תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום חברים, אני מעוניין לחזור שוב לעבוד בשרטוט 3D אחרי הרבה זמן שלא נגעתי בנושא ורציתי לדעת איזו תוכנה "נחשבת" כיום בתחום כמו שפוטושופ היא התוכנה לעריכת תמונות. בעבר שירטטתי בsolid edge ו- skech up ומאז עברו קצת מים מים בנהר ואשמח להיתעדכן. מלבד זאת אני רוצה פה ושם לשחרר חלק מהחלקים ליצור פיזי במחרטה/ הדפסה תלת מימדית (דבר ממש מעניין!)/ CNC וכו'.. אני כרגע מחפש תוכנה שתהיה יחסית ידידותית למשתמש, פשוטה ונוחה שלא אאלץ לחפש כפתור לעשיית EDGE או קיטום או משהו אחר במשך שעה מרוב כפתורים מבלבלים. שמעתי על SolidWorks, pro engineer והתוכנות שדיברתי עליהם מעלה ואז יצאתי עוד יותר מבולבל בנוגע להיצע השוק. אשמח קצת לסידור חוט המחשבה ולדעת קצת יותר על כל תוכנה, מה עדיף לשימוש היו…
-
- 6 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני מחפש את התוכנה מרשם 2002 למי שיש את האתר בבקשה שיגיד לי ואל תגידו לי יש את זה ברשת כי אין שם מחקו אותה
-
- 2 תגובות
- 958 צפיות
-
-
מחפש את התוכנה המהירה להעברה שירים מדיסקים למחשב, באיכות שאני קובע כמובן.. מה אתם ממליצים?
-
- 4 תגובות
- 761 צפיות
-
-
שכחתי איך קוראים לה זה תוכנה קטנה שאומרת מה החום של המעבד והסל"ד של המאוורר שלו תודה
-
- 2 תגובות
- 736 צפיות
-
-
יש לי מיני-דיסק של Sony ואני צריך את התוכנה שמעבירים שירים מהמחשב אל המיני דיסק תודה
-
- 0 תגובות
- 533 צפיות
-
-
יש תוכנה כזאת שאתה רושם לה שאלה, אתה עושה נקודה(או כל סימן אחר) ואז רושם את התשובה, התשובה לא תופיע בשורה שבה כתבת את השאלה אלא תופיע רק אחרי שתלחץ לתוכנה לענות על השאלה שרשמת. יש לי את התוכנה בספרדית(היא נקראתPedro Responde) שמעתי שיש לתוכנה גם גירסא אנגלית ועברית, למישהו יש לינק?
-
- 0 תגובות
- 880 צפיות
-
-
-
שלום פורום תוכנה! אני צריך 3 המלצות לתוכנות שיתוף קבצים, אחת שהיא הכי מומלצת לסרטים, אחת שהיא הכי מומלצת למוסיקה ואחת לתוכנות. אפשר שזה יהיה 3 שונות ואפשר 2 או 1. תודה מראש! נמרוד
-
- 6 תגובות
- 811 צפיות
-
-
הורדתי את EVEREST Ultimate Edition אבל זה לא מראה את הכל כי צריך להירשם לתוכנה אם יש למישהו קראק לתוכנה או גרסא יותר ישנה אבל מלאה אשמח לקבל. תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 690 צפיות
-
-
הדיסק שקיבלתי עם המצלמה (DSC-P32) אבד. לא מצאתי באתר של סוני ולא בגוגל. תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 4 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מחפש תוכנת Remote Control אשר תיהיה יעילה וציבה מהירה ובטוחה! מטרותי הם להתחבר למחשב שלי ממקומות מרוחקים ולתפעל אותו, לעיטים מדובר גם על עבודות שדורשות משאבים כגון קימפול רינדור הרצת מספר תוכנה דיאגנוסטיקה בו זמנית ודברים מהסוג הזה.. איני רוצה שהתוכנה תעשה בעיות בזמן שהמחשב שנימצא בשליטה עובד במאמץ. בנוסף אנוכי ירצה מידי פעם להפעיל סרט על המחשב שלי (שנמצא במקום מרוחק מהבית) ולגרום למחשב בבית להראות את אותו הסרט באיכות טובה ובלי "תקיעות וריצודים" - בישביל אחי הקטן האם קיים שד כזה? בתודה מראש
-
- 8 תגובות
- 894 צפיות
-
-
ראיתי את התוכנה Redline בכתבה באתר HardOCP בכתובת הזאת: http://www.hardocp.com/article.html?art=NTc5 אני מחפש את התוכנה הזאת כי גם לי יש Sapphire 9600XT מסדרת Atlantis ב OEM אז לא קיבלתי את הבאנדל... אז אם מישהו יודע מאיפה להוריד את זה זה יעזור לי מאוד
-
- 0 תגובות
- 802 צפיות
-
-
שלום יש ברשותי מחשב נייד LG P1 ואין לי את התוכנה שהגיעה עם המחשב בשביל להתחבר לאינטרנט איפה אפשר להוריד את התוכנה? אני זוכר שהשם שלו הוא משהו כמו agere systems תודה.
-
- 1 תגובה
- 575 צפיות
-
-
זה אתר שצריך להיות רשום בו כדי לקבל גישה לקבצים אבל כולם שם משתפים וההורדה מהירה 100+... מחפש עוד אתרים כאלה תודה
-
- 4 תגובות
- 680 צפיות
-
-
-
שלום, תכנת הדוא"ל שלי עושה בעיות. מחפש אתר להורדת MS Outlook Express 5.5, שאינו דורש גם הורדת אינטרנט אקספלורר. לא הצלחתי למצוא לבד... תודה
-
- 4 תגובות
- 855 צפיות
-
-
היתה פעם כתובת של אתר (שראיתי דרך call for help) ושם אפשר לחפש אפקטים קוליים. יש למישהו מושג?
-
- 2 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אני מחפש אתר טוב להורדת דריברים של מודמים כרטיסי TV כרטיסי רשת מישהו מכיר
-
- 1 תגובה
- 642 צפיות
-
-
אתר שאפשר לאכסן עליו תמונות שאפשר לגזור מהן כתובת בשביל למקם באתרים
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני צריך על מנת ללמוד ולחפש קודים אתר המכיל תוכנות אשר נעשו בתוכנת ACCESS 2000 תודה לכל העוזרים קובי
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
תוכנה לגרפיקה תלת מימדית למי שמכיר מחפש מדריכים למשתמש מתחיל
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש באתר של ויניאמפ רק דברים מגעילים אז אנא אם אתם מכירים אתר עם סקינים שווים תביאו. יש לי את הוינאמפ הכי מעודכן שיש. תודה
-
- 4 תגובות
- 668 צפיות
-
-
אני לא חושב שזה ממש המקום אבל אין מקום אחר שאני יכול להכניס את זה אני מחפש אתרים שנרשמים ורואים פירסומות ומקבלים כסף שלחו לי כמה שיותר מי שמכיר ו תודה
-
- 0 תגובות
- 640 צפיות
-
-
מחפש אתר שמזינים בו לינק והוא סורק ומודיע אם יש באתר וירוסים. יש כזה ?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
טוב אני מחפש אתרים ל-BT אני מכיר את Torrentspy ואת Elitetorrent תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 793 צפיות
-


