אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום המעבד שלי הוא: AMD Athlon 2500+ XP הלוח אם שלי הוא: Gigabyte GA-7N400-L הכרטיס מסך שלי הוא: ATI Radeon 9600XT 256M המעבד שלי מיתחמם כמעט ל 70 מעלות, וכול החדר שלי ניהיה סאונה, יש לי מאוורר ב 200 שקל של OverFlow וזה לא ממש עוזר. החלתתי ליקנות קירור מים ויש לי כמה שאלות איזה אחד מהבאים יותר "טוב" לפי דעתכם: http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=1585&catcode=264 http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=2198&catcode=264 האם הקירורים הבאים יתאימו ללוח האם והמעבד שלי? (רשום שכן, אבל יכולים לירשום שזה מתאים גם לחללית אף פעם אי אפשר לדעת) יש לציין שהלוח אם שלי הוא מהדגמים "הישנים" כך שאין מקום ל-2 ברגים בישביל ליתפוס מאוורר למעבד. ואני רוצה גם בדרך עם…
-
- 26 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום. רכשתי מאוור למארז. אין לי מקום לחבר אותו על לוח האם. איך מחברים אותו ישירות לספק הכוח? הרי אין התאמה? תודה
-
- 7 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
http://img62.imageshack.us/img62/4582/img7453q.jpg היות ובאוריינטצייה הנוכחית חסומים לי 2 סלוטים של זכרונות, ומחירי הזכרונות מפתים למלא אותם, ברצוני לסובב את הקירור ב-90 מעלות. אני לא ממש רואה דרך לעשות זאת - למישהו יש רעיון? תודה.
-
- 5 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
יש לי AMD64BIT 3000+ והמעלות שלי נעות בין 46-50 במנוחה ובמאמץ 50-55. יש לי את המארז של Compucase 6A19 עם מקום לשני מאווררים שתפוסים כבר. אני רוצה להוריד את הטמפ', מה אתה מציעים לי להחליף למארז עם יותר מאוררים או להחליף קירור למעבד? ד"א בתוכנה אוורסט הוא מציג שלי שה-CPU CORE הוא 2.86 ועולה לפעמים וחוזר הבנתי שזה לא כשר איך אני מסדר את זה? תודה לעוזרים
-
- 30 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
עשיתי OC למעבד E4600 עם גוף קירור פשוט AC ALPINE 7 PRO המעבד עלה ב 5 מעלות בביוס מ 28 ל 33 הוא יציב עובד סבבה חשבתי לעלות מ 25% ל 33%כרגע הוא על 3GHZ וחשבתי למתוח את זה ל 3.2GHZ הבעיה אם הספק כח יסחוב את זה ? הזכרונות ? אחד שם 667 והשני 800 ואם אני אעשה OC של 25% הזכרונות יגיע ביחד ל 885MHZ במקום 667 MHZ אז זיכרון אחד יכול כי הוא 800 אבל עם השני אין מצב מה אתם אומרים ? ואיך אפשר לדעת מה הגבול שאפשר למתוח זיכרון ? מעבד ? תודה . מעבד - 200X4 כרגע 250X4 באס = 1000 . זיכרון 333X2 כרגע 416X2 = שזה 832 MHZ . אני יכול להגיע עם המעבד ל 333 באס ? 333X4 = 1332MHZ
-
- 22 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
הבלוק מים החדש שלי מוכן , אבל במקום פיטינגים בסוף הלכתי על צונורות נחושת שהולחמו לתוך הבלוק, כי בגלל העובי של הבלוק 10 מ"מ אין מספיק "בשר" בשביל ההברגה , אבל ההלחמה גם אטומה וגם מחזיקה חזק. אבל כל העניין יבדק טוב טוב לפני ההכנסה למחשב.
-
- 20 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום לכולם... ברשותי המפרט הבא: E8400 עם קירור TUNIQ TOWER Gigabyte P35-DS3L G.Skill 2x1024mb 6400 400MHZ CL4 8800GT ENERMAX LIBERTY 400W מארז GIGABYTE 3D AURUA.... ככה, התחלתי עם OC למעבד, הצלחתי להגיע ל 425MHZ מ 333MHZ, עם מתח של 1.360V למעבד. ביצעתי בדיקה עם OCCT ויצא תקין ללא תקלות.. הטמפרטורות במנוחה 40 - 39 מעלות, ובמאמץ בבדיקה עם OCCT טמפרטורה 55-57 מעלות - מעבד. אני בעיקרון רוצה להגיע ל 4GHZ שזה 445MHZ... ניסיתי לעלות מתח למעבד ל 1.408V ועדיין אני לא מצליח עם הבדיקה של OCCT. עכשיו ניסיתי להוריד את המכפלה מ 9 ל- 6 ולהישאר על אותו BUS, והרצתי בדיקה והיא עברה בהצלחה ללא תקלות, עכשיו לא הבנתי מה זה אומר - שהזכרונות והלוח אם מגבילים אותי אם הורדתי את המכפלה והבאס נשאר…
-
- 15 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אז ככה לאט לאט מתחת לאפכם נבנו שתי מערכות לשנוי מצב צבירה או באנגלית phase change cooling system (מערכת קירור גז) הן עדיין לא גמורות יש עוד המון כיוונים למיניהם אבל כמו שאתם רואים כבר יש תוצאות רציתי לשתף אתכם בהשגים בנתיים וכבר גם אני וגם The byter פירסמנו בOCDB תוצאות יפות שאני מאמין ישתפרו אם לא במספרים אז בטח ביציבות בהזדמנות זאת אני רוצה לתת המון קרדיט לאליאור(The byter) שהדביק אותי בחיידק של OC לימד אותי המון ועזר לי רבות ואתגר של שנתיים שלו הפך בזמן קצר גם לאתגר שלי שהתגשם עם המערכות שלנו
-
- 28 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
על הצ'יפסט של הלוח יש מאורר אני רוצה להחליף את המאורר ל מאורר BLUE ORB הוא מתאים ללוח שלי?
-
- 7 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
-
סוף סוף אחרי זמן ממשוך קניתי במזל טוב חלקים חדשים, היה התלבטות גדולה בין סלרון לפנטיום 4 אבל המחיר נתן את אותותיו, אז נאלצתי לקנות סלרון, מה שעודד אותי היה הביצועים של ה OC היפים מאוד. רכשתי מעבד סלרון 1.2 256K 0.13 לוח אם TUSL-2 וכרטיס מסך GF2 TI200 64MB DDR + TV OUT במחיר טוב. עכשיו אני הולך לשינוי , א. איזה מאוורר למעבד די טוב , האם GLOBALWIN די טוב ? או TT 7 עדיף. ב.איזה ביצועים אפשר למשוך את המעבד ולאיזה מהירות הכי גבוהה ג. האם צריך לשנות את הביוס ל 133:133:133 וכמה VCORE צריך תודה
-
- 19 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
האם הלחצנים הקטנים שיש על הלוח אם בP3 הם הג'מפרים שדרכם אפשר לעשות אובר קלוק?? והשאלה איך אני יכול לדעת איזה להזיז וכמה העליתי את הFSB?? כרגע אין לי פרטים על הלוח.....
-
- 25 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אוקי ,בקריאה קצרה האתר של AMD יש חלק הנקרא "הדפים הלבנים" ושם יש קובץ PDF על המעבד הנ"ל (יותר נכון על הליבה) הרבה פרטים משעממים אבל משהו אחד תפס את עיניי !! מוצהר שם חד וחלק ע"י AMD : מתח VCC CORE 1.65 וולט עד פה זה כבר אנחנו יודעים ,אבל הנתון המדהים שאפשר לתת לו בין 1.15וולט ל 2.15 וולט ! כלומר פלוס מינוס 0.5 וולט . אני לא יודע מי ירצה לתת למעבד 1.1 וולט אבל לתת 2.1 וולט זה בהחלט !! זה אומר שהמעבד אמור לעבוד בצורה תקינה ביותר תחת המתח המטורף הזה מבלי למות ! סיבה שניה כמובן זכרון מטמון L2 512KB שזה תוספת מבורכת. בקיצור זה הולך להיות קייץ מעניין מאד. קישור : http://www.amd.com/us-en/assets/content_type/white_papers_and_tech_docs/26237.pdf
-
- 34 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
-
לאחר החמסין שהיה לפני כמה זמן ממש נלחצתי בקשר לטמפ' שהייתה לי במחשב (היה לי משהו כמו 62 במעבד ו53 במארז). הבנתי שאני צריך לקרר ת'מחשב או שהוא... אני לא יודע יתחמם(!?!?). בקצור לא רציתי להגיע למצב הדומה למחשבים של החנויות הזולות (נתקעים 3 פעמים כל שעה). אז עשיתי כמה צעדים לקירור המחשב ואני רוצה לשתף אותכם. קודם כל חברי דורון, אחד משותפי Techno - PC-Master בא אליי ועזר לי לשים משחה טרמית - AS2. המשחה אכן עזרה לי, במיוחד לאחר שאני נסיתי להיות חכם ושמתי את המשחה שבא עם המחשב שלי, עם NFS הזול שלי ליתר דיוק. לפני שנגעתי בזה היה לי 55מעלות בגלישה רגילה באינטרנט ובערך 50 מעלות במארז עצמו. אחרי שאני המריחה שלי זה עלה לי ב-5 מעלות :. רציתי גם להגיד שהמשחה ההיא הייתה זולה בצור…
-
- 25 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
פעם שעברה ששאלתי אותכם אם מותר לעבור את המתח המקסימלי לפי האתר של INTEL, כמעט הרבצתם לי על השטות הזאת חחח אבל תראו ציטוט ממדריך ראשי בפורום אחר : "חובה לדעת!בנוסף לטמפ' יש גם את המתח המקסימלי המומלץ למעבד (VID Voltage Range). במקרה שלי המתח המומלץ הוא 1.5V. במעבדי 45nm ה-VID Range הוא עד 1.3625V. ה-VID Range הוא דבר שצריך לשמור עליו בקפדנות בעת ביצוע אוברקלוק שכן אם נקבע למעבד מתח גבוה מדי מן המומלץ לו, אורך חייו עלול להתקצר ובמקרים קיצוניים הוא יכול אפילו להישרף! שימו לב!" אז מה בפורום אחר טועים בגדול לא ככה ?
-
- 15 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום לכם רציתי לדעת האם כדאי לבצע אוברקלוקינג למחשב שלי ? האם אני ארגיש שיפור משמעותי ? או שעדיף לא לגעת במחשב שלי? יש לי לוח של ASUS P7P55D EVO מעבד I5 750 ספק של sea sonic 650w מאוורר של המעבד הוא מקורי של אינטל זיכרון 4x 2GB של G.SKILL gigabyte hd 7870 windforce oc version האם כדאי ? זה מסובך? מה אני צריך לשפר במחשב? תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אני רוצה להחליף את המאוורר 60 ממ שעל הוולקנו 6CU+ שלי למאורר 60 ממ גנריק נחמד תגידו אני אוכל לישון עם מאוורר שמייצר 31 DBA ? המאוורר שלי עכשיו הוא 37 DBA אני ארגיש הבדל?
-
- 29 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
יש לי הארדיסק WD 30 MB 7200 IDE ויש לי מגירת קירור עם שני מאווררים שעושים רעש של מיפעל (לפי The Wizard) איך אני יכול להמהיר אותו ועד כמה?
-
- 8 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום לכולם קראתי כתבה שהתפרסמה פה על רדיאטור http://www.gamingin3d.com/reviews/dtek ורציתי לשאול מה זה רדיאטור,מה ההבדל בינו לבין מאוררים לcpu . חבל שאי אפשר להשיג את הרדיאטור שמפרסמים בכתבה בארץ.
-
תראו שמתי לב עכשיו שהזכרונות שלי עובדים בבאס של 100 וזה נראה לי שוב קרה כי התקנתי את איזי טון 5 הקיצר הלכתי לאיזי טון והעלתי את זה ל 200 אבל זה לא עושה אותו על 200 כלמר כשאני יוצא מהחלון של האוברקלוק באיזיטון (נגיד בודק את הטמפ') וחוזר שוב לקטע של האוברקלוק אז הוא שוב על 100 (התמונה השניה) ובאורסט הוא גם על 100 איך אני מסדר את זה? ולמה בכלל הוא על 100 ?זה לא אמור להיות מוגדר אוטומטי בביוס? ד"א הבאתי גם תמונה עם הפרטים על הזכרונות [attachment deleted by admin]
-
- 15 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
-
ב10:15 אספתי מזיגזג את המוצר החמוד בשם TR2M3 של טרמלטייק. נאלצתי לחכות כמה זמן בגלל שלזיגזג קרס המחשב עם ההזמנות. חזרתי הביתה והתחלתי להסתכל על ההיטסינק. פירקתי את המאורר והתחלתי למדוד מימדים שלו, של ההיטסינק ושל האזור הפנוי סביב הליבה של הR350. קראתי כמה ביקורות על גוף קירור זה ובאחת מהן הזכירו גם את העובדה שבסיס הנחושת מוברג לאלומיניום. באותה ביקורת לא טרחו להזכיר את העובדה שבין הנחושת לאלומיניום נמצאת שכבה שמנה של גריז טרמי. (דבר שבדקתי) אני לא יודע כמה זה משפיע על הביצועים אבל זה נראה לי מוזר. כעבור שעתיים בערך בהן עשיתי כל מיני ניסויים על ההיטסינק, הלכתי ליזמ"צ. כשחזרתי, בסביבות חמש אחרה"צ, אצתי רצתי לבדוק דבר אחרון בהיטסינק ולשים אותו על הליבה. אך אבוי! קבלים וקריסט…
-
- 30 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום, יש לי חבר עם מעבד ישן יחסית בסוקט 1366. i7 390 או 940 אני לא בטוח. בכל אופן הוא אומר שהוא עושה רנדורים של וידאו ושבמאמץ של הרנדור המעבד מגיע לאזור ה-90 מעלות. הוא חושש בקיץ הטמפ' יהיו גבוהות מדיי וחושב להחליף קרור. הוא טוען שהוא בדק שהמאוורר עובד תקין ואפילו מרח משחה טרמית מחדש. האם הטמפ' הללו תקינות לדור המעבדים הזה ולמעבדים הללו ספציפית? (במאמץ) האם הייתם ממליצים להחליף קרור? אם כן לאיזה קרור? בתודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
***כותרת*** ועוד משהו האים זה: http://tms.co.il/product/5716 3 מאוורים או מאוורר אחד?כאלו מוכרים את זה מאוורר אחד ב 74 שקל או 3 ב 74 שקל?
-
- 19 תגובות
- 2.1k צפיות
-


