אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אהלן, אני מעוניין להחליף את הקירור של המעבד וקצת הולך לאיבוד בין כל הדגמים... המעבד הוא I5 4460, שימושים די בסיסיים אבל גם קצת גיימינג מדי פעם, תקציב של 150~ ש"ח. רעש חשוב, אבל לא בקטע קריטי. המארז שלי הוא Gigabyte GZ-X7. ראיתי כחלק מהשיטוטים שלי את הקירור הזה: http://ksp.co.il/?uin=31664 כמה זה באמת מציאה? והאם הוא בכלל יתאים למארז שלי? נראה לי קצת גבולי. ועוד שאלה על הדרך: אני גם רוצה להוסיף מאוורר 120mm למארז (כרגע יש לי רק אחד מאחורה), יש סיבה להשקיע יותר מבמאוורר בסיסי של אנטק/ארקטיק? תודה מראש על כל עזרה שהיא.
-
- 4 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
מפרט המחשב: Q6600 G0 על קירור TOUNIQ TOWER. לוח אם: 965P DS3 REV3.3 זיכרונות: Twister 1024*2. מתח המעבד על 1.55. מהירות באס. 390MHZ... תוצאה ב3DMARK 06 עם 8800GTS 320MB: 10278 SUPER PI 1MB 14.98 [attachment deleted by admin]
-
- 42 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
מדובר על Q6600, בהתחלה הוא היה יציב על 3.2GHZ אבל אחרי כמה זמן הוא הפסיק להידלק והורדתי ל3GHZ ומאז זה רק יורד. ניסיתי לעשות ל 2.8 אבל המחשב אפילו לא נדלק והייתי צריך לאפס את הביוס. זה משהו שאמור לקרות למעבדים עם הזמן? זה פשוט נראה מוזר.
-
- 13 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
למה אני לא מצליח לקחת אותו מעל 138FSB בלבד?? יש לי AMD ATHLONXP 1700 GIGABYTE 7vtxh PLUS 256 PC2100 DDR Buffallo יש הצעות?
-
- 15 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
טוב אז התחלתי אתמול אוברקלוק למפרט שבצד,בפעם הראשונה שלי אוחרי שקראתי הרבה בנושא. את הטמפרטורות אני מנטר עם Core Temp ואת בדיקות היציבות עם Prime95 טוב אני אתאר מה עשיתי מאתמול בלילה: התחלתי והעליתי ל240 FSB- הרצתי בדיקת Small FFTs למשך 40 דקות,לא נפל. המשכתי ל280 - שוב בדיקת יציבות 50 דקות ועבר בשלום. ניסיתי 300 - היה פוסט אבל הווינדוס לא עלה. ניסיתי 310 לבדוק אם אולי נתקלתי בבור FSB או איך שלא קוראים לזה,שוב לא עלה. העליתי רמת מתח אחת במעבד(רמת הבסיס היא 1.325 וCPU-Z מראה 1.280) וניסיתי 300 - ווינדוס עלה אבל הבדיקת יציבות קרסה אחרי 10 דקות. אחרי זה ניסיתי 290 על מתח סטוק - היה נראה בסדר,שמתי למשך הלילה ובבוקר גיליתי (אחרי הסתכלות בLog) שאחרי שעתיים וחצי בדיקה המחשב ריסט…
-
- 36 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום חברים ברשותי מעבד של אינטל e6750 2.6gh אני מעוניין לבצע בו אוברקלוק עם לוח אם של asrock g31m-vs2 בנוסף יש לי קירור של ZALMAN HP-92F-02A התחלתי באוברקלוק ולאט לאט העליתי fsb כרגע אני ב2.9 GHZ הבעיה שלי היא שהמאוורר לא מגיע ליותר מ2200 rpm והמעבד נורא חם במאמץ עם prime 95 הוא מגיע ל 75-76 מעלות ,אני מעוניין להגיע ל3GHZ+ (ניסיתי בדיקה עם 3gh מסך כחול,אותו טפרטורות) איך אני עושה את זה מה צריך להגדיר במתחים על מנת להגיע למהירות הזו? ??? תודה רבהה לעוזרים
-
- 12 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום, יש לי מעבד AMD1.4 ואני חושב שבחנות שקניתי מהם את המחשב הביאו לי מעבד 1050 ועשו לו OC ל1.4 ובגלל זה המעבד מגיע לטמפרטורות גבוהות מאד 68 מעלות. איך אני יכול לבדוק זאת?
-
- 23 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
יש לי מחשב חדש RYZEN 5 3600 לוח אם MSI B450 A PRO זיכרונות 16GB 3200 כרטיס מסך GTX 1080 והמעבד מתחמם נורא במהלך משחקים (70-80 מעלות), אני משתמש בקירור שקיבלתי עם המעבד. אפשר המלצה לקירור חדש? נניח עד 150 ש"ח, אני לא מתכנן OC רק גיימינג , רצוי בחנות שנמצאת באילת. איך הקירור הזה? https://ksp.co.il/?uin=58803&select=.1066..39..182..108.
-
- 8 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
קראתי שכדאי מאד לקרר את ה TB ו את ה XP , חלק מן המאווררים שקראתי עליהם נראים מעולים, אבל לא תמיד יש השוואת רעשים, שזה לדעתי הכי חשוב, לא רוצה לגור עם טרקטור. אז אנשים, מה הכי שקט והכי טוב ? כמה שיעלה יעלה , זה שווה של דולר ודרך אגב, כל הקירור מים הזה, זה בטוח ? כי פעם אחרונה שבדקתי, חלקי מחשב ומים לא חברים טובים.
-
- 7 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
או: מה לא לשכוח כשמתקינים היט סינק. AMD 1.4Ghz ASUS A7M266 היום בבוקר החלטתי שאני אתקין את ה-CopperOrb שלי מחדש לפי המדריך של KoM. אז עשיתי הכל כמו שצריך רק בסוף, כשאורב היה במקום שחכתי לחבר אותו ללוח ;D הדלקתי את המחשב, שיטטתי בביוס, ראיתי 43 מעלות מעבד(וכמובן ידעתי שזה בגלל שהרגע פתחתי אותו) ולא שמתי לב שאין את ה-RPM של המאוורר. יצאתי מהביוס, הווינדוס עלה, מיד הפעלתי את הProbe ואז ראיתי מעבד ב- 66 מעלות ומאוורר לא מסתובב ברוב טיפשותי גם עשיתי Shut down מהWin וכשראיתי שזה לוקח יותר מידי זמן אז משכתי את הכבל של החשמל. למזלי המעבד שרד(האורב היה רותח אגב). עכשיו אני על 100Mhz Bus (=1050Mhz מעבד) כדי לקרר את המסכן. 32 לוח 53 מעבד. אני מקווה שלא עשיתי נזק כלשהו...…
-
- 20 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
ברצוני לברר האם לקירור הבא, יש בלוח האם הנוכחי שבמחשב של אבא שלי את היכולת לשנות את מהירות המאוורר שלו? לוח אם: Gigabyte GA-H55M-D2H rev 1.4 אני רוצה לברר זאת, כיוון שעל אף שיש לו 3 פינים ולא 4, הנני חושד שהוא בעבר שינה את מהירותו בהתאם לטמפרטורת המעבד, כיוון שבעת הדלקת המחשב, הוא לא מיד מגיע למהירות העבודה שלו, אלא בהתחלה עובד חלש, ואז מגביר לאחר כמה שניות, מה גם שהוא מרעיש מאוד.
-
- 6 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
מישהו יודע את הנוסחה לחישוב התנגדות של נגד שיתאים ללד מסויים ?
-
- 23 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
יש לי מעבד I3 2120 לוח אם של אסוס P8H61-MLE קניתי מאורר למעבד Scythe Katana 3 CPU Cooler רציתי לדעת על כמה מומלץ לשים את המאורר בביוס?..300?600? איזה הגדרות מומלצות? שימושים רגילים של אינטרנט וסרטי HD אלו הנתונים שלו Model Name: Katana 3 CPU Cooler Model Number.: SCKTN-3000 Manufacturer: Scythe Co., Ltd. Japan Compatibility: Intel®: Socket 478 Sockel T / LGA775 Sockel LGA1155 Sockel LGA1156 Sockel LGA1366 AMD®: Socket 754 Socket 939 Socket AM2 Socket AM2+ Socket AM3 Socket AM3+ Socket FM1 Socket 940 Weight: 495 g / 15.98 oz (without accessory) Dimensions: 94 x 108 x 143 mm / 3.70 x 4.25 x 5.63 inch Dimensions of Fan: 92 x 9…
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני מנסה לעשות OC עם לוח Gigabyte x38 dq6 Q6600 OCZ CL3-4-4-12 REAPER 4GB ANTEC 850W PSU ניסיתי כמה שאפשר לחפש באינטרנט ולא מצאתי ממש משהו אני מנסה לעשות OC אפילו בFSB1 יותר ל267 ואחרי שאני עושה שמירה לביוס ויוצא הוא מאפס את עצמו כנראה אחד ההגדרות שמה לא נכונות עשיתי עדכון ביוס הכי חדש ועשיתי את ההגדרות האלו Advanced Bios Features CPU Multi-Threading: Enabled Limit CPUID Max to 3: Disabled No-Execute Memory Protect: Disabled CPU Enhanced Halt(CIE): Disabled CPU Thermal Monitor 2 : Enabled CPU EIST Function: Disabled Virtuaalization Technology: Disabled ובהגדרות OC שזה MB Intelligent Tweaker (MIT) ניסיתי לעלות אותו אפילו טיפה וגם מתח שום דבר לא עוזר אם מישהו נתקל או יודע א…
-
- 18 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
טוב, הצלחתי להמהיר את המערכת ללא תקלות בשתי דרכים: 1. העלתי ל200 mhz את הבאס והמעבד תקוע על 8.5, (אם אני מעז להעלות אותו ל-9 המערכת משתתקת ואני חייב לאפס cmos) 2.הבאס "תקוע" ב148 והמעבד מגיע עד ל-13.5 הייתי רוצה לציין שמהירות המחשב באפשרות הראשונה היא 1700 mhz ובאפשרות השנייה 1980 בקירוב, אבל, יש הרושם שהאפשרות הראשונה מהירה יותר..... מה אתם חושבים? האם באמת הגעתי לקצה גבול היכולת? המטריד הוא שהמעבד שלי ממש חיה רעה בהמהרות הוא לא מתחמם בכלל ורץ כמו מטורף רק הבאס תקוע לו שם ב-148... תודה
-
- 20 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
-
שלום אנשים יש לי מעבד AXP1800P על ga-7rxp1.1 ההיטסינק הוא רגיל חסר שם שקיבלתי עם המעבד (לא spire ..) אני משתמש בתוכנת המדידה של ג'יגה-בייט המעבד שלי עובד בטמפ' ממוצעת של 75 מעלות .. ערכי הטמפ' בין הביוס לתוכנה הם אותו דבר(גבוה מדי , אני יודע...) שהמזגן בחדר כבוי מתווספות 5 מעלות הרצתי קצת את תוכנת PRIME95 , לפי תוכנת המדידה המעבד הגיע לטמפ' של 95 מעלות ואפילו גירד 98.. אם אני לא טועה טמפ' המוות של המעבד היא 90 מעלות ? אני יודע שזה לא אינדיקציה אבל שאני שם את אצבעי על ההיטסינק החום לא מרגיש כמו 75 מעלות.. משום מה אני חושב שיש לי סטייה של 10 -15 מעלות במדידה הייתכן? אגב - איפה אני יכול למצוא מידע שמפרט לי מה כל מספר ואות שכתובים על ליבת המעבד אומרים עליו?
-
- 21 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
שלום לכולם קניתי מחשב מחבר שלי במחשב בוצע OC רציתי בבקשה לשאול איך אני מבטל את ה OC. נכנסתי לביוס וראיתי שזה טיפה מסובך אז עזבתי המפרט הוא: INTEL E8500 ASUS P5Q קירור ZALMAN 9900 ASUS 9800GT OC 4GB DDR2 CROSSAIR תודה לעוזרים וחג שמח.
-
- 14 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום ברצוני לשאול כמה שאלות בנוגע לאוברקלוק לכרטיס הנ"ל... אחרי הרצת DETECT OPTIMAL SETTINGS בNVIDIA TOOL השעון של הCORE עמד על 565 והזכרונות על 1240 כאמור המהירויות של הכרטיס הם בCORE על 500 והזכרונות כ1120 האם כדאי להמהיר את הכרטיס בתצורה כזו שנקבע ע"י התוכנה של NVIDIA או שעליי לבדוק עוד כמה דברים ?? כמו כן הטמפ' של הכרטיס נעים בין 45 במנוחה ו53 במאמץ , מחובר לכרטיס זה קירור פאסיבי של החברה + מאוורר שאילתרתי באמצעות מדריך כך שכיוון האוויר מכוון למרכז הכרטיס... תודה נועם.
-
- 30 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
היי, לא הצלחתי למצוא את ההבדל בין השניים פה בפורום או בכלל באינטרנט. ה 4 יקר באיזה 40 שקל והרבה מקומות לא מחזיקים כבר את ה 3. תודה
-
- 1 תגובה
- 2.2k צפיות
-
-
שלום לכם, אני חדש לגמרי בכל מה שקשור להרכבת מחשב באופן עצמאי, וזה בדיוק מה שאני מתכוון לעשות בשבוע הבא (עם עזרה של חבר עם נסיון בתחום). הבנתי שלפני שמתקינים את הקרור של המעבד, צריך למרוח על המעבד משחה טרמית, אבל חבר אחר טוען שהיום במקום משחה טרמית בסה"כ מדביקים מדבקה שיש לה את אותו האפקט - האם הוא צודק ? תודה רבה.
-
- 13 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
טוב אז אחרי שפתרתי את בעיית הקריסות התחלתי לעשות OC. המפרט: E8400 + ונדטה 2 GIGABYTE EP43-DS3L G.SKILL 4096MB (2048MBX2) DDR2 800 CL4-4-4-12 - F2-6400CL4D-4GBPI-B כרגע הOC על 3.6, עבר בדיקות OCCT והוא יציב. הטמפרטורות במנוחה 39, במאמץ 55 בערך. במתחים לא נגעתי וכולם על AUTO. השאלה שלי היא אם אני יכול להמשיך בOC ואם כן אז איך? לעלות מתחים?
-
- 26 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אז הקירור הנוכחי שלי (Scythe Kantana III) הפסיק להסתובב, והגיע הזמן להחליפו (אלא אם יש אפשרות לתקן?). מחפש מחליף איכותי ושקט (וקל להרכבה). כאמור, הסוקט הוא LGA 1155 (לוח אם Intel BLKDH67CL-B3), והמארז הוא Antec P183v3. עדיפות לחנות בירושלים, או כזו עם משלוח מהיר. בתודה מראש
-
- 13 תגובות
- 2.2k צפיות
-


