עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by matthew,

    היי לכולם, בזמן האחרון התחלתי ממש להתעניין באוברקלוק בשביל לשפר ביצועים והיום ככה בשביל הנסיון החלטתי לנסות לשפר את המעבד שלי. אני עם לוח אם של ג'יגהבייט דגם M61P-S3 ומעבד AMD Athlon 64 X2 3800 ואני רוצה לקבל ביצועים מהירים יותר בכל העניין של פתיחת תוכנות וקבצים והעתקת קבצים בין כוננים וכו'... האמת שבלי קשר זה קצת מעצבן אותי בזמן האחרון. אז כמה שאלות: 1. הורדתי את שלל התוכנות המומלצות ומיידית נתקלתי במשהו "מוזר". ע"פ הביוס ותוכנת אברסט טמפ' המעבד שלי עומדת על 35 מעלות. אבל בתוכנת Core Temp היא מציינת 48 מעלות (!) בליבה אחת ו40 בליבה אחרת. ראיתי שיש בתוכנה adjust offset, זאת אומרת שאני צריך לכייל אותה? ואיך אני יכול לדעת בוודאות מה נכון? אם המעבד כבר עומד על 48 במנוחה יח…

    • 12 תגובות
    • 3.1k צפיות
  2. שלום ברשותי כרטיס 6600GT של XFX. המעלות שלו ב IDLE הם 58 ובעבודה זה מגיע ל-70-75 אני מאמין... עכשיו רציתי לדעת האם כדאי לעשות לו OC בכלל, במידה וכן האם אני יכול להגיע איתו לשיפור ביצועים ניכר כמו ממש להגיע איתו לרמה כמו של 6800GT או משהו כזה.. והאם ע"י OC מתון וקטן אני גם יכול לשפר לו ביצועים רבים שממש אני יריגש את זה בעיין שלי במשחקים? אשמח לתגובות מקיפות מהאוברקלוקרים המקצועיים פה (למשל האם צריך לקנות לו קירור או שאפשר להשאר עם הסטוק ולעשות לו OC..) בנוגע לקירור אם צריך, איך לעשות את הOC (דריבר פרוץ ? תוכנה ?) וכיצד לא לפגוע בכרטיס. בתודה, DemonTuX

    • 53 תגובות
    • 3.1k צפיות
  3. Started by giloman,

    אני לא מאמין שהזיכרוונת שלי עשו את זה !!!!! קונרו על 2300 עושה בזכותם פחות מ24 שניות אני פשוט לא מאמין http://valid.x86-secret.com/show_oc?id=115096

  4. Started by yakir4u,

    יש לאחי הקטן מארז raidmax viper המאוורר שמוציא אוויר מאחור שבק חיים אז צריך המלצה לאחד שקט יחסית עד 50 אם ההבדל בשקט קריטי אפשר לעלות בתקציב..

    • 9 תגובות
    • 3.1k צפיות
  5. שלום, יש לי בעייה של התחממות עם הכרטיס מסך. הכרטיס די ישן מסדרת X700 של ATI הבעייה שברגע שהכרטיס מגיע ל-40 מעלות, הוא מנתק את יציאות הוידאו שלו, הפתרון שאני עושה הוא לפתוח את המארז, חיבור מאוורר חיצוני, ואז הוצאה והכנסה מחדש של הכבל של המסך. זה פותר את הבעייה. ניקיתי כבר את המחשב מאבק ואת הכרטיס בפרט, לא עזר (אפילו שמתי מחדש משחה טרמית על הציפ של הכרטיס מסך, גם לא עזר) חשבתי אולי ללכת להגדרות של הכרטיס ולכוון לו שיתכבה רק כשהוא מגיע ל-45 מעלות נגיד... יש אפשרות לעשות זאת? אשמח גם לעצות נוספות.

    • 14 תגובות
    • 3.1k צפיות
  6. מה דירוג השקט בקירורים אלו? דירוג שקט נגיד בין 1-8 (בעיקרון סולם של 1-10 , פשוט רמות שקט של 9 ו 10 לא נראה לי שהם יגיעו אליו) Arctic Cooling Alpine 11 Rev. 2 Arctic Cooling Alpine 11 PRO Rev.2 Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev. 2 Arctic Cooling Freezer i11 עריכה: בלי קשר לתקציב או רמת קירור, סתם פשוט לדעת את רמות השקט

    • 8 תגובות
    • 3.1k צפיות
  7. Started by The_Byter,

    תודה לזיגזג על המאוורר, לפניו המחשב לא היה פותח ב 1100! אחלה מאוורר למי שחסר עוד קצת

    • 13 תגובות
    • 3.1k צפיות
  8. Started by Kriz,

    אז כמו שהכותרת אומרת ,אני עובד כרגע על 3.8Ghz יציב לחלוטין! כאשר Vcore = 1.35V (לא סופי - מחר אבדוק אם אפשר לרדת עוד ). כל שאר ההגדרות על STOCK , קירור STOCK! ,אני רואה 90C אחרי חצי שעה של OCCT וINTEL BURN TEST . תודות לגיא "Stinger" המעבד היה גם על >4Ghz באיזשהו שלב אך לא יציב בWindows. להזכירכם , הכל על קירור סטוק. [attachment deleted by admin]

    • 34 תגובות
    • 3.1k צפיות
  9. לא היה מסובך מדיי לעשות את Modification הקטנטן הזה. היה טיפה מעצבן לעגל את החוטים. אני מרגיש שיש לי כבר ניסיון אחרי שדפקתי כמה וכמה חוטי IDE ATA100 למינהם. פשוט צריך לעבוד עם החוטים הנכונים (סכין מנתחים בין היתר). אתם בטח רואים את התמונות ואומרים לעצמכם: "זה לא נראה לי מסודר בכלל". זה למעשה לא נכון. כל החוטים מוחזקים ע"י אזיקונים בצדדים כך שזה לא יפריע לאוויר להכנס ולצאת מהמארז. בנוסף שיש לי גם הרבה חוטים של חשמל ואי אפשר להסתיר את כולם. אני חושב שיצא ממש טוב. מה דעתכם?

    • 55 תגובות
    • 3.1k צפיות
  10. Started by yoni_h,

    חיפשתי הרבה בפורום וברחבי האינטרנט ולא הצלחתי להגיע למסקנה חד משמעית. מי מביניהם יותר טוב?! כל אחד אומר משהו אחר, יש אולי למישהו הוכחות חותכות על סמך מבדקים או דברים דומים? בכל הנוגע לקירור ושקט, מי עדיף?

    • 15 תגובות
    • 3.1k צפיות
  11. היי, איזה מבין השלושה הכי מתאים ל-OC כבד (בתקווה מעל ל-70%) ל-2500K? כמו כן, האם קירור הרפרנס של PNY GTX570 מספיק קריר? כי במפרט שלי מתוכנן 2Way SLI ושני כ.מסך בגודל הזה בטוח יחממו את המקום. אם נחוצה החלפה של קירור, איזה הכי מומלץ? תודה!

    • 21 תגובות
    • 3.1k צפיות
  12. Started by KF,

    הורדתי את התוכנה RivaTuner ומשום מה לא מופיעה לי האפשרות של הOC.. הכרטיס הוא 5850. יש למישהו פתרון ? תודה מראש. עריכה, מצאתי את התוכנות MSI afterburner ו AMDGPUClockTool האם אפשרי לעבוד איתן במקום ה-rivatuner ?

    • 30 תגובות
    • 3.1k צפיות
  13. תיראו לאן היגעתי עם ה6200 שלי!! במהירות של 550/650!!!!! ויש עוד מקום לOC האם אני קרוב כבר לGT?. המיפרט: A64 3000 939 K8NF9 512MB 6200 של גיגבייט!! המחשב ללא OC (מה שמוריד לי את הציון)

    • 39 תגובות
    • 3.1k צפיות
  14. הגעתי לFSB של 253 ואני לא מצליח להעלות יותר. דרך אגב יש לי מעבד P4 2.6C GHZ את השאר אתם יכולים לראות במפרט. חוץ מזה הטמפ' במארז היא 25. אני מעלה את ה - VCORE אבל לא מצליח להעלות את ה WINDOWS למישהו יש הצעות ???

    • 52 תגובות
    • 3.1k צפיות
  15. שלום, אני מעונין לרכוש 4300 ללוח ds3 rev3.3 ויש לי זיכרונות גנריים 533? וקירור tunic tower האם אני יוכל להגיע ל3.0? והאם עוד חודש חודשים יהיה ירידת מחירים למעבד תודה רבה.

    • 64 תגובות
    • 3.1k צפיות
  16. קיבלתי את המעבד, אני כרגע על 150x16 כלומר 2400מ"ה.. וזיכרון ב-300מ"ה. הבאס ב-600מ"ה. המעבד על 1.725v.. אבל MBM מראה 1.66v - בעיקרון הרצתי את זה גם על 1.6v אבל היה לי BLOD. הזכרון על 2.8v, למרות שאני לא בטוח אם זה הכרחי. ת'אמת אחרי ההתקנה של הווינדוס על 1.6 לא היה לי סבלנות וישר המהרתי אותו.. ;D הוא נכנס ל-WinXP גם ב-160x16 אבל לא היה יציב. גם לא עם הזיכרון מושקין H.P שלי.. ונראה לי שזה היה ב-1.75v, לא ממש זוכר.. אני לא רוצה לעלות יותר מדי את הוולטז', הלוח כרגע לא בתוך מארז אלא על השולחן, והמאורר היחידי הוא על ההיטסינק המקורי של אינטל. וזה עם AC3.. טמפ' בסביבות ה-42-44 כמדומני. המעבד הוא: sl668 costa rica 3207a171-0694 pack date:03/20/02 מישהו יודע מאיפה אני יכול להוריד …

    • 31 תגובות
    • 3.1k צפיות
  17. יש לי 2 מאווררי 92 מ"מ של TT, ושניהם בדלת. אני רוצה לבנות מפצל Y לחיבור 3 פינים ולחבר את המאווררים לאותה יציאה בבייבאס ככה שאחד יפעל כהשני יפעל. השאלה היא, אם הנגד בבייבאס צריך להשתנות. מאוורר כזה פועל ב 0.22A, מה שאומר שכדי להוריד אותו ל 7 וולט אני צריך נגד של 39 אוהם, 0.5 וואט. כמה אני יצטרך בשביל 2 המאווררים ?

    • 53 תגובות
    • 3.1k צפיות
  18. Started by Psy,

    לאחר בדיקה, במצב מנוחה - טמפ' הכרטיס היא 70 מעלות! הכרטיס (בתמונה) אינו מגיע עם מאוורר, המאווררים היחידים שיש לי במחשב (שהוא חדש אגב וגם הכרטיס בערך כחודשיים אצלי) זה על המעבד, המאוורר הפנימי הזה שיש בכל מחשב והמאוורר של הספק כוח כמובן. עדכון דרייברים גם לא ממש עזר, הטמפ' עדיין 70 מעלות במצב מנוחה (ואין תוכניות גרפיות שפועלות ברקע). מה אני יכול לעשות כדי לפתור את הבעיית חימום הזאת של הכרטיס ?! [attachment deleted by admin]

    • 41 תגובות
    • 3.1k צפיות
  19. שלום אני חדש פה אני רוצה לדעת גם איזה מאוורר לשם למעבד כי אני רוצה לעשות לו OC מ 2.66 ל3.8 הפרט הוא: המחשב שלי: מעבד:Intel Core I5 750 2.66Ghz לוח אם:GIgaByte GA-P55M-UD2 כרטיס מסך:GigaByte nVidia GeForce GTX 260 Oc Edition זכרון מחשב:KingStone 2Gb 1333MHz דיסק קשיח:SamSung SpinPoint 500Gb מארז:CoolerMaster Haf 922 ספק כוח:FSP 500W BRONZE צורב:Sony Optariac DVD 22X חשבתי על הMUGEN 2 Rev B+ 2 2000RPM CoolerMaster Green Led Fans ואני צריך לדעת כמה שאלות אני רוצה שתגידו לי מה אפשר לשפר בזרימת האוויר הנה תראו המערכת היא: אני לא מצליח להעלות תמונות משהו יכול הלגיד לי איך אני העלתי ל SIZ וזה מצנזר לי פה באתר כל פעם

    • 13 תגובות
    • 3.1k צפיות
  20. Started by shay820,

    שלום רב לכולם ברשותי כרטיס מסך מסוג -8500 GT עם 1 גיגה זיכרון ויש לי איתו מספר בעיות : המערכת של ויסטה נתנה לא ציון 4.6 ב GRAPHICS FOR WINDOWS AERO ובנוסף במשחק הראשון ששיחקתי Soldier Of Fortune - Payback המשחק נתקע על ההתחלה האם הכרטיס כל כך גרוע???

    • 41 תגובות
    • 3.1k צפיות
  21. Started by בייגל טוסט,

    שלום חברים קראתי על קירור פלטייה והבנתי שהוא נותן ביצועים מצוינים (כמעט ברמה של קירור גז) אחר-כך עשיתי בירור קצר באיביי ומסתבר שהתענוג עולה פחות מ15$ אני ממש רוצה להזמין אחד אבל רציתי לשאול אתכם איפה הקאץ'... איך יכול להיות שקירור כזה עולה כל-כך מעט?

    • 35 תגובות
    • 3.1k צפיות
  22. בledים יש חיבור טורי שכל הלדים לוקחים חתיכה מהזרם. ויש חיבור מקבילי שכל למקבל את הזרם המלא. לפירוט אפשר להכנס למדריך http://www.hwzone.co.il/guides.php?file=caseled4.php תמיד משווים זרם חשמלי לזרימה של מים במערכות קירור מים של היום משתמשים בחיבור טורי ככה שהמעבד מקבל מים "טריים" ואחריו הכרטיס מסך מקבל את המים מחוממים יותר ואם יש גם בלוק של northbrige אז הוא מקבל מים יותר חמים, כך שיוצא שזאת לא השיטה הכי יעילה. אז אם נחבר את המערכת מים בחיבור מקבילי אז יצא שכל אחד יקבל מים קרירים וככה זה יצא הרבה יותר מהיר, ועכשיו מגיע האבל. אבל בשביל חיבור מקבילי של 2 צינורות מקבילים צריך משאבה חזקה פי שתיים. אז אני לא מבין למה אנשים לא עושים חיבור מקבילי במערכת קירור מים, אפשר להשקיע ב מ…

    • 41 תגובות
    • 3.1k צפיות
  23. אסון OK חשבתי (בלשון עבר) שאני חכם מאוד 1) קונים קרטיס מסך ב 999 ש"ח 2) מוסיפים קירור AC5 ב 150 ש"ח 3) קונים דסקטים 1.44 4) VMOD + פתיחת צינורות + OVERCLOCK 5) טמפרטורה מקסימלית 69 מעלות (400 ליבה 808 זיכרונות) עד כאן הכול טוב.... ואז בוא נהייה חכם יותר א) נוריד ATI TOOLS 0.24 BETA ב) ננסה לחמם את הכרטיס (על מה חשבתי ) ג) עכשיו ( ) ד) נכנס לRIVATUNER ונעלה לאט לאט את מהירות הזיכרון (יותר נכון נוריד עד שהTEST עובד) ה) נריץ 5 לופים של 3DMARK 05 (בשביל לבדוק יציבות) ו) נלך לראות TV .... ... ... נחזור היי המחשב לא פועל טוב... נדליק ... ... לא פועל נפרק... ... ... ... :pissed: ננסה המון דברים נוציא את הכרטיס מסך.... פועל ... …

    • 35 תגובות
    • 3.1k צפיות
  24. בנסיבות כאלה ואחרות, נאלצתי לוותר על מאוורר אחד של ה - Noctua D15 בשל גודלו וכרגע הקירור הנ"ל עובר עם מאורר אחד. יש לי Corsair 350D שיש בחזית שלו מאוורר ומאחורה אחד. חשבתי להוסיף עוד שתי מאווררים בחלקו העליון ורציתי לשאול אם יש תאימות. אלו למשל יתאימו? http://eilat.ivory.co.il/catalog.php?id=12541 תודה לעונים.

    • 8 תגובות
    • 3.1k צפיות
  25. Started by ShadowFlame,

    היי לכם! אני משתמש חדש כאן. אני מתחיל בקרוב [לנסות] להיות מודר. הפרוייקט הראשון שלי (אם אפשר בכלל לקרוא לזה פרויקט) הוא להכין כבל IDE עגול, כדי שאני אדע איך לעשות את זה בעתיד, בשביל המחשב שלי. אני הפרדתי את כל הגידים, ואז בסוף, אבא שלי נתן לי רעיון: במקום לעטוף את הכבל באיזולירבאנד, אני מרחתי אותו בדבק סיליקון. אני כרגע מחכה שהוא ייתייבש... מחר בבוקר אני אראה איך זה יצא. מה שאני מעריך שיקרה, זה שיצא כבל שנראה טיפה יותר מקצועי, יהיה גמיש מאוד (כמובן) ויהיה יותר עמיד. רק רציתי לשתף אותכם ברעיון הזה. כשאני אראה תוצאות אני אכתוב לכם כאן מה יצא...

    • 28 תגובות
    • 3.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים