את הסימון של ה-open duplicate windows איך עושים את זה באפשריות של FF?
-
- 2 תגובות
- 539 צפיות
-
-
היי, אני נמצא בעיצומו של תהליך ניסיון עם כרום, בינתיים אני מוצא בו כמעט כל מה שיש לי בפיירפוקס בתחום התוספים. בתחום ההתאמה האישית קצת פחות, אבל לחלק מהדברים אפשר להתרגל ולחלק מהדברים יש פתרונות אחרים. מה שלא הצלחתי למצוא לו פיתרון ומטריף לי את הצורה זאת הדרך שבה הדפדפן מסמן טקסט. לצערי הרב כל פעם שאני מסמן טקסט מסויים שחוצה את גבול השורה הבודדות - כרום מתנהג כמו דביל ומסמן את כל רוחב השורה גם אם אין שם בכלל טקסט. זאת בניגוד לפיירפוקס שפשוט מסמן את הטקסט בלבד. אני חושב שפעם גם IE התנהג בצורה המפגרת הזאת, אבל בדקתי עכשיו עם IE 8 ואני רואה שגם אם זה אכן היה ככה - עכשיו זה כבר לא. הדגמה: ככה זה נראה בפיירפוקס (טוב מאוד!) וככה זה נראה בכרום (מזעזע) יש דרך לגרום לכרום להתנהג יו…
-
- 46 תגובות
- 4.7k צפיות
-
-
אם אני נמצא בדף מסויים ואני רוצה במקביל לפתוח כמה לינקים מסויימים בדף איך אני עושה זאת? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 604 צפיות
-
-
שלום לכולם, האם יש אפשרות לכתוב סימוני נביעה סמנטית ונביעה סינטקית ב-mathtype? תודה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 795 צפיות
-
-
במסגרת לימודיי במדעי המחשב אנו נדרשים ללמוד על מחשב SRC- Simple Risc Computer. מכונה פשוטה לדוגמא, הממחישה את מבני המעבד, זיכרון, ורגיסטרים. אני מחפש סימולטור למכונה כזו ע"מ לכתוב פקודות אסמבלר פשוטות לצורכי לימוד. מישהוא מכיר דבר כזה?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יש לי מידי פעם בעיה שמופיע לי בפייסבוק ובYNET ובעצם בכל מקום שיש פלאש כמו פה http://img2.tapuz.co.il/forums/1_159138028.jpg סימן קריאה כזה ולאחר כמה זמן זה חוזר לעצמו ואפשר להמשיך לעבוד איך מסדרים את זה? תודה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום.נכנסתי למנהל ההתקנים שלי והופיע לי סימן שאלה צהוב לי הגדרה של usb התקנים אחרים. הסרתי את ההתקנה. השאלה שלי האים זה יפגע בחיבור usb ?\ אני צריך להוריד דרייבר ולעשות התקנה מחדש?
-
- 4 תגובות
- 879 צפיות
-
-
יש לי בעיה חברי המטומטמם שלח לי קובץ כזה ופתחתי אותו ויש לי בעיות במחשב המחשב נתקע ונגיד שאני נכנס למשחקים וממזער אותם אז הסימן של העכבר נהיה שקוף ושאני עושה ריסט זה מסתדר.מה עושים ?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
זה לכול ה FAN BOYS של פיירפוקס... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3144743,00.html
-
- 6 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
ב- contact list אני רואה סימני שאלה במקום השמות של האנשים. התופעה חלה רק בשמות בעברית אני משתמש ב- WIN XP PRO תודה איל
-
- 18 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
מה עושים במצב כזה? [br]פורסם בתאריך: 29.06.2010 בשעה 08:35:07 ?[attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 768 צפיות
-
-
התקנתי את הגרסה החדשה של התוכנה ועכשיו בכל הכפתורים בכל התפריטים מופיעים סימני שאלה במקום טקסט... גם אחרי הסרה והתקנה מחודשת של גרסה זאת וגם של גרסאות אחרות זה קורה. יש לציין שבעבר זה היה בסדר. מה קרה פתאום? אשמח לעזרה!
-
- 1 תגובה
- 718 צפיות
-
-
שלום יש לי מסמך מאד חשוב שכתבתי במחשב כף יד.המסמך נכתב בפוקט וורד והועתק למחשב שולחני שם הוא נפתח בוורד רגיל. אבל כאשר הוא ניפתח כל המילים והאותיות הפכו לסימני שאלה ואין לי אפשרות לשחזר אותו. אשמח אם מישהו יעזור לי כי זה מסמך מאד חשוב. עבדתי עליו תקופה ארוכה. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 902 צפיות
-
-
שלום לאחר התקנת win xp התגלתה בעיה, שחלק מהכתוב (כמו למשל בדוא"ל נכנס בoutlook) מופיע סימני שאלה וג'יבריש במקום הכתוב בעברית. אני זוכר שנתקלתי בבעיה בעבר ופתרתי אותה, ואני מניח שהנושא גם נטחן בפורום, אבל קשה לחפש ולמצוא ת'רד ספציפי שעוסק בזה. אשמח לעזרתכם נדב
-
- 2 תגובות
- 684 צפיות
-
-
-
אני לא יודע מה קרה לFF שלי אבל כל פעם שאני מוסיף סימניה היא נעלמת אחרי שאני סוגר את הFF למה ? איך אפשר לסדר את זה?
-
- 1 תגובה
- 693 צפיות
-
-
למה שאני מקליד בפייסבוק משפט ואז סימנים כמו @#$%? הסימנים עוברים לתחילת הטקסט? לדוגמא !@#$%^גגגגגגגככככככככבהנ במקום מה שאני רוצה גגגגגגגככככככככבהנ !@#$%^ איך פותרים את זה?
-
- 2 תגובות
- 781 צפיות
-
-
האם יש תוכנה שמסנכרנת בין הנייד לנייח (לשני הכיוונים)? הכוונה היא בעיקר לאימייל (דרך OUTLOOK) ולמסמכים? הדגש כאן היא על תוכנה שתעשה את זה באופן אוטומטי, כי זה מיועד למישהו שלא כלכך מסתדר עם מחשבים... תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 491 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לערוך את האווטלוק אקספרס שלי כך שיקבל דואר רק מכתובות המופיעות ברשימת אנשי הקשר שלי. האם יש מישהוא שיכול להדריך אותי כיצד ניתן לעשות זאת? תודה
-
- 0 תגובות
- 502 צפיות
-


