עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by crazylakers,

    אז ככה, היום בבוקר רציתי ליצור מחיצה של 50 ג'יגה מכונן C. אז השתמשתי בתוכנה Partition Magic בשביל ליצור אותה (המחיצה). ואז קבעתי את כל הפרטים ולחצתי על "apply" בשביל ליצור מחיצה, המחשב נכבה ועלה והתחיל ליצור את המחיצה, ראיתי שזה לקח מלא זמן אז הלכתי לאיזה שעה. כשחזרתי הווינדוס כל הזמן ניסה לעלות אבל לא הצליח וניסיתי לעשות "Last good known config..." אבל זה גם לא הצליח. זה קורה אחרי שיש את הסמל של WIN XP ואז מאתחל את עצמו. מה לעשות?

    • 3 תגובות
    • 698 צפיות
  2. לאחרונה מנהל ההתקן nviddmkm מתחיל לקרוס באמצע עבודה והמערכת משחזרת לי אותו אני רוצה למחוק לגמרי את השאריות של כל הדרייברים מהמחשב כי אני לא מצליח להתקין גם אחד ישן יותר האם יש כלי כזה?

    • 2 תגובות
    • 698 צפיות
  3. Started by shlomi8,

    אוקי אז התקנתי תוכנה דיי מוכרת שמשנה את הסקינים ביינדוס ונעלם לי הסל מיחזור....יש דרך להכנס אליו לא דרך שולחן עבודה או להחזיר אותו איכשהוו? זאת התכונה שהשתקנתי...http://software.nana.co.il/Software/?SoftwareID=5638

    • 7 תגובות
    • 698 צפיות
  4. חבר'ה, עשיתי עבודה בוורד על המחשב של אחי, והייתה שם טבלה. אח"כ שמתי אותה על דיסק-און-קי, ובאתי למחשב שלי אך הטבלה לא מופיעה וברגע פתיחת הקובץ יש הודעת שגיאה: " הודעת שגיאה זו עשויה לנבוע מטבלה פגומה במסמך הנוכחי. באפשרותך לשחזר את תוכנם של המסמך והטבלה על-ידי סגירת המסמך ופתיחתו מחדש באמצעות האפשרות פתיחה ותיקון שבתיבת הדו-שיח פתיחה (תפריט קובץ). לאיתור האפשרות פתיחה ותיקון, בחר את החץ למטה הסמוך ללחצן פתח. האפשרות פתיחה ותיקון נמצאת בחלקו התחתון של התפריט. לאחר תיקון הקובץ, הפגם או העיצוב השגוי של כל הטבלאות במסמך אמור להיפתר. אם קיימות שגיאות בטבלה שבמסמך לאחר תיקון, מומלץ לבחון כל טבלה כדי לראות אם קיים טקסט ארוך מדי עבור תא או שורה נתונים, או אם נוצרה או יובאה לתוך המ…

  5. Started by Notter,

    כשאני לוחץ על כיבוי המחשב בווינדוס, או אפילו restart, תמיד בזמן הכיבוי מופיעה לי כזאת תיבה כזאת שזה סוגר את הקובץ: oeegko32.exe אין לי מושג מה הקובץ הזה בכלל אבל זה מאוד מעצבן שזה מופיע כל הזמן, ושצריך ללחוץ end program אז מה אפשר לעשות?

    • 4 תגובות
    • 698 צפיות
  6. הינה התמונה http://img237.imageshack.us/img237/1113/20933739fb6.jpg

    • 4 תגובות
    • 698 צפיות
  7. Started by yahalom,

    היי אני צריך שני דברים 1. יש לי לינק לאתר אשר במועד מסויים ישודר דרכו קטע וידאו יש שם נגן כזה שצריך ללחוץ שם PLAY בזמן השידור איך אני יכול להקליט את זה למחשב ? 2. אני רוצה להקליט למחשב סרטון מ flix איך אני עושה את זה ? -אני רוצה גם מ YouTube (יש מלא אתרים שאומרים שהם שומרים מ יוטיוב אבל משום מה הם לא שומרים אצלי כאילו חסמו את האופציה הזו ) http://www.convertmytube.com/ http://www.techcrunch.com/get-youtube-movie/ עבור הלינק הבא תודה

  8. משהו יודע מה זה אומר ?! ואיך להעיף את זה ?

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  9. איזה עצבים, בעבודה משתמשים עם MS Office, ושאני בא הבייתה ורוצה לערוך טקסט ב sheet שלי שנעשה עם MS Office הוא לא פותח אותו כי הוא לא מותקן אצלי, אבל יש לי openoffice ושלא נדבר שזה בסה"כ טקסט!! האם מישהו יודע איך להגדיר בSW שיפתח (או יותר נכון שיהיה אפשר לערוך) כל דבר כזה עם notepad או openoffice במקום רק עם MS Office? הוספתי תמונה שיהיה קצת יותר ברור. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  10. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    אני רוצה להדביק כתוביות ואז ליצרוב לדיסק! תודה.

    • 1 תגובה
    • 698 צפיות
  11. יש לי לוח אם Intel i865PE Socket 478 EP-4PDAI של epox ואני צריך תוכנה שתתאים כדי לראות טמפרטורה בבקשה..

    • 1 תגובה
    • 698 צפיות
  12. Started by sgt_flippy,

    לחבר שלי מופיע המשפט הבא CLR error:80004005. The program will now terminate מה זה אומר?

    • 1 תגובה
    • 698 צפיות
  13. Started by ytoledano,

    שלום. כשאני לוכד מFirewire יש עיוות בסרט שאני מקבל - כמו פסים מאוזנים, בולט יותר כשהתמונה זזה מהר. זה קרה לי עם כמה תוכנות ועם כמה מחשבים (אבל עם אותו כרטיס FW!). אין לי עוד כרטיס FW ואני 99% בטוח שזה לא המצלמה. כל היודע דבר על התקלה מתבקש להגיב. תודה. (גם אם עוד מישהו דופק את הראש בקיר בקשר לזה, יהיה נחמד לדעת. אני חושב שקראתי כאן משהו כמו זה, אבל אין מצב שאני אמצא את זה)

    • 3 תגובות
    • 698 צפיות
  14. טוב אז ככה, יש לי את גרסה שמונה וזה כתב לי שיש עדכונים, אז סבבה הורדתי.. ואז פתאום זה כותב לי שחסר איזשהו קובץ bin, אז ראיתי שיש מן לינק כזה שמקשר לאתר שלהם בקשר לעדכונים, והיה שם מן הורדה של איזשהו קובץ, וראיתי שזה באמת קובץ מסוג bin, הורדתי ושמרתי סתם בתיקייה שבה נמצאת התוכנה בprogram files כי זה היה נראה הכי נכון לשים שמה, לחצתי שוב שיעשה תעדכונים, עדיין אותו הדבר - אומר שחסר לי איזה קובץ bin אז עשיתי התקנה מחדש של התוכנה, אבל עכשיו גם חסר לו (כרגיל) הקובץ bin הארור הזה, וגם זה עושה לי תאייקון המציק הזה שליד השעון שכאילו חסר לי אנטיוירוס והמחשב בסכנה, נו האייקון המלחיץ הזה..חח מישהו יכול לעזור? או לתת לי אופצייה לאיזשהו אנטיוירוס חינמי טוב אחר?

  15. שלום לכולם אני מחפש איזה תוכנת בדיקה טובה ואמינה לבדיקת הארד דיסק מתוצרת חברת hitachi אשמח לקבל המלצות בתודה daido

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  16. Started by idanpc,

    אין לי WIN 98 אני רוצה אותו בשביל מחשב אחר ישן

    • 1 תגובה
    • 698 צפיות
  17. שידרגתי את הווינדוס 7 לגירסא החדשה (7100) , ככה שהייתי צריך לפרמט את המחשב. מאיזושהיא סיבה לא ברורה , סטים פשוט מסרב לעבוד. ניסיתי להסיר אותו ולהתקין מחדש , אבל בכל פעם אחרי ההתקנה כשהוא עושה לעצמו UPDATE , הוא מודיע שהוא לא מצא את STEAM.DLL ואז נכשל בעצם בעדכון , ניסיתי מלא פעמים להתקין ולהסיר מחדש , RESTART וכו'... למישהו יש רעיון איך אפשר להתקין את סטים ושיעבוד ? כי זה דיי חשוב לי..

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  18. ניסיתי להכין slide show ע"י pinnacle studio 10 אבל בdvd חלק מהתמונות ניראות מתושתשות האם יש תוכנות שעושות slide show באיכות גבוהה ושיש להם אפקים של מעבר כמו בpinnacle כמו hollywood fx וכו'. או אם יש דרך לתקן את הבעיה של התוכנה?

    • 4 תגובות
    • 698 צפיות
  19. Started by sherlock1212,

    למשל מה שיש לי בחתימה? אני מדבר על להוריד פיקסלים

    • 2 תגובות
    • 698 צפיות
  20. MEDIA PLAYER לא פותח כתוביות CRYSTAL עושה בעיות BSPLAYER לא עובד

    • 2 תגובות
    • 698 צפיות
  21. שלום לכולם אני לא חדש פשטו החלפתי משתמש לא הצלחתי להכנס אז פתחתי פרופיל חדש אני הייתי zinzana men tu R.g.Computers אז אני חפרתי את "googel" ואת "nigma.ru" נאדה אני לא הצלחתי למצוא אני צריך דרייבר לכ.קול קרייאטיב es1317 לWin98se אז בבקשה לכם תעזרו לי זה המחשב הבייתי שלי ואני עכשיו ללא קול באסה :'(

    • 1 תגובה
    • 698 צפיות
  22. Started by beekiller,

    שלום לכולם לאחר התקנת התוכנה וביצוע ריסטרט , בקינפוג הסופי לאחר שהמחשב עלה ולוחצים המשך מתקבל ERROR שכביכול אין לי מספיק הרשאות או משהו בסגנון אציין כי היוזר שבו אני משתמש למיטב הבנתי הינו גם אדמיניסטרטור וזה היוזר הראשי שזה אני. צרפתי גם תמונה של ההודעה שאני מקבל [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  23. Started by gizzz,

    הנוד 32 מזהה אותו אבל משום מה המחשב נתקע כל כמה זמן ואי אפשר לעשות כלום. כל פעם שאני עושה ריבוט למחשב הוא מזהה אותו שוב. מה עושים?.

    • 2 תגובות
    • 698 צפיות
  24. Started by Alex89,

    איך אני מגדיר את winamp כך שיעבוד טוב עם רמקולים 5.1?

    • 8 תגובות
    • 698 צפיות
  25. Started by amir-16,

    אם אפשר לינק או משהו...? תודה.

    • 2 תגובות
    • 698 צפיות

דיונים חדשים בפורומים