תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי אתמול שמתי לב שיצאתי מתוכנה הורדה אחת של 700 מגה אשר הגיע ל60% פתאום נמחקה... בהתחלה חשבתי שאני עשיתי את זה בטעות... עכשיו אני שם לב....שעוד הורדה נמחקה לי!!! (וזה מעצבן כי זה הורדות שאני מוריד קרוב לשבועיים) עכשיו מה אני אמור לעשות?!?!!? ש לי את הemule הזה MorphXT 7.3 4.6c עכיו אם אני אתקין גיסרא אחרת בכלל כל ההורדות שלי ימחקו,לא? ואיך אני אמור לסדר את זה? יש דרך לשחזר את הקבצים? תודה מראש install . עריכה: ~~~~~~~~~~~ עכשיו יצאתי שוב מתוכנה וחזרתי אליה אבל זה לא מחק........מה אני אמור לעשות? עוד מישהו נתקל בבעיה הזאת? עריכה #2: ~~~~~~~~~~! בדקתי והקבצים ה"מחוקים" עדיין נמצאים בתיקיית הtemp אז זה אומר שהם עדיין על המחשב....אז למה הם לא מופיעים בEmule
-
- 6 תגובות
- 751 צפיות
-
-
שלום מה שלומכם ? אני חדש לפה לא מזמן הורדתי תוכנה BitComet_0.60_setup הכול יפה התקנה עבד .. אני אני רוצה להוריד משחקים למשל פיפא תמיד מוריד לי בסביבות 6 קיי גם אימול לחברים שלי הם מורדים בסביבות 100 קיי איך עובד להם , בקיצר תוכנה שיתוף הכול מוריד איטי אני לא מבין מה לא בסדר אולי אני חושב בעיה ראוטר לא ? יש לי מודם רשת הוא Alcatel שמחובר ל3 מחשבים .. תודה חג שמח (: אם לא הבנת אותי נכון תשאלו אותי
-
- 7 תגובות
- 759 צפיות
-
-
אחרי שסיימתי להכין אנימציה בתכנה -3d max , כשאני מייצא אותה לקובץ avi ,מה שאני רואה זה רק את הפריים הראשון, מישהו יודע איך אני יוכל להוציא את כל האנימצייה שעשיתי לקובץ avi כך שאני יוכל לראות את כל האנימצייה בסרטון?
-
- 3 תגובות
- 702 צפיות
-
-
-
מה מהצב אנשים רציתי את עצהתכם בקשר ל2 תוכנות EMULE BITTORRENT אני רוצה להשתמש ב2 התוכנות הללו אבל אני לא יודע אילו להוריד שהם הכי טובים ואפקטיביים מאחר ויש המון גרסאות אז אם תוכלו לעזור לי אני מודה לכם מאוד
-
- 4 תגובות
- 908 צפיות
-
-
-
-
אין לי מושג ממה זה אבל זה קרה פיתאום... הדלקתי את המחשב וראיתי את ההודעה שבתמונה למטה, עשיתי רסטארט כבר שלוש פעמים ואותו דבר כל הזמן... ואחרי שאני לוחץ על Don't Send יש בעיה עם הכרטיס קול פיתאום, הוא לא עובד... יש לכם את הפיתרון בשבילי? ***עריכה*** אוקיי סדרתי את הבעיה כבר בעצמי... עדכון דרייברים של הכרטיס קול סידר את העניין [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
שלום... אחד המכרים שלי סיפר לי על הכיווץ הזה..אז חיפשתי ומצאתי את WINUHA אבל לתוכנה עדיין יש מיגבלות דחיסה...והמכר שלי אמר לי שעדיף לעשות את הכיווץ ידנית דרך הדוס....אז האם יש למישהו מדריך לזה??..... תודה לכולם על העזרה
-
- 0 תגובות
- 478 צפיות
-
-
-
שלום פורום גרפיקה ועיצוב!! זוהי הודעתי הראשונה בפורום זה.. חתימה זו נעשתה בצייר (LOL).. כי אין לי מושג אין להשתמש בפוטושופ.. מה אתם אומרים? אין תייעצו למתחיל כמוני ללמוד פוטושופ? תודהה
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני לא מוצא בתכנה את כפתור ה-animate , מישהו יודע למה?
-
- 1 תגובה
- 778 צפיות
-
-
יש איזשהי תוכנה\דרך להפוך מספר קבצים כמו קובצי התקנה של משחק לקובץ אחד מסוג בין? בעצם מה שאני מבקש פה זה איך לעשות את הפעולה ההפוכה מחילוץ קבצי בין..כמו שמכווצים בוינראר אני צריך לכווץ קבצים לקובץ בין שיהיה אפשר לפתוח בכונן וירטואלי. תודה.
-
- 3 תגובות
- 641 צפיות
-
-
היי יש לי שני כוננים קשיחים במחשב: באחד יושבת מערכת ההפעלה, ה-SWAP, התוכנות, וכו'. בשני - יושבים דברים שהגישה אליהם לא רבה ולא נעשית באופן קבוע. לדוגמה: גיבויים שונים, סרטים, וכו'. עכשיו, סוף סוף (תודה לאל) הבאתי את המחשב למצב של שקט מוחלט. הכוונה בשקט מוחלט היא שכאשר אין שום רעש בסביבה שומעים אך ורק את ההרדיסקים מסתובבים. במצב שהם מנותקים אין אפשרות להגיד אם המחשב מכובה או דולק. איכות חיים. anyway, כאשר שני הכוננים פועלים ביחד, שומעים אותם.. הכוונה היא לא לרעש קריאה\כתיבה, אלא פשוט לרעש הסיבוב. מה שאני רוצה זה לכבות את הכונן השני (לכבות לחלוטין, שיפסיק להסתובב) כל עוד אני לא צריך אותו (וכשאני צריך אותו - פשוט להפעיל אותו חזרה, ידנית, בעזרת תוכנה). אני יודע שיש…
-
- 20 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
היי אחרי חיפוש ארוך ואי מציאה - אני מעלה את הבקשה שלי פה בפורום : האם משהו מכיר תכנה שהיא כמו ווינאמפ אבל שאשפר לגרור מהפלייליסט שלה קבצים לתוך ספריות? אני מחפש דרך לסדר את קבצי הMP3 שלי, מכיוון שאי אפשר לסמוך על הIDTAGS שלהם כי חלקם לא נכונים אני רוצה להאזין לשיר לפני שאני מעביר אותו. דרך סייר הקבצים של חלונות זה אפשרי - אבל לוקח המון זמן. האם יש תכנה אחרת שהיא כמו WINDOWS EXPLORER או WINAMP אבל שאחרי ששומעים את הקובץ ניתן לגרור אותו אל ספריה אחרת או למחוק אותו? תודה רון.
-
- 0 תגובות
- 726 צפיות
-
-
איך אני הופך את הכוננים? כי שפרמטתי C וידנוז, הפך להיות D וD הפך להיות C איך אני מחזיר אפשר עזרה? חג שמח
-
- 3 תגובות
- 623 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני חדש! יש לי בעיה שמרגיזה אותי מאוד! קובץ מרגיז שלא רוצה להמחק, ניסתי להכנס במצב בטוח ולמחוק אותו אבל זה לא עובד, ניסתי ליצור קובץ טקסט אם אותו השם של הקובץ ולאחר מכן לשנות את הסיומת לזו של הקובץ ולהחליף אותו, אבל גם זה לא עובד =\ הינה תמונה של הקובץ: http://img393.imageshack.us/img393/7080/117ve.jpg בבקשה תעזרו לי אם זה לא שייך לפה אני מצטער. תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 646 צפיות
-
-
התקנתי את K Lite Codec Pack 2.53, והתקנתי רק את ה - Codec-ים ( לא סימנתי שום תוכנה ), אך מאז Windows Media Player 10 התחיל לעשות בעיות. בהתחלה שמתי לב שהוא פועל על 100 אחוז, אבל אז ראיתי את התוסף ש - DivX התקין ( ה- Player האידיוטי ) והורדתי אותו. מאז זה פועל בסדר. אבל מדי פעם ( בערך כל איזה 5 דקות ), של צפייה בסרט יש איזו הפסקה קלה, שבה הסרט מקרטע, אחרי שנייה הוא חוזר לעצמו ומריץ את הסרט מהר כדי להסתנכרן לקול... זה די מעצבן. למישהו יש מושג איזה תוסף זה יכול להיות ? אולי משהו שמנסה להתעדכן מהאינטרנט ? נ.ב. אני משתמש ב - DirectVobSub האם זה תוסף טוב או שיש תוספי כתוביות יותר טובים ל - WMP ?
-
- 0 תגובות
- 816 צפיות
-
-
שלום כבר יותר משבוע שהEXPLORER שלי לא שומר COOKIES דיברתי עם התמיכה הטכנית של האינטרנט שלי והם ניסו איתי כל מיני דברים ב INTERNET OPTIONS אבל ניסיונות ללא הצלחה.. אמרו לי לנסות להוריד FIREFOX ולראות אם זה מסתדר.. וכן זה אכן מסתדר אבל זה דפדפן מגעיל ואני לא אוהב אותו אז רציתי לדעת יש לכם אולי משהו להציע לי איך לסדר את הבעייה המחורבנת הזאת שדרך אגב לא הסתדרה גם אחרי פירמוט.. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 691 צפיות
-
-
בימים האחרונים המחשב שלי נורא איטי ואני לא מבין מה הבעיה הנה תמונה של הפרפורמנס של המעבד מה יכולה להיות הבעיה? בד"כ אני יכול להריץ ווינאמפ, שיהיו לפחות 3 חלונות אינטרנט אקספלורר פתוחים, ואיזה הורדה או 2 בביטורנט, אייסיקיו ומסנג'ר וכל התוכנות אנטי וירוס וכל השאר ברקע והמחשב עובד חלק עכשיו המחשב לא זז, ויש לי 2 הורדות BT פתוחות, ווינאמפ וחלון אינטרנט אחד ורציתי לציין שבד"כ עם כל השימושים שציינתי למעלה...או נגיד עם קצת פחות עומס, המעבד לא עובר את ה8%..הוא תמיד בין 0-4% [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 774 צפיות
-
-
-
שלום לכם, תהיתי אולי אם מישהו יודע על תוכנה אשר מסוגלת לבדוק תקינות (או לכל הפחות - פעולה) של התקנים במערכת, וזאת לפני שמותקנת על החומרה מערכת הפעלה (קרי שתרוץ מ LiveCD), משהו בסגנון memtest86 שמסוגלת לדווח על שגיאות כתיבה/קריאה בזכרון. אני מחפש תוכנה שתדע לעשות stresstesting על המעבד, לנסות לקרוא ולכתוב להרד דיסקים, לבדוק שכל תחום הזיכרון קריא ועוד בדיקות נחוצות בנידון. אשמח אם מישהו יוכל להמליץ לי על משהו בסגנון, לא אכפת לי אם התוכנה תרוץ דרך הרשת או מדיסק העיקר שתעבוד תודה.
-
- 0 תגובות
- 593 צפיות
-
-
בתוכנה עצמה אני לא מוצא את כונן הסידירום .שכבר קים ועובד במחשב
-
- 1 תגובה
- 779 צפיות
-
-
יש לי כתוביות שלא מותאמות לקצב הדיבור שבקטע הוידאו האם ניתן להתאים בין הקטע לכתוביות? ואם כן, איך ובאיזה תוכנה להשתמש? תודה רבה .
-
- 4 תגובות
- 876 צפיות
-
-
שלשום התחליתי ללמוד להשתמש במאיה. היום הכנתי את זה: עדיין רחוק מלהיות גמור או להיות משהו, אבל זה גם משהו.. זאת צורה פוליגונלית (נראה לי שהמצאתי מילה) עם "החלקה". וכן זה הדמו אל תצחקו.. אני השתמשתי במדריך הזה http://localhost:4451/Maya7.0PLE/en_US/index.html ובמדריך ווידאו שנקרא ALIAS LEARNING MAYA 7 POLYGON MODELING מממולץ מאוד (^), מסביר את הבסיס ושימוש בכמה כלים לעריכת פולגנים
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-


