עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by nim901,

    במו שכתוב בכותרת, פה אני אתן את הפרטיס לגבי ה OC שלי. ההתחלה: (לפני OC) מהירות ליבה: 250MHZ (תוקן, סליחה על הטעות :-\) מהירות זיכרון: 200 MHZ (הזיכרון כפול ככה שזה יוצא 400) אחרי OC: ליבה: 364 MHZ זיכרון: 280 MHZ אמצעי קירור: קירור פסיבי, מה שבא עם הכרטיס. תוכנה: ati tool דריברים: radeon Omega Drivers v2.5.97a

    • 50 תגובות
    • 2.8k צפיות
  2. היי, יש לי שאלה, המאוור שנמצא על הספק נכנס כל משהו כמו 30-40 שניות לפעולה, מסתובב במלוא העוצמה לאיזה 7-8 שניות ונכבה. (זה מאוורר חדש שהחלפתי היום..גם בקודם היה ככה) . כל פעם שהוא נכנס ומפסיק לעבוד יש פה רעש כאילו מינ' איזה אפאצ'י נוחת לי בחדר. מבחינת טמפרטורות בדקתי בEVEREST וזה נראה נורמאלי. קיימת אפשרות להגדיר איכשהו שהמאוורר יפעל באופן רציף? או לשלוט על המהירות סיבוב? תודה רבה!!

    • 10 תגובות
    • 2.8k צפיות
  3. היי, אני מתלבט בין מספר אופציות לקירור i7 5820k. הכוונה היא בעתיד לעשות אוברקלוק מתון ל4ghz-4.1ghz וכרגע יש לי 3 אופציות: 1. Scythe mugen 4 ב230 2. אופצייה 1 + עוד מאוורר. 3. Noctua nh d14 ב360 שקל. לצערי לא מצאתי ביקורת רלוונטית לmugen 4 על מעבד זה ובטווח התדרים שציינתי. אני מאוד מוגבל באופציות שלי. הרכישה חייבת להיות בארץ כי חשוב לי שהקירור יגיע בהקדם, ואני מעדיף שלא להשקיע מעבר לצורך. האם mugen 4 יספיק לדרישות שצויינו ויוכל לעבור מבחני יציבות כמו aida64 בטמפרטורה בטוחה או שהייתם הולכים על אופצייה 3? תודה.

  4. הגיעה הזמן שגם אני ינצל את האוברקלוקר במצויין הזה במחשב , אז בשעה טובה החלפתי את המארז הג'נרי שלי לCM690 II PLUS ,את הספק של HEC שבקושי מוציא 250W גם החלפתי לOCZ StealthXStream 500W ,קירור קניתי את הArctic Cooling Freezer 7 pro Rev.2 כי בסופו של דבר ידעתי שזיכרונות הDDR2 800MHz של PATRIOT לא יביאו אותי רחוק ,אז לא רציתי לעשות להם OC גדול ,אז הפסקתי בFSB של 423 ככה שיביא אותי ל3.8GHz . המתח עומד 1.3 שזה בסדר גמור לדעתי ,בינתיים הרצתי את OCCT ל8 שעות ,עברו כבר 7 שעות בהצלחה . המעלות בינתיים בזמן המאמץ בOCCT הם בסביבות ה55 מעלות יש את הפרטים בחתימה בVALIDATION של CPU Z

    • 15 תגובות
    • 2.8k צפיות
  5. Started by yotam.m,

    אהלן, קניתי את המוצר על מנת שאוכל להוריד קצת את רמת הרעש בחדר (ישנים בו). למערכת מחוברים 5 מאווררים מה שמנצל את כל חיבורי המאווררים. 3 מאווררים שמגיעים סטוק עם המארז של פרקטרל ו-2 נוספים של נוקטואה (או משהו כזה). מסך המגע עובד נהדר המעבר בין המאווררים עובד נהדר מלבד זה שאין אפשרות בשום צורה להוריד את מהירות המאווררים, אף אחד מהם. ניסיתי לשנות מפרופיל שקט לביצועים לידני ה-Slide Bar שאמור להוריד את הסל"ד אינו מגיב ונשאר תמיד על מקסימום (כנ"ל לגבי החיצים שהיא עוד אפשרות שניתן דרכה להוריד ולעלות סל"ד) ניסיתי לנתק ולחבר כל מאוורר בנפרד חשבתי שאולי אחד מהם תוקע את המערכת אך שום דבר, 100% סל"ד כל הזמן. יש למישהו רעיון, פתרון הצעה? נ.ב המערכת מגיעה גם עם חיישן טמפ' שנותק…

    • 1 תגובה
    • 2.8k צפיות
  6. Started by DJPOWER,

    בקרוב אני מסיים את הפרוייקט קירור מים שלי (תמונות בסוף) ואני רוצה לשים קרח יבש בתוך המים מאיפה אני יכול להשיג,?? תודה מראש למגיבים יונתן 8) 8)

    • 19 תגובות
    • 2.8k צפיות
  7. Started by needacomp,

    ה OCCT מספיק כדי לדמות לחץ על המחשב גם ל CPU וגם ל GPU ? אם לא מה מומלץ עוד ? מה ינתר לי טוב את כל הטמפ של המערכת (כולל הכוננים) ? מה הטמפ שאני צריך לשאוף ב idle וב load עבור 4970K ללא OC ו 780 עם OC ובדיסקים של SSD ?

    • 9 תגובות
    • 2.8k צפיות
  8. אני צריך למחשב של בן דוד שלי מאווור+סינק+משחה למעבד AMD 1900+, סוקט A אם אני לא טועה. צריך להיות שקט ויעיל. המאורר+סינק המקוריים של AMD גרוע רצח, הגיע אתמול ל-80 מעלות (!). כאשר המעבד רץ בטמפ' רגילה בסביבות 55 מעלות. המארז הוא של ENERMAX, מאוורר כראוי. ניתן לחרוג טיפה מה-200 ש"ח...אם זה הכרחי המחשב הוא: AMD 1900+ @ 1.6 (ללא OC) Gigabyte 7VRXP+ rev.2 מעדיף לרכוש מזיגזג (משם נקנה המחשב). תודה ליועצים.

    • 37 תגובות
    • 2.8k צפיות
  9. Started by amitaiz,

    המעבד שלי (PD 2.66) מתחמם מרגע הפעלת המחשב, כבר שמדליקים את המחשב הוא מתחיל מטמפ' 56 מעלות ועולה במהירית עד 70-71 ואז המחשב נכבה. המאוורר עובד כמו שצריך ונקי. מה יכולה להיות הבעיה. נ.ב לפני שבוע עשיתי עדכון לביוס(לוח אסוס p5vdc-mx) כיוון שלא יכולתי להתקין ויסטה ואחרי העדכון הכל עבר מצויין.

    • 6 תגובות
    • 2.8k צפיות
  10. Started by mj23,

    היי אני כרגע בניו יורק וקניתי חלקים למחשב כולל מעבד 875K 2.93 אני מתכונן לעשות לו אוברקלוק(עד 4 גיגה)ברגע שאני יגיע לארץ השאלה שלי היא איזה קירור הכי טוב בשבילו שאני יכול לרכוש בארצות הברית יש לי כמה אפשרויות שהם לדעתי הכי טובות 1.Noctua NH-D14 CPU Cooler 2. Thermalright Ultra-120 eXtreme 775 3.prolimatech mega shadow ה 3 לדעתי הכי טוב אבל אני רוצה לשמוע כמה דעות שלכם תודה....

    • 23 תגובות
    • 2.8k צפיות
  11. המפרט שלי מופיע בצד... הגעתי עם ביוס 731 ל380FSB יציב ואני חושב שאני יכול לקצת יותר...המערכת עובדת מאד יציב וערכתי בדיקות מאמץ והכל בסדר. נתוני הOC שלי הם כאלה: FSB380 1:1 1.3V 3048MHz 4 4 4 12 533MHZ 7.8us 2.1v(memory)760MHz הבעיה היא שיש לי שהמחשב עובד 24/7 ופעם ביום יומיים יש לי LOCKUPS וזה מבאס ביותר!! ??? הטמפרטורות,44C למעבד ו55לNB בIDLE יכול להיות שהתזמונים הדוקים מידי עבור הזכרונות? או שהטמפ' גבוהות מידי וזה גורם לבעיה? כי באופן כללי המערכת מאד יציבה,אני לא חווה בעיות כאשר אני עובד על המחשב או מריץ משחקים כבדים...מה עלי לעשות? עצות התקבלו בברכה שנה טובה!

    • 53 תגובות
    • 2.8k צפיות
  12. Started by KoM,

    אותי מעניין מה גרם לכן לעצור באוברקלוק למעבד שלכם, איזה רכיב גרם לכם להגיד עד כאן, או אולי זוהי הייתה בעיית מתח ? אולי היטסינק ? מה גרם לכם לעצור עם האוברקלוק...

    • 36 תגובות
    • 2.8k צפיות
  13. Started by Screw_Master,

    אז ככה, מתוך שיעמום קיצוני, ניסיתי לשפר קצת את הטמפרטורה של המערכת שלי במטרה לאוברקלוק גבוה יותר, עכשיו, מה שעשיתי, זה פירקתי את גוף הקירור מהמעבד (AC FREEZER 7 PRO), והפכתי אותו, ככה שהמאוורר שעליו יזרוק אוויר ישר על מאוורר ה-120MM שבאחורי המארז (אז חשבתי שהוא מוציא אוויר, אבל בהמשך הסתבר לי שלא), וככה החום שהמעבד פולט יזרק הישר לאגזוז של המארז, והחוצה לאוויר העולם. עכשיו, אחרי שניתקתי את גוף הקירור, הפכתי אותו, והתכוננתי לשים אותו הפוך, גיליתי שאני פשוט לא מצליח לחבר אותו, פשוט כי הרגליים שלו קשות מדי, אז לקחתי קטר, וחתכתי את החלק השחור ברגליים שלו, ככה שיהיה להן יותר קל להתכופף, ואז הן יכנסו לחורים שבלוח האם שמסביב למעבד יותר בקלות, הטריק עבד, הקירור הצליח להתחבר, אבל …

    • 37 תגובות
    • 2.8k צפיות
  14. Started by Raif,

    הי חברה יש לי שאלה, אני כרגה מזמין מערכת קירור של מים מ - performance-pcs.com ורציתי גם להוסיף מערז לזה, מישהוא כאן עשה את זה בעבר? כתוב לי בההזמנה תחולק ל-2 (2 חבילות של 43.7 פאונד) אבל המערז אצמו שוקל 45 פאונד. לא רק זה, אני מנייך שהמכס אולי ישתגו אל זה כי זה אנק, למישהוא יש ניסיון בנושה? ואים לא, יש מישהוא שיודעה למי שני יכול לפנות כדי להשיג מערז של Silverstone TJ07?

    • 14 תגובות
    • 2.8k צפיות
  15. Started by SEangel,

    שלום. לבניית מחשב תקציבי, יש לי את האפשרויות הבאות: שימוש במעבד בתצורת BOX (כולל מאוורר ג'נרי) או שימוש במעבד בתצורת TRAY בתוספת מאוורר עד 60-70 שקלים. השניים שהתמקדתי בהם הם: http://ksp.co.il/?uin=15487 - בגלל שהייתי מרוצה מהם בימים שהיה לי AMD. http://ksp.co.il/?uin=21964 - קירור עם צינורות קירור במחיר מעולה. (כמעט ולא מצאתי ביקורות עליו ברשת, בטח שלא מבחנים השוואתיים.) לא מתוכנן אוברקלוק (גם המעבד והלוח יהיו תקציביים) ונדרש שקט סביר (המחשב לא יהיה בחדר שינה, אך שלא ירעיש כמו טרקטור). איזה מהאופציות עדיפה?

    • 5 תגובות
    • 2.8k צפיות
  16. שלום אחרי לבטים רבים ובעזרתם הרבה של החברה בXS החלטתי ככל הנראה על מערכת סופית: GPU block: Swiftech MCW60 GPU ramsinks: Primecooler (PC-RHS1) CPU block: Non yet, will add one sometime soon. Pump: Atman 1200lph (this pump should be stronger than the D50) Radiator: Swiftech MCR220, 120.2 (or passive), copper Tubing: 1\2" Fluid: Innovatek Protect 1 Liter Non-Conductive Water (is 1 liter enough?) Shops- Frozencpu (Fluid, 13$) PC-cooling.de (Radiator, 29) TheCoolingShop (GPU block, 31) ZigZag (Ramsinks, 8$) Xxx (Pump, 18$) Xxx (Tubing, 3$, 3Meters) איך? אגב, אני אשמח אם מי שיש לו\מתכנן לבנות מערכת קירור מיים יפרט כאן קצת על החלקים שברשותו

    • 45 תגובות
    • 2.8k צפיות
  17. Started by yair_gobani,

    איזה לוח אם טוב (לסלרון 1000) להמהרה ??? ובערך כמה הוא עולה

    • 22 תגובות
    • 2.8k צפיות
  18. Started by onn_the_vy,

    שלום... הודתי היום את המעבד מ60 מעלות ל 48 מעלות... הכל בעזרת מאוורר 12 סמ' שסמתי בלמעלה של המארז.... i am a hapy nem....p ;D ;D ;D

    • 14 תגובות
    • 2.8k צפיות
  19. שלום שלום. קיבלתי השבוע את המפרט הבא: מעבד E6300 לוח gigabyte ga-ep43dsp זיכרונות ocz reaper 1066Mhz 5-5-5 והבעיה היא שהזיכרון מוכן לעבוד על 800 בלבד וכאשר אני מעלה קצת יותר לכיוון ה 900 אפילו המחשב נתקע או שלא עובר BOOT. ניסיתי להוריד את ה FSB ולנעול את ה NB אבל זה לא עזר, גם העלת המתח לציפסט ולזיכרונות לא עזר. צריך לשחק עם התיזמונים? משהו אחר?

    • 39 תגובות
    • 2.7k צפיות
  20. Started by dan9,

    שלום וערב טוב לכל חברי הפורום.. יש לי את הכרטיס הנל כבר כחצי שנה והוא דיי בסדר בשביל המחשב שהוא משמש הכל עבד יופי עד לרגע שהתקנתי את הכרטיס במחשב אחר! ואז החלו הבעיות כמו צורות וקויום למינהם בצבעים שונים ארטיקאפקט או איך שקוראים לזה! מקצת קריאה של שאלות של אחרים בפורום הבנתי שהטמפרטורת המקסימום היא 80 וגם רק במצב קיצוני של OC במאמץ! הפעלתי 3DMARK06 ואורסט מיד וגיליתי שהכן טמפרטורה קופצת ל80 ישר אחרי דקה ואולי פחות וזה קורה כשהתוכנה ממש מתחילה להעמיס והכרטיס מתחיל להתחמם ואז יש את כל מה שתיארתי. יש לציין שבהתחלה הכל עובד יופי והתמונה רצה יפה מאוד וכך גם הטמפרטורה! זה לא הגיוני ותקין נכון? נ.ב לפני שהחלפתי במחשבים נקיתי קצת את הכרטיס בעזרת לחץ אוויר ושימנתי מאט את…

    • 40 תגובות
    • 2.7k צפיות
  21. Started by Arik.G,

    עשיתי קצת לאפינג לסינקים שלי . במיוחד לבסיס של ה SLK-600 שהיה באמת נורא. זה לפני: וזה אחרי: וזה הסינק של P3 שיושב על ה Chip Set : והנה מבט על הקירור שעל הלוח, יש גם סינקים קטנים על המוספטים:

    • 17 תגובות
    • 2.7k צפיות
  22. אשמח להצעות חדשות.. קתודות בקרוב אם אתם רוצים לדעת משהו אתם יכולים לשאול הסרטון: http://avner.richard.free.fr/mafteachzipped.wmv 200K תודה לאבנר

    • 34 תגובות
    • 2.7k צפיות
  23. Started by Born2Kill,

    שלום, העלתי את מהירות המכפלה קודם כל ל-9 ואז העלתי גם את הבאס... כדי לעשות OC טוב לא צריך יותר לגעת באופציות האחרות מאשר במכפלה ובבאס?

    • 26 תגובות
    • 2.7k צפיות
  24. Started by סער_שי,

    כפי שחלקכם יודעים - ביקשתי זכרונות מאשקין וקיבלתי CEON. המוכר טוען כי המחיר הוא הפרש של בסביבות 80 שקל, כלומר לא משמעותי כל כך (לא משמעותי - מצד אחד עדיף מאשקין, מצד שני אם אני אבקש החזר זה לא יהיה לי כדאי כל כך)... הצעתי לו פיתרון אחר: שייתן לי מחיר טוב על קירור למעבד, אני מבחינתי אקנה קירור פסיבי לזכרונות במקום אחר (כי אין להם), ונסגור עניין. 1. האם קירור פסיבי לזכרונות (Copper של TT) יכול לתת לי ביצועים יותר טובים ממה שהיו יכולים להיות לי עם המאשקין? כי הזכרונות פועלים כרגע מצויין ב-840 (הם זכרונות 800), ועם קירור אני בטח אצליח לדחוף עוד. השאלה אם זה ביצועים מספיק טובים כדי לוותר על המאשקין. 2. הוא הציע לי קירור גז (big typhoon ו-ninja זה קירור גז?) של חברה בשם AVC, מד…

    • 30 תגובות
    • 2.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים