תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
התקנתי את Thunderbird אבל אני לא מצליח להפעיל את החשבון שלי ב hotmail.com ... תודה לעוזרים..
-
- 3 תגובות
- 729 צפיות
-
-
מקור נרו 7 בגרסת הפרמיום הודלף לרשת, זאת למרות תאריך יציאה רשמי של ה 13 לאוקטובר, התוכנה שוקלת 560 מגה... לא סביר בעליל לתוכנת צריבה, מה דעתכם על המשקל האדיר של התוכנה, האם לדעתכם תוכנת צריבה כל שהיא "שווה" כל כך הרבה מקום? **נא לא להפיץ פה WAREZ**
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב.. יש לי שני שאלות אני עובד עם EXCEL של אופיס 2003 בעיברית. אבל המצפרים נמצאים בצד שמאול של המסך כמו בגירסה האנגלית. השאלה מה יש לעשות על מנת להעביר את הEXCEL למצב רגיל. שאלה שניה....... יש לי שני מחשבים ברשת ואני עובד עם OUTLOOK EXPRESS 6 של XP. אני רוצה להעביר את כל התכתובות מאייל שלי כולל ספר כתובות, והגדרות אישיות שלי ממחשב למחשב אי אני מבצעה את זה? בתודה מראש עמיר שחר
-
- 0 תגובות
- 634 צפיות
-
-
התקתנתי את התוכנה שעבדה בסדר אבל לאחר שהסרתי אותה עדיין קיים כונן וירטואלי של דיוידי. עשיתי לו הסרה אך לאחר שאני מפעיל מחדש את המחשב הוא מזוהה שוב מה עושים.
-
- 2 תגובות
- 610 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת מה לפי דעתכם הכי מהיר וטוב אימיול של ליינטוורק אימיול של ווארזפה אימיול של להלה אימיול morph mod אימיול plus האמיול מהאתר הרשמי או אימיול אחר (מוד) שאתם משתמשים וממליצים עליו
-
- 16 תגובות
- 2k צפיות
-
-
יש לי את הפלאפון sk tv slider ויש לי גם את הכבל נתונים למחשב עכשיו ראיתי פעם לא זוכר איפה שיש מדריך להכנסת שירים לפלאפוןן לא זוכר איךך אז אני מחפש את המדריך הזהה בבקשה אם מישהו מכיר
-
- 4 תגובות
- 605 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנת עיצוב תמונה כמה שיותר פשוטה בשביל ילדה בת 14 ללא ידע רב במחשבים... כמובן שפוטושופ תוכנה מסובכת מידי אז לא להציע... תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 943 צפיות
-
-
כיצד ניתן לבטל את ה Aanlyzing בתחילת הקידוד ? התהליך הזה מכפיל לי את הזמן.
-
- 0 תגובות
- 493 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שאפשר לערוך בה כתוביות.. לשנות פונט,גודל וכו'... פשוט הדיוידי שלי מציג אותם נורא קטנות
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מדבר על המסך הכחול שאומר את המשפט המעצבן הזה. למשהוא היה הבעיה הזה ? או יודע איך לפתור את זה ? תודה
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה באינטרנט אקספלורר שנתקלתי בה אצל חברים נוספים שלי גם. הבעיה היא שחלק מהדפים באינטרנט אקספלורר מוצגים כריקים פשוט דף לבן וכשאני מנסה לעלות אותם בפיירפוקס הדפים עולים מצויין למישהו יש אולי פתרון לבעיה? דרך אגב אני מריץ windows XP service pack 2 ואינטרנט אקספלורר גירסה 6 תודה
-
- 7 תגובות
- 919 צפיות
-
-
-
אהלן, יש לי בעיה עם AVANT BROWSER. המון קישורים שנפתחים בחלונות חדשים, הוא לא פותח לי, כלומר נותן שגיאה- "THE PAGE CANNOT FOUND". למשל\ לא נכנס לי בככל ל-www.themarker.com. האם אתם מכירים את הבעיה ?? תודה, תומר.
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום. יש לי בעיה מאוד מוזרה עם ICQ 5. כאשר רק בן אדם מסויים ברשימה שולח לי הועה ואני נכנס לחלון ההודעה הICQ נתקע. וזה קורה רק כאשר הבן אדם הזה שולח הודעה. מישהו יודע במה מדובר? כאשר הוא שולח הודעה ואני לא נכנס אליה אז הכל עובד בסדר.. תודה
-
- 0 תגובות
- 500 צפיות
-
-
שדרגתי אתמול לגרסא החדשה של ZA, ומאז הוא לא מצליח להוריד לי את המיילים לתוך ה-OE6 בחלק מהחשבונות... הוא מצליח לתקשר רק עם השרת של ג'ימייל בלי בעיה, אבל עם השאר (השרת של הטכניון לדוגמא) הוא יוצר שגיאה... אם אני מוריד את רמת האבטחה של אזור האינטרנט ל-MID ולא ל-MAX הוא מאפשר את התקשורת... אחרת הוא נותן לי את השגיאה: חשוב להבהיר שלפני ששדרגתי לגרסא 6, זה אבל סבבה לגמרי....
-
- 2 תגובות
- 625 צפיות
-
-
אני מנסה להתקין את נרו 7 לאחר שמחקתי כנדרש את נרו 6 שהיה לי. משום מה ההתקנה החדשה מבקשת ממני למחוק את IN CD בכדי שאוכל להתקין את נרו 7 אך מיד יוצאת הודעה שאין IN CD במחשב שלי . היכן לחפש את השרידים שך IN CD ומה צריך למחוק בכדי שאוכל להתקין את נרו 7 ?
-
- 5 תגובות
- 545 צפיות
-
-
שלום אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בנדון - יש לי פלאפון שאין לו אפשרות USB
-
- 4 תגובות
- 521 צפיות
-
-
זה העיצוב לא להתייחס לאולימפוס כי זה כבר לא לרדיו הזה.. דרך אגב חרא פורומים... וזה הבאר שבא מתחת תגובות זה עיצוב שני שלי...
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כול סרט שאני מנסה לחלץ ( סרט שמחולק בערך ל 30 קבצי RAR) הוא אומר שיש בעיה ואין בעיה או פגם בחלקים כי תמיד הוא אומר חלק אחר ניסתי היום לחלץ 10 דקות אני מנסה שוב ושוב עד שזה נתן לי ואז רציתי לחלץ סרט אחר לא הצלחתי אפילו אחרי חצי שעה איך אפשר לפתור תבעיה הזאת? וזה לא שהקבצים פגומים זה הוינראר מפגר(_) יש דרך אחרת להוציא תקובץ מהקובץ RAR?
-
- 7 תגובות
- 725 צפיות
-
-
תמונה : http://www.geocities.com/nim8201/disk.htm
-
- 2 תגובות
- 541 צפיות
-
-
זה קובץ WMV וכל הקבצים מהסוג הזה נראים בצבעים בוהקים של צהוב, ירוק אדום. משהו לא בסדר בפילטר אני משתמש בקאזה קודק וFFDDSHOW.
-
- 1 תגובה
- 517 צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנה טובה למחשב כף יד , תוכנת gps לארה"ב? אני נוסע בעוד 4 ימים אז זה ממש דחוף.. תודה
-
- 0 תגובות
- 582 צפיות
-
-
האם קיים אימיול רגיל רק עם התוספת של Webcache?? או שאני יכול להוסיף את זה איכשהו לבד?
-
- 2 תגובות
- 548 צפיות
-
-
שלום יש לי את התוכנה הזאת, ואני לא מצליח להבין אותה ואת השימוש בה מישהו יכול אולי לקשר אותי או לתת לי אתר עם מדריכים שמסבירים בצורה טובה עם עבודה עם התוכנה? אפשר גם באנגלית. תודה.
-
- 1 תגובה
- 512 צפיות
-
-
יש תוכנה של כרטיס טלויזיה Life view לאקס פי זה כזה טלויזיה ובצד ימין יש כזה שלט עם כפתורים בצבע ירוק ואלה מי שיש לו את זה אני אודה לו מאודדדד בתודה מראש אלירן!
-
- 2 תגובות
- 741 צפיות
-


