עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. האלן חברה יש לי מחשב שמרעיש די הרבה וקיום יש לי כסף והיופי כבר לא חשוב לי... עכשיו הקטע הטכני: יש לי מארז Sunbeam Transformer BLUE שדלוקים אצלי 3 מאוורי הלידים (שניים בחלון אחד למעלה על 5V ) ועוד מאוורר מאחורה: Thermaltake Ultra UV Fan 120mm blue כרטיס מסך : CONNECT3D Radeon X800 GTO 256mb GDDR III DVI-I + VIVO עם מאוורר הסטוק שלו מעבד: AMD Athlon 64 939 3700 San Diego core גם קירור הסטוק ספק כוח של רייד מאקס לא יודע פרטים חחח בכל מקרה לא הבעיה פה עכשיו מה שאני חייב לקנות זה: מאוורר למעבד הכי טוב ושקט מאוורר ללוח אם כי שלי הרוס הסטוק והוא לא פועל הכי חשוב שיהיה הכי שקט המחשב והכי אפקטיבי לא איכפט לי להחליף מארז ואו מאוורים כי המחשב…

    • 35 תגובות
    • 2.4k צפיות
  2. Started by Bessmertniy,

    טוב אז ככה אני חושב לקנות את ההיטסינק הזה קראתי וחרשתי ומצאתי שהוא מקרר טוב וגם יחסית שקט במהירות הכי גבוה ה 38 db אז ככה האם למישהו פה יש ניסיון איתו? או היה לו אותו? או היה ממליץ על משהו אחר... לפי מה שהבנתי הוא קצת יותר טוב מה volcano 11 אז הייתי רוצה לדעת מה דעתכם.... אני כבר מת לקנות קירור נורמלי למעבד שלי שעכשיו הוא amd tbird 1.1 אבל בקרוב מאוד מקווה שיהפוך על xp2500 האם הייתם ממליצים עליו למעבד כזה שמיועד לאובר קלוקינג לפחות ל 2200+- בערך למה ש sixkiller הגיעה

    • 44 תגובות
    • 2.4k צפיות
  3. Started by Shumy2,

    אז ככה, קניתי מאוורר 120 של TT ושילמתי לטכנאי שיתקין אותו, אבל אני לא רואה שיפור כזה משמעותי בטמפרטורות... יכול להיות שזה בגלל שגם האחורי מוציא אוויר? נ.ב במקום שכל המאוורר יהיה חשוף, הוא התקין אותו על חורים כאלה. מישו יכול לפרסים פה תמונה של איך מאוורר על צד המארז צריך להיראות?

    • 31 תגובות
    • 2.4k צפיות
  4. חברים סוף סוף קיבלתי אומץ והחלטתי לעושות פרוייקט על המחשב היותר משוכלל שלי והנה התוצאות אחרי עבודה של חודש בערך... (זה כצת קשה עם הצבא...) התמונות מובאות אליכם באמצעות המצלמה הדיגיטלית החדשה שלי כול הזכויות שמורות לחברת SONY והמצלמות שלה... טוב אז תחילה הנה המפרט שלו: Motherboard Asus A7V266-E/AA Processor AMD Athlon XP 1800+ @ 1.53GHz (stock) HSF ThermalTake Volcano 7 Memory Generic 256MB DDR Audio C-Media onboard Network D-Link DFE-530TX TV Tuner/Radio Hauppauge WinTV-GO-FM HDD Maxtor 20GB 5400RPM CD/DVD ROM Pioneer DVD-106S ATAPI FDD Panasonic 3.5" Monitor NEC MultiSync LCD1550V Video Card 3dfx Voodoo3 3000 16MB Case IN-WIN IW-J523 BLACK …

    • 26 תגובות
    • 2.4k צפיות
  5. Started by hardgore1,

    הי, אשמח לדעת איך לעשות אובר קלוק אידיאלי למחשב 333 intel core 2 quad Q8300 @ 2.5 GHz bus msi G41M-P33 Combo (MS-7592 ram 4 GB 400 MHz Geforce 8400 GS win 8 pro 64 bit תודה

    • 21 תגובות
    • 2.4k צפיות
  6. אני מתכנן קניה של 2 כרטיסי GTX 980ti ויש לי כמה שאלות: 1) אני יכול לשלב ב SLI כרטיסי 980TI כשלכל כרטיס אני עושה אוברקלוק מקסימלי כשהכרטיסים יוצרו מחברות שנוות כגון ASUS ו GIGABYTE ? ואיך זה משפיע אם בכרטיס אחד האוברקלוק גדול וטוב יותר מהשני? 2) אני מתלבט בין שילוב של zotac 980ti amp extreme ו gigabyte gtx980ti g1 http://www.techpowerup.com/gpudb/b3330/zotac-gtx-980-ti-amp-extreme-edition.html http://www.techpowerup.com/gpudb/b3350/gigabyte-gtx-980-ti-g1-gaming.html לבין - לקחת 2 כרטיסים רגילים של GTX980TI ולעשות להם קירור מים של Arctic accelero hybrid 2 כדי לקבל אוברקלוק טוב וגדול יותר עם טמפרטורות טובות יותר מאשר האופציה הראשונה, http://www.techpowerup.com/gpudb/b331…

    • 9 תגובות
    • 2.4k צפיות
  7. Started by Doron_Rajwan,

    http://gigabytedaily.blogspot.com/2011/01/c-n-from-uk-hits-57ghz-on-air-with-p67a.html

    • 10 תגובות
    • 2.4k צפיות
  8. Started by junior_mg,

    אני ראיתי שה big typ קיבל ציון 9.9 מתוך 10 במחינת הרעש מה אתם אומרים עדיף.. מבחינת קירור ? רעש? ומה עדיף? נראה לי שזה טרד חשוב כי הרבה לא סגורים לגבי הקירור של המעבד שלהם כיום...

    • 36 תגובות
    • 2.4k צפיות
  9. Started by RonCohen,

    החלפתי לוח אם והגעתי עם אותו מעבד 3.8GHZ והמעלות היו בסדר+- 65 בבדיקות מעמץ עכשיו אני מגיעה איתו ל3.5GHz 1.2V ואני עובר את המעלות במותרות 76 היה המקסימום אני חושב ש1.2V זה קצת יותר מידי אבל אני ינסה להוריד קירור: סקייט מוגן 2 רב B COREI5 750 מאוורר שהחלפתי לג'נטל טייפון 1450RPM מאוורר מדהים

    • 18 תגובות
    • 2.4k צפיות
  10. אורח PrototypE
    Started by אורח PrototypE,

    אחרי שירקתי דם , החלפתי 3 לוחות , החלפתי זיכרונות , עשיתי שמיניות באוויר , כדי לעבור את ה1.6 גיגהרץ עם ה1.4 הרגיל שלי ולהכנס איתו לXP , ארזתי בסופו של דבר אומץ , שרפתי 2 מלחמים , אבל עשיתי את זה . המעבד עכשיו על 2.1 וולט , עם המוד של הנגד ללוח של EPOX , בחיים לא רעדו לי ככה הידיים כשהלחמתי אותו . אבל עכשיו כשכל זה מאחורי , אני יכול למות בשקט עכשיו . וכל זה במקסימום 55 מעלות חום !

    • 16 תגובות
    • 2.4k צפיות
  11. שלום לכולם... רובכם בטח לא מכירים אותי אבל אני נכנס לפה לפחות פעם ביום ובעיקר קורא... רציתי לספר את סיפור הפרויקט המופלא שלי הכל התחיל לפני כשנה כשמצאתי מיכל אידוי של פולקסוואגן גולף זרוק ליד השטח של הבדואים בעיר שלי והחלטתי שאני הולך לבנות למחשב שלי מערכת קירור מים (אתם מוזמנים להציץ במפרט של המחשב שלי ולהבין שלפני שנה וחצי זה בהחלט היה מפרט סוף ) אחרי המון המון בדיקות ומאמרים בעברית ובאנגלית שקראתי כולל סרטונים ביוטיוב על מערכות של אנשים אחרים ואיך לבנות בחרתי את המפרט שאני הולך לקנות: 1 x Antec 200 x 30 mm Big Boy 200 Tricool Fan w/ 3-Speed Switch - Sleeved - Sleeve Color: Neon UV Blue - Heatshrink Color: UV Blue $29.99 1 x EK-FC88 GT/GTS (G92) High Per…

    • 8 תגובות
    • 2.4k צפיות
  12. Started by The_Byter,

    ביקורת ראשונה על קירור המים הישראלי EMP!!! ביקורת זו נכתבה ע"י תום (Po-Hadov) עבור פורום רוטר.נט. המעוניין להפיץ אותו רשאי לעשות כן, ובלבד שיתן קישור למסמך המקורי, לפורום חומרה, רשתות ואבטחת מידע ברוטר.נט וכן יזכיר את מחברו המקורי. כידוע לחלקכם רכשתי בשבוע שעבר מערכת קירור מים שיוצרה עבורי ע"י חברת EMP, שבבעלות ידידי אליאור (ידוע בכינויו: The Byter). חלק א' - המערכת שלי: בלוק - HD2K3-C לפרטים: http://www.emp.co.il/product.php?&ID=0001 רדיאטור - רדיאטור מקצועי EMP לפרטים: http://www.emp.co.il/product.php?&ID=0026 משאבה - Eheim 1048 לפרטים: http://www.emp.co.il/product.php?&ID=0013 מיכל - מיכל מים - 3.5 אינצ' לפרטים: http://www.emp.co.il/product…

    • 34 תגובות
    • 2.4k צפיות
  13. Started by skullfacer,

    שלום לכם יש בבעלותי מעבד 2500K לוח ASROCK EXTREME 6 קירור מיים CROSAIR H50 ספק CROSAIR 620 זכרונות 8GB 1333MHZ GSKILL RIPJAWS-X עכשיו עשיתי לפני שבועיים OC ל4.5 הכול עבד כמו שצריך בדיקות מאמץ טמפ' נמוכות הכול היה מוושלם. עכשיו רציתי לעדכן את הביוס לגרסא חדשה ,ועכשיו שאני מנסה לעשות OC לאותם הגדרות ,שהמחשב רוצה לעלות יש מן קו לבן בצד שמואל למעלה מהבהב והמחשב לא עולה. ניסיתי את כל הפונקציות והוא פשוט לא נותן לי לעשות את הOC. אני כבר לא יודע מה לעשות ניסיתי להחזיר גרסא בביוס וזה עדיין לא עבד. אני ישמח אם אחד ממכם יכול לעזור לי לפתור תבעייה הזאת תודה.

    • 29 תגובות
    • 2.4k צפיות
  14. Started by Davidmag1,

    שלוםם אני עושה OC למחשב שלי המפרט בצד החלפתי לוח ל asus p5n-3-sli ואני רוצה לדעת איך עושים OC תודה

    • 40 תגובות
    • 2.4k צפיות
  15. Started by Guy950,

    היי, לפני כמה חודשים החלפתי את קירור המעבד שלי ויחד איתו החלטתי להחליף את אחד המאווררים במארז שנהיה חלש עם הזמן. העניין הוא שהתבלבלתי קשות ובמקום להזמין Noctua NF-P12 הזמנתי את הדגם Noctua NF-F12. כן, מחיר פי 2 ולא שמתי לב לזה בזמן ההזמנה הבעיה במאוורר החדש שהוא מגיע עם חיבור 4 פינים ולא חיבור 3 פינים כמו שציפיתי שיהיה ואני לא מצליח למצוא בארץ מתאמים לכך. רציתי להזמין באיביי אבל רציתי לוודא קודם איתכם - אני צריך לבדוק התאמה של מתח וכו'? אני מבין שהמאוורר הזה צורך יותר? את המאווררים אני אגב מחבר לבקר שמגיע עם Fractal R4.

    • 7 תגובות
    • 2.4k צפיות
  16. Started by ybe,

    אני מעונין לעשות אוברקלוקינג לכרטיס asus v8200 ti 200 , יש תוכנה מומלצת לענין ?

    • 15 תגובות
    • 2.4k צפיות
  17. קראתי באתר שאפשר לעשות אובר קלוק כמעט לכול דבר למעבד מגדילים את המכפלה למעבד הגרפי תוכו שמתלבשות על הדרייורים אבל השאלה היא איך עושים אובר קלוקינג למודם היה כתוב באתר שכן אפשר לעשות כזה דבר יש לי מודם דפוק של 56 ומודם חדש כזה עולה 100 שח מקס אז לא אכפת לי לנסות לעשות אוברקלוקינג

    • 6 תגובות
    • 2.4k צפיות
  18. ידיעה מאוד מעניינת: http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=3661 ניראה שיש בעיה בסוקט לפלטפורמת LGA-1156 המיוצרת ע"י Foxconn. הבעייתיות היא שהסוקט המיוצר ע"י Foxconn, מורכב בלוחות של חברות שונות כמו ASUS, DFI וכולי....כך שלהימנע מלוחות של Foxconn לא תיפתור את הבעיה. מלבד זאת בידיעה יש מספר נתונים מאוד מעניינים: מסתבר שב OC ל 4 GHZ בפלפטפורמת 1156 וגם 1366 - המעבד לבדו צורך כ 15-16 AMPER במאמץ מלא. (לכל מי שמעוניין בחישובים לצורך קניית ספק כוח).

    • 22 תגובות
    • 2.4k צפיות
  19. אני מעוניין לדעת מה הערכת עלות לפרוייקט של קירור מים למעבד הכוונה היא לכל החלקים (משאבה, צינורות, צלעות הקירור, מאווררים ועוד) למערכת ברמה בינונית נורמלית למעבד שכרגע ברשותי

    • 22 תגובות
    • 2.4k צפיות
  20. Started by LiorKi,

    יש לי מעבד xeon X5365 סוקט 771 LGA אוסיף כי ישנו מעבד נוסף (זוג מעבדים על הלוח אם) אינני זוכר אם הם בצמידות אחד לשני אנסה לבדוק זאת בהקדם הייתי שמח למצוא מוצר אפטר מרקט מומלץ ומתאים לצורך קירור במקום המוצר הקיים (אינני מבין כל כך מה קיים אז אם צריך פרטים אשמח אם תכוונו אותי ואנסה לענות) האם זה מצריך רק מאוורר או גוף קירור או שניהם ביחד? תמונה בהמשך. הערה - אני לצערי רגיש יחסית לרעשים. מנסה לסדר את העניין כדי שאוכל להנות מהמחשב עכשיו הוא די רועש עבורי ובמאמץ שומעים מאווררים. לא מבין יותר מדי בנושא אז צר לי על חוסר מקצועיות

    • 5 תגובות
    • 2.4k צפיות
  21. שלום, המליצו לי על המפרט הבא: Intel Ivy Bridge Core i5 3570K Socket 1155 8MB 3.4Ghz Tray הגיע למלאי, יחידות 1 ₪1103 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=3752 Scythe Mugen 3 For Intel AMD SCMG3000, יחידות 1 ₪235 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=3416 MSI P67A-C43 B3 P67 Chipset , יחידות 1 ₪329 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=3667 Kingston Hyper X Blu 8GB Kit (4GBx2) DDR3 1600Mhz, יחידות 1 ₪245 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=3226 Hitachi DeskStar 7K1000.D 1TB HDS721010DLE630 7200RPM 32MB Sata3, יחידות 1 ₪515 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=3350 SA…

    • 15 תגובות
    • 2.4k צפיות
  22. Started by R-E-L,

    היום (בעצם עכשיו) חיברתי מסך LCD קטן ונחמד ביותר למחשב שלי! את המסך אתם יכולים לראות בכתובת http://www.seetron.com/bgx128_1.htm המסך הוא מסך גרפי, כלומר אפשר לצייר משהו ואז הוא מציג אותו, הוא לא מוגבל להצגת אותיות. יש לו תאורה אחורית ואפשר לכוון את הבהירות... היה לי קצת בעיות כי בהתחלה השתמשתי בכבל סריאלי לא מוצלב אבל הפכתי אותו למוצלב ועכשיו הכל טוב ויפה! הנה תמונה של המסך (מצטער על האיכות :\)

    • 35 תגובות
    • 2.4k צפיות
  23. יש לי מעבד c2d e6600 '4 giga ram אנרמקס 420 ספק כוח מה בדיוק לשנות שם ולכמה ? תודה. [attachment deleted by admin]

    • 33 תגובות
    • 2.4k צפיות
  24. תודה

    • 21 תגובות
    • 2.4k צפיות
  25. אוקיי , אז כמו שכולכם יודעים בפעם הראשונה ששברתי את השיא זה היה על 2101 3dmarks , עכשיו , לפני כמה זמן OPPAINTER שמוכר לכולנו לקח את הכרטיס הזול הזה ושבר את השיא שלי , הוא עשה 2120 אם אני לא טועה , והיה עוד אחד שעשה 2180 בגירסא החדשה , אבל , לא ויתרתי! הנה הוכחה! 2341 נקודות !!! היום. 340/640 , לדעתי זה קשור לכאן מכוון שזה אוברקלוק רצחני! המהירויות הרגילות של הכרטיס הם 250/400! העליתי 240MHZ לזיכרונות ו90MHZ לליבה! זה משוגע! הנה תמונת מסך :

    • 33 תגובות
    • 2.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים